قصة اخترقت قلب العشق
البارت السادس عشر 16
بقلم جاسمين محمد
صخر... شكلك مش بتيجي بالذوق وراح طافي النور وقرب رقد علي السرير و شالها وحطها صدرو
عشق.. صخر ابعد طيب
صخر... انا حابب انام كدا ونامي بقا خليني انام انا جوزك يعني مش حرام
عشق سكتت ومتكلمتش 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
تاني يوم
صخر صحي وعمال يمشي ايدو علي وش عشق وراح طبع بوسه علي خدها وقربه منه ودفن راسه في عنقها يشم رحتها وعشق فاقت في الوقت ده وراحت ضربته وبعصبيه... بتعمل اي ياقليل الادب هو انا عشان سكتلك هتسوق فيه ولا اي يلا ياعسل دانا عشق
صخر بعصبيه... بس بس يخربيتك اي اتفتحتي ليه كدا ثم انا عملت اي لكل ده انتي مراتي يامصيبه انتي
عشق... مراتك علي الورق ياعسل واحنا عرفين ان كل واحد فينا مش عايز التاني يلا قوم اطلع بر
صخر... عشق قولتلك قبل كدا صوتك ميعلاش عليا والا هتصرف تصرف دلوقتي ميعجبكيش
عشق... اطلع بر طيب
صخر... حاضر وقام من علي السرير ومشي شوي ورجع لعشق تاني
صخر عشق صح عايز اعرف موضوع زين النهارده واخر كلام عندي انا ساكت بس عشان عيانه
عشق غمضت عينها وبخوف... حاضر ياصخر هقولكم الحقيقه النهارده
صخر... تمام ماشي يلا سلام
عشق... سلام
صخر راح اوضته ولبس وراح علي الشركه وعشق قاعده في الاوضه قلقانه ومش عارفه تعمل اي ليلي دخلت عليها
ليلي... عشق كنت عايزاكي في حاجه وبتبص لقت عشق قاعده وباين عليها الخوف والقلق قربت منها.. عشق مالك
عشق... صخر عايز يعرف حقيقه زين النهارده انا خايفه ياخدو مني لو عرف انه ابنه
ليلي... لا اهدي محدش هياخدو منك ان شاءلله اطمني وليه وافقتي طيب تقولي الحقيقه
عشق... مش عارفه بس مش عارفه اتصرف كيف
ليلي خدتها في حضنها... اهدي طيب وزين مش هيسيبك ابدا انتي امه اللي ربته وفضلت معا الفتره دي كلها فطمني
عشق... حاضر المهم كان في حاجه عشان جيتي
ليلي... بصراحه بفكر اسافر انا وجو كام يوم عشان نشوف الشغل احنا سيبينه احنا التلاته اديلنا فتره وبتابعه من هنا بس
عشق... اممم ماشي وهتسافرو ايمتا
ليلي... ممكن بعد يومين كدا
عشق... تمام ماشي
ليلي... هسيبك ترتاحي واجيلك شوي كدا
عشق... ماشي
بليل ــــــــــــــــــــــــــ
صخر... عشق مالك
عشق سرحانه ومش بتتكلم.....
صخر... عشق مالكككك
عشق... ها ولا حاجه
صخر.... طيب مش هتحكي
عشق... حاضر بس نزلني تحت احكي للكل عشان لازم الكل يعرف الحقيقه
صخر حس انها قلقانه... لو عايزه تحكي ليا انا بس عادي ومش لازم الكل يعرف احكي
عشق... طيب مهو امي هتقعد تسالني برضوا علي زين والبلد لو عرفت هتسال وكيف مرات صخر المنشاوي معاها عيل وكيف بنت الانصاري سافرت وجت معاها عيل ابن مين ده وكلام كتير هيتقال
صخر قعد جنبها ومسك ايدها يطمنها... مالكيش دعوه بحد احكي واطمني
عشق هزت راسها... حاضر زين يبقا اخوي
صخر بستغراب... اخوكي كيف
عشق... هحكيلك كيف
فلاش باااااك
عشق كانت قاعده هي وجو وليلي في الشركه ودخلت عليهم السكرتيره
.. عشق هانم في واحدها بر طالبه تشوف حضرتك
عشق... مين دي
... معرفش ياهانم بس طالبه تشوفك وبتقول في موضوع ضروري عايزه تشوفك عشانه
عشق بصت ليلي وجو بستغراب... تمام خليها تدخل
... حاضر ياهانم
جو.. مين دي
عشق... معرفش ادينا هنشوف والباب خبط ودخلت واحدها في عمر ال25 سنه وحامل
عشق... اتفضلي مين حضرتك موضوع اللي ضروري
... انا حامل من ابوكي
عشق بصدمه... نعم دانتي قد بنته
..... ده اللي حصل ابوكي ضحك عليا وستغلني وبقيت حامل منه ومش راضي يعترف بالولد وهددني لو عرفت حد هيموته وانا خايفه عليه وكمان وانا احتمال اولد كمان يومين
عشق... طيب وانا اي يثبتلي انه ابنه
منه.... والله ممكن تعملي تحليلي وكل اللي عايزه وتتاكدي انا مش بضحك عليكي
عشق... اممم تمام لو طلع كلامك صح المطلوب مني انا اي
منه... بصي انا احتمال بعد مخلف اموت عشان عندي حاجه في الرحم والدكاتره طلوب مني انزل الجنين عشان خطر عليه بس انا خوفت اموت روح بريئه فلو موت خدي ابني وربيه ومتعرفهوش انه ابنه ارجوكي
عشق... اطمني ان شاءلله هتعيشي وتربيه
منه... ياريت والله بس النصيب المهم ارجوكي خلي بالك من ابني ووعديني هتحميه
عشق... بوعدك اطمني
منه... تمام شكرا وانا همشي دلوقتي عشان عندي معاد عند الدكتور
عشق... تمام اتفضلي
بعد ما مشت جو... عشق هتعملي اي
عشق... مش عارفه بس لو طلع كلامها صح واخوي يبقا هوفي بي وعدي ليها وهربيه واعتبره ابني
ليلي... وليه كل كدا
عشق... الطفل مهلوش ذنب في كل اللي بيعملوا ده
بعد يومين
عشق قاعده بتاكل هي وليلي وجالها تلفون
عشق .. الو مين
.... حضرتك مدام منه في اوضه العمليات بتولد وطلبت مننا نرن عليكي وتيجي ضروري
عشق.... حاضر انا جي حاضر اهو سلام
ليلي... في اي
عشق .... قومي بسرعه نروح المستشفي
ليلي... في اي طيب
عشق... يلا بس دلوقتي وطلعوا جري ركبه العربيه ومشي راحوا المستشفي
وصلوا المستشفي
عشق جرت علي الممرضه... لو سمحتي هي المدام اللي بتولد في العمليات طلعت
... اه طلعت بس في خطر وحتمال لقدره الله تموت
عشق بعياط... طيب ممكن اشوفها ارجوكي
... مينفعش والله يافندم
عشق... ارجوكي اشوفها بسرعه واطلع.
.... الممرضه ماشي بس بسرعه
عشق... حاضر والله ودخلت جري لمنه
عشق... ارجوكي متموتيش انا مش ممكن مقدرش اوفي بوعدي ليكي
منه وهي بتتكلم بالعافيه... هت قدري انا واثقه فيكي وسمعت كتير من ابوكي انك قووي ابني امانه معاكي ارجوكي خدي بالك منه
عشق... حاضر بس ارتاحي وان شاءلله انتي اللي هتربيه وتاخدي بالك منه
منه... اوعديني تاني انك هتحمي وتربيه
عشق بعياط... بوعدك بس قومي انتي
منه..خلاص عمري عشته اشهد ان لا إله إلا الله
عشق بعياط.... لااااااااا ما تموتيش ارجوكي قومي قومي
.... الممرضه دخلت تجري علي صوت الصوت وبعدت عشق عن منه والممرضه التانيه جت من بر وشايله الطفل وناولته لعشق.
... الطفل ده والبقاء لله
عشق شالت الطفل وكان جميل اووي عيونه زرقه وابيض وشبه الملائكه خدتوا في حضنها وقعدت تعيط
جو جه بعد ما ليلي عرفته... عشق هنعمل اي
عشق مسحت دموعها وبصت للطفل وبحنيه... انا هوفي بي وعدي وهربيه ومستحيل اخليه يعملوا حاجه
جو... بس...
عشق... ما بسش انا قولت اللي عندي يلا عشان نحضر لدفنها
جو بفقدان امل... ماشي يلا
الحاضررر
عشق منهار من العياط... بس كل دي اللي الحكايه...