قصة أسيرة مصاص دماء البارت الرابع والعشرون 24 والاخير بقلم سندريلا

قصة أسيرة مصاص دماء

البارت الرابع والعشرون 24 والاخير 

بقلم سندريلا


 بعنوان حبنا_انتصر


يرى جنات وندى يقفوا ينظروا له بارتباك 


مالك : نروح 


نور : لا خلاص هندخل 


مالك : متاكده 


نور : اه 


يدخل وهو يمسك يديها 


نور:   اسفه على التاخير 


جنات : ولا يهمك 


ندى : المهم انك جيتى ياقمر 


جنات:  ادخلى تعالى هنقعد على الترابيزة 


نور : ماشى 


تجلس ويجلس بجانبها 


ندى : كل سنه وانتى طيبه 


نور : وانتى طيبه قوليلى مبروك بالمرة 


جنات : ليه 


نور:  انا ومالك اتجوزنا وكمان حامل 


ندى : بالسرعه دى 


نور : لا من شهر بس مجاش وقت اقولك 


ندى : اه مبروك 


جنات : مبروك 


مالك:  الله يبارك فيكم 


تنظر ندى لجنات ويفهم نظرات بعض يبتسم مالك لانه يفهم ما يدور فبالهم 


مالك:  كلى تورته يانور 


نور : اه اوك 


تاكل نور التورته 


مالك : تاكلوا تورته 


ندى : شكرا 


نور : عن اذنكم 


مالك : على فين 


نور : هغسل ايدى 


مالك : ماشى متتاخريش 


جنات:  استنى خدنى معاكى 


ندى : وانا كمان 


نور:  تعالوا 


يجلس مالك ينتظرها 


_________________


تقف نور تجفف يديها وتغلق ندى باب الحمام 


نور : فى ايه 


جنات:  قتلتى شادى ليه 


نور:  قتلت مين لا طبعا معملتش كده 


جنات : مفيش غيرك كان معاه 


وتمسكها من شعرها بقوة 


جنات : وكمان انت اللى بتخشى العمليات مع الدكاترة وعارفه ازاى تخرجى القلب من مكانه 


نور : ااااه انا معملتش حاجه 


ندى : احنا هنقتلك زى مانتى قتلتى وكسرتى قلب جنات واتجوزتى مالك وكسرتنى انا 


نور بصدمه : انتى بتقولى ايه 


_______________


يجلس ينتظرها بقلق ويذهب للحمام ويجد بابه مغلق يلف بسرعه 


________________


تخرج ندى سكين من شنطتها 


نور بعيط : انتى هتعملى ايه لا ياندى 


ندى:  هموتك واموت ابنك معاكى 


نور:  لا ياندى والنبى اااااه لا عشان خاطرى 


جنات : يلا ياندى 


مالك : مش عيب تمسكوا مراتى كده مين سمحلكم 


تنظر جنات وندى وتجده يجلس على الشباك بتناكه 


نور بعيط : مالك 


تطول اظافره وتظهر انيابه وتتغير ملامحه لترى ذلك جنات وندى وتسقط ندى مغمى عليها وجنات تثبت مكانها ينزل على الارض وتركض له نور بسرعه وتحتضنه يقبل راسها ويبتعد عنها 


ويذهب لجنات 


مالك : كنتى عايزة تعرفى سحرك مبينفعهاش عليها له اصل نور جواها دمى وابنى وانا مصاص دماء وانا اللى قتلت شادى ايوة انا 


تنظر جنات بصدمه له يذهب لها ويمسك يديها ويخرجه 


نور : مالك دول عرفوا انك .....


مالك:  هشششششش ولا اكن حاجه حصلت مش انتى كويسه 


نور : اه 


مالك : خلاص 


ويعودوا لقصرهم 

_________________


تجلس نور تشاهد التلفزيون وترى فالاخبار دخول جنات وندى مستشفى الامراض العقليه لانهم يتحدثوا عن وجود مصاص دماء هنا 


نور : مالك الحق 


مالك:  مش كده احسن مااقتلهم 


نور:  اه 


مالك : خلاص اتفضلى اطلعى الاوضه وجهزى نفسك لسهرة جميله جدا ومتخرجيش منها غير لما اقولك 


نور : بس 


مالك:  يلا 


تصعد لغرفتها وتفتح الدولاب تبحث عن فستان جميل ترتده تخرج فستان روز بسيط وترمى بيه على الارض وتخرج فستان ابيض وتقف بيه امام المرايه ولم تعجبها وترمى بيه على الارض وتخرج فستان احمر واخرى سماوى وكثير ولم يعجبها شي ترى شنطة هديه وتفتحها تجد اول فستان اشتريه لها على ذوقه كهديه لها تبتسم وتضعه على السرير وتدخل تاخذ دوش 


__________________


يقف يزين الجنينه باكملها ويدخل يرتدى بدله سوداء ذات القميص الابيض ويرن عليها ويخبر بان تنزل ويخرج تنتظرها امام السلم يسمع دقات حذاءها وينظر يجدها ترتدى فستان اسود قصير من الامام وطويل من الخلف بيلمع جدا بحمالة يتذكر بانه اشتريه لها وكان معه شال ولكن هى ترتديه من دون الشال وتضع بعض المكياج وتستدل شعرها على كتفها الايمن وتضع تاج على راسها وترتدى صندل ذات الكعب العالى تصل امامه ليلف حولها كعادته وتأملها يلف ويرى فستانها عارى الظهر يحرك اصابعه على ظهرها لتغمض عيونها وتذهب لعالم اخرى معه فقط يمسك يديها ويضع قبله عليها وتسحبها معاه للجنينه وترى الجنينه مزينه بالورود والبلالين ومرسوم قلب بالورود والشمع على الارض بداخله ترابيزة عليها تورته تقف امامها معه 


مالك : كل سنه وانتى طيبه يااحلى نور فالدنيا 


نور : وانت طيب ياقلب نور 


يلف ليحضنها من الخلف ويحرك يديه لسماء لترى صواريخ تطلق فالهواء واسمها مكتوب على قمه الجبل المقابل للقصر بالنار تبتسم بسعادة تلف وتعانقه بقوة 


نور:  انا بحبك اووووى 


مالك:  وانا بموت فيك 


تقف وهو خلفها ويخرج سلسله على شكل قلب ويلفها حول عنقها ويضع قبله خفيفه على عنقها تمسك السلسله بيديها 


نور : الله حلوة اووى يامالك  


مالك : حلوة عشان فرقبتك انتى بس 


نور : ههه اوعدك عمرى ماهقلعها ابدا 


يمسك يديه ويضع قبله عليها وترقص معه يمسك يديها ليجعلها تلف حول نفسها مرات متتاليه ويسحب يديها له ليتصلق جسدها بجسده ويطبع قبله خفيفه على شفتيها ثم قبله طويله وهى تبادله ذلك بسعادة يحملها على ذراعيه ويدخل بها القصر 


نور:  مالك استن ادوق التورته 


مالك:  التورته اهم منى يعنى 


نور:  لا بس ....


يقطعها بقبله على شفتيها بقوة لتنزف شفتيها ويمتص دماءها وهى تبادله القبله يدخل الغرفه ويضعها على طرف السرير تراه يقترب منها وترجع للخلف 


نور : مالك استن بس اقولك حاجه 


يمسكها من قدمها ويسحبها لتبقى اسفله وهو فوقها 


مالك : انا مش عايز اسمع كلام 


نور:  ولا حتى بحبك 


مالك : والله وانا بعشقك 


تبتسم له ابتسامتها التى جذبته لها منذ اول لقاء لينزل براسه ويقبلها بقوة وشفتيه تحتضن شفتيها تلف يديها حول عنقه وتبادله برومانسيه تسحب يديها من عنقه لتفك ازار قميصه ويمد يديه ليطفى النور عليهم .....


                   تمت بحمد الله 

     لقراءة جميع فصول الرواية من هنا 


وأيضا زرونا على صفحة الفيس بوك 



وايضا زورو صفحتنا سما للروايات 

 من هنا علي التلجرام لتشارك معنا لك

 كل جديد من لينك التلجرام الظاهر امامك


تعليقات