قصة أسيرة مصاص دماء البارت السادس عشر 16بقلم سندريلا

قصة أسيرة مصاص دماء

البارت السادس عشر 16

بقلم سندريلا


بعنوان اعترفت_بحبى 

مالك:  نووووور يانووور 


يخرج له راجل من خلف السلم وهو يمسكها من خصرها ويديه للاخرى بسكين على رقبتها 


نور بخوف:  مالك 


الرجل : اكتمى 


مالك:  متخافيش...انت مين وعايز ايه 


الرجل : انا بقالى اسبوع فالغابه لا كلت ولا شربت جعان انا لا جى اذيك ولا اذيها انا مش بتاع مشاكلى


نور:  امال اللى بتعمله ده ايه 


الرجل:  قولت اكتمى 


نور بخوف : حاضر 


مالك:  طب سبها وانا اكلك 


الرجل:  كلمه راجل 


مالك : اه 


يبعد السكين عن رقبتها لتركض لمالك وتختبى فى احضانه يرفع راسها بيديه 


مالك:  انتى كويسه 


تشير له بنعم 


يمسك ويدخلها المعمل ويغلق عليها الباب 


مالك:  قولتى عايز ايه بقا 


الرجل بخوف من نظرات مالك له : اكل


تقف نور خلف الباب تنظر من زجاجه على مالك هو يعطيها ظهره وترى اظافره بدات تطول

تصرخ باسمه 


نور : مالك ...مالك لا ....افتحلى يامالك 


 وقبل ان تتغير ملامحه تتذكر بوجود مفتاح فالمعمل تحضره وتفتح فقط تغيرات اظافره وانيابه بدات ان تطول تسحبه من يديه ليلف لها وتمسك وجهه بيديها وتطبع قبله على شفتيه حتى تخفى ملامحه التى لم تظهر بعد لذلك الراجل تظل تقبله بقوة وتتعمق بقبلتها يبادلها القبله ويرفع يديه ليمسكها من ظهرها لتغرس اظافره فظهرها لتكتم صرختها وتظل تقبله فاظافره حادة كالسكاكين وتتعمق بقبلتها حتى تشعر بأظافره تخرج من ظهرها تعلم بانه عاد لطبيبعته تفصل القبله يظل ينظر لها 


مالك وهو ينظر لها:  اتنيل خش كل اى حاجه من المطبخ 


تبتسم له وتعانق يشد بيده عليها لتصرخ بوجع يبتعد عنها ويصدم عندما يجد قطرات دماء على يديه يلف بسرعه خلفها ليرى قطرات دماء على تيشرت يرفعه ويصدم عندما يجد خطوط اظافره على ظهرها تنزف دماء 


مالك:  نور انا غبى ازاى .....


تلف له وتضع اصابعها على فمه 


نور : هشششش مش مهم عندى 


مالك:  انا عورتك 


نور:  مانت بردو اللى بتعالجنى 


يبتسم لها ويقربها له ويضع قبله على شفتيها ويظل يتعمق بها ويقبلها بقوة وهو يشد على ظهرها وهى تتالم ويظل يشد حتى تختفى ألمها يعلم بان جرحها طاب 


يخرج الرجل وهو ياكل ويراهم 

يفصل مالك القبله 


مالك : طفحت 


الرجل:  اه شكرا يابيه 


مالك:  مع السلامه 


ويخرج الرجل ويتركها وهو يبتسم يتصل بشخص 


الرجل:  كله تمام يابيه الجهاز فمكانه 


....: .متاكد 


الرجل : ايوة 


......: طب اقفل وهكلمك تانى 


يغلق الرجل الخط 


__________________


يقف مالك فالمطبخ ونور بجانبه 


نور:  ايه ده 


مالك : جهاز تتبع 


نور:  وليه 


مالك : حد عايز يعرف مكاننا 


نور:  وانت عرفت ازاى ان الرجل حطه 


مالك : مانا قولت بقرا الافكار 


نور : طب هنعمل ايه 


مالك : خليكى هنا 


نور:  اخلينى فين .....


ويختفى من امامها تقفز من فوق الترابيزة 


نور بخوف:  مالك ...مالك انت فين 


ياتى من خلف 


مالك : عوووووو 


تفزع نور وتكاد تسقط يمسكها بسرعه من خصرها وتمسك هى فتيشرته ويتبادله النظرات يقترب ويطبع قبله على شفتيها بحنان ويحملها ويصعد به وهو لم يفصل القبله يصل لغرفته وتفصلها هى 


نور بدهشه:  انت رايح فين 


مالك : حان وقت النوم لازم تنامى 


نور : احم اوك 


مالك:  بطلى تفكيرك المنحرف ده 


تخجل منه وتخبى راسها فالمخده وتنام 


_______________________


يقف مالك امام المرايه يرتدى بدلته ويربط جرافته ليذهب لشركه ياخذ شنطته ويفتح باب غرفته يراها تقترب منه وهى ترتدى فستان قصير اسود وعليه جاكيت جينز وترتدى صندل كعب عالى وتستدى شعرها على كتفها وتضع روج وتبتسم له 

يقف يتأملها فلاول مرة تكون بهذه الاناقه دائما تحب البساطه 


نور:  حلو 


مالك برومانسيه:  زى القمر بس ليه انتى خارجه 


نور : اه هجى معاك 


مالك بدهشه:  تجى معايا ازاى 


نور ببراءة : عايزة اجى معاك 


مالك:  ماشى 


ياخذها وينزل تركب بجانبه ويصلوا للشركه يفتح لها الباب ويترك السيارة ويدخل الشركه بها ويقف شادى يراقبهم من بعيد ويذهب للسيارة فالجراج ويركب فالخلف.....


_________________


تجلس تراقبه وهو يشتغل ويركز بشدة 


نور لنفسها : انا زهقت بقالى 3ساعات قاعدة وهو متكلمش كلمه 


تتذكر بانه يشعر بها وتبتسم 


نور لنفسها : مفيش مانع من شويه لعب 


تضع بيديها بقوة على قلبها وتتألم لتراه يرفع يديه ويضعها على قلبه لتصدم وتتكرر وتخبط يديها فالترابيزة لترى القلم يسقط من يديه ويمسك يديه بالاخرى 


مالك وهو ينظر فالاوراق:  نور انتى كويسه 


نور  لنفسها : شويه لعب


وتغمض عيونها 


نور لنفسها:  ااااه انا اغمى عليا ااااه الحقنى هههههههه 


ينظر لها لانها لم تجيب ويجدها تنام بطرق غريبه يقف ويقترب منها ليعدلها يقف يتأمل ملامح وجهها ترفع قدمها برقع وبكعب الصندل تضغط على قدمها الاخر بقوة وتكتم صرختها ليشعر بألم فى قدمه ينحنى ويخلع صندلها تبتسم له  وتضغط على قلبها مرة اخرى ليشعر بألم فى قلبه يجلس بجانبها 


نور لنفسها:  هييييييه قبله اريد قبله هييييييه قب.....


تشعر به يقوم من جانبها تفتح عيونها وتجده يجلس على مكتبه 

وتغضب 


مالك : بقيتى احسن الظاهر انك نسيتى انى بقرا الافكار 


تخجل بشده وتعطيه ظهرها ويديها على فمها 


نور:  يالهوى قبله ايه انا بقيت قليله الادب كده ليه 


تجمع شجاعتها وتخفى خجلها لترد عليه تلف له وتصدم بشفتيه على شفتيها تفتح عيونها وتجده مغمض عيونه ويفتحهم ليراها ويغلقهم مرة اخرى لتغلق عيونها هى الاخرى وتبادله القبله وتمسك جاكيته بقوة وتشد عليه ويمسك راسها بيديه ويتعمق بقبلته تدخل السكرتيرة عليهم وتراهم تعطيهم ظهرها 


السكرتيرة  احم احم 


يبتعد مالك عنها تمسح فمه من روجها وتبتسم يذهب للمكتب ويمضى على اوراق لسكرتيرة 


نور بهمس : كل شويه كده حد يشوفنا 


تخرج السكرتيرة ويظل يعمل للمساء ينهى عمله ويرتدى جاكيته ويجدها نايمه على الاريكه يحملها ويخرج تراه السكرتيرة 


السكرتيرة  : شكله بيحبها اوووى ربنا يسعدهم 


يركب بها السيارة ويشعر بشخص اخر فالسيارة يصل لفيلا مشددة بالحراسه وينزل ويحملها تستقيظ هو يصعد بها 


نور بصوت نايم : احنا وصلنا 


مالك : اه 


نور : ده مش القصر 


مالك : ماهو فيلاتى بردو 


نور : لا انا عايزة القصر 


مالك:  مش هينفع النهاردة شادى فالعربيه 


نور بصدمه:  ايه هيقتلنا 


مالك : ده اللى يبصلك بس اكله 


يصل بها لغرفته وتراها مليئه بصورها 


نور بدهشه:  مالك نزلنى 


ينزلها وتتفحص الغرفه:  لدرجتى بتحبنى 


مالك برومانسيه:  انا بعشقك انتى الروح اللى عايش بها وعشانها يانور 


تبتسم له وتركض وتعانقه بقوة وتلف يديها حول عنقه ويبادلها العناق ويلف يديه حول خصرها 


نور فأذنه برقه : وانا كمان بحبك


مالك وهو لم يصدق ما سمعه:  ايه 


نور : بحبك 


يرفعها عن الارض ويلف بها فالغرفه بقوة 


نور : هههههه بس كفايه كده انا دوخت 


ينزلها على طرف السرير ويجلس بجانبها 


نور:  ممكن طلب 


مالك : انتى تؤمرى 


نور:  عايزة اشوفك 


مالك  :مانا قدامك اهو 


نور : لا وانت مص .....


يقطع بغضب وعصبيه : مستحيل 


ويقف بعيد عنها 


نور:  ليه 


يتذكر عندما تحول حين كان جائع لدماءها كاد ان يقتلها ودائما يحرص ان لا ترى ملامحه وهو متحول فهى رايت غيره ولكنه ابشع من الكل لانه الاصلى لم تتحمل منظره ....



             البارت السابع عشر من هنا 

   لقراءة جميع فصول الرواية من هنا

تعليقات