رواية حب حياتي الفصل السابع عشر 17 بقلم جورى محمد


رواية حب حياتي 
الفصل السابع عشر 17
بقلم جورى محمد



كريم اهو لقيتها راكمل بصدمه ووجع المنطقه دي غريبه اووي واكمل بصدمه اكيد احمد خطف نيره
سعاد ونفين بصدمه وشهقه يالهوي
كريم بعصبيه قسما بالله لو عملها حاجه لكون قتله
زين بعصبيه يلا انت لسه هترغي
ومشي فهد وسليم وكريم وزين
فهد الو يا امير بيه مرت اخوي اتخطفت
امير بصدمه بتقول ايه حصل ازاي
فهد مش وجته دلوجت المهم هبعتلك الموقع ونتجابل هناك هات معاك القوه
امير طيب يلا بس بسرعه
زين سوق بسرعه يا كريم

 

كريم بخوف هموت من الخوف عليها يا زين خايف ياذيها
زين بعصبيه ده احنا نموته بعدها
كريم بخوف نيره حالتها خطر
فهد خطر ازاي يعني
كريم بدموع نيره لو سقطت هتموت ولو عاشت مش هتخلف تاني
سليم بصدمه نعم وهي متعرفش
كريم بدموع وخوف لا متعرفش. انا هموت عليها يارب احمي مراتي وعيالي يارب
زين سوووق بسرعه يا كريم اخللص
——————————-
عند احمد ومايا
مايا هي هتفضل نايمه كتير دي
احمد. بشر وانتي مالك بيها انتقامك من كريم وهو لسه مجاش دوره ده دوري انا
مايا بتفكر في ايه

 

ااحمد وهو. سرحان في نيره وفي جسدها بفكر فيها هعمل كل اللي نفسي فيه وارميها علي الرصيف هبقي موته بلحيا
مايا بس دي حامل انت ازاي هتعمل كده هي دي طريقه تحرق قلبه بيها
احمد بشر عارف وسمعت من رجالتي انهم تؤام وسمعت بردو ان لو سقطت لاما هتموت لاما فرصتها في الخلفه هتبقي مستحيله
مايا بصدمه وبردو هتعمل اللي في دماغك
احمد بشر اه وهعاملها بعنف وهسقطها وانا بعمل االي في دماغي علشان دول عيال كريم وانا بكره كريم اكتر من اي حاجه خد مني اكتر بنت حبيتها فيستاهل بقي
مايا بحزن عليها فاهي ام وتخاف علي طفلها حرام عليك يا احمد طلما حاله حملها خطر سيبها متعملش فيها كده
احمد ضربها بقلم وانتي مال اهلك يا حلوه ايه هتندمي
مايا طلعت بغيظ وسابته
مايا بعياط لا لا لازم اطلعها بجد عيالها ملهمش زمب
——————————–
بعد شويه نيره فاقت
نيره بتعب كريم انت فين
احمد بعصبيه مفيش زفت في حبيبك يا نيرو قومي انا جمبك
نيره بعصبيه زقته بس يا حيوان انا حبيبي الوحيد كريم وابو اولادي
احمد بشر مش لو فضلوا اولادك بعد اللي هعمله فيكي
نيره بخوف انت اهبل صح
احمد لا مش اهبل واحد وحبيبته والشيطان تالتهم هيكون ايه يعني
نيره بترجع لورا بخوف واكملت بعصبيه انت اتجننت يا احمد
احمد بشر اه بس بيكي والمره دي هعمل اللي عايزه وعيالك دول مش هسيبك غير لما ينزلوا
نيره سحبت السكينه اللي كانت قدامها في الطبق

 

نيره بجرائه انا اموت نفسي واموت كافره اشرفلي واهونلي من انك تيجي جمبي يا حيوان انا ملك لكريم بس وهفضل ملكه. طول منا عايشه
هنا احمد اتعصب اووي واكمل طب هنشوف يا حلوه وريني كريم هيعملك ايه وقرب منها ونيره بتزقه وبتقاومه بكل قوتها
———————————-
وفي نفس الوقت كريم وزين وفهد وسليم وامير الظابط وصلوا
كريم انا هدخل انا واحط المايك في هدومي وهخليك تسمع اعترافاته واكمل ده مش خطف بس يا امير ده قضايا تجاره اعضاء وادويه فاسده دخلها المستشفي وانا كنت براقبه وعرفت
امير حلو اوي جرجره بقي
كريم يارب
ودخل وكلهم وااقوات اللي معاهم استخبت برا
دخل واتسحب لحد ماوصل للمخزن االي فيه نيره جري لحد ماوصل للمخزن وفضل يضرب الباب بكل قوته لحد ماتفتح
نيره اول ماشافته جريت عليه بخوف وعياط كريم كريم وجريت في حضنه
كريم بدموع ووجع علي حالتها انتي والاولاد بخير ?
نيره بانهيار ااه اه بس احمد كان عايز
كريم وبدموع هشش بس بس يا حبيبتي متكمليش متكمليش
ورواح عند احمد بغضب وفضل بضرب فيه بكل قوته رجاله احمد سمعت وجات
برا اامكان
زين ياالهوي يا امير يلا ندخل رجاله احمد دخلوا

 

امير اهدي يا زين عارف انك خايف عليهم بس مينفعش دلوقتي خالص هنبوظ كل حاجه
زين بخوف بس الوضع شكله خطر
امير اهدي بس
جوا المكان
احمد اما وريتك يا كريم هندمك علي كل حاجه وكانت رجاله احمد مسكته وربطت ايده في عمود كبير بلجنزير
واحمد ماسك نيره
كريم بعصبيه شديده وهو بيحاول يفك ايده شيل ايدك من عليهااااا يا ابن الكللب
نيره بعياط اوعي يا حيوان
احمد بضحكه شر ده انا كنت ناوي اخليها بيني وبينها بس انت جيت والله مش هحرمك من انك تتفرج علينا وتتفرج علي عيالك لما ينزلوا قدام عينك
هنا كريم وصل لاقصي حد من العصبيه وبيشد ايده من الجنزير لحد ما جاب دم
كريم بعصبيه كبيره نجوم ااسما اقربلك منها يا احمد مش هطول من مراتي شعره واحده طول منا عايش
عمر بضحك هوريك دلوقتي عملي
ونيره بتعيط وبتزقه
وهنا كريم فكر ازاي يخليه يعترف ويلهيه عن نيره
كريم بس صح بعترف انك نجحت وكسبتني اامره دي
احمد كسبتك ازاي مش فاهم
كريم يا جدع قول كلام غير ده انت ظبتها تمام يعني اتفقت مع فاتن وشوهت سمعه مراتي قدامي وكنتوا عايزين تموتوا عيالي وبعتلي مايا تقول انها. حامل مني والمفاجاه الكبيره بقي طلعت بتاجر في الاعضاء. واادويه الفاسده
احمد بصدمه انت عرفت كل ده منين
كريم بثقه مش مهم عرفت منين المهم اني بجد مش عارف قدرت تعمل كل ده ازاي
احمد بضحكه شر عادي عملت كل ده ومعترف ولسه هعمل قدام عينك
كريم بثقه كده تمام اووي
احمد يلا يابت انتي عايز اخلص
نيره وهي بتعيط ضربته بلقلم بعينك يا كلب مستحيل تتطول مني شعره طول منا عايشه
احمد لرجالته. بقولكم ايه اربطوها عايز اخلص
وفعلا الرجاله رايحين يربطوها سمعوا صوت من برا
احمد ايه الصوت ده
كريم ده صوت نهايتك بيقرب

 

وفعلا القوات ابتدت تخلص علي رجالته اللي برا
رعد احمد بيه احمد بيه الحق الحكومه ملت المكان لازم تمشي
احمد بصدمه ايه عملتها يا كريم
كريم بضحك عيب عليك
رعد يلا يا بيه
احمد مش قبل ما اعمل اللي عايزه
رعد مفيش وقت
احمد وهو بيقرب من نيره وسط الاصوات دي كلها ومش هامه
نيره بخوف وارتجاف بتبعد لورا ابعد عني احسنلك
كريم بدموع وهو بيحاول يفك ايده اللي جابت دم واتعورت جامد
كريم بدموع وعصبيه هتقدرررري يا نيره هتقدررري ابعديه عنك مش هيقدر يلمسك
مايا دخلت ضربت احمد بحاجه علي راسه خليته يدوخ
احمد لف اه يابنت الكلب انتي ووقع
مايا بدموع مش هخليك تأذي ام انا ام زيها وخايفه علي ابني ومش هخليك تلمسها كفايه اوي يا احمد بجد كفايه
عمر وهو تعبان. وبيغمي عليه انا هوريكي يا حيوانه
كريم بدموع شكرا يا مايا شكرا بجد
مايا بعياط لا يا بشمهندس انا اللي غلطت من الاول يلا يا نيره علشان تمشي مفيش وقت هيقوم تاني
نيره بعياط لا وجريت علي كريم حضنته مش هسيبك
كريم بعصبيه وعياط وصوت ضرب النار شغال يلا يا نيره انجزي روحي القصر
نيره بعياط لا يا كريم مش هسيبك هنا لوحدك

 

كريم بصلها بحب ودموع اوعدك. يا نورعيني هرجعلك علشان عيالنا يا نيره وجودك خطر
مايا بتحاول تفكه كريم ده صعب اوي وكده احمد هيصحي ومش هيرحمنا
كريم بعصبيه امشي يا نيره قولتلك امشي ارجوكي امشي
جيه زين
زين انتي كويسه يا مرات اخويا
كريم اه هي كويسه خدها مشيها يا زين الدنيا مش تمام
زين اه الجو خطر برا
فهد تعالي يا نيره
نيره بعياط لا يا فهد مش هسيب كريم
كريم بصلها بكل حب ورجاء لو بتحبيني امشي وعلشان عيالك يا نيره وعلشان خاطري فهد روحها وخد مايا معاك
زين بس يا كريم
كريم بمقاطعه اسمع اللي قولته ملكش دعوه بزين روح مايا
مايا بفرح شكرا يا بشمهندس
وفهد بيشد نيره من كريم في الوقت ده صحي احمد وجاله رعد بس قبل مايتحرك زين مسكه ونزل فيه ضرب وفهد بيشد نيره وسط صرخها وخوفها راح احمد مسك مسدس من الارض وسوب ناحيه. كريم
احمد بشر مقدرتش اقهرك اقهرها هي عليك وضرب كريم بلنار ضربه في صدره
نيره بصوتها كله كررررررررررريمممم وفهد شدها وشالها ونزل بيها واغمي عليها
بعد شويه
ورعد خد احمد وحاول يهرب بيه
مايا بعياط يالهوي كريم اضرب بلنار

 

فهد بدموع لازم امشي واروح مرات اخويا وجودها غلط يلا زين مش هيسيبه وركبوا العربيه متجهين علي القصر
————————————
في القصر كلهم قاعدين
دخل فهد شايل نيره وهي مغمي عليها جريوا كلهم بخوف كبير
الجد بخضه مالها يا فهد فيها ايه
سميه بعياط فيكي ايه يابنتي قومي
نفين بعياط مالك يا مرت ولدي
مريم بعياط مالها يا فهد ماترد
فهد. بدموع يا جماعه اهدوا بقي نيره اتعرضت لحاجات كتير انهارده
رودي بعياط متفهمنا في ايه
فرح اه ياخوي في ايه طمني
فهد بعياط في ان احمد كان عايز يعتدي عليها ويخليها تسقط ولما قاومته ومطلهاش انتقم منها وضرب كريم بلنار وهي اغمي عليها لما شافته
نفين بصويت وعياط ابنييييي ابني يا فهد اخوك يا ولدي اخوك فين
فهد بعياط زين هيطمنا ياما اهدوا
الجد بعياط نهدي كيف يا ولدي نهدي كيف ااه يا جلبي
فرح بعياط اخوووي يا جدي اخوي وفضلت علي الارض تعيط وكلهم انهاروا
فهد بعياط لازم نكون اقوي قدامها هي انهارت عصبيا كفايه وكمان حالتها خطر اوي
سميه بعياط خطر ازاي
فهد بعياط مرت اخوي لو سجطت مش هتخلف تاني او هتموت
كلهم بصويت يالهووووي
سميه بانهيار ربنا يحميكي انتي وعيالك يا بنتي ربنا يحميكي ياااارب
وخدوها طلعوها الاوضه ونيموها في السرير واتصلوا علي الدكتوره تيجي
مني الحمدلله الاطفال بخير وهي كويسه بس اتعرضت لصدمه عصبيه شديده ولازم حقن مهدئه والحاله دي متنفعش مكنش اتفاقي كده مع كريم

 

سميع بعياط اعملي اللازم يا دكتوره وهو فين كريم
مني ليه ماله
نفين بانهياار ادعيله يابتي خد رصاصه ومنعرفش عنه حاجه واصل
مني بصدمه ايه ازاي ده حصل طمنوني الله يخليكم لما تعرفوا حاجه
فهد بحزن اكيد يا دكتوره
وبعد حوالي ساعه نيره ابتدت تفوق
نيره قامت مفزوعه وبصوت عالي كررريم
مريم اهدي يا حبيبتي اهدي كريم هيجي دلوقتي
نيره بعياط وقد تذكرت قامت ضربت فهد في صدره اقول عليك ايه خدتني من عنده ليييه يا فهد ها ليييه خدتني انا عايزاه جمبي هو محتاجني دلوقتي
فهد بعياط باس راسها اسف حقك عليا. يا نيره بس كان لازم اعمل كده علشان عيالك
نيره بانهيار وابو عياااااالي يا فهد اسيبه بجد انا هموت عليه اااااه يا قلبي بجدد فينك يا حبيبي وعامل ايه دلوقتي ووقعت علي الارض تعيط
نفين بعياط اهدي يا حبيبتي اهدي وادعيله وزين هيطمنا
الجد بعياط اهدي يابتي علشان اللي في بطنك
مريم بدموع نيره زين جيه تحت قالي كده يلا ننزل
نيره نزلت جري علي تحت ولقيت زين واقف زي الصنم وجنبه سليم عينه دم من ااعياط راحت لعنده
نيره بانهيار فين اخوك يا زين

 

زين ——-
نيره بانيهار رد يا زين حبيبي فين
زين بعياط ووجع نيره انا اسف بس كريم تعيشوا انتوا
البيت كله في صدمه ايييه وصويت وفرح اغمي عليها ونيره اتشنج جسمها لما سمعته واتصدمت غير مصدقه


تعليقات