رواية غرام النمر ج 2
الفصل الثالث والعشرون 23 ج 2
بقلم جنه ياسر
في صباح اليوم التالي نذهب الي أمريكا 🇺🇸 في قصر اللورد في غرفه عشق كانت كريمه الخادمه تستيقظ عشق براحه ....وعشق قامت مفزوعه وكانت تصبب في عرق وجسدها يرتجف بشده...
قالت : لاااااااااااااا...
كريمه قالت : يا حبيبتي خضيتك انا اسفه مش قصدي اخضك...
عشق نظرت لها وكانت تحاول تضبط نفسها وتهدي....
قالت عشق بخوف : انتي عاوزه اي ..
كريمه : اللورد بيه قالي اجي اصحيكي عشان تفطري . هو واخته جيسي ينتظروكي في اوضه الطعام
عشق قالت : انا مش هنزل في حته ومش عاوزه اطفح انزلي بلغي ان مش جايه ...
كريمه : يابنتي اعملي معروف وقومي معايا بلاش تقفي قدام اللورد بيه هو اكتر حاجه بتعصبه ان اللي مش بينفذ كلامه ارجوكي قومي معايا ادخلي خدي دش وجهزي حالك وننزل ...
عشق : مش نازله في حته ...
ثم قامت عشق دخلت بعصبيه الي المرحاض وتتجه نحو المرأه ووقفت تنظر لنفسها في المرأه ومتفحصه ملامحها
وتنظر الي عيونها الحمراء من كثره البكاء ثم فتحت صنبور الماء وتصفع وجهها بقطرات الماء وغمضت عيونها بقوه وتذكرت الليله الأمس وما حدث فيها ...
"
"Flash Back "
كان اللورد قرب منها وخلع قميصه ورماه ايضا حتي اصبح عاري الصدر وكانت عضلات جسمه بارزه وبدأ يقرب اكثر وعشق اصتدمت جسدها في الحائط ونظرت الي الحائط بخوف ثم نظرت الي اللورد وكان قرب اكثر
عشق كانت سوف تركض لكن اللورد وضع ذراعه وحاوطها بذراعه......
عشق غمضت عيونها بقوه وقالت : ابعد عنيييييي
اللورد : افتحي عينك
عشق فتحت عيونها ونظرت له بخوف ...
وقالت بترجي : ارجوك ابعد انت وعدتني أنك مش هتقرب عليا ....وبينا اتفاق ...اممممم
اللورد قطع كلامها ومسك رأسها وقربها منه و قبلها بغل وبعنف كأن يعاقبها بطريقته هذه ...ثم عشق حاولت تزقه لاكن هو امسكها باحكام وقربها منه اكثر ....ثم شعر بدموعها تنزل علي وجهها انزعج بشده ثم تركها وزقها بقوه ....
عشق كانت تبكي بشده وشفتيها كانت انجرحت جرح بسيط واللورد كان ينظر لها ومراقبها بطرف عينه...
وعشق فجاءه قربت عليه وامسكت ياقه قميصه
وصرخت وقالت : انت ازاي تتجرء تعمل كدا ازاي تقرب مني ...
اللورد ببرود واستفزاز : ده عقاب صغير علي كل اللي عملتي معايا وبعدين انتي مراتي ومن حقي ان أقرب منك وقت ما اكون عاوز انتي بتكوني ملكي سامعه انتي بتكوني ملكـ اللورد يا عشق . ...
عشق قطعت كلامه بصراخ وضربته علي صدره العريض
ودفعته بقوه وقالت بصراخ : انا مش مراتك وله هكون ملكك انا وافقت علي جوازنا ده عشان احمي عيلتي منك وبعدين الجوازه دي استحاله تتحسب انا متجوزاك غصب عني ...ووانا استحاله اكون مرات مجرم زيك وحقير
عشق فجاءه بعدت وبدأت تغمض عيونها عدة مرات ثم شعرت انها علي وشك فقد الوعي غمضت عيونها واستسلمت للوقوع لاكن اللورد لاحظها وبسرعه البرق حاملها بين يده وكانت كالعصفور بين يديه وتوجهه الي الفراش ووضعها عليه وكان ينظر الي دموعها وشعر بنغزه في قلبه حين رأي دموعها ...ثم قام بغضب واخذ قميصه التي كان مرمي علي الارض وارتده وأغلق ازار قميصه وكان ينظر لعشق ومركز عليها....
ثم توجهه الي الباب ولسه هيفتحه سمع صوت عشق
وكانت تقول بهلوسه : بااابا ...
اللورد التفت لها مره اخري وقرب منها ليقدر يسمع ماذا تقول.
كانت تقول كلامات لم مفهومه : بابا ....مصاص دماء ...انا مخطوفه ...انا مش مراتك ...نمري تعالي انقذني ....مغرور ....حقير ....بتاع بنات ....انا ببكرهك..
اللورد نظر لها ثم قام وخرج الي الخارج وذهب علي غرفه بجوار غرفه عشق ثم دخل غرفه الملابس وبدل ملابسه الي شورت وفانله حماله ثم تسطح علي الفراش واخذ وضعيه النوم ووضع ذراعه الأيمن تحت رأسه وغمض عيونه وظهرت له صوره عشق بكل حالتها وهي تضحك وهي تبكي وهي خائفه منه وهي شجاعه وقويه ..بدأ يتقلب يمين ويسار بانزعاج ....وبعد ذالك غض في النوم....
""Back ""
فاقت عشق ونظرت الي المرأة وتري شفتيها المجروحه رفعت يدها ولمست شفتيها ثم قالت : أنا لازم ادفعه اللي عامله ده استحاله الموضوع يعدي ماشي يا اللورد انا هوريك هعمل اي ...
ثم فتحت الباب وخرجت من المرحاض ورأت اللورد واقف ومبتسم بمكر ...
عشق عندما رأته ذهبت له وقال بغضب : انت بتعمل اي هنا ...
اللورد نظر لها ببرود ووضع يده في جيبه...
وقال : اذن ده قصري ودي اوضتي ومن حقي اقف في اي مكان انا عاوزه ..
عشق : وأنا عاوزه اغور من قصرك ومن اوضتك وارجع لحياتي تاني انا زهقت امتي ربنا هيخلصني منك اوووف ...
اللورد ببرود : انتي ليه ملبستيش لحد دلوقتي اذن ان الداده جت وقالتلك ان احنا مستنين ساعتك تحت في اوضه الطعام ..
عشق : اه قالتلي وانا قولتلها اني مش هنزل ومش عاوزه اقعد في مكان انت في ....مش طايقه ان اشوفك و قرفانه منك ...
اللورد : لمي لسانك شكلك استحليتي العقاب انا معنديش مانع ان كل شويه اعقبك واقرب منك
عشق اتغاظت بشده ثم توجهت اليه ورفعت يدها لتلكمه .....
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
في ألمانيا 🇩🇪 كانت ماسه نائمه علي الاريكه التي موضوعه في الغرفه ثم شعرت بانزعاج من الخبط اللي علي الباب فتحت عيونها بانزعاج وقامت عندما رأت صوت الخبط الذي علي الباب قامت بسرعه وتوجهت الي حمزه لتفيقه
وضعت يدها علي كتفه و زقته وقالت : حمزه ..حمزه قوم في حد بيخبط ...
حمزه لم يشعر بأي شي وثم اتقلب وادار ظهره لها
قالت ماسه : هو مش عاوز يقوم ليه اوف خلاص هروح افتح بقي اللي يحصل يحصل انا عملت اللي عليا وحاولت اصحي ...
ثم اخذت نفس وتوجهت الي الباب وفتحته ورأت لانا ابنه عمة حمزه استغربت من وجودها...
قالت ماسه : صباح الخير..
لانا كانت تحاول تنظر في انحاء الغرفه وتري حمزه لاكن لم تعرف لان كانت ماسه فتحه الباب فتحه صغيره ومخرجه رأسها...
ماسه : خير يا لانا عاوزه حاجه ..
لانا بغيظ : اه الكل صحي معادا انتم والمفروض الفطار جهز والكل مستنيكم عشان نفطر كلنا مع بعض...
ماسه : تمام هصحي حمزه وبعدين ننزل ..
لانا : هو حمزه لسه مصحاش لحد دلوقتي .....طيب اوعي ادخل انا اصحي ...
وكانت لانا زقت ماسه بقوه واقتحمت الغرفه وماسه اتخضت عندما زقتها ثم تذكرت الغطاء والمخده التي موجدين علي الاريكه .. ذهبت مسرعا خلف لانا ثم كانت تتوجه الي الريكه لتزيل المخده والغطاء لاكن وقفت عندما رأت لانا كانت جالسه علي الفراش وكانت قريبه كثيرة من حمزه شعرت بالغيرة بشده ثم توجهت من لانا ومسكت ذراعها وجذبتها بقوه ووقفت ماسه نظرت لها بغضب وقالت : انتي ازاي تقربي من جوزي كدا وبعدين في حد يدخل الاوضه كدا
لانا بدلع : انا متعوده ادخل اوضه حموزه واصحي انتي ملكيش دعوه ...
ماسه بغيره : ده كان زمان قبل ما يتجوز يا حبيبتي هو دلوقتي واحد متجوز ميصحش تقربي منه ...
حمزه فتح عيونه بانزعاج وقال : هو اي اللي بيحصل هنا ....اي ده لانا انتي بتعملي اي هنا ...
وقام حمزه ووقف وينظر لي لانا ومستغرب من وجودها في الغرفه ...
ماسه قالت بغيظ : جايه تصحيك ...
حمزه قال : نعم
لانا بدلع : انت اتأخرت في النومه اوي والكل مستنيك فقولت اجي واصحيك يا حموزه...
حمزه بحده قال : انتي ازاي تسمحي لنفسك تدخلي الاوضه من غير استئذان وبعدين اي اللي جايه اصحيك ....ماتحترمي نفسك شويه يا لانا انا دلوقتي واحد متجوز وعندي زوجه هي اللي مفروض تصحيني ومش انتي اللي المفروض تصحيني ...واتفضلي اطلعي بره واول واخر مره اشوفك في الاوضه دي تاني...الاوضه دي خاصه ليا ولماسه ومسمحش لحد يدخل فيها غيرنا سامعه ...وفي حاجه اسمها خصوصيه يا بنت عمتي ...
لانا قالت بغيظ : هي بقت كدا ماشي يا حمزه ...
ماسه كانت تنظر لحمزه ومبتسمه وفرحت ان قال هذا الكلام ...
ولانا وهي تخرج لمحت علي الاريكه مخده وفرش ابتسمت بخبث ثم التفتت لهم مره اخري ورأت حمزه وماسه ينظرون لبعض وسرحانين واتغاظت اكثر. ..
ثم قالت بخبث : الا قولي ياحمزه هو انتو مش بتنامو جمب بعض وله اي ...
ماسه نظرت الي الاريكه وتذكرت انها نسيت تماما تزيل الفرش التي كانت نائمه عليه ...
وحمزه قال ببرود : مين قال كدا ..
لانا بمكر : في فرش علي الاريكه ومخده باين ان كان في حد نايم علي الكنبه ..
حمزه : اذن ان دي حاجه متخصكيش انتي مالك احنا بنام جمب بعض وله لا ...وارتاحي احنا طبعا بنام جمب بعض بس امبارح حصل خلاف بيني وبين ماسه وهي زعلت مني ونامت علي الكنبه ....حاجه تاني يا لانا اتفضلي اخرجي بقي ...
لانا : ماشي هخرج بس هي مش غريبه بردو ان انتو لسه عرسان مبقلكوش شهرين أو تلاته متجوزين ليه تتخانقوا ويحصل خلاف انا قولت بردو انتم مش لايقين علي بعض ومش هتتفقوا وبعد كام شهر هتنفصلوا عن بعض.
ماسه اتغاظت بشده من هذه الفتاه الوقحه ..
ثم قالت : لا يا حبيبتي ارتاحي انا وحمزه بنحب بعض واستحاله ننفصل ...وبعدين اي اتنين متجوزين بيبقوا طبيعي ما بينهم خلافات ...
لانا نظرت لها بغيظ وخرجت وقفلت الباب بقوه ..
حمزه توجهه الي ماسه ومسك ذراعها بقوه وضغط عليه...وقال : هي ازاي دخلت لهنا كنتي فين و مصحتنيش ليه ...
ماسه نظرت له وقالت : قعدت اصحيك كتير وانت مردتش تصحي ...و بالنسبه دخلت ازاي هي كانت خبطتت وانا فتحت ليها الباب وعرفت ان حضرتك لسه مصحتش فجاءه لاقيتها بتزقني وبتقولي هدخل اصحي حمزه ...
حمزه : طيب وقبل ما الهانم تفتح ليها الباب ليه مشلتيش الزفت الفرش افرضي كانت كشفت الموضوع
..
ماسه قالت بوجع : حمزه انت بتوجعني لو سمحت سيب دراعي ...
حمزه تركها وزقها ثم قال : غوري اجهزي عشان ننزل
ماسه نظرت له وقالت : تعرف ان انا كل يوم كرهي ليك بيزيد اكتر عن اليوم اللي قبله ....هو انا ازاي كنت بحبك ازاي كنت عاميه ومكنتش شايفه حقيقتك ....كنت بجد اتمني من ربنا ان كان يكشف وشك الحقيقي قبل فرحنا يمكن مكنتش هوصل للي انا في دلوقتي انا تعبت وزهقت عمال تهين فيا وتذل وتوجعني وانا ساكته انا خلاص مش قادرة اكمل ارجوك يا حمزه طلقني انا مبقتش قادره اتحمل ...انا عاوزه ارجع لحياتي تاني مش دي الحياة اللي كنت بتمناها انا مستهلش كل اللي بيحصل فيا ده.....
حمزه سقف بيده وقال : واووو حلو اوي المسلسل الهندي اللي مثلتي دلوقتي تنفعي تكوني ممثله يا ماسه ...وبردو امي ملهاش ذنب تتهان وتتذل وتتوجع من ابوكي ومكنتيش تستاهل انها تموت .....سبق وقولتلك يا ماسه هيعشك كل اللي عاشته امي هعيشك وجعها وذلها وهخليكي تتمني الموت وهخليكي تموتي بتدريج وهتشوفي ....
ثم حمزه خرج وقفل الباب خلفه وماسه كانت لتبكي وجلست علي الارض وكانت بتبكي بشده وموجوعه ....
وقالت : هو انا ليه مقولش لبابا علي اللي حمزه بيعملوا فيا ...ليه ساكته اقسم بالله ياحمزه لهندمك علي كل الوجع اللي انت وجعته ليا وانا هكشف ليك الحقيقه وهكشق ان بابا ملوش اي ذنب بابا استحاله يأذي بني آدم علي وجهه الارض ....ثم قامت ماسه وتوجهت الي المرحاض
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
نرجع مره اخري الي أمريكا 🇺🇸 و في غرفه عشق
كانت عشق رفعت يدها لتلكم اللورد لاكن هو امسك يدها ولوي خلف ظهرها وضغط علي يدها بقوه ...
وهمس لها في اذنها : وله عاش وله كان اللي يمد ايده علي اللورد انتي ازاي تسمحي لنفسك ان ترفعي ايدك عليا ...
عشق كانت تحول تفك يده لاكن مقدرتش يده مثل الكلابش حديد....
قالت بصراخ : ابعد عني ..
اللورد قرب فمه من اذنها كثير ...ثم همس ..
وقال : اسمعي يا عشق اتقي شري لان انتي مش ادي انتي للأسف تحت واحد مش بيرحم انا لو قلبت عليكي هقلب بجد وهتشوفي مني وش عمرك ماشوفتي و مش هرحمك فياريت تكوني هاديه ومتتعبنيش لحد الست شهور دول يخلصوا سامعه وله لا ..
عشق : ماشي سامعه ارجوك سيبني بقي
اللورد تاركها وزقها وقال : خمس دقايق وتكوني جاهزه وتنزلي علي السفره عشان تاكلي ...
ثم اللورد التفت ليخرج عشق فجاءه وبدون سابق انذار قفذت علي ظهره وثم غرزت اسنانها علي رقبته وعضته بغل وتذكرت كل الذي عامله فيها قررت تعاقبه مثل ما هو عاقبها. ..... واللورد مستسلم ولم يشعر بأي وجع وابتسم علي برأتها وجنونها...
ثم بعد فتره نزلت عشق واللورد نظر لها وقال : هو ده اخرك ...
عشق : نعم
اللورد ذهب لها بخطوات بطيئه وينظر لها بخبث عشق خافت ليعاقبها مثل ليله الأمس...
عشق كانت ترجع للخلف بخوف وقالت : شوف لو قربت عليا وله عملت حاجه والله اصوت والم عليك القصر كله ...
اللورد بخبث : طيب صوتي... طول ما انا هنا محدش هيتجرء يدخل ... يعني صوتي من هنا لبكره محدش هينقذك مني ...
عشق خافت وفجاءه ذهبت الي اتجاه الشباك و صرخت باعلي صوت ...
وقال : عععععععععععع الحقوني يا ناس هيرميني من الشباك وهيقتلني .....عععععععا النجده عععععععععع احد يساعدني و يأتي وينقذني من مصاص الدماء هذا...
اللورد فجاءه نزل رأسه وضحك بشده علي تلك المجنونه لاول مره اللورد يضحك لاول مره اللورد يبين اسنانه ويبتسم عشق فجاءه سكتت واتصدمت عندما رأته يضحك وسرحت في ضحكته الجذابه وابتسمت ...
ثم قال بضحك : انتي بجد مجنونه ....اي الجنان ده
عشق شهقت وضعت يدها علي قلبها وقالت : يخربيتك ده انت طلعت بتضحك زي البشر عادي يلههوي معقول اللي انا شايفاه ده المصاص الدماء بيضحك ...
اللورد مازال يضحك ولم يقدر يوقف ريأكش عشق كان يضحك .....
عشق ضحكت بانبساط وقالت : تعرف يا مصاص الدماء انت ان ضحكتك بتجنن ليه كنت مداريها ليه مش بتضحك ليه علطول مكشر ...
اللورد فجاءه فاق علي حاله وابتسمته ذهبت وكشر وملامح وجهه تحولت الي العبث مره اخري
عشق : اوووف رجعت تكشر تاني ....
اللورد ببرود : خمس دقايق تكوني جهزتي ونازله علي تحت ...
ثم ذهب الي الخارج وقفل الباب خلفه بقوه.
قالت عشق : طب براحه الباب هيتكسر ...اووووف ضحكته كانت حلوه اوي وكان كيوت ...انا اروح اجهز نفسي عشان انزل ....بصراحه انا جعانه والبخيل ده من ساعات ما جيت هنا معزمش عليا بأكل ده بخيل اوي
ثم ذهبت عشق علي غرفه الملابس لترتدي شئ ثم انبهرت بشده من فخامه وجمال الغرفه كانت بها ملابس كثير واحذيه والاكسسوارات و أشياء اخري كثير...
أعجبت عشق كثيرا بالغرفه وقالت : وااو المصاص الدماء طلع مش بخيل اي كل اللبس ده معقول كل الحاجه دي ليا انا ...
توجهت الي خزانه وفتحتها ثم اخذت دريس احمر قصير يصل الي الركبه وكان له حماله رفيعه أخذته وارتدت الدريس وكان جميل للغايه عليها ثم توجهت الي التسريحه لتظبط حالها وضعت القليل من المساحيق التجميل ووضعت روج احمر ليداري الجرح ثم رفعت شعرها ذيل حصان ..
عشق كانت تنظر لحالها في المرأة وقالت : قمر يا بنت يا عشق يلا بسرعه الحقي انزلي للبخيل ياكل الاكل كله وميسبش حاجه ليكي ...
ثم ركضت وتوجهت الي خارج الغرفه ونزلت الي الطابق الاسفل ثم وقفت وشعرت انها تاهت ولم تعرف كيف تذهب إلى اني اتجاه ..
عشق قالت : يووووه اي القصر الكبير اللي بيتوه ده
.... انا طول عمري عايشه في قصر بس مش زي ده اروح فين دلوقتي ...
سمعت صوت من خلفها يقول : تحتاجِ للمساعدة، يا سيدتي
عشق اتفزعت والتفتت لتنظر من الذي اتحدث ..
وقالت : سلاما من قولا رب رحيم أعوذ بالله في اي يا ست انتي خضتيني ...
الخادمه لم تفهم علي كلامها وقالت : لم أفهم كلامك يا سيدتي ...
عشق : أين أذهب إلى غرفة الطعام؟
الخادمه قالت : تعالي سيدتي، سآخذك إلى غرفة الطعام..
الخادمه اخذت عشق الي مكان غرفه الطعام ودخلوا الي الغرفه رأت عشق اللورد وجيسي اخته جالسين وامامهم الطاوله ...
جيسي : وأخيرا يا عشق أتيتِ
اللورد كان ينظر الي التابلت ولم يركز لاكن رفع عينه ورأي الاميره وهي تتجه الي داخل الغرفه نظر لفستانها وشعرها ووجهها. .....ثم شعر بالغيرة ان الفستان جميل للغايه عليها وبارز جمالها نظر الي خليل ...
وهمس له : قوم غوررر نفذ اللي قولتلك عليه ..
خليل قال : طيب لما اكل انا جعان ..
اللورد نظر له نظره جهوريه دابت الرعب فى عيون خليل
وقام بسرعه وقال لجيسي : ملكتي، أنا ذاهب ، لدي عمل لأقوم به..
جيسي : حبيبي لكنك لم تأكل بعد... كل ثم اذهب...
خليل : لا، أنا ممتلئ يا حبيبتي
ثم قام خليل وذهب وكان هو ذاهب نظر الي عشق الذي كانت تدخل الغرفه نظر لها وقال : صباح الخير ...
عشق نظرت له وابتسمت وهزت رأسها له..
ثم خرج خليل واللورد كان يتطق شرار وتوعد لخليل ....
عشق كانت وصلت الي الطاوله ثم ذهبت لتجلس علي مقعد بجانب جيسي ...
اللورد قال : تعالي اقعدي جمبي ...
عشق قالت : لا مرتاحه هنا. ..
اللورد بغضب ضرب بيده علي الطاوله وعشق اتفزعت وقامت بسرعه وذهبت الي المقعد الذي علي يمين اللورد وجلست عليه ... وكان علي يساره جيسي ...
جيسي نظرت لعشق وقالت : عشق ..
عشق كانت تنظر الي الطعام وكانت جائعه بشده
وقال : نعم جيسي ...
جيسي : اانتِ لسه زعلانة مني صدقيني. لم أكن أعلم أن أخي أحضرك إلى هنا وتزوجك.
قاطعها اللورد : جيسي كلي و بطلي تتكلمين
هي مش زعلانة منك...
عشق نظرت له وقالت : كلِ يا جيسي قبل أن يأكلنا ويبتلعنا
جيسي ضحكت علي كلام عشق واللورد نظر لها نظره حاده ...
اللورد همس لعشق وقال بغضب : اي القرف اللي انتي لبساه ده ...
عشق نظرت علي ملابسها وقالت : قرف ماله اللي انا لبساه ...اظن ان انت اللي جايبه
اللورد بغضب : جايبه علي اساس تتزفتي تلبسي في الاوضه مش تلبسي وتخرجي بي....
عشق : وأنا اشعرفني انا عجبني وقولت البسه ....وبعدين انا ملبستهوش وخرجت بي ....
اللورد : يارب تصبرني ..
عشق قالت : هو انت تعرف ربنا ....اللي زيك ميعرفش حاجه عن ربنا فبلاش تجيب سيرة ربنا علي لسانك ....
اللورد نظر لها بغضب وقام ليذهب ...
جيسي : الي أين ذاهب يا جواد ...انت لم تأكل بعد
اللورد نظر الي عشق وقال : أنا لست جائعا ..
ثم ذهب وخرج الي غرفه الطعام وعشق ابتسمت.
وقال : احسن نفسه اتسدت اما اكل بقي ده انا جعانه اوي ...
وبدأت تتناول الافطار وجيسي كانت تنظر لها بفرحه وانبساط وأخير صار الذي تريده من اول ما رأت عشق مع جواد و هي شعرت انهم لابقين علي بعض لاكن
اتمنت انهم يكونوا متزوجين عن حب وان جواد لن يجبر عشق علي الزواج ...وتكون عشق موافقه علي الزواج منه وبكامل اراضتها كانت تتمني هذا الشئ .... تتمني ان حلمها يتحقق وتري عشق وجواد مع بعضهم ويحبون بعض ..
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
في مصر 🇪🇬 نذهب الي اسر وديما كانوا وصلوا الي امام الشركه و نزلوا من السياره وتوجهوا الي الداخل وقابلها صديقها الذي تعرفه من ايام المدرسه ...
صديقها ذهب الي ديما ومسك يدها وقبلها ...
وقال بغزل : واو اي الجمال والحلاوه دي يا ديمو .....
ديما ابتسمت : ميرسي يا جو لسه زي ما انت متغيرتيش ولسه كلامك حلو زي ماهو ..
جو : وانتي لسه متغيرتيش زي ما انتي حلاوه وجميله وتاخدي العقل والقلب...
اسر : ما خلاص يا عم نحنوح ....
جور نظر الي اسر وقال : مين ده يا ديما ..
ديما قالت : ده اسر بيكون ابن صاحب بابا ...
اسر نظر لها بغضب وقال : نعم يا ختي ..
قرب من جو وبعد ديما ومسك يد جو وقال : انا
بكون ابن عمها .....ياااا صحيح اسمك اي ...
جو بغرور : جو اسمي جو
اسر : اي الاسم المسهوك ده ما تسترجل يلا في اي ...
جو اتغاظ وقال : جاهزه يا ديما للتصوير ...
ديما بحماس : اه جاهزه ...
جو : تمام يلاا يا ديما هوصلك
اسر : هو اي اللي يلا بينا هو انا شفاف وله اي ...
ديما : اهدي يا اسر ...
جو : يلا...يا ديما تعالي ورايا ...
ثم ذهب وديما كانت ذاهبه خلفه لاكن اسر مسك ذراع ديما بقوه وقال : تعالي هنا مين العيل المايص ده
ديما : ده جو ...
اسر : هو اي اللي جو ...منا اتنيلت وعرفت اسمه جو تعرفي منين ...
ديما. : اعرفه من ايام المدرسه ودخلنا الكليه مع بعض هو أكبر مني بسنتين بس كنا صحاب اوي ...وبعد ما اتخرج وسافر انا معرفتيش عنه حاجه ومبقناش نتكلم واهو بالصدفه شفته هنا بس ... يلا بقي عشان متأخرش علي التصوير ...
وبعد دقائق وصلت الي غرفه التي سوف تتصور فيها ...
دخلت وجو توجه لها وكان معه فستان...
جو : يلا يا ديمو خدي الفستان ده والبسي ...
اخذت ديما الفستان وتوجهت الي غرفه تبديل الملابس وارتدت الفستان وكان لونه اسود وطويل ثم أتت ميكب ارتيست تضع لها ميكب و أتت مصفف الشعر ظبطت شعرها....
وبعد مرور من الوقت خرجت ديما من الغرفه واسر كان ماسك الهاتف وكان مركز معه ثم سمع صوت كعب يرن بالارض رفع رأسه ورأي ديما ....وانبهر من تلك الحوريه
ثم فجاءه ثم صوت صفاره عاليه تأتي من خلفه وكان الفوتوغراف وقال : واووو انا اول مره اشوف عارضه ازياء بالجمال ده ....انتو جبتوها منين ...
اسر كانت متجه له بغضب لاكن ديما مسكته ...
ديما : اسر لو سمحت
اسر نظر لها بغضب ومسك ذراعها بقوه وضغط عليه
وقال : اي اللي انتي لبساه ده روحي غيري ...
ديما : اي اللي انا لبساه فستان عادي ...
اسر : مش عاجبني ...
ديما رفعت حاجبها وقالت : مش هاممني رايك
اسر بغيظ : ديما متستفزنيش ...
قطع كلامه جو وهو ينادي علي ديما ...
ديما قالت : بعد اذنك بينادوني ..
وديما ذهبت الي جو والفوتوغراف ....ووقفت بجانبهم وكان الفوتوغراف يشرح لديما كيف تقف...
ديما قالت : نعم يشيلني ازاي مش فاهمه ...
جو : عادي يا ديما هو مره يشيلك مره يحضنك وكدا يعني ...
ديما : بس احنا متفقناش علي كدا يا جو ...
جو : اهدي يا ديما ده مجرد يعني صوره صورتين متخافيش ...
جاء رجل ووقف بجاور جو وهمس له ...
جو قال بغضب لرجل : يعني اي الرجل الاعمال اعتذر ومش هيقدر يجي هو عارف ان جلسه التصوير دي مهمه جدا ...
الرجل : هو قال ان عنده ظروف طارئه ومش هيقدر يجي ..
الفوتوغراف : اوبس اتصرف يا جو انا معنديش وقت انا المفروض امشي بعد ساعه ومش هينفع نأجل الجلسه ليوم تاني انا مشغول الفتره الجايه ...
جو : لو استاذ مراد وصلوا ان الرجل الاعمال اعتذر هيطين عشتي لازم اتصرف .....اجيب منين اي عارض ازياء دلوقتي اووووف ...
اسر قرب عليهم ووضع يده في جيبه وقال
: انا بقدر احل مكان الرجل الاعمال اللي اعتذر واتصور مكانه ...
جور نظر له بغيظ ثم نظر له من تحت لفوق وقال : انت
اسر : اه انا ...
الفوتوغراف : حلو اتحلت اهي يلا جو روح معاه وخلي يجهز نفسه ونخلص بقي من ام الجلسه دي انا عاوز امشي ..
جو قال له بقرف : تعالي ورايا يا اسمك اي ...
ديما ابتسمت لاسر وفرحانه ان هو الذي هيتصور معاها ...
وبعد فتره خرج اسر وكان يخطف الانظار بجماله كان يرتدي بدله سوداء اللون وكانت جميله عليه للغايه وعضلاته بارزه وشكله كان جميل ...
الفوتوغراف : يلا اقفلوا الانوار وظبطوا الاضاءه ..
ذهبوا ديما واسر الي المكان المخصص الذي سوف يتصورون فيه والانوار تسلطت عليهم ...
ديما نظرت له باعجاب وقالت : شكلك حلو اوي يا اسر بالبدلة
اسر بغرور : شكرا عارف اني انا حلو ...
ديما بغيظ : يخربيت غرورك ...
الفوتوغراف ذهب لهم وشرح لهم كيف يقفون ...
وقال : فهمتو ...
اسر زق ديما خلفه ووقف امام الفوتوغراف
وقال اسر : اه فهمنا وغور يلا روح اقف مكانك ...وشيل عنك من عليها احسن ليك
الفوتوغراف باستفزاز : ولو مشلتيش هتعمل اي ...
اسر لسه كان هيقرب ويضربها ديما مسكته
وقالت : اسر ...
ديما : لو سمحت يا استاذ انت يلا روح اقف مكانك وشوف شغلك
الفوتوغراف بغزل : امرك يا جميل ...
وذهب الفوتوغراف ووقف مكانه واسر كانت ملامحه لم تبشر بالخير وكان ينظر الفوتوغراف بغضب ...
ديما : اسر لو سمحت بلاش مشاكل ...
اسر : اخرسي يا ديما عشان مش طايق اسمع صوتك ...
ديما خافت ولأول مره تخاف من اسر ...
الفوتوغراف : يلا نبدأ اقفوا يلا زي ما قولت ليكم ...واحد اتنين تلاته ...التقط الصوره
وقال مره اخري : يلا قربوا لبعض وبصوا لبعض ...
اسر نظر لديما وجذبها بقوه من خصرها وينظر لها...
ديما بخجل : اسر انت بتعمل اي ...
اسر بخبث : هو اللي طالب ان احنا نقف كدا ...
ديما نظرت له واسر تاه في عيون ديما ....وفضلوا ينظرون لبعض لفتره ...
وبعد حوالي ساعه كان انتهوا من جلسه التصوير وديما دخلت لتبدل الفستان ليذهبوا ...واسر ذهب هو الاخر ليبدل البدله ...وبعد دقائق خرج اسر وكان ويتحدث في الهاتف ثم نزل الهاتف من علي اذنه بغضب والتفت خلفه
ويري جو والفوتوغراف كانوا يتغزلون بديما ويقولون كلام ليس حلو في حقها ....اسر عيونه احمرت ثم ذهب لهم وانقض علي جو بغضب وخنقه وقال : انت ازاي تسمح تقول كلام زي ده علي ديما اقسم بالله ليلتك انهارده مش هتعدي ..
الفوتوغراف بعد للخلف بخوف وصرخ : اطلبوا الامن بسرعه .
جو بخنقه : ارجوك بتخنق سيبني ...
ديما خرجت عندما سمعت صراخ واتصدمت عندما رأت اسر يخنق جو ركضت الي اسر بسرعه وحاولت تبعده عن جو ..وقال : اسر في ايه انت بتخنقه ...
اسر بجنون زق ديما بغضب ووقعت ديما علي الارض بقوه ...
ديما بألم : آآآآآآه
اسر ثم انتبه علي حاله وان وقع ديما ترك جو ووقعه علي الارض وتوجه الي ديما بلهفه ساندها وقومها...
وقال : ديما انتي كويسه...
ديما هزت رأسها بمعني اااه ...
فجاءه اسر سمع صوت يقول : اي اللي بيجري في شركتي ده ...
جو عندما رأي مراد صاحب الشركه ثم ذهب له
وقال : الحقنا يا مراد بيه واطلب الشرطه البني آدم اللي واقف هناك ده ضربني واتهجم عليا زي ما انت شايف ...
مراد بغضب : هو فين ده ازاي يتجرئ يعمل كدا ...
اسر ذهب الي مراد ووقف امامه وينظر له وقال : انا اللي عملت كدا
مراد بغضب : ازاي تتجرء تمد ايدك علي موظفيني
اسر : لامؤاخذه مواظفينك عايزين الحرق وكانو عاوزين يتربوا من اول وجديد ..
مراد بغضب : انا مش هتكلم معاك انا اطلب الشرطه تيجي تلمك انتو ازاي يا بهايم تدخلو أشكال زي دي في شركتي
ديما ذهبت ووقفت امام مراد وقالت بترجي : ارجوك يا استاذ بلاش تطلي الشرطه احنا بتأسف لحضرتك واي تعويضات عاوزها هنديها ليك بس بلاش الشرطه ..
مراد نظر لديما باعجاب وقال : انتي مين يا حلوه
ديما : انا بكون عارضه ازياء وجيت هنا أتصور في شركه حضرتك جلسه تصوير ارجوك بلاش تطلب الشرطه ..
مراد بوقاحه : انا موافق مطلبش الشرطه بس عندي شرط ...ثم نظر الي ديما من تحت لفوق نظرات شهوانيه
وكمل : تيجي تقضي ليله معايا في الفندق عندي. ..
اسر كان وصل الي اقصي درجات الغضب وانقض علي مراد وضربه بالروسيه وقال : تقضي ليله مع مين يا ابن ** ده مش بس موظفينك عاوزين يتربوا لا ده انت كمان عاوز تتربي ...
ديم كانت تمسك ذراع اسر وتبعده وكانت بتبكي
: اسر ارجوك كفايه اسسسسسر ...
جو كان ذهب مسرعا واتصل بالشرطه وبعد فتره كانت أتت وأخذت اسر وديما ولبسوا الكلابشات وركبوا سياره البوكس وجلسوا بجانب بعض وديما كانت تبكي بشده وقالت : منك لله يا اسر
اسر بغضب : اخرسي مش عاوز اسمع صوتك اللي احنا في دلوقتي بسببك .
ديما نظرت له بغضب وقالت : بسببي ليه هو انا اللي اتهجمت علي الموظفين وصاحب الشركه وضربتهم....ده كان يوم اسود لما خدتك معايا ...
اسر : قولت اخرسي وخليني اتصرف هعمل اي ...
ديما : انا هتصل بي بابا يلحقنا ...
وديما فتحت الحقيبه وخرجت منه الهاتف ولسه هتتصل بوالديها نديم العسكري اخذ منها الهاتف.
وقال : ممنوع تكلمي حد
ديما : ارجوك يا كابتن خليني اتصل بي بابا يجي يلحقنا ...
العسكري : لما توصلوا القسم تبقوا ترنوا عليه ...
ديما وكانت تندب حظها وقالت : الله يسامحك يا اسر يا ابن طنط غرام اشوف فيك يوم ..
اسر : ماتسكتي بقي صدعتيني
ديما نظرت له بغيظ وقالت : عععععع مستفز ...
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
نذهب الي همس كانت في الكليه وكانت في محاضره يامان وكانت مركزه وتكتب كل شئ في كشكول
يامان : اتمني اللي لسه ملمش الماده يلحق يلمها لان خلاص فاضل اسبوعين علي الفاينال الفصل الدراسي الأول....وانا الاسبوع الجاي هعمل ليكم مراجعه شامله لكل المحاضرات اللي شرحتها ...في حد عنده سؤال ...
في فتاه رفعت يدها ويامان لاحظها وقال : اتفضلي يا انسه عاوزه تقولي اي ...
الفتاه : هو حضرتك هتدينا ان شاء الله الترم الجاي وله دكتور عز هيدينا...
يامان : لسه مش عارف ....المهم ركزوا معايا في السؤال ده
التفت يامان الي البورد وكتب عليها سؤال خاص للمحاضرة اليوم ...
والتفت مره اخري وقال : عاوز حد يطلع يجاوب علي السؤال ده ...
همس نظرت الي السؤال ثم رفعت يدها ....يامان ابتسم ثم قال : تعالي يا همس ...
الطلبه نظروا له ثم قال بتوتر : قصدي يا انسه همس تعالي جاوبي علي السؤال ..
همس بخوف : هو مينفعش اجاوب وانا عندي لازم اطلع ...
يامان بابتسامه : اه لازم ...
همس بتوتر ذهبت الي الاستيدج التي واقف عليه يامان وذهبت له ...
يامان كان ينظر لها ومبتسم ...
همس : دكتور ...
يامان : نعم ...
يامان : عاوزه القلم عشان اكتب الاجابه ...
يامان مد لها القلم بورد وتوجهت الي البورد وبدأت تكتب الاجابه ...
يامان قال : ياريت الباقي يجاوب علي السؤال في كشكوله ..
يامان ابتسم واستغل انشغال الطلبه وذهب وقف بجاور همس وكان ينظر لها ومدقق في ملامحها ...
همس انتهت من الاجابه وقال : انا خلصت يا دكتور كدا الاجابه صح وله غلط.
يامان نظر للإجابة وابتسم لان كانت الاجابه صحيحه ..
يامان : شاطره يا همس ..
همس نظرت له وابتسمت ثم كانت نازله علي الدرج الخاص للاستيدج شعرت بدوار وراسها كانت تألمها ...وضعت يدها علي رأسها وكانت هتقع لاكن يامان
لاحقها ومسكها وقال بلهفه : انتي كويسه يا همس
همس نظرت له وقالت : حاسه بدوخه وراسي وجعاني اوي ...
يامان نظر لطلاب وقال : المحاضره انتهت الكل يخرج....
وخرجوا الطلاب وآسيا توجهت الي همس ...
وقالت : همس مالك ...
همس : مش عارفه فجاءه حسيت بدوخه وراسي وجعاني اوي ...
يامان : طيب تعالي اقعدي ...
يامان جذبها له وساندها وتوجهوا الي المقعد وهمس كانت تنظر له ومبتسمه...ثم جلست علي المقعد ووضعت يدها في رأسها ...
يامان : اروح اطلب ليكي الدكتور ..
همس : لا انا كويسه
يامان : تحبي اروحك...
همس بتعب : اه انا مش قادره اكمل المحاضرات ...
يامان : خلاص تعالي يلا قومي معايا ...
همس : طيب انا مش هعطلك المفروض انك عندك محاضره تانيه ...
يامان : مش مهم المحاضرت المهم اطمن عليكي ...
همس نظرت له باستغراب وقالت : اسيا ابقي سجلي المحاضرات الجايه وابعتهالي ...
اسيا : ماشي يا حبيبتي...
ثم يامان سند همس وذهبوا الي خارج الكليه وتوجههوا الي السياره وركبوا وذهب يامان وتوجه الي القصر ..
ثم رن هاتف همس برقم ريان فتحت الخط ..
وقالت : الووو يا ريان
يامان عندما سمع اسم ريان جن جنونه وركز في الحديث ...
همس قالت : عاوز تعزمني بكره ده ليه بمناسبه اي ...
ريان : _____________
همس : اوكي يا ريان هستأذن من بابا وهرد عليك باي...
وقفلت همس الهاتف ورأت يامان كان ينظر لها بغضب ولم يركز بالطريق...
همس صرخت برعب : ياااااامان حاااااااسب ...يتبع
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
بقلم : جنه ياسر ✍️🏼
لو وصلتوا لحد هنا ياريت تحط ليا لاف وتكتبوا كومنت يفرحني....وشكرا لكل اللي بيتافعلوا وبيكتبوا كومنتات تشجعني🥹🥹🥹♥️♥️♥️♥️