
قصة أسيرة مصاص دماء
البارت الثاني عشر 12
بقلم سندريلا
بعنوان اعلم_بحقيقته
يركض سريعآ للشقتها ويدخل غرفتها لم يجدها ويجد اثر دماءها يصدم عندما يضع يديه على قلبه ليعلم انها بالمملكه
يغضب بشدة من والده وتتحاول ملامحه لتشحب بشرته وتتحول عيونه الزرقاء مثل صفا السماء اللى لون احمر غامق شبه الاسود وتنزل دموعه من عين واحده عليها ولكن ليست بدموع كالبشر بل دموع بالدماء وتظهر انيابه الحادة وتطول اظافره كالمخالب القويه ويركض للمملكه
يمسكها الرجل من هدومها وتضع فالارض وامام ثلاث درجات فوقم كرسى كبير يجلس عليه والد مالك فهذا كرسى الملك
تشعر بخوف والم فى جميع انحاء جسدها وتبكى بخوف ورعب
والده : هى دى
الرجل: اه هى
والده : ورينى وشك
لم تستطيع تحرك رقبتها لترفعها له يمسك الرجل وجهه بقوة رغم انه ينزف دماء من ضربته لتخرج صرخه قويه بسبب يديه الموضوعه على جرحها
والده: مش وحشه يعنى ابنى بيحبك عشان جمالك
نور بصوت منبوح: ابنك
ياتى راجل لوالده ويخبره فاذنه بوجود مالك وهو فى حاله شديده وقد حرق نص المملكه وهو قادم لهنا
والده بغضب : الغبى ....ابنى بيعصنى عشان خاطرك معرفش ايه اللى مانعه من مص دمك ويخلصك
نور بوجع وعياط: ااااه مالك تعال بقا
_________________
يظل يركض بغضب وهو يشعل فالممكله فقد انذار والده بان لا يقترب من حبيبته يصل امام غرفه الملك ويفتح الباب ويصدم عندما يجد والده يربطها من ذراعيها ويرفعها عن الارض بهدومها غارق دماء ووجهها ينزف وهى تبكى
يركض وهو يصرخ باسمها
مالك : نوور
ليوقفه والده
والده : مكانك بدل ما اخليها وجبه فطار ليهم
مالك بغضب : انت عايز ايه سيبها
والده نتكلم ونتفق
مالك : نزلها الاول وبعدان نتكلم
والده : لا
مالك : خلاص كده خلص الكلام
والده: لا مخلصش الهانم عارفك انك ......
مالك بغضب : اسكت
والده : لا مش هسكت لازم تعرف انك
يقطعهم صوتها المنبوح
نور : مصاص دماء
ليصدم والده بانه اخبرها ويصدم مالك بانها تعلم حقيقته
مالك : ههههههه كلامك خلص كده
ويهجم على والده ليدفعه فالحائط بقوة ليسقط على الارض بتعب ولم يتجرا احد على مهاجمه مالك لانه ولى العهد يفك يديها ليسقط جسدها بتعب بين يديه
نور بتعب : اتاخرت ليه
مالك: اسف
تسند راسها على كتفه ويحملها ويخرجها من المملكه ويحملوا الحراس الملك للغرفته ويطلبه الدكاترة ليعالجه
________________
يصل بها لقصره ويضعها على سريره
نور بتعب: انا كده هموت لو فضلت كل يوم حد يخدنى
مالك: لا والله محدش يقدر يأذيكى طول مانا موجود
نور : وعرفت مكانى ازاى
مالك: انا بحس بيكى اول موصلت القصر لاقيت وجع فقلبى وانا المفروض مبتوجعش لو عملتى ايه بس الوجع ده وجعك انتى
نور: بتحس بيا ازاى
مالك: عشان مصت دمك فدمك الدم البشرى الوحيد اللى بيجرى فعروقى ودمى فلازم احس بيكى
نور بصدمه: مصت دمى امتى لما اتعورت فصبعى
مالك : لا لما عورتك وانا ببوسك
نور : امممم طب مش عايز دم تانى عادى يعنى
مالك: هههههه هتدينى دم
نور : بدل ماهو بيطلع ويقع فالارض
مالك: هههههه
تمد يديها له التى تنزف ينظر لها اهى ستعطيه دمها بالفعل تشير له بنعم يمسك يديها بحنان ويمتص دماءها بهدوء حتى لا يفقد سيطرته تاتى اسنانه بجرحها لتصرخ وتبعد يديها عنه
نور بوجع : هاتلى قطن وشاش ومطهر و......
يقترب ويقطعها بقبله طوليه يقبلها بحنان ويمسك رقبتها بيديه وتصدم بالفبدايه ولكنها تعودت على ذلك منه وكاد ان يفصل القبله لكن يكملها عندما تبادله القبله وتمسك بيديها قميصه بقوة وتشد عليه يبتعد لتاخذ انفاسها وتصدم عندما تجد لا اثر لجروحها تماما
نور بدهشه : مالك
مالك : ده عادى من يوم ما مصت دمك
نور : يعنى ايه
مالك : يعنى بشفى جروحك
نور : ازاى
مالك: كده اهو
ويقترب ويطبع قبله على شفتيها برومانسيه ويبتعد عنها
تخجل نور منه
مالك: انتى بقا عرفتى منين انى مصاص دماء
نور : لا ده موضوع عايز وقت وانا جعانه
مالك : نور انتى على طول جعانه
نور : اه
مالك : طيب غيرى هدومك وخدى دوش على مااعملك تاكلى
نور بمرح : اوكى
وتقوم تدخل الحمام يبتسم على ساذجتها وينزل للاسفل
تنتهى نور من الحمام وتتذكر انها بحمامه ولم تحضر ملابس ترى تيشرت له معلق ترتديه يصل لنص فخدها بسبب طوله وتترك شعرها المبلل على ظهرها وتنزل تجده يطبخ لها بيتزا ويقطع الطماطم ينظر بطرف عينه حين شعر بها ليراها ترتدى تيشرته
مالك التيشرت : حلو عليكى
تخجل وتمسك التيشرت وتحول ان تنزله للاسفل اكثر يقترب منه ويطبع قبله خفيفه على خدها
مالك : متكسفيش منى
نور : عملت الاكل
مالك : ربع ساعه ويكون جاهز
نور : طب انا برا
وتخرج ينتهى من البيتزا يضعها فطبق لها ويحضر لها شوكه وسكينه ويخرج ولم يجدها ويصدم عندما يجد باب المعمل مفتوح يذهب ويجدها تقف وتمسك كيس دم بيدها وتعطيه ظهرها وترمى بيه خلفها لمسكه مالك ويغضب منها
مالك : نور
تلف له بفزع وتنظر للارض يضع البيتزا على الترابيزة ويقترب منها ويمسك معصمها
مالك: ايه اللى دخلك هنا
نور بحزن وخوف : اسفه
مالك: انا مش عايز اسفه انا عايز اعرف دخلتى ليه
نور : مانا عرفت انك مصاص دماء من هنا
مالك : يعنى دخلتى هنا قبل كده
نور: اه
مالك : اخر مرة
نور بحزن : حاضر
مالك: ياقلبى انا خايف عليكى
نور: ده مكان اكلك
مالك: اه
نور : انا......
يقطعها مالك وهو يمسك خدودها : بطلى كلام وتعالى دوقى طبيخى
نور : حاضر
يعطيها طبق البيتزا فيديها : روحى كلى برا على مانا اقفل التلاجه دى واجيلك
نور: حاضر
تاخذ البيتزا وتخرج يقف ينظف المكان ويغلق الثلاجه ويضع كيس الدم بها ويخرج يجدها اكلت البيترا وتمسك قطعه بيتزا بيديها وهى نائمه على الاريكه يبتسم عليها ويقرب فمه من يديها وياكل منها البيتزا وياخذ الريموت من على بطنها ويغلق التلفزيون يحملها بهدوء ويصعد بها
نور وهى مغمض عيونها وتلف يديها حول عنقه انت بتحبنى ليه
مالك : عشان ..معرفش هو قلبى اختارك
نور : طب باباك مش عايزنى
مالك : مالهوش دعوة انا اللى بحبك مش هو
نور : طب هتعمل معاه ايه
مالك بغضب ..