الفصل الثلاثون 30والاخير
بقلم جورى محمد
فاتن بصدمه لفت للصوت واتصدمت من الواقف امامها
فاتن بدموع فرح جااسر
جاسر بحب اه يا قلب جاسر
فاتن جريت حضنته وفضلت تعيط واكملت كنت فاكره ان حياتي ادمرت وان ربنا بيعاقبني علي كل حاجه عملتهاا بس لا ربنا فعلا رحيم هو انت بجد اتجوزتني
جاسر باس راسها بحب اه يا نورعيني اتجوزتك ويومين وتروحي بيتي كمان
فاتن بدموع فرح انا مبسووووطه اوووي بجد يا جاسر طب حرام عليك مجولتليش ليه انا كنت همووت
جاسر مسح دموعها وباسها في خدها بعد الشر عليكي يا حبيبتي متقوليش كده
فاتن بضحك ضربته بخفه اتلم ها هجول لاخواتي
جاسر بضحك جولي انتي مرتي وانا حر اعمل اللي اعمله وغمزلها
فاتن بضحك تصدق انك جليل الادب انا هنزل ورايحه تمشي
جاسر شدها جات في حضنه واكمل علي فين بس
فاتن بتوتر جا جاسر سبني علشان خاطري تعاالي ننزل
جاسر قرب منها وباسها كنتي واحشاني يا فاتن
فاتن بحب بدلته نفس المشاعر ثم ابتعدت عنه واكملت باحراج ممكن ننزل
جاسر بضحك يلا
في القصر تحت
فاتن نزلت جريت علي كريم حضنته واكملت شكرا يا اخوي شكرا علي كل حاجه شكرا انكم سامحتوني وجوزتني حبيبي بجد مش عارفه اجولك ايه
كريم بضحك حبيبي في وشي كده بس ربنا بيسامح يا فتونه وانتي بقيتي حاجه تانيه خلاص ربنا يسعدك يا حبيبت اخوكي
نيره مبررووك يا تووونه
فاتن حضنتها الله يبارك فيكي يا جلبي
وبعد شويه من الفرح والاغاني جيه الليل
———————————
في اوضه نيره وكريم
نيره خدت شاور ولبست البورنص اللي بيصل لنص رجلها وطلعت شعرها منسدل علي ضهرها
كريم بحب ايه ااجمال ده كله
نيره بضحك لا يا شيخ
ووقفت تسرح شعرها لقيت كريم جيه حضنها من ضهرها واكمل بحب اه انتي علطول قمر اصلاا
نيره بحب لفتله مش مرتحالك
كريم بضحك قرب منها بتفهمي يا روحي
نيره بضحك ااه منا بقول بردو اوعي يا واد اوعي
كريم بضحك شالها في واحده تقول لجوزها واد
نيره بضحك امم انا وسبني عايزه البس
كريم بضحك لزمتها ايه الفرهده منتي هتلبسيهم تاني
نيره باحراج كررريم اتلم
كريم وهو بيقرب منها بضحك معاكي مش بعرف اتلم
الباب خبط
كريم بنفاذ صبر انا تعبت من الباب وقومي غطي نفسك كويس
نيره ماشي
فتح كريم الباب
كريم خير يا ميزو
مازن بابا انا عايز انام معاكوا ورايح يدخل
كريم برفعه حاجب. مسكه من هدومه استني هنا يلا تنام مع مين
نيره بضحك سيبه يا كريم الله
كريم اسكتي انتي خاالص نام مع كريم او كيان يا حبيبي
مازن كريم نام وكيان مع عمتي فاتن وانا مش عارف انام لوحدي
نيره بضحك ياقلبي يابني ادخل ادخل هتنام لوحدك يعني
كريم بصلها برفعه حاجب ماشي ماشي ادخل يا زفت
مازن بضحك هييه وراح نام جمب نيره
كريم انت يلا تعاالي علي الحرف انا مبعرفش انام برا حضن مراتي
مازن بطفوله لا في النص في النص.
كريم ضربه بلمخده اتخمد اتخمد بلا قرف
ونيره عماله تضحك
كريم. بضحك علي ضحكها اضحكي اضحكي هوريكي بكره
نيره بضحك هو انا عملت حاجه
كريم لا خالص ده اانا اللي عملت
مازن مث عارف انام اسكتوا
كريم اتخمد يا حبيبي اتخمد جتك الهم انت وامك
نيره بضحك كده يا كريم ماشي
كريم بضحك طب نامي
————————————–
تاني يوم وتحديدا يوم حنه فاتن البيت كله جاهز للاحتفال
في اوضه نيره وكريم
نيره كريم كريم قوم بقي
كريم وهو بيقوم حاضر حاضر
نيره بحب صباك ااخير ياحبيبي
كريم شدها ليه وباسها صباح النور يا قلب حبيبك
نيره بحب طب سبني بقي انا جهزت خلاص انت بقي اجهز وانا وهنزل للبنات
كريم بضحك وخبث لا بنات مين انا صدقت مازن مشي
نيره بضحك كريم مش هينفع انا جهزت وكل شويه يسالو عليا
كريم بحب ياستي سيبك منهم
————————————–
في ااقصر تحت
البنات قاعدين بيرقصوا وبيرسموا لفاتن الحنه
فرح مازن مازن
مازن نعم يا عمتي
فرح هي فين امك
مازن معرفش
رودي طب ابوك نزل ولا لسه
مازن لا لسه
مريم هروح اجبها اتاخرت اوي
فرح اجعدي يا بجره بيجولك كريم فوج خليها تنزل لوحدها
مريم بضحك ماشي خلاص
سعاد بحب مبروك يا جلب امك ربنا بيحبنا والله مكنتش اتخيل افرح بيكي اكده ويسامحونا
فاتن بفرح الحمدلله يا ماما
سعاد باست راسها وحضنتها الحمدلله يا قلب ماما
نيره الصغيره لا يعني لا انا عاجبني ده
كريم الصغير لا ده عريان اوي يا نيره حطي طرحه عيب كده
رودي مالك يا ابن زين ببنتي
كريم بنتك لابسه فستان عريان ومش عايزه تحط طرحه
رودي بضحك علشان لسه صغيره
كريم الصغير لا كل الناس شيفاها مينفعش وحط الطرحه علي كتفها
فرح بضحك راجل يا حبيب ماما
رودي بضحك ابنك يا فرح ومازن مش عياال
مريم بضحك هو في زي مازن ده قاعد مع بنتي علي السلم وشغال احضان و هزار وشويه خناق بصي هناك
فاتن بضحك عامل زي ابوه
فرح بضحك يخربيتك يا مازن
في اوضه نيره وكريم
كريم بضحك وهو بيظبط هدومه قدام المرايا ماتقومي مش كنتي مستعجله
نيره لا حاسه اني تعبت عايزه انام
كريم بضحك لا انتي صحتك اتهدت خالص يا نيرو
نيرره ضربته بلمخده اللي جمبها كريم اتلم
كريم بضحك طب يلا ننزل يا قلب كريم
نيره قامت وجهزت يلا منتا اللي بتاخرنا
كريم بحب حد قالك احلوي كده
نيره لا والله دلوقتي بس
كريم باسها انتي علطول قمر
نيره بحب طب يلا ننزل
وهما نازلين
كريم مش مازن ابنك اللي بيزعق لايلين علي السلم ده
نيره بضحك اااه هو
كريم بحده ماازن
مازن اتنفض بخوف نعم يا بابي
كريم راح عنده بتعمل ايه يا ابن الكلب قاعدجمب بنت عمك علي السلم وبتزعقلها ليه يخربيتك
نيره بتضحك ومش قادره تمسك نفسها بس اهدي يا كريم اهدي
كريم بضحك ماتسكتي انتي وتبطلي تخليني اضحك
مازن بابا انت عالف اني هتجوزها وهي بتلبس هدوم عريانه فمش هينفع فبزعقلها
كريم ضرب كف علي كف ونيره فضلت تضحك واكملت وانتي موافقه يا ايلين
ايلين بمرح ااه موافقه
نيره بضحك اهو يا كريم مفيش مشاكل
كريم بضحك لالا دي مش عيال
نيره بضحك بزمتك هما الاتنين ونيره وكريم الصغيرين بيفكروك بمين
كريم بحب يااه بينا بلظبط
نيره بحب اه اوي
كريم بضحك انا فوضت امري لله ونزل وراح عند الرجاله في الحنه ونيره راحت للبنات
نيره بحب ايه الحلاوه دي يا تونه
فاتن بحب تسلميلي يا قلبي
فرح بضحك ايه يا مرت اخوي كل ده فوج بتعملي ايه نسوان الصعيد كلهم سالو عليكي
نيره بتوتر ايه اه كريم كان عايز احضرله هدومه فنزلت معاه لما خلص
مريم بضحك هدومه بردو
فرح بضحك بس يا مريم اسكتي وش البت بجي كيف الطماطم
نيره باحراج احترمي نفسك يا بت منك ليها
فاتن بضحك سيبوا البت في حالها بطلوا تحرجوها
نيره مهزقين دول ملكيش دعوه بيهم عايزين نفرح بيكي يا موزه
فاتن ان جيتي للحج جلجانه جوي
نيره بحب حضنتها متقلقيش هتعدي كل حاجه هتعدي صدقيني الحمير دول كانوا زيك زي القرود اهم قاعدين عادي
رودي بضحك الله طب انا قاعده ساكته طب
نيره بضحك هو حد جاب سيرتك ياختي
فاتن بتوتر يارب يا نيره يارب تعدي
نيره بحب قولنا متخافيش بقي
عند الرجاله
كريم بحب مبروك يا جاسر
جاسر الله يبارك فيك يا كيمو عقبال ماتخوي العياال يارب
زين بضحك متقلقش عليه مش بيضيع وقت
كريم ضربه علي دماغه واكمل بضحك متحترم نفسك يا عم هو حد مسلطك عليا
زين بضحك هو انا قولت حاجه يا صاحبي
الجد بضحك بس منك ليه اعجلوا شويه بجيتوا ابهاااات
كريم الصغير خالي سليم خالي سليم
سليم ايه ياباشا عايز ايه
كريم بحب فين ايلين كانت معايا معرفش راحت فين
سليم بضحك لا منتا الواصي عليها دلوقتي ده مش بتقول لاهلها وبتقول لحضرتك دور انت بقي مش فاضي لاهلكم
مازن بثقه انا بقي ايلين مش بتروح تلعب من غيري
زين بضحك لا مسيطر زي اللي جابك بلظبط يا ميزو
مازن عيب عليك
كريم بضحك ابني عايز يكون ايه يابني الجينااات خلاص مش لاقيه مكان فيه من كترها
الجد بضحك اه عياالك زيك بلظبط نسخه منك بس مازن اكتر علشان بحكم ولد واكده وواخد كل طباعك كمان ربنا يخليهوملك يا حبيبي
كريم بحب ويخليك ليناا يا غالي
جاسر بضحك والله عياال زي العسل مفيش كده بجد
زين بضحك انت لسه شوفت حاجه
وعدي اليوم في انهم فضلوا يهزروا ويضحكوا لحد ما خلص
تاني يوم الصبح في اوضه نيره وكريم
كريم قومي بقي بطلي كسل
نيره بجد مش قادره عايزه انام
كريم بضحك لو مقومتيش هاخدك اشيلك ارميكي في البانيو
نيره وهي بتفتح انت رخم ليه ها
كريم بضحك هو انتي مش بتيجي غير كده يلا قومي
وفعلا نيره قامت ولبست فستان بس كان ضيق سيكه بسيطه او يمكن علشان هي تخنت حبه بعد الولاده فاضاق حبه كان نبيتي وبحجاب نببتي وميكاب سيمبل وكانت قمر
كريم برفعه حاجب ده ايه ده انشاء الله
نيره ايه ماله
كريم بحده ماله ايه ايه الخرا ده . الفستان هيطق عليكي يا هانم
نيره كريم انا لبسته قبل كده مالك
كريم مكنش ضيق كده اتفضلي غيري انتي تخنتي عن الاول واكمل بضحك مش عايز اقول تخنتي بس اضرتيني
نيره تصدق انك رخم يا كريم علشان خاطري مفيش وقت
كريم نيييره هي كلمه تتسمع غيري انا هنزل حصليني و متنزليش بلارف ده وخرج ورزع الباب
نيره اوووف مش هيبطل غيرته دي بجد
وفعلا غيرت ولبست فستان احمر واسع شويه وكان حلو جدا
كيان مامي اعمليلي التاج
نيره بحب اهو يا قلب مامي ايه القمر ده وباستها في خدها
مازن ماما البدله حلوه عليا
نيره بحب زي القمر وانتوا شبه اللي فاقع مرارتي تحت ده واكملت بضحك بس بحبه وبحبكم
العياال حضنوها واحنا اكتر يا مامي
وخدتهم ونزلت
وكيان راحت عند فاتن علي الكوشه
فاتن بحب حبيبي حبيبي حبيبي ايه الجمر ده انتي عايزه جاسر يتجوزك انتي ولا ايه
كيان بحب لا ده جوز عمتي مش هتجوزه وانتي اصلا حلوه اوي انا بحبك
فاتن بحب باستها انا اكتر
نيره بحب زي القمر يا تونه ربنا يسعدك ويرزقك الذريه الصالحه يارب واكملت مبروك يا يا جاسر عقباال عوضكم
فاتن بحب دي عيونك يا جلبي مفيش جمر غيرك
جاسر بحب الله يبارك فيكي يا نيره ربنا يخليكي يارب
كريم جيه جمبها و حط ايده علي وسطها وهمس مش كده احلي بدل حرقه الدم بتاعتك واكمل بحب وابتسامه مبروك يا تووونه مبروك يا جاسر
فاتن بحب الله يبارك فيك يا كيمو
جاسر بحب الله يبارك فيكي يا صاحبي
كريم بحب احلي تذكرتين لفرنسا اهو علشان تعدوا الجمايل بس
فاتن بحب ودموع مش عارفه اجولك ايه يا كريم تعبت نفسك
جاسر بحب تسلم يا غالي والله
كريم بحب ولا اي تعب انتي اختي يابت ومسئوله مني ده واجبي
سعاد ربنا يخليك لينا ياكريم يارب
كريم يارب يا مرت يا عمي
وفضلوا يحتفلوا كتير لحد ما اليوم خلص
سعاد بدموع حضنت بنتها خلي بالك من نفسك يا عمري فرحتي بيكي متتوصفش يا جلبي
فاتن بدموع حاضر ياما من عيوني تسلميلي يا غاليه
سليم حضنها مبروك يا جلب اخوكي
فاتن بحب حبيبي يا سليم ربنا يخليك ليا
الجد تروحي وترجعي بلسلامه يا حبيبتي
فاتن بحب الله يسلمك يا جدي
كيان بعياط لا خليكي
نيره بحب حبيبتي هي هتروح كام يوم وهتيجي تشوفك
فاتن حضنتها هتواحشيني وهكلمك كتيير وحضنت الاطفال نيره وكريم الصغير ومازن. وايلين
وسلمت علي كل العيله ومشيت هي وجاسر مستعدين للسفر
في اوضه نيره
نيره يا كيان خلاص بس وش بقي
كريم ايه مالها
نيره مش مبطله عياط عايزه تنام مع فاتن قال اجبلها فاتن منين انا
كريم بضحك لا فاتن ايه هي فضيالكم بصي يا كوكي
كيان بدموع ايه
كريم بصي يا عمري بكره هبقي اخليكي تكلميها هي دلوقتي نامت وبعدين كام يوم وهتيجي
كيان بدموع عايزه انام معاها
كريم بحب طب ينفع تنامي معايا انا
كيان حضنته اه ينفع يابابي
كريم وهو حاضنها قلب بابي انتي والله وخد نيره وكيان في حضنه ونام براحه
بعد مرور بعض الوقت
عند فاتن وجاسر
جاسر بحب ايه الجمال ده يا تونه
فاتن بكسوف شكرا
جاسر بحب شكرا !!! انا بقيت جوزك خلاص شكرا ايه بس انتي فعلا قمر واول مره اشوفك من غير حجاب كمان
فاتن بحب حبيبي دي عيونك انا مبسوطه اوي يا جاسر بجد مبسوطه ان ربنا اداني فرصه تانيه ووصلني لكل ده وجمعني بيك
جاسر بحب وانا مبسوط زيك واكتر ونفسي اعيش معاكي ااعمركله اللي فاضل
فاتن بحب بحبك
جاسر وهو بيقررب منها وانا اكترر
ونسيبهم بقي
بعد مرور شهرين فاتن كانت رجعت من السفر هي وجوزها وبيروحوا كام يوم في القصر والباقي في بيتهم علشان متحسش بوحده ونيره وكريم اللي حبهم فريد من نوعه وسليم ورودي وفهد ومريم وزين وفرح اللي حياتهم بقيت سعيده اوي بجد وكل واحد مبسوط انه عمل اسره مع حبيبته والبنت اللي كان بيتمناها
تحديدا يوم راس السنه البنات متجمتين والشباب كلعاده كانوا في الشغل كلهم
فاتن بحب تيجي نفاجئهم
نيره ازاي
فاتن نلبس احلي ما عندنا ونتشيك ونستناهم ونحط ورد علي السرير وشمع والحركات دي يعني
رودي فكره حلوه اوي
فرح ماشي معاكم
مريم بضحك مع انه خساره فيهم بس معلش
نيره فين العياال
فاتن ناموا من بدري
رودي بضحك احسن بردو كويس
مريم اه كده نبدا يلا يا بنات
وكل واحده طلعت اوضتها وظبطتها علي اكمل وجه واستنوا ازواجهم
عند الرجاله بعد ما خلصوا شغل قعدوا في كافيه متجمعين كلهم فيه
كريم بضحك يا جدع اعدتكم ملهاش طعم انا اروح لمراتي احسن
زين بضحك اه مش قادر علي البعاد انت
فهد بضحك كلنا صدقني بس خلينا شويه
سليم اه هما معانا علطول القعده الحلوه دي مش هتتعوض ولا ايه يا جاسور
جاسر بضحك اه طبعا مع اني عريس جديد بس ماشي خلينا
كريم يا جدع انا هقوم اروح خليكم وقام وقف
زين بضحك لالا مسيطره نيره
كريم قعد تاني بغيظ طب ايه رايك هعد اهو قال مسيطره قال مش كريم الانصاري يا خفيف اللي حد يسيطر عليه
زين بضحك علي يددددي
فهد بضحك كلنا يا باشا مسيطرين
سليم بضحك اه طبعا
جاسر بضحك انتوا هتخافوا تتااخروا تناموا في الحمام اتنيلوا
كريم بثقه وهو بيعدل جاكته هما بقي مش انا
زين بضحك حيلك حيلك كلنا يابا مسيطرين
فهد بضحك مش انا اللي مراتي تنيمني في الحمام
سليم بضحك يابني ايه هي جينات كلنا يابني محدش فيهم يقدر يعمل كده اصلا
عند البنات لابسين فساتين قصيره وسايبين شعرهم وكانوا قمرات وقعادين عند نيره مؤقتا بيتكلوا
نيره بنفخ اوووف كل ده يخربيتهم
رودي بحده انا اتخنقت شكلهم بيستعبطوا بجد
مريم اشك ان قصدهم اصلا يسهروا برا
فاتن بشهقه يبقي نهارهم ازرق
فرح نتصل نشوف بنفسنا
جربت نيره لقيت كريم كنسل
نيره وهي فاتحه بوقها نعمم انت اتجننت بتكنسل عليا يا كريم
وكلهم جربوا ونفس الشئ
فرح بعصبيه لا بقي احنا ندخل ننام خساره في اهلهم كل التعب ده بجد
نيره بخبث لا وننام ليه خلينا زي ما احنا ولما يشرفوا مش هنيمهم في الاوضه وهيتهبلوا علي شكلنا وهيطردوا بردو
فاتن بضحك يابنت اللذينه فكره
مريم بضحك حلوه اشطا بس يارب بس محدش يرجع في كلام
فكلهم بصوا لنيره
نيره بضحك ايه مالكم
رودي اصل محدش ممحون قدك تبقي قايله الخطه وياخوفي متعلميهاش
نيره بخبث عيب عليكي هتشوفي هنربيهم
بعد شويه الساعه 2 بليل دخلوا الرجاله وكل واحد راح اوضته
عند كريم ونيره
كريم بدهشه ايه الجمال ده كله محضره كل ده علشاني
نيره بخبث اه بس يا خساره بقي
كريم بضحك ويخساره ليه منا موجود اهو ايه المانع يعني
نيره وهي بتطلعه برا الاوضه اصلي يا حبيبي حاسه بتعب وقررت انام لوحدي انهارده وطلعته وقفلت الباب بلمفتاح واكملت بضحك تصبح علي خير يا كيمو
كريم نيره انتي اتجننتي افتحي يا نيره بت افتحي لو حد شافني يقول ايه
نيره بضحك مش زمبي انا اطمرمت واحضر وانت تيجي متاخر تستاهل يلا انزل نام تحت
كريم يا نيررره
نيره تحت يلا
ونزل كريم متسحب وراح اوضه محدش بينام فيها ودخل وقفل
فهد من راه بضحك ايه اللي جابك
كريم بخضه يخربيتك قطعتلي الخلف
زين بضحك كريم الانصاري يا خفيف محدش يسيطر عليه مش كده وهما بقي مش انا واضح اويي وفضل بضحك
كريم بحده وانت ياض اقعد ساكت بدل ما اكسر راسك
سليم بضحك مننا لله كانوا محضرين مفاجات
جاسر بضحك انا عريس كان ايه قعدني معاكم انتوا
كريم ما كله منكم اتخمدوا وانتوا ساكتين بقي
سليم بضحك واضح فعلا ان كلنا مسيطرين. وفهد يقولك مش مراتي اللي تنيمني في الحمام ياريتها كانت رسيت علي الحمام مكناش اتفضحنا
جاسر بضحك حصل يا جدع ان كيدهن عظيم
وضحكوا كلهم وناموا
تاني يوم الصبح
بعد الفطار
كريم بضحك كده يا نيره تتفقوا علينا
نيره تستاهلوا وخساره فيك المفاجاه اللي حضرتهالك + مفاجاه تاني مش هقولك عليها
كريم لا قولي بجد
نيره لا
كريم بحب علشان خاطري قولي
نيره بفرح انا حامل
كريم بضحك بتهزري
نيره بحب لا بتكلم جد
كريم شالها ولف بيها وكان مبسوط جدااا
كريم بحب تعرفي انتي حققتيلي كل احلامي من يوم مادخلتي حياتي يا نيره خلتيها احلي مفاجاتي انا ليكي بقي احمد اتحكم عليه بلاعدام
نيره بجد
كريم اه والله لسه عارف
نيره ربنا يسامحه بقي
زين بضحك اهو صح يا كوكي هتيجي نونه اهو
كيان بفرح وبتنط اه يارب بنت
مازن بغضب لا ولد
كريم بضحك اي ان كان هتحبوها او هتحبوه
مازن وكيان بحب اكيد يابابا
بعد مرور سنتين وتحديدا يوم عيد جواز نيره وكريم السادس
نيره قامت من النوم لقيت فستان جميل اوي
نيره بحب اممم شكلك بتكفر عن عمايلك قبل كده يا كريم وقامت لبسته وحطت طرحتها والميكاب وشالت بنتها اللي عمرها سنه وشويه ليليان اللي كانت حامل فيها ونزلت
قبلتها فاتن اللي شايله ابنها اسر عنده سنه بردو
نيره بفرح ايه التحضيرات دي كلها
فاتن بفرح كريم يا ستي حالف بقي يعوضك عن المرات اللي فاتت. بقي
نيره بحب ربنا يخليهولي يارب عامل ايه اسر
فاتن بحب زي الفل
ونزلوا كل العيله وراحو الجنينه اللي كانت متزينه باجمل الاشكال وكريم كان واقف لابس بدله وماسك ورد نيره ادت بنتها لسميه وجريت حضنته واكملوا في نفس واحد كل سنه واحنا مع بعض
كريم بضحك انتي حافظه بقي
نيره بفرح اكيد لازم احفظ ايه القمر ده يا كريم بجد
كريم خدها في حضنه وباس راسها واكمل انتي تساهلي اكتر من كده وبدا الاحتفال وبعد شويه
كريم وهو حاضن نيره
نيره تعبت نفسك بجد
كريم بحب انتي تستاهلي يا نيره انتي تعبتي معايا كتير ووقفتي جمبي كتير اوي استحملتي حاجات محدش يستحملها واتخطيتي معايا مشاكل كتير اوووي وكنتي ونعم الزوجه والصاحبه والام والاخت انتي قومتي بكل الادوار في حياتي عوضتيني عن اي تعب جبتيلي 3 قمرات ربنا يخليهم لينا سامحتيني واديني لحبنا فرصه قررتي تحطي لنهايه قصتنا نهايه سعيده مبسوط انك ملكي ومراتي وحبيبتي واختي وصاحبتي وامي مبسوط انك نصيبي وقسمتي انا عرفت اختار بحبك ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك يا حب عمري نستاهل نوصل لكده. بعد كل التعب ده نستاهل في النهايه اقول بعلو صوتي بحبك يا نيره وحبنا انتصر علي كل اللي قبلناه
نيره بدموع فرح حضنته وانا بحبك يا كريم بحبك يا اغلي حاجه في حياتي وبشكرك علي وجودك فيها انت فعلا نصي التاني اللي بيكملني راحتي معاك وجوا حضنك ووجودي معاك ومع عيالنا بلدنيا كلها اخيرا يا حبيبي بعد كل ده بقينا سوا وانتصرنا وحبنا فاز انت مش اي حب انت حب حياتي
وجم الاطفال والعيله وكريم شال ليليان ومازن وكيان وقفوا جمبه هو ونيره وفاتن مع جاسر وابنهم اسر وفهد ومريم وبنتهم ايلين وزين وفرح وابنهم كريم ورودي وسليم وبنتهم نيره
والجد وسميه وسعاد ونفين
وخدوا كلهم صوره وهنا تكون اكتلمت الصوره ووصلنا للنهايه ♥️
تمت بحمد الله
وايضا زورو قناتنا سما للروايات
من هنا علي التلجرام لتشارك معنا لك
كل جديد من لينك التلجرام الظاهر امامك