قصة من نظرة عين
البارت العاشر10
بقلم نجلاء فتحي
فى مكتب جاسر أطلق ليكم الخيال عزيزى القارئ لما وجدها
مر أسبوعين وجاسر مستسلم للوضع حتى تهديدة وأنة يريدها فى سريرة يأتى موضوع أخر يلهو عقلة عنها ،،،هى تعلمت إلى حد ما شغل السكرتيرة
___
جاسر/ أنتى يا زفتة ياللى براااااا
أمل/ بدأنا ،،ثم ضربت الباب برجليها ،،عاييييز أيييييه من الزفتة
جاسر/ أشرب
أمل/ صغير أنت ولا مشلول التلاجة عندك ولا ديكور
جاسر/ نولينى أزازة
أمل/ أووووف ،ثم فتحت ثلاجة صغيرة فى مكتبة وأخرجت زجاجة مياة منها ورميتها فى وشة وقالت أتفضل
ألتقاطها جاسر ولولا أخذ بالة كانت لابست فى وشة 🤣 ،،،،أنتى غبية ةةةةةة
أمل بصراخ/ وأنت عديم المسؤلية حتى نفسك مش عارف تخدمها كل شوية شاى قهوة ماية أيه ه ه ه وجع الدماغ دة أشطفك بالمرة
رفع ليها حاجبة ،،،تشطفينى ومالة ثم أبتسم بمكر وقال موافق قدامك الحمام ولا تحبى فى البيت
شهقت أمل / يا قليل الأدب ثم صعدت على المكتب على ركبتها وأخذت ملف كبير قوى وضربته عدة ضربات متتالية على رأسة،،،،بدأ يدافع عن نفسة ونجح وزقها فلحقت نفسة وواقفت على الأرض تزعق لة وكأنها صاحبة حق حتى زهق منها ونهى الحوار بصفعة قوية على وشها وضعت إديها على خدها وعيونها أتسعت فهى أول مرة تجرب الضرب رغرغت عيونها بالدموع خرجت للخارج قبل أن يرى دموعها
أما هو شعر بالأنتصار وكمل وقتة عادى
بقلم نجلاء فتحى عاشقةالكلمات
____
رجعت أمل البيت وخدها وارم
زينب/ يالهووووووى أي دة
أمل بكذب/ كلب جرى ورايا فى الشارع فلبست فى عمود
زينب/ أضحك ولا أواسيكى معلشى
أحمد/ الكلب ساب الناس وجرى وراكى لية أكيد عملتى ليه حاجة
أمل/ شديتة من ديلة
أحمد/ ههههههههه تستهلي علشان تبطلي شقاوة ،،ثم ترجل ليها وتفحص وشها وقال شكلك واخدة قلم على وشك
أمل بأعتراض/ دكتور أنت ،تشخيصك غلط ثم دخلت غرفتها وهى تتوعد لجاسر وقالت ماشى يا أبن الملوحة وشى باظ أةةةة وربى أعمل فيك مقلب يطلع من عينك لا عينك عجبانى يطلع من ودنك حاضر وأخذت تفكر تنتقم منه أزاى
بقلم نجلاءفتحى عاشقةالكلمات
____
【فى ظهر اليوم التالى 】
حازم/ مالك وشك
أمل بضيق/ كلب هبشنى
حازم/ ها من غير جرح ولا هبشك من حتة تانية هههههه
أمل بسخرية/ نى نى نى ،، لا جرى ورايا ولابست فى عمود
حازم/ هههههه مش قادر متخيلك دلوقتي هههههههه
أمل نفخت/ خلاااص بقا يا نجم
حازم رجع لهيبتة/ ممكن أرفدك
أمل/ ياريت جات منك وبعدين بصفتك أي
حازم مسح وشة بغضب / ولا حاجة بكرة تعرفى أنا مين
أمل شوحت بأيدها / يا عم روح جاتك الهم راجل صرصار صحيح
قطع كلامهم صوت جاسر الغضبان
واقفت أمل وقالت أهو بجرة هانم بتنعر جوا إللهى فى واحدة من دول السر الإلهي يطلع ومحدش يلحقك يا بعيد
حازم/ عارفة لو سمعك
أمل بتوتر/ ولا يهمنى ثم وضعت إديها على وشها مكان الصفعة
نظر ليها حازم نصف عين وقال حاسس البلونة إللى فى وشك جاسر السبب
زقتة أمل ودخلت المكتب لجاسر وهى تدبدب
حازم فهو عارف إللى حصل فى المكتب فقال الله يخربيتك وش البت باظ ،، هى لية مش قالت الحقيقة ولا طلبت أستقالة مجنونة أقسم بالله بس عاجبني
ودخل مكتب جاسر بسرعة
أمل بزعيق/ أنت بتتجسس عليا
جاسر/ شركتى براحتى أنا كلب يا بنت***** وكمان بقرة
شهقت أمل / لسانك دة أي
جاسر بغضب/ أسم الله على لسانك ياختى ثم أمسكها وعضها من رأسها من فوق ،، وفى نفس الوقت أمل عضتة فى صدرة
حازم/ يا نهار وأخذ يسلك بينهم
وبعد وقت فصل القوات 🤣
حازم/ خليك كبير
جاسر بضيق/ الجرح فى وشى دة من أمبارح البلوة دى ضربتنى بالملف
حازم/ أنتى ضربتى وعورتيه وهو ضربك وورملك وشك تعادل
أمل/ عارفت مين يا زعزوعة
حازم بضيق/بتتتتت لمى لسانك عارفت وخلاص جهزى الأجتماع
قفزت أمل وقالت عنيا يا كبير 😈
حازم/ مش مرتاح
جاسر/ مجايبك الطين ال****
حازم/ هتنفعنا
جاسر/ أزاى
حازم/ ٠٠٠٠٠٠٠٠٠
جاسر/ مستحيل
حازم/ مش نخسر حاجة لو ماتت كلبة وراحت
جاسر😈😈😈
أتى موعد الاجتماع ومر بسلام رفضت أمل أن تدمر شغلة وأستغفرت ربها
مر يومين مفيش جديد
حازم/ أمل شوفيلى واحدة حلوة تفتح النفس من أصحابك وتكون هادية مش زيك تشتغل سكرتيرة
أمل بتفكير/ هنادى
حازم بأنتباة/ الأسم المميز دة مش غريب عليا
أمل بلوية بوز/ كان الله فى العون هتفتكر أي ولا أي الطويلة ولا القصيرة البيضة ولا الشقرا ولا٠٠
حازم بتوتر/ وأنتى عارفتى منين
هزت كتفها بلامبالاة/ معرفش حاسة كدة أنت وخالتي نحمده إللى جوا دى بتعملوا حاجات مش تمام
حازم/ ههههههههه مش قادر هههههه جاسر بية نحمده هههههه
أمل/ هههههه تخيل بقا لابس جلبية حريمى وجارر ٨ عيال من غير بناطيل وواخد بوكس فى وشة من جوزة هههههههه عنب العنب هههههه مش بتضحك لية
حازم/ جاسر
أمل/ متلقح جوا ههههه
حازم/ الله يرحمك يا أمل كان لسانها طويل
أمل/ بعد الشر عليا
حازم/ يا غبية جاسر بية وراكى
لفت أمل وأتسعت عيونها """ أحييييية يا أبو سوسو أحيييييية خالتى نحمده أقصد جاسر بية
جاسر أمسكها من قفاها وأخذ يرج فيها ،،،،،أعمل فيكى أية أنت السببببببب يا زفت عايز سكرتيرة خدها مش عايزها
حازم/ ها لا أمل لااااااا
جاسر/ نعمممممم يا أبن ***** أمال بلتنى بيها ليييية
أمل بأعتراض/ أنت مسططول نفسك عليا يا حليتها ولااااا سيب قفايا هريتة ياتك الهم تلاقيك عليك تار يا غبى لابس نظارة سودة ،،ألبس نقاب إللى زيك بركتة تحل عليك
ثم وجدت نفسها شدها جاسر لمكتبة وأغلق الباب بالمفتاح فى ثانية ثم زقها على الكنبة الجلد فسقطت على ظهرها و٠٠٠٠٠٠
حازم فهم دماغ صاحبة أخذ يطرق على الباب ويقول بغضب فوووق بلاش كدة خلاص خلاص هرفدها أوعا تقرب منها جااااااا