
قصة أسيرة مصاص دماء
البارت الواحد والعشرون 21
بقلم سندريلا
بعنوان تزوجنا
يجلس مالك بغرفته حزين يتذكر ذكرياتها معه ولكن يقطع اتصال على هاتفه ينظر ويجد اميرتى يشعر بسعادة لانها ستعود له بالتاكيد
مالك بسعادة : الو
رجل كبير : الو
تختفى ابتسامته فور سمع الصوت
مالك : مين معايا
الرجل : حضرتك تعرف صاحبه التلفون ده
مالك : اه
الرجل: اصل فى ناس خطفوها والتلفون وقع
مالك بفزع: ايه مين دول
الرجل : معرفش
يغلق الخط بسرعه ويفزع يجلس بهدوء تماما ليعلم اين هى يشعر بقيود على يديه يركض بسرعه لها
________________
تستقيظ وتفتح عيونها بتعب وراسها تهتز يمين ويسار من الدوخه تشعر بقيود يديها تجد نفسها مقيدة بكرسى تحرك يديها وتسمع صوت ضحكات تنظر وتجد شادى
شادى : ههههه معلش يانونو انا عارف محدش بيعامل حبيبته كده بس اعمل ايه فالجيش اللى بتمشى بيه بقا ...اه صح مش عارفه تردى
يفك الرابطه من فمها
نور بتعب من ألم معدتها : انت عايز ايه
شادى: الاول عايز انتقم من مالك باشا عشان ضربنى والثانى اربيكى عشان كسرتى قلبى والثالث هتسلى بيكى واحط راسك فالطين
نور: تفتكر مالك هيسكت
شادى: هو فين مالك ده مش هيعرف يوصلنا هنا
تبتسم بتعب فهى تعلم بانه سياتى ليغضب من ابتسمتها ويمسكها من شعرها بقوة
نور : اااااااه
شادى ببرود: ينفع تخلينى اعملك كده بقسوة
ويحرك يديه الاخرى على وجهها ليتأمل نعومته يفكها من الكرسى ويمسكها من شعرها بقوة ويدفعها على الارض بغضب لتشعر بألم معدتها تزيد بقوة وتصرخ
نور: اااااااااه
ليعم صوت صرختها المكان بأكمله وتستفزع دماء من فمها يقترب شادى منها ويمسك شعرها
شادى: صوتى على قد متقدرى ده بالنسبه لى متعه وانتصار
تبكى من الوجع بقوة
نور بعيط: انا بكرهك والله لاخلى مالك يموتك
شادى: يموتنى طب قبل ما يموتنى مش ادوق بردو طعم البونبونيه بتاعه
ويترك شعرها ويقترب منها ويحاول ان يقبلها بالقوة وهى تمنعه يمسك راسها بغضب ويخبط فالارض بقوة مرات متتاليه لتثبت راسها على الارض مغمى عليها وتسقط يديها من كتفه على الارض يبتسم بشر ويشق ملابسها ...
يصل مالك على المكان ويبحث عنها ويصدم عندما يجدها على الارض مغمى عليها وراسها تنزف دماء وهدومها مقطعه وجسدها عليه علامات زرقاء وشادى بجانبها يضحك بقوة لانه اخذ منها ما يريد يغضب مالك بقوة وبدون انذار يتحول ليراه شادى ويقف لم يصدق ما يراه يغرس اظافره بمعدته ويخرجها ويخلع قلبه من جسده ويرمى بيه ويسقط شادى على الارض جسد هادم اول بشري يكون ضحيته يقترب منها وهو ينظر لها يعلم انها على قيدالحياة يضع يديه على بطنها ليطمن على ابنه ويشعر بوجوده حى بداخلها يحملها بين ذراعيه ويعود لقصره
يدخل بها المعمل بسرعه ويضعها على الترابيزة الكبيرة ويحاول افاقتها يعلم بان حالتها تحتاج للرعايه فالمستشفيات يضعها لها اجهزه على جسدها الصغير ويعلق لها محاليل ويعطيها حقنه ويجلس بجانبها
______________________
تدخل ندى المكان وهى تضحك
ندى : شادى عملت ايه يارب تكون عرفت تستفرد بيها ......
تصدم عندما تجد شادى على الارض وقلبه جنبه وخطوط بمعدته تصرخ بقوة وتركض للخارج
________________________
تصل الاخبار للملك
الملك: انا قولت تجبوها
الخادم : حاضر بس حضرتك عارف ان مالك بيحس بينا
الملك: اتصرفوا
الخادم: حاضر
___________________
يحضر كيس دم منه ويعلقه لها وبمجرد ان ينتهى تستعد وعيها
نور بفزع : مالك
مالك : اهدى يانور اهدى احنا فالقصر
نور بعيط : مالك
يضمها لصدره وهى تبكى يمسح على شعرها
مالك : اهدى يانور اهدى
نور : اهدا ازاى ده ......
مالك: لا محصلش حاجه انا كشفت عليكى
نور: بجد
مالك: بجد
تبتعد عنه بوجع من معدتها
نور: انت دايما بتتأخر
مالك : مش على مجيت كان واخدك مكان بعيد
نور : طيب
وتستفرغ دماء
مالك : تعالى اطلعى غيرى هدومك
نور : حاضر
تصعد لغرفتها لتغير هدومها
يجلس يفكر فهو يجب ان يتزوجها قبل ان تعلم بحملها ويقطع تفكره نزولها وهى تصرخ باسمه
نور : ماااالك
مالك: ايه يانور
نور : انا حامل
ينظر للارض فهذا ما كان يفكر بيه
نور: انت هتسكت رد عليا ده حصل ازاى وامتى انت خدعتنى وكدبت عليا انا بكرهك بكرهك
يفتح عيونه ويحمدربنا بانه حلم تنزل وتجلس بجانبه
مالك : لسه مصرة متجوزنيش
تنظر نور للارض
مالك: انتى مبتحبنيش
نور بسرعه: لا والله بحبك
مالك : بتحبنى ومش عايزة تجوزينى ازاى
نور: يامالك بس
مالك: انا كنت عارف انك مبتحبنيش من اول يوم وانتى بتقولى بكر.......
تقطعه بقبله على شفتيه وتلف يديها حول عنقه ويبادلها القبله ويلف يديه حول خصرها فقد اشتاق لها بالفعل تتعمق بقبلتها وتنزل بجسدها على الاريكه وتسحبه فوقها وهى لم تفصل القبله يبتعد لتأخذ نفسها
نور بنفس متقطعه: بحبك .. وموافقه ...اتجوزك
مالك بسعادة : بجد
نور : بجد
يقف ويسحبها خلفه ويخرجوا من القصر
نور : براحه يامالك انت مستعجل ليه
مالك : قبل متغيرى رايك
نور: طب اغير هدومى هروح بالبيجامه
مالك : اه بالبيجامه
يركب ويقود بها ليصل للمأذون ويكتب كتابهم ويعودوا للقصر
نور : قطعت نفسى بجريك ده
مالك: لا لسه هيتقطع بعدان
ويسحبها من يديها ويصعدوا لغرفتهم
نور : مالك أجل النهاردة انا تعبانه اوووى
مالك: اأجل ايه هى ليله الدخله بتتأجل انتى عبيطه
نور : مالك بس والله تعبانه
يقترب منها وهى تعود للخلف وتسقط على السرير يقترب ويطبع قبله على جبينتها ثم قبله على شفتيها وهى تبادله ذلك وتفتح ازار قميصه .......
___________
اكدت الشرطه ان قتل شادى تم من حيوان مفترس واغلقوا القضيه
ندى: والله لاخد حقك من نور دى استن عليا كله بسببها
________________
تستقيظ نور وتفتح عيونها وتجده ينظر لها ويبتسم
نور :'صاحى من بدرى
مالك: اه انا منمتش
نور: اه صح نسيت طيب اوعى كده خلينى احضر الفطار
مالك : تعالى هنا بس
ويحاوطها بيديه
نور : ايه يامالك انا جعانه
مالك: انتى على طول جعانه ياقلب مالك
نور: ماكلش يعنى
مالك : لا كلى ياقلبى
نور: طب اوعى بقا
مالك : مش تقولى صباح الخير الاول
نور: اهو انت قولتها لنفسك
مالك : لا عايز مراتى حبيبتى تقولها لي
نور: صباح الخير يامالك
مالك : كده حاف
نور باستغراب: نعم امال بالجبنه
مالك: لا كده
يقترب ويطبع قبله على شفتيها وهى تبادله القبله ويبتعد
مالك بحنان : صباح الخير
نور برقه : صباح النور ياقلبى
وتقوم من جانبه وترتدى الروب وتنزل للاسفل تجهز الفطار وتصعد للاعلى تجده يخرج من الحمام
نور: تعال افطر
مالك: لا انا هفطر فالمعمل
تقف وتسحبه من يديه وتجعله يجلس
مالك : ايه
تمسك السكينه وتعور يديها وتبتسم له تمد يديها له وتجعله يمص دماءها تقترب منه وتقف على ركبتها لتجعله يمتص دماءها اكثر حتى يشبع ولكن هذه المرة لم تتعب لفقد دماءها لان دماءه بداخلها يصل يمتص دماءها حتى يشبع ويترك يديه تجلس على قدمه وتنظر لملامحه المتغيرة تقترب وتطبع قبله على شفتيه ليجرح شفتيها نابه الحادة وتظل تقبله حتى يعود لطبيعته ويبادلها القبله امتص من الكثير وكأنه يعلم بانها المرة الاخيرة التى سيمتص دماءها فيها
_____________________
الملك: اتجوزوا
الخادم : اه من 3ايام
الملك : ساعه وتكون البت دى عندى
االخادم : حاضر
_____________
تجلس نور فالقصر تشاهد التلفزيون ويرن هاتفها
نور : ايه ياحبيبى
مالك: بتعملى ايه
نور: بتفرج على التلفزيون
مالك: كلتى كويس
نور: اه
مالك : طب خلى بالك من نفسك
نور: حاضر استن يامالك
مالك : فى ايه
نور: مش عارفه صوت برا
مالك : متخرجيش من القصر يانور
ولكنها لم تسمعه وتفتح الباب بيديها ...............
يالا بقا اشارات لاصحابكم عشان يتابعو معاكم.
لقراءة جميع فصول الرواية من هنا