رواية عشقت أمير الصعيد
الفصل السادس عشر 16
بقلم ايات الرحمن
امير:انا ظابط شرطه صح مش طفل صغير جاوبت هساعدك ما جاوبتش هعمل انا دلوقتي ايه
عامر:هما بودى جاردات وفي واحد فيهم اسود وحالق شعره
والتانى مش اسود اوى وشعره عادى
امير:ما تقلقش انا عرفت هى فين ومين اللي خط*فها ما تقلقش اخر اليوم هتكون عندك
وقفل تليفونه وقال
انتى اللي حفرتى قب*رك بإيدك يا ريري
ودا اول لغز في حكاية امير هيتكشف
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
عند رضوى فتحت لقيت نفسها في مكان مظلم مفيش فيه اى نور غير نور ضعيف فوقها
رضوى:انا فين
بتقف قدامها بنت جميله جدا عيونها زرقاء شعرها خليط بين الاسود والأصفر يعنى شعرها لونين يا جماعه مش عارفه اوضح اكتر من كده
طولها مناسب ووزنها كويس جدا لابسه بلوزه بيضاء ربع كم وجيبه جينز زرقاء لفوق فوق فوق الركبه قصيره جدا مفيش ميك اب نهائي هى مش محتاجاه
نص البارت خلص واحنا بنوصف ريري
رضوى:انتى مين
ريري:مش عارفانى
رضوى: للاسف ماحصليش الق*رف
ريري:لسا*نك طويل بس ما تقلق*يش هقطعه ليكى
رضوى:خوفت انا
ريري:لا قويه زى ما سمعت عنك
رضوى:انتى عايزه منى ايه
ريري:رو*حك
رضوى:على طول كده
ريري:ههههههه انا دوغ*رى وما بحب*ش اللف والدوران
رضوى:عشان كده خطف*تينى
ريري:ايوه
رضوى:بس مش ده السبب
ريري:امممم لا وذكيه كمان
رضوى:هههههههههههه وافتخر انتى مين وعايزه ايه منى
ريري:انا مين انا ريري وعايزه ايه. عايزه اعرف ايه اللي بينك وبين امير
رضوى بتوهان:ريرى الك*لبه
ريري ضر*بتها بالقلم مين دى اللي كل*به يا زبا*له انتى ومسكت شع*رها بقوه
رضوى:اااه سيبى شع*رى ااااه
ريري: قبل ما اشوف شغلي معاكى لازم اعلمك الا*دب الاول
ريري:عوووض
عوض:اوامرك يا هانم
ريري:عايزه خرط*وم عشان ار*بي بيه الس*ت
عوض:حاضر
وبعد شويه دخل ومعاه الخرط*وم
ريرى خدته منه وبدءت تض*رب رضوى ضر*بتها كتير اوى
وسابتها وطلعت برا بعد حوالي من نصف ساعه بتدخل وهى بتتكلم في التليفون
ريري:مش مصدق اهى خد كلمها
وفتحت الاسبيكر
امير ببرود :رضوى
رضوى بتعب:امير ههه انا عرفت انت مسمى كلب*تك ريري ليه
ريري:هى مين دى اللي كل*به يا بنت🐕🐩
امير:ما تخا*فيش يا قلب امير مش هتقدر تعمل ليكى حاجه دى اض*عف من كده بيستفذها يعنى
ريري:هق:تلها يا امير
امير:مش هتلحقي
ريري سمعت ضرب نار برا
امير وصل
فكيت رضوى وخدتها وخرجت من الباب التانى امير دخل ملقاش حد
الباب كان مفتوح امير خرج لقي ريري واقفه وماسكه سك*ينه وحطاها على رق*بة رضوى
امير:ههههههه اهلا ريرى
ريري:ها وحشتك ماقدرتش تتأخر عليها
امير:فوق ما تتخيلي
ريري بتكلم امير والسك*ينه على رقب*ة رضوى ومع كل كلمه ريرى بتقولها بتجرح رقبة رضوى رقبة رضوى بدءت تنزف
امير:ريري سيبيها
ريري:تؤ تؤ لا هعمل فيها اللي عملته في فرحه وقدام عيونك
امير:ريري ثأرك عندى انا مش عند رضوى ولا كان عند فرحه
ريري:تؤ عند اي حد يقرب من اميرى عندك ليا ثأر وقلب وقتل دى هيكون اخر الثأر ومش هيكون فاضل غير القلب وبس
امير:في احلامك
ريري:هههههههههههه تعجبنى
بيدخل رامى ومعاه كم عسكرى رامى ضابط شرطه تمام
رامى:سليمى نفسك مفيش مفر ياريرى
ريري:لا في وبدءت تمشي برضوي
امير شاور لرضوى علي حركه تعملها في ريرى وفعلا رضوى عملت الحركه ضربتها في بطنها وخبطتها في رجليها
ريري بعدت ورضوى جريت على امير رامى جرى ومسك ريرى و رضوى اغمى عليها
امير شالها ودخلها الاسعاف
امير:رامى خد ريري واسبقنى على القسم لحد ما اخد رضوى المستشفى واتطمن عليها
رامى:تمام ربنا يوفقك
امير:انا وانت
الاسعاف خدت رضوى المستشفى وعالجوا الجرح اللي في رقبتها كان جرح سطحي بدءت تفوق كان امير واقف جنبها
رضوى:اااه انا وصلت هنا ازاى
امير بجديه:حمد الله على السلامه
رضوى:الله يس ايه ده انت هنا
امير:ردى الاول وبعدين اتكلمى عادى
رضوى:هى مين ريري دى وايه حكايتها
امير:موضوع يخصنى
رضوى:اخر مره هسألك ولو ما جا وبتش عمرى ما هسألك تانى
امير:وانا مش تلميذ عندك عشان اجاوبك ويلا قومى عشان نرجع البيت انتى بقيتى كويسه الجرح سطحى وسبب الاغماء هو ان انتى اتخضيتى وانضربتى علقه مظبوطه بس ذا من.ريري اما اقسم بالله لو سألتى الاسئله دى مره تانيه يا رضوى هيكون ضرب ريرى ده اقل من اللي هعمله فيكى
قوووومى يلاااااااا
رضوى وقفت قدامه وعيونها كلها دموع :عارف انا دى اخر مره حتى اكلمك فيها مش بس هسألك ومهما كان اللي حصل بينك وبين ريري فإنت مش بس تستاهله انت تستاهل اكتر من بكتييير وجت تخرج داخت واغمى عليها تانى
امير:رضوى رضوى وشالها لكام مره وحطها على السرير ونده علي الدكتور ومن هنا بيدخل الدكتور ومعاه ممرضه اول امير ما بيشوفها بيتثبت مكانه مش بيتحرك
امير:انتى
هى:؟؟:؟؟؟؟::؟؟؟:؟؟؟؟رواية عشقت أمير الصعيد❤
البارت السادس عشر
..........
امير:انا ظابط شرطه صح مش طفل صغير جاوبت هساعدك ما جاوبتش هعمل انا دلوقتي ايه
عامر:هما بودى جاردات وفي واحد فيهم اسود وحالق شعره
والتانى مش اسود اوى وشعره عادى
امير:ما تقلقش انا عرفت هى فين ومين اللي خط*فها ما تقلقش اخر اليوم هتكون عندك
وقفل تليفونه وقال
انتى اللي حفرتى قب*رك بإيدك يا ريري
ودا اول لغز في حكاية امير هيتكشف
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
عند رضوى فتحت لقيت نفسها في مكان مظلم مفيش فيه اى نور غير نور ضعيف فوقها
رضوى:انا فين
بتقف قدامها بنت جميله جدا عيونها زرقاء شعرها خليط بين الاسود والأصفر يعنى شعرها لونين يا جماعه مش عارفه اوضح اكتر من كده
طولها مناسب ووزنها كويس جدا لابسه بلوزه بيضاء ربع كم وجيبه جينز زرقاء لفوق فوق فوق الركبه قصيره جدا مفيش ميك اب نهائي هى مش محتاجاه
نص البارت خلص واحنا بنوصف ريري
رضوى:انتى مين
ريري:مش عارفانى
رضوى: للاسف ماحصليش الق*رف
ريري:لسا*نك طويل بس ما تقلق*يش هقطعه ليكى
رضوى:خوفت انا
ريري:لا قويه زى ما سمعت عنك
رضوى:انتى عايزه منى ايه
ريري:رو*حك
رضوى:على طول كده
ريري:ههههههه انا دوغ*رى وما بحب*ش اللف والدوران
رضوى:عشان كده خطف*تينى
ريري:ايوه
رضوى:بس مش ده السبب
ريري:امممم لا وذكيه كمان
رضوى:هههههههههههه وافتخر انتى مين وعايزه ايه منى
ريري:انا مين انا ريري وعايزه ايه. عايزه اعرف ايه اللي بينك وبين امير
رضوى بتوهان:ريرى الك*لبه
ريري ضر*بتها بالقلم مين دى اللي كل*به يا زبا*له انتى ومسكت شع*رها بقوه
رضوى:اااه سيبى شع*رى ااااه
ريري: قبل ما اشوف شغلي معاكى لازم اعلمك الا*دب الاول
ريري:عوووض
عوض:اوامرك يا هانم
ريري:عايزه خرط*وم عشان ار*بي بيه الس*ت
عوض:حاضر
وبعد شويه دخل ومعاه الخرط*وم
ريرى خدته منه وبدءت تض*رب رضوى ضر*بتها كتير اوى
وسابتها وطلعت برا بعد حوالي من نصف ساعه بتدخل وهى بتتكلم في التليفون
ريري:مش مصدق اهى خد كلمها
وفتحت الاسبيكر
امير ببرود :رضوى
رضوى بتعب:امير ههه انا عرفت انت مسمى كلب*تك ريري ليه
ريري:هى مين دى اللي كل*به يا بنت🐕🐩
امير:ما تخا*فيش يا قلب امير مش هتقدر تعمل ليكى حاجه دى اض*عف من كده بيستفذها يعنى
ريري:هق:تلها يا امير
امير:مش هتلحقي
ريري سمعت ضرب نار برا
امير وصل
فكيت رضوى وخدتها وخرجت من الباب التانى امير دخل ملقاش حد
الباب كان مفتوح امير خرج لقي ريري واقفه وماسكه سك*ينه وحطاها على رق*بة رضوى
امير:ههههههه اهلا ريرى
ريري:ها وحشتك ماقدرتش تتأخر عليها
امير:فوق ما تتخيلي
ريري بتكلم امير والسك*ينه على رقب*ة رضوى ومع كل كلمه ريرى بتقولها بتجرح رقبة رضوى رقبة رضوى بدءت تنزف
امير:ريري سيبيها
ريري:تؤ تؤ لا هعمل فيها اللي عملته في فرحه وقدام عيونك
امير:ريري ثأرك عندى انا مش عند رضوى ولا كان عند فرحه
ريري:تؤ عند اي حد يقرب من اميرى عندك ليا ثأر وقلب وقتل دى هيكون اخر الثأر ومش هيكون فاضل غير القلب وبس
امير:في احلامك
ريري:هههههههههههه تعجبنى
بيدخل رامى ومعاه كم عسكرى رامى ضابط شرطه تمام
رامى:سليمى نفسك مفيش مفر ياريرى
ريري:لا في وبدءت تمشي برضوي
امير شاور لرضوى علي حركه تعملها في ريرى وفعلا رضوى عملت الحركه ضربتها في بطنها وخبطتها في رجليها
ريري بعدت ورضوى جريت على امير رامى جرى ومسك ريرى و رضوى اغمى عليها
امير شالها ودخلها الاسعاف
امير:رامى خد ريري واسبقنى على القسم لحد ما اخد رضوى المستشفى واتطمن عليها
رامى:تمام ربنا يوفقك
امير:انا وانت
الاسعاف خدت رضوى المستشفى وعالجوا الجرح اللي في رقبتها كان جرح سطحي بدءت تفوق كان امير واقف جنبها
رضوى:اااه انا وصلت هنا ازاى
امير بجديه:حمد الله على السلامه
رضوى:الله يس ايه ده انت هنا
امير:ردى الاول وبعدين اتكلمى عادى
رضوى:هى مين ريري دى وايه حكايتها
امير:موضوع يخصنى
رضوى:اخر مره هسألك ولو ما جا وبتش عمرى ما هسألك تانى
امير:وانا مش تلميذ عندك عشان اجاوبك ويلا قومى عشان نرجع البيت انتى بقيتى كويسه الجرح سطحى وسبب الاغماء هو ان انتى اتخضيتى وانضربتى علقه مظبوطه بس ذا من.ريري اما اقسم بالله لو سألتى الاسئله دى مره تانيه يا رضوى هيكون ضرب ريرى ده اقل من اللي هعمله فيكى
قوووومى يلاااااااا
رضوى وقفت قدامه وعيونها كلها دموع :عارف انا دى اخر مره حتى اكلمك فيها مش بس هسألك ومهما كان اللي حصل بينك وبين ريري فإنت مش بس تستاهله انت تستاهل اكتر من بكتييير وجت تخرج داخت واغمى عليها تانى
امير:رضوى رضوى وشالها لكام مره وحطها على السرير ونده علي الدكتور ومن هنا بيدخل الدكتور ومعاه ممرضه اول امير ما بيشوفها بيتثبت مكانه مش بيتحرك
امير:انتى
هى:؟؟:؟؟؟؟::؟؟؟:؟؟؟؟
مفاجأه جديده شخص جديد اشخاص الروايه كتروا بس في بارت هيكون مخصص للاشخاص دول هما مين وعايشين فين وايه القرابه اللي بينهم وكده...