البارت الحادي عشر11
بقلم زهرة اللوتس
رباب بغضب.... مستحيل اني اسامحك ايهاب طلعو بره مش عاوزه اشوف وشه طلعو طلعو وكانت منهاره
ايهاب بص عل ايمن ال بصلها بندم
ايمن خرج وايهاب ورا
ايهاب... ايمن استني
ايمن وقف... نعم
ايهاب... متزعلش منها هيا ال حصل معاها مش قليل برضو
ايمن بندم... عارف ولله انا كنت بنفذ شغلي بس وواحده مقب*وض عليها في شقه مش كويسه عاوزني اتعامل معاها ازاي
ايهاب بحزن... عارف وهيا يومين وهتروق انا عارف اختي كويس
ايمن.. تمام انا همشي دلوقتي ولو احتاجت حاجه بلغني سلام
ايمن لبس نظارتو الشمس ومشي
وايهاب دخل لاخته لقاها ووو
عند احمد
البنت... انت
احمد بقرف... ماهو اليوم باين من اوله
هيا دي ياست نادين ال عاوزه تشتغل دي بس شغلتها انها تخ*رب البيوت بس للاسف ملكيش مكان هنا
نادين... انت تعرفها يا دكتور
احمد بشمئزاز... اه عارفها كويس اوي وبعدين انتي جايبه ليا واحده اتهم*ت اخويا بق*ضيه تشتغل عندي لو عاوزه ينق*طع عيشك من هنا خليها
نادين... بسرعه... لالالاا يادكتور خلاص ياشهد امشي
شهد بتبصلها بقرف... بعت*يني عشان الشغل دانا بنت خالتك
نادين... شهد امشي وبعدين نتكلم امشي دلوقتي
شهد بصت عل احمد بوعيد ومشيت
احمد بغضب... طول مانتي هنا تنسي ان الاشكال دي تقربلك انتي فاهمه ولو شفتها هنا تاني اعتبري نفسك مطروده انتي فاهمه
نادين بخوف... حاضر حاضر يدكتور
شخص دخل عليهم... بضحك... اي يابني مالك با*لع البت كدا ليه
احمد بصلو وضحك... وراح سلم عليه
ايه يابني مختفي فين
الشخص... ولله بدور عل شغل ولحد دلوقتي ملقتش
احمد بضحك... خلاص شغلك عندي
الشخص... بفرحه... بجد يا احمد
احمد... بجد يا علي
علي بشكر... شكرا اوي ياحمد
احمد... انا هنا اسمي دكتور احمد انت فاهم احمد دي في غير الشغل
علي... حاضر يدكتور احمد
احمد.. تعال اعرفك عل زملتك
احمد... نادين دا علي هيستلم معاكي
نادين... اتشرفنا
علي... ببتسمه... الشرف ليا انا
احمد.... خلاص هتبدا من انهارده ولو كسلت في يوم هع*لقك عل باب الصيدليه ونادين هتعرفك النظام هنا
علي... تمام
احمد... نادين خديه ودربيه
نادين.. حاضر يدكتور
وعلي مشي معاها
شمس... كانت بتذاكر جاله رساله من رقم غريب
(انا عاوز فرصه واحده بس ولله هصلح ال انك*سر كله)
شمس عرفت ان عدي ال بعتها
عملت للرقم بل*وك
وكملت مذاكرتها
لان الامتحانات قربت
عدي
كان كل شويه يبص في الفون بتاعو مستني شمس ترد عليه
عدي بعت تاني لقه الرساله موصلتش
قام يشوف النت لقه قوي
عدي.... بستغراب... ماهو قوي اهو امال موصلتش ليه
معقوله اترز*عت ياعدي بل*وك تاني
عدي... هفضل وراكي لحد ماتسمحيني
وراح لنسمه
دخل بجو دلع ليها.... نسومتي
نسمه وهيا فاهمه... خير ورا الحنيه والدلع دا ورا حاجه عاوز ايه
عدي باحراج... احم دايما كشفني كدا
نسمه... عشان ال ربه غير ال اشتري عاوز ايه
عدي.. عاوز الفون بتاعك
نسمه بستغراب... ليه
عدي... بتوتر... عادي يعني هكلم واحد صحبي والفون بتاعي بيشحن
نسمه فهمتو... وهيا بتلعب في الفون... طيب لما تستنا لما الفون بتاعك يشحن
عدي بغيظ... ماتجيبي يابت بقا الله
نسمه بعند... لا وبعدين صحبك دا ال عاوز اكلمو لو عرفت اني مشتركه معاك هت*قطع علاقتها بيا
عدي..بحزن... نسومتي انا اخوكي مش هتساعديني يعني
نسمه بتردد.... بس
عدي... مابسش وبعدين لو كلمتك قوليلها اني اخدت الفون منك وانتي متعرفيش
نسمه... خد
عدي اخد الفون منها وراح اوضته وفتح وبعت ليها رساله بمكر وو
عند ركان
كان قاعد بيشتغل لحد ما حد دخل عليه
ركان... عرف الحقيقه صح
... بمكر... صح
دلوقتي هو ال هيتصرف مش احنا
ركان بخوف... بس هما مش اقوي منه
... انت عارف ان رجالتي حوليهم صح وانت عارف رجالتي عاملين ازاي
ركان بثقه... عارف ياكينج
الكينج .