قصة لم يكن لي من البدايه البارت العاشر10بقلم زهرة اللوتس

    
قصة لم يكن لي من البدايه
البارت العاشر10
بقلم زهرة اللوتس

عدي دخل عل نسمه 
لقها قاعده وسرحانه باس راسها وقعد جانبها 
نسمه فاق من سرحانها 
نسمه بصتلو بلوم وعتاب 
عدي بندم.. عارف اني غلطت بس انتي كنتي دايما صحبتي وعارفاني كويس بس انا مش جاي اعتذر لان العتذار الصح هو من شمس نفسها مش منكم انتو وانا هخاليها تسمحني 
دلوقتي عاوز اعرف الحقيقه 
نسمه بستغراب... حقيقه ايه 
عدي... الحقيقه انتي عارفه انا قصدي عل ايه 
نسمه بتوتر... لا مش عارفه 
عدي بتنهيده... نسمه مخبيه ايه عني 
نسمه... بص انا هقولك عل كل حاجه 
عدي بتركيز... قولي 
نسمه ـــــــــ فلاش ـــــــــــ
ركان صحي لقه شهد جانبه لسا 
ركان بوجع... ااه دماغي وبص جانبه اتفاج بيها 
شهد 
شهد صحيت بخبث... ركونتي انا مكنتش اعرف انك بتحبني اوي كدا 
ركان بعدم فهم... قصدك ايه انا مابحبكيش ولا هحب واحده زيك وبعدين بص عل نفسه 
بعدم استيعاب 
شهد بخبث... بدموع... مش انت قولتلي نتقبل هنا وانا جيت وحصل بينا ال حصل وكنت بتقولي بحبك 
وانا زي اله*بله وصدقتك دلوقتي بت*نكر انا هف*ضحك وهعرف الكل حقيقتك 
ركان... انا معملتش حاجه واعلا مافي خيلك ارك*بيه وسابها ولبس ومشي 
وهيا كانت بتتوعد ليه لان الكل كانو بيخافوا من ركان وكانوا عاوزين يخل*صو منه 
شهد رنت عل محمد وحكت ليه ال حصل لما ركان فاق 
شهد لبست هدومها وراحت عمله بلا*غ في ركان انه هو اغ*تص*ابها وفعلا جهم وهيا معاهم 

عند ركان كان وصل البيت ولسا بيدخل اوضته لقه الباب بيخبط اوي 
فاطمه راحت تفتح... خير اللهم ماجعله خير حاضر يلا بتخبط 
وقفحت لقتهم في وشها 
فاطمه بخوف... خير اي خدمه 
الظابط... عاوزين ركان علاء محمود نصار 
فاطمه برعب... ركان 
ركان خرج... نعم انا ركان الظابط... اقب*ضو عليه 
فاطمه... برعب.. ليه هو عمل ايه 
العسكري كان بيحط الك*لب*شات في ايد ركان 
ركان.. افهم انا عملت ايه 
الظابط... مقب*وض عليك بتهمت اغ*تصاب المدعوه شهد البردعي 
ركان بصدمه... دي كدا*به انا مستحيل اعمل كدا 
فاطمه بصدمه وخوف.. ابني مستحيل يعمل كدا 
الظابط... خدوه 
واخدوا ركان وهو نازل كانت نسمه طالعه شافتوهم وهما وخدينو 
نسمه برعب... ابيه 
اخدوا وركبو البو*كس ومشيو 
محمد كان هو وشهد قاعدين في العربيه بعيد عن البيت وشافو كل دا وكانو فرحانين انه خلاص خل*صو منه 
محمد بضحك... جه دوري انا واتصل عل نسمه لقها بتعيط 
محمد بتمثيل... مالك ياقلبي بتعيطي ليه 
نسمه بدموع... محمد ابيه ابيه ركان جهم خدوه 
محمد بتمثيل الصدمه وهو كان فرحان 
... طيب عمل ايه لدا كلو 
نسمه بدموع..  البت ال كان عدي بيحبها ته*مه بته*مة انه اغت*صابها وجهم خدوه 
محمد... طيب انا جايلك حالا 
نسمه... اوكي 
وقفلو 
شهد بضحك... ممثل شاطر اوي 
محمد بغرور وهو بيعدل قميصو... عارف طيري انتي بقا عشان اكمل وهكلمك بليل باي ياحبي 
شهد بستو من خده... هستناك باي 
ونزلت ومحمد بص عليها بقرف ونزل وراح يكمل تمثيلو 

عند ركان 
كانو وصلو 
اخدوا وراحو يحققو معاه 
الظابط... هتعترف ولا اعرفك بطريقتي 
ركان بهدوء... حضرتك اعترف بايه بحاجه أنا معملتهاش 
الظابط... قام وشمر كمه... يعني مش هتعترف 
ركان... انا معملتش حاجه 
الظابط... شكلك عاوز تشوف طريقتي وكان هيض*رب ركان 
بس الباب خبط ودخل شخص 

عند فاطمه 
كانت قاعده بتعيط ونسمه جانبها والهام وشمس 
علاء جه واحمد ومحمود 
علاء.. بقلق... طيب خدوه ليه 
فاطمه بدموع... كلة من الحر*بايه ال كان ابنك هيبل*ينا بيها قالت معرفتش اوقع الصغير اوقع الكبير احسن 
محمود... طيب معرفتيش اخدوه عل مركز ايه 
نسمه... معرفش بس اكيد اقرب مركز لينا هنا 
احمد... اهدوا إن شاءلله هيطلع ويكون بخير 
شمس بدموع... ابيه ركان مستحيل يعمل كدا 
محمود... انا هرن عل ايمن اشوفه يمكن عندهم وهو يتصرف 
ورن عليه 
ايمن... الو يابابا في حاجه 
محمود... انت في المركز ولا في ماموريه 
ايمن... لا في ماموريه في حاجه 
محمود... لا ياحبيبي بطمن عليك خلي بالك انت من نفسك 
ايمن... حاضر عاوز حاجه 
محمود... لا سلمتك 
وقفلو 
الهام... ها قالك ايه 
محمود... هو في ماموريه 
فاطمه بدموع... يعني مش عارفين ابني فين 
علاء... هو عدي فين 
فاطمه.. معرفش برن عليا 
الهام.. انتو هتقفو تتفرجو ماتروحو تشوفوا الواد فين 
محمود.. يلا ياحمد تعال معايا 
علاء.. انا معاكم يلا 
وسابوهم ومشيو 

محمد طلع ليهم وفتحت ليه شمس 
محمد سرح فيها 
شمس بستغراب.. افندم اي خدمه 
محمد فاق... ااه 
انا محمد الفرجاني 
شمس... في حاجه 
محمد.. عاوز انسه نسمه 
شمس... نسمه ثواني ونادت عل نسمه ونسمه دخلتو ودخل لقهام قعدين بيعيطو 
محمد... بنصر عليهم... بس مثل انه زعلان... اكيد راجع ماتخفوش انا هخالي بابا يخرجو 
فاطمه... بجد 
محمد.. ااه طبعا انا بابا ليه اسمه في الدوله واكيد هيطلعو 
شمس.. جابت ليه عصير... اتفضل 
محمد اخدوا من شمس وكان تايه فيها... ميرسي 
محمد كان قاعد وعيونه عل شكل 
عند ركان 
لقوه راجع البيت 
لقه محمد هناك والكل 
فاطمه الهام اخدوا بلحضن 
محمد انصدم انه طلع وازاي 
ركان لما شاف محمد اتاكد انه هو ال وراها 
ركان بخبث... شرفتنا يا محمد ولله 
محمد بتوتر... الشرف ليا انا 
ركان كان كل شويه يبص عليه ويقوله... منور 
ومحمد يتوتر اكتر وكل ال في دماغو انه خرج ازاي 
ركان كان بيبص عليه بخبث 
ـــــــــ باااك ـــــــــ 
عدي كان مصدوم... وانتي عرفتي ازاي 
بدا كلو 
نسمه بدموع... سمعتو وهو بيكلم شهد وبيفتكر معاها ال عملو في ركان 
عدي بستغراب... بس ركان طلع ازاي 
... انا هقولك ركان طلع ازاي 
عدي ونسمه بصو لبعض بصدمه .



تعليقات