رواية حوريه في قلب الليل
الفصل السادس والعشرون 26
بقلم ميفو السلطان
نزل ليل الي زوجه عمه ليصرخ.... عملتي ايه في مرتي يا مرت عمي.
بهتت من عنفوانه .... هعمل ايه يا ليل ومالك نازل تصرخ اكده.
صرخ.... مش عايزاني اصرخ امال عايزاني اعمل ايه. مرت ليل الرفاعي انهبلت ليه. اتعمل فيها ايه. ورجاله ايه اللي هتجيبها يا مرت عمي لمرت.. عملتي فيها ايه هبلتيها اكده دي يتعمل فيها اكده.
صرخت... مالك يتعمل والا مايتعملش مش هملتها امبارح مالك بيها تنحرج بجاز.
صرخ...عشان حيوان وزباله... بس لاه مرتي ماهتنحرجش بجاز . من اهنه ورايح مالكيش صالح بيها وبروح اي حد يجرب منيها. اني ماعرفش انت عملتي فيها ايه جلبتيها اكده. البت مرعوبه فوج بس هعرف وساعتها هتبقي خراب عالكل. اني ماهسكتش تاني عالجهر والمسخره دي. مرتي ست الدار دي ماحد يجربلها فاهمه يا مرت عمي.
صرخت هيا.. عملتها ست الدار يا حومتي علي آلرجاله اخرتها بجيت دلدول.
صرخ بغل .. تاني مره هتجوليلي اكده هنسي تربيه السنين واعرفك مجامك يا مرت عمي. ليل الرفاعي كفايه عليه حزن اكده لا عت اهبل ولا عبيط والا عاد جوايا غل يمشيني. ايه كت اشترتيني عبد عندك اياك واجول اعدي ما هي امي امي. بس لاه يمين الله لانسي كل حاجه بس عشانها اقترب منها.. لو حوريه في كفه والعالم في كفه هختار كفتها يا مرت عمي. الطور لجامه اتفك وسلساله انحل وربنا عتجه وتاب عليه من غل جلبه. مش هعيش عمري اجهرها واجهر حالي. ليل الرفاعي بيجولك اني مش دلدول واللي يجول اكده ادفنه موطرحه. اني كت دلدول ليكي تجلبيني كيف مابتريدي ما اللي مربي جرد عارف جراره. وكتي بتعرفي تجلبيني لاني غبي وغشيم وماكت واعي للي جواتي. بس لحد اهنه وكفايه. البت اللي فوج دي ست الناس وست الدار دي . مرتي رفاعيه ماحد يهوب ناحيتها بروحك تجربي منها.. تهبليلي مرتي بتاع ايه هاه. لولا العشره وتربيه السنين كان ليا صرفه ليكي تانيه توجع بالجوي.
هتفت.... دي اخرتها وآخره تربيتي.
هتف.. اخره تربيتك شايلهالك وماحاسبتكيش عاللي عملتيه في مرتي ولو ان راجدتها فوج بالدنيا احرجلها دنيا بحالها. مرت عمي لآخر مره حوريه لو هوبتيلها انت حره ماهتبجيش في الدار دي من اساسه.
بهتن و تراجعت... بتقول ايه يا واد.. هترميني بره.
صرخ.. أرمي روحي بذات نفسها بره لو حد جرب من مرتي. لأنها اغلي من روحي. حوريه ست الدار مافيش غيرها وتحكم وتتحكم في مال وبيت جوزها تجربي منيها يا مرت عمي ليل هينجلب عفريت ينهشك ويعرفك تربيتك ممكن تعمل ايه. وادعي بس انها تجوم واعرف منيها ايه حوصل ساعتها لو انجلبت عليكي ماهتعرفيش توجفيني. خافي من ليل يا مرت عمي لانه تربيتك وانت عارفاه لما يغل علي اللي منه. خافي قوي لأنها لما تصحي واعرف هحرجلها دنيا عشان تتراضي خلصت اكده. لما الغل يخرب عيشتي اجطعه. واللي يجرب من مرتي بعد اكده يمين بالله لاخلي اللي مايشتري يتفرج واعرفهم مين هيا حوريه عند ليل. وساعتها هجيب الرفاعيه كلهم واخلي مرتي فوجيهم وفوجك يا مرت عمي وجزمتها علي راس الكل.. لمي بقه الدور عشان ساعتها هحرج جلبك انت ليستدير محروقا وزوجه عمه تقف والقهر تكلبش في صدرها فهيا فقدت سندها الذي كانت مسيطره عليه.
صعد مره اخري وجد لؤلؤ محتضنه اختها هتف.... عايز انام اتفضلي..
نظرت اليه بذهول..... بتقول ايه انت. انت مخبول ماتروح تنام والا تولع مالك بيها ايه البجاجه دي.
اقترب وشدها من يدها بعيدا..... جولت عايز ابقي جنب مرتي وافضلي.
لتدفعه .... اتفضل فين روح روح ماهتقربش منها تاني انت عايز تموتها انت عايز منها ايه ماشبعتش شد وضرب وقله قيمه انتو ايه فاكرينا عبيد عندكو. ايه اللي وقعها كده انطق يا كافر.
مسكها من يدها وشدها ودفعها خارج الحجره.
صرخ تخبط..... افتح والله اطين عيشتك افتح يا جاحد انت فاجر ليه كده.
سمعت زوجه عمه تهتف.. هو ايه الحزن ده هيا كل واحده بجصه مالك ياختي هايجه اكده.
صرخت فيها..... وانت مالك يا ست انت.
اقتربت منها ومسكتها من شعرها.... لا هتعلي صوتك هجطعلك لسانك.
وجدت جاسر يقترب ويشدها بعيد..... يدك يا مرت عمي عن مرتي لاجطعهالك .
نظرت اليه المراه بغل فهتف.... اصحك تجربي مَنيها واللا تفكري تمدي يدك عليها. اني مش ليل تضحكي عليه بكلمتين وتغليه تهبليه. ماشي يا مرت عمي. وبجولهالك في وشك مرتي اللي يمسها امسحه من عالارض. ومشي ايامك بقه عشان اخرتها طين ليكي يا مرت عمي. اخرك معايا انهارده جاسر الطيب ماهيسكتش وهينجلب عفريت يجف لاي حد يفكر بس يلمس حرمته.
شدها ودخل حجرتهم اقترب منها يمسد علي شعرها دفعته وابتعدت تقف مقهوره.. تنهد.... ايه بس ماني ماسكتلهاش اهه وماهتجربش منك تاني.
نظرت غاضبه.. لا تقرب من اختي وتموتوها انتو بتعملو فيها كده ليه عشان غلبانه وطيبه هما عملو فيها ايه خلوها تنهار كده.
تنهد.... مفيش ليل ماسكتش ليهم وسخمط عيشتهم وهيبعدو عنيها خلاص بقه بطلي زعلك ده.
تنهد...ن. يا جاسر تعبت والله تعبت انا استحمل هيا مابتستحملش حاجه.
اقترب ومسك يدها.... واني هكلم ليل وهجف جدامه لو حاول ياذيها بس ليل ماهياذيهاش صدجيني.
هتفت.... ليه ماهو جاحد منه لله.
ضحك.. بتدعي علي اخوي جدامي اجول ايه نظرت اليه ساخطه.
ضحك.... اهوه ساكت وكاتم.
هتفت..... اخوك دا جاحد مش زيك ليه طيب كده قبل كده تتخنق وانهارده يجبلها انهيار ايه لقاها في الشارع والله ماهسكتله. ويلا وديني له خليه يفتح اخش لاختي.
اقترب وشدها يحتضنها ليهتف. اكني طيب والنبي. والله طيب وعسليه وبيدوب في الجمر ابو عيون رمادي.
نظرت اليه بدهشه.. احنا في ايه والا في ايه.
هتف.. لاه اني باخد اللي يلهب جلبي وجمري جال اني طيب التصق بيها مش طيب والنبي.
تنهدت وهتفت.... بس يا جاسر قلبي بيوجعني علي اختي.
قبل يدها..... سلامه جلبك والله هكلمه وماهسكتلمهش كلهم.
نظرت اليه بحب..... بجد يا جاسر دا اخوك صعب اوي.
هتف.. عشان بسمه الجمر اجف للعفريت.خلاص بقه.. تنهدت ليحتضنها ...هتفت... طب وديني لاختي انام جنبها والنبي.
هتف.... طب اهدي اكده عشان ليل جايد نار يهدي بس وهوديكي.
هتفت.... قايد نار ليه هو ايه اللي حصل..عملو فيها ايه مقهوره.
هتف.... هحكيلك بس تهدي ماشي وتعرفي ان ليل ماساكتش وخد حجها تالت ومتلت.. احتضنها واخذها يحكي لها ما حدث وما فعله ليل.
عند ليل ظل يجلس مقهورا قام واتي لها بملابس وألبسها اياها تجلد وكبت نفسه فمنظرها مهلك احضر طبقا وفوطه وظل ينظف وجهها وجسدها عند صدرها وبدا ينظفه لاحظ جرحها وعلامه خاتم عمته علي صدرها.
شعر بالقهر.... عملو فيكي ايه طيب هموت اكده ظل ينظفها حتي اصبحت نظيفه واخذها في احضانه.
همس... جابولك العصبي يا جلب ليل والله حته من جلبه. منك لله يا ليل انت السبب. انت اللي الكلام دخل جواتك طلع الطور اللي نايم جوا. كان نايم وبقي كويس ليه يا مرت عمي تحرجيني بكلامك انجلب اكده. تجهريها اكده. عملتي فيها ايه طيب مش متخيل الجهر اللي شافته كفايه نومتها في الزريبه. وكفايه ابن الكلاب اللي حصرني بمنظره اه جلبي هيتمزع من مكانه انت ايه جرالك. ليل جواتك حوريه لبستك. ابن الرفاعي وجع لما انهري. يمين بالله مافيك ريحه الرجوله يا زباله لما تسيبها اكده منك لله. دي تتساب يا كافر . ظل يتلمسها ليمر الوقت وهو لا يفارقها طلب صينيه طعام دخل بها ليلاحظ تحرك حوريه.
اندفع يحتضنها هامسا.... جلب ليل بتفوجي يا جلبي..
تململت في احضانه تتاوه همس.... بخت كت اني اللي انجهر اكده فتحت عيونها بهدوء ابتسم لها ظلت فتره تنظر اليه لتعود لنفسها لتنكمش وتان وتبتعد رعبا.
هتف..... لاه لاه بالله ماتبعدي ولا تخافي. والله مافيه حاجه هتضرك استدار وجلب المصحف.. وعهد الله ماحد هيلمسك ..اقترب يحتضنها و يمسد عليها ودموعها تسيل لكنها ابتعدت.
تنهد.... طب اهدي بالله اهدي جوليلي ايه اللي حوصل.
انفجرت في البكاء تنهد وهتف.... طب خلاص خلاص مش مهم المهم انك بامان دلوك اهدي طيب.. كانت منزويه بعيدا كان يريد ان يحتضنها اقترب وشدها ليشدد عليها.
همست برعشه.... ابعد والنبي ابعد.
هتف.. حاضر هبعد بس اما تهدي اهدي خلاص احنا اهه في مجعدنا ماحدش معانا وراجلك معاكي اهه ....ارتعشت وانتحبت......تنهد بغلب .... طب ايه طيب اعمل ايه.
همست.... ممكن تبعد والنبي انا خايفه.
تنهد..... خايفه من ايه بالله جولي ايه اللي حوصل..
انسلت من جواره ونزلت تبتعد..... من فضلك كفايه بقه انا غلبانه بتعملو فيا كده ليه عملتلكو ايه.
قام واقترب لتصرخ.... ماتقربش.
هتف بقهر.... . طب ايه المرار ده جولي فيه ايه.
نظرت اليه بوجع.... فيه ايه.. لا مفيش يابن الناس هيبقي فيه ايه. الله يرحمك يا امي بخت بنتك من بختك.
اقترب ومسك يدها.... لاه اني ماعتش جادر جولي فيه ايه.
هتفت غاضبه.. انت ازاي وحش قوي كده عملتلك ايه بتكرهني ليه كده. كل ده عشان التار انت راجل ازاي انا مش مصدقه.
انفعل.... بتجولي ايه انت فيه ايه.
انهارت ..... مفيش مفيش سيبني بحالي انا تعبانه. يا رب اموت وارتاح هعيش عمري كده بتعذب ليه. عملت ايه انتو متوحشين ليه كده.
اقترب وشدها يحتضنها وملس علي شعرها.... طب عملو فيكي ايه بالله جولي..
دفعته ....ماتلمسنيش ابعد بقه ....نظرت لنفسها وجدت نفسها تلبس قميصا مكشوفا لترتعب اندفعت الي الدولاب وشدت وشاحا تلبسه.
بهت من فعلتها ...غطت نفسها وجسدها وذهبت تجلس وتنكمش علي روحها.
تنهد.... يا رب ايه المرار ده البت اتلبست ربنا يحرج جلبك يا مرت عمي .ذهب وجلس بجوارها يراقبها لا يعلم ماذا يدور في خاطرها كانت مرتعبه ان تقترب منه وتحذيرات زوجه عمه تنهش قلبها ان تقترب منه كانت طيبه وضعيفه.
مد يده ولمس جرحها ليهتف... هو اللي عمل ده.
سالت دموعها وهزت راسها.. تنهد ....مين طيب مرت عمي. احنت راسها.. ليستغفر ربه.
هتف.... طب ايه اللي وداكي معاه رحتي ازاي الزراعيه.
هتفت بقهر.... كان مغمي عليا ماحسيتش وما كتش اعرف مين ده و َمين بعته.
استدارت بقهر.... والله يا ليل ماعت هقرب منك والله ولا هلمسك. انا اصلا مش عايزه المسك. والله ماهاجي جنبك. وخلاص لبسي هلبس مقفل ماهلبس حاجه مكشوفه بس ماتجبليش حد والنبي يا ليل دانا مراتك.. بهت من كلامها ونظر اليها بذهول ..ارتعبت واكملت .... لا مش مراتك انا يعني واحده بنت. والنبي ماتجبلي حد يا ليل.. كانت تهذي وتنتحب وهو لا يفهم شئ.
هتف بقهر.... انت مالك مرعوبه اكده وماهتجربيش ليه.
هتفت بغلب ودموعها تسيل.... .. بص من بعد انهارده وانا هبقي في حالي. ومش هخرج من المقعد ده وهبقي في حالي والله هبقي في حالي خالص لتنتحب.. ماتسيبهاش تجبلي حد انا مش رخيصه.
اغمض عنيه يتحكم في نفسه هتف بهدوء..... هتجبلك ايه طيب ومين اللي هتجبلك ممكن تجولي بالله عليكي يا شيخه اني تعبت.
نظرت اليه بقهر.... طب هتبعد لما اقلك وماتأذنيش.
تنهد.... جولي وهنشوف اني اكده اكده ماهأذكيش.
هتفت ودموعها تنهمر..... اصل.... اصل..... طنط اللي تحت لقتني واقفه بالروب زعلت وقعدت تشتمني وقلعتني الروب ولقتني لابسه قميص البيت وشافته بس والله ماكت لابساه عشانك والله دا لبسي ماعنديش حاجه تانيه..
مسك يدها وملس عليها بحنان..... اهدي وكملي..
تنهدت وهتفت.... وقالتلي اني لابسه كده عشان.. عشان.. عشان عايزه منك قله ادب. وانا والله ماعايزه ورحَمه ماما مش بفكر فيك كده ولا عايزه.
تنهد.. كملي كملي وريني الغلب كله وعيشتي الطين ..
تنهدت تكمل... وقالتلي لو قربت منك هتسخمط عيشتي واني رخيصه. ولو فكرت اقرب منك هتجبلي راجل عشان انا رخيصه. لتنهار.... والله يا ليل ما رخيصه والله ماهقرب منك ماتخليهاش تجبلي راجل والنبي يا ليل.
ظل ينظر اليها محصورا شدها اليه لتصرخ فهتف بقهر...... اسكتي شويه بس ابلع الجهر اللي انحدف عليا ونكمل لتتململ خوفا.
هتف.... جولت اهمدي اني والع وهموت محصور .. لتستكين بقهر ظل يمسد عليها يحتضنها.
تنهد بحرقه تكوي قلبه... كملي لتحاول ان تبتعد فهتف.... جولي وانت اكده انت ماهتخرجيش من حضني لو الجيامه جامت..
لتستكين بقهر وتهمس.... وبعدين شدتني من شعري وضربتني في صدري ...لتبكي... وجعتني اوي وجبت دم كتير وخدتني حبستني مع الحيوانات وقفلت عليا. لقيت العربيه طلعت عليها كنت مرعوبه. ولقيت الشوالات حطيتهم عليا. البقره كانت هتاكلني خبيت نفسي بالشوالات وماحسيتش بحاجه الا والولد ده عايز قله ادب..
انفجرت تنتحب...... كان قليل الادب قوي وبيقول كلام قله ادب. وبيقلي يا رقاصه انا مش رقاصه مارقصتش لحد انا. طب ليه يا ليل تسيبهم يعملو كده ماتطلقني وترميني زي مابابا عمل في ماما طلقني وحياه النبي .. عيب يا ليل تجيبلي رجاله.
صرخ.... بطلي بقه... رجاله ايه اللي هجبهم يادي المرار ليشدد عليها.
اجهشت بالبكاء لتهمس.... ابعد والنبي انا خايفه من طنط.
صرخ..... بطلي بطلي اكتمي ابلع الجهر اللي اتجال. ده انت محسساني اني جرني وديوث. يا مري اجيب لمرتي رجاله. مرت عمي تعمل فيا ليه اكده.. لتنتحب.. هتف... ابكي ابكي علي الحزن الاسود اللي ليل اتنجع فيه اني ماهشوفش فرح عمري . اني اتعاصت طين لما وشي اندعك في الارض. ابكي وهاتي حد يعدد عليا وعلي عيشتي الطين. جوازه من اولها جهر في جهر..
ليزيد نحيبها وتحاول ان تبتعد.
صرخ.... بطلي بقه واهمدي.. صمتت خوفا ليتنهد.... دا مرار وشك اتعك طين يا ليل.. ليه اكده ليه يحصل فيا اكده. ماكنوش كلمتين يا طين خلوك تجلب حلوف وتهملها ليهم. يعملو فيها اكده ويبهدلوها اكده. رجاله ايه يا مري حاسس اني محصور هفطس ...ظل يحاول ان يهدا وهيا تبكي وترتعش خوفا..
ابعدها قليلا وهتف ....ممكن تهدي وتبصيلي.. نظرت اليه ليتنهد.... ممكن تبطلي نظرتك دي حاسس اني هنجلط. انت خايفه ليه ماهعملش حاجه ماحدش هيجدر يمسك بسوء والله ماحد هيمسك.
مسكت يده مندفعه..... يعني ماهتجيبوش ليا رجاله..
احس باحشاوه تمزقه ...وضع يده علي وجهه ونظر في السقف يتجلد ويحاول ان يهدا هتف بقهر .. يا حوريه ماطلعتش جرون لسه ليل لسه راسه ماركبلهاش جرون...هتف حانقا..... رجاله ايه يا حوريه ما تسكتي بقه وبطلي حزن اسود انت متخلفه ليه اكده.
نظرت اليه بغضب. تنهد. عايزاني اجول ايه واحده بتجول لراجلها ماتجبليش رجاله عايزاه يعمل ايه دا مرار طافح.
اقترب لتنكمش هتف بغضب.... بطلي بقه عشان والله اني والع وهخبطك بحاجه اجيب أجلك. .
همست.... طب قول وانت بعيد انا خايفه طنط تيجي.
اندفع وشدها لاحضانه..... انت بتحربي على جتلكك انهارده صوح ماتسكتي بقه جولتلك ماحدش هيمسك انت مرتي المسك براحتي وتجعدي في حضني وسريري وماحدش له حاجه.
هتفت.... لا طنط هتزعل وانت سيبتني ليها امبارح وطنط قالتلي انت قولتلها هيا عندك اعملي فيها مابالك.
شعر بالقهر فهو قال ذلك فعلا.
همست..... مش قولت كده.
تنهد ليهتف.. ايو جولت بس.. لم يجد مايبرره.
ارتعبت وابتعدت ليمسكها مره اخري ....اهدى طيب هفهمك.
هتفت.... مش عايزه افهم ابعد بقه انتو عايزين ايه وقفت ورفعت اصبعها..... بس اعمل حسابك انا مش عشان طيبه هسيبكو تعملو فيا كده. انا هموت نفسي لو سيبتني لحد يلمسني انا هدافع عن شرفي يا ليل بيه.
تنهد. طب اروح فين اجيب عجل منين. بكلم واحده مخبوله صرخ.... شرف ايه اللي هتدافعي عنه انت فاكراني ايه ههمل حد يمسك.
صرخت.... مانت سيبتني. مش انت اللي قولتلها عندك اهيه اعملي فيها مابدالك وتجبلي رجاله يا قليل الادب يا بتاع صابحه.
بهت.. بتاع صابحه.
صرخت.... اه الهانم اللي مكتوبالك زعلت لما لقتني لابسه كده وتقلي بتتنحنحي لراجلي. انا مالي بيك انا. اقتربت تخبطه.. انا اتنحنحتلك انا وعملت قله ادب. اسمع بقه من هنا ورايح مالكش دعوه بيا. وشفلي اي مخروبه تانيه اعيش فيها بدل مايتقالي رخيصه ورقاصه انتو اللي وحشين كت شفتوني رقصت فين بقله ادبكو دانا اشرف منكو كلو هاه بس.
وقف ينظر اليها محصورا.. .....طب اروح فين عايزه تروحي فين بعيد وتجهريني انا لحجت اساسا اجرب لما ابعد يا مري ورجاله وطين.اقترب وشدها لترتعش.
هتف منفعلا.... بطلي تترعشي اكده يا حوريه ماعندكيش عجل. شيفاني اريل وجرني عشان اعمل اكده حجي انجهر.
همست.... انتو وحشين وقلالات الادب.
تنهد.. اه والله وحشين وجلالات الادب عشان نزعل الجمر ده.
هتفت... ايوه مش عيب تجبلي واحد يحسس عليا ويقطعلي هدومي ويقلي يا رقاصه ويمد ايده وي..
هتف بحسره... وي ايه جولي اجهريني اكتر ماني مجهور. تصدجي اني استاهل جهر الدنيا يمزع فيا. تنهد.... بطلي والله ماكت اعرف بالجهر ده.. احتضنها وهمس.... حجك عليا والله ماجصد لتهز راسها بغلب.
هتف.. طب عشان خاطر جلبك الابيض عارف انه ماهيردنيش. اني وحش اهه ومحجوجلك رفع وجهها اقترب.
همست... ماتقربش بطل.
هتف.. لاه ماجربش ازاي دانا انجهر العمر كله لمس شفتيها باطراف اصابعه.. حجك عليا دانت الغاليه اشيلك بعيوني رجاله ايه بس داني جتتي انهرت وكت هرتكب جنايه.. اقترب يقبل خدها ليهتف ....اني محجوجلك ....قبلها قبلات حانيه.
تنهدت بغلب فهيا طيبه بزياده قبل عيونها ليهتف.... طب خلاص بقه حجك عليا وخدي حجك زي ماتحبي..
نظرت اليه ليهتف... اهه جلبه الابيض وعيونه بجت صافيه مش اكده صافيه.
هزت كتفها بطفوليه.
هتف.. داني حرجت الدنيا عشانك ومسكت مرت عمي بهدلتها ولسه اما انزلها هعرفها تعمل اكده ازاي. كت هايج وكت محصور حتي شوفي يدي..
تنهدت ورق قلبها ولمست يده.. ايه ده.
هتف.. كت بصرخ من حرجه جلبي واخبط في الحيط كت هرتكب جنايه عشانك يا جلبي. . تنهدت.....اني نزلت دلوك وبهدلت مرت عمي عشانك وسخمطت عيشتهم ومسكت صابحه هريتها ضرب.
شهقت.. ضربتها جامد كتير.
هتف ...خلصت عليها عشانك.
فكرت وظلت تفكر...... يعني مش راجلها اه مش ضربها مافيش راجل بيضرب حبيبته. ابتسمت... يعني مش هيتجوزها مابيحبهاش.
كان يتاملها وهيا تفكر تنهد.. بتفكري في ايه هرتيلي جلبي.
ابتعدت تفرك في يدها.... . انت قدرت تنام وانا تحت طول الليل وانا جنب الجواميس وانت قاعد هنا كانو هياكلوني. كت هتاكل وانعض وانت نايم وحش لوحدك .
تنهد.. لاه مش وحش كت بهري لما اتشليت عشيه من بعدك. ماجولت بهيمه واتربيت والله انرعبت جهر.
نظرت اليه... خفت عليا يعني يا كداب يا وحش.
اقترب وشدها.. خفت بس.. داني كت هتجنن كت هجتله حسيت بنار جواتي يلمس حالي اكده.
همست...... حالك..
تنهد.. حالي وكل ماليا يا حوريه والله.
همست.... يعني يعني... بتقول كده وترجع تبقي وحش وتسيبني ليهم انا مش هثق فيك ويلا روح نتخاصم بقه. لتبتعد.
نظر بغلب.. اني تعبت. والله تعبت دا مرار ايه ده .. دادي منك لله دادي وانجهر انت تستحج الجهره تكلبش في جتتك....هتف.. طب اهون عليكي تخاصميني.
نظرت اليه.. واصالحك ليه انا هاتلي حاجه حلوه اصالحك عليها.. كل عمايلك وحشه.
اقتربت قاطبه.. ليل انت زوج وحش بس يلا... لتبتعد.
ضحك.. كني زوج وحش. طب مانعدل علي يدك جولي رايداني ازاي واني هعمل.
هتفت..... لا مش بتعرف انت وحش وبتقلب شرير... ايه ده.. مش بتعرف تبقي طيب كتير وانا غلبانه وعايزه حد طيب انت مش تنفع وبطل بقه تصالحني مش عايزه صلح.
شدها لتحاول ان تبتعد هتف.... لاه هصالح لما تفطسي ....قبلها قبلات متفرقه يداعبها لتهتف.. اوعي مش عايزه اتصالح بطل والنبي.
ضحك.. لاه هتتصالحي اني عارف.
همست..... اوعي اتصالح ليه عايز مني ايه انت.
اقترب.. عايز.. يا مري عاللي عايزه عايز كتير. عايز افرح واتهني.
همست..... تتهني ازاي.
حاوطها.. اتهني بالجمر ده اتهني بجربه.
همست.. بطل تكدب... قرب ايه انا ماتفرقش معاك.
اقترب ولمس شفتيها بحنان..... اني برضك داني كت هموت.. سهمت في لمساته احس بها استكانت. همس ....ولا عاد حد هيمسك.
همست...... يعني مش هتسيبهم يؤذوني تاني يا ليل.
هتف.. اللي يجرب منك هجتله.. حوريتي ماحد يوعالها خلاص ست الدار دي.
همست...... صح يا ليو والنبي.
هتف.. صح يا جلب ليو ياللي خدتي عجله خلاص ورايد يتاخد الف مره.
سهمت في نظراته العاشقه. لتهمس.... يتاخد فين.
هتف.... يتاخد في جنه حوريه اللي تاخد العجل اقترب بوجهه يتلمسها بحنان كانت نظراته تدخل قلبها تؤجج مشاعر لا تستطيع السيطره عليها ...صرخت نظراتها بمشاعر لمست قلبه هتف.. بتبصيلي اكده هفطس. هتهني امتي. رايد اتهني بالجمر ده خلاص مارايدش حاجه تاني ظل ينظر اليها لتبتسم بحالميه وتتوه في نظراته ...شعر ان بداخله مراجل تطحنه اندفع وانهال عليها يقبلها بحنان وشغف ليتوه معها وتنساب في حنانه احس بجمال دنيته الجديده دنيا لفظ فيها الغل بدخول تلك الجميله حياته ليختبر مشاعر لم يعهدها من قبل خرجت من داخله تنساب ما جعله يتوه مسحورا باستجاباتها البريئه ليتوها معا في مشاعر حالمه انتفض فجاه وتلبسه الغضب عندما.....
... سخماط.... زفتون 😂😂😂😂😂ديل كلب.. اه والله..الواد ده ماسك ديل كلب.
كلب...