قصة لم يكن لي من البدايه البارت السابع7 بقلم زهرة اللوتس

  
قصة لم يكن لي من البدايه
البارت السابع7
بقلم زهرة اللوتس

ايمن... واقف كدا ليه ياركان ماتدخل 
محمود بقوه... لا 
احمد بستغراب... ليه 
شمس... بابا ركان ملوش ذنب 
الهام... فعلا هو دت يعني ذنبه ايه 
ركان كان واقف ساكت 
ايمن... ايه ال حصل 
ماتتكلمو 
محمود... بس هو اخوه 
الهام... احنا مصدقنا انه هو يرجع تقوم انت تاخدوا بذنب اخوه فين العدل ال انت يتكلم عنه عل طول ياحضرت المستشار 
ركان... انا مليش ذنب بس ادام حضرتك ياعمو مش عاوزني ادخل فانا مش هدخل بعد اذنكم وكان ماشي 
احمد مسكو... في ايه لدا كلو وبعدين رايح فين 
ركان... ماشي مش عاوز اعمل مش*اكل سلام ونزل والدموع كانت متحجره في عيونه 
الهام بدموع... كلنا عارفين ان ركان غير الكل ليه حر*جتو كدا ليه انا مش مسمحاك ودخلت اوضتها 
شمس... بصتلو بدموع... حضرتك كنت دايما تقول لينا إن عـ*دوك لو دخل بيتك جاب الحق عليك بس دا مش عدو*انا يابابا دا ركان نفسه ال حضرتك كنت دايما تكلم عنه انه جد ملوش في الع*وج  وسابته دخلت 
ايمن نزل ورا ركان 
واحمد.... ليه كدا زعل*ت الكل ونزل هو كمان 
محمود قفل الباب ودخل لقه الهام بتعيط 
قعد عل الكرسي قصدها وبص قدامه بشرود 
تحت 
ايمن جري ورا ركان 
ايمن.... ركان استني ركان ركان ومسكو من ايدوا 
... ممكن اعرف اي ال حصل وليه بابا عمل كدا 
ركان خاف عل عدي من ال ممكن ايمن واحمد يعم*لو فيه 
ركان... مفيش بس اتخ*نقت انا وعدي تاني وبابا زعل وز*عق معايا وانا لما زع*قت انا وبابا مع بعض عمو زعل مني وقالي مش تدخل ال متصالح ابوك ووحواري انا وبابا كبير اووي 
أحمد... ركان مش تز*عل من بابا انت عارف انه بيحبك زينا بظبط 
ركان... متخفش مزعل*تش في حد بيز*عل من ابوه المهم عندي شغل دلوقتي سلام 
ركان ركب عربيتو ومشي وايمن كان بيبص عليه بشك واحمد لف لايمن 
احمد... مالك واقف ليه يلا نطلع 
ايمن... بشك... في حاجه غلط 
احمد بستغراب... قصدك ايه 
ايمن بتحليل... بابا عمره معمل كدا مع ركان دا حتي لما ركان وخالو اتخن*قو وركان ساب البيت جه عندنا وبابا ال جابه ازاي يتط*ردوا دلوقتي وليه ماما وشمس كانو بيقولوا لبابا انه ملوش ذنب لا في حاجه غلط 
احمد بخوف... ليكون ركان راجع عشان 
ايمن... مدا ال مخوفني 
احمد... طيب يلا نطلع 
احمد طلع وايمن كان طالع وبس كانت عيونه عل الطريق بيبص عل الفراغ مكان مامشي ركان 
عدي خرج هو ونسمه وراحو البيت عند ابوهم 
نسمه.دخلت هيا وفاطمه 
علاء دخل ومردش عل عدي لما ندا عليه 
عدي بحزن... ماما 
فاطمه دخلت نسمه ومحدش رد عليه 
اتسند ودخل اوضته ونام عل السرير 
شويه ودخلت فاطمه بلاكل 
عدي... ماما 
فاطمه حطتت الاكل وخرجت تاني ومحدش كان بيكلمو 
عدي بشر.... خر*بت حياتي قبل كدا ودلوقتي رجعت عشان تخ*ربها تاني ونجحت في كدا هد*فع*ك التمن ياركان 
جات في باله خطه وابتسم بشر 
عند المجهول 
... هههه دلوقتي عدي انتهي من حياتك بس المشك*له في ركان دا هو ال عارف كل حاجه 
انا قدرت امنعه والب*سو الت*همه وعملت عدو*ه بين الاخين بس اكيد مش هيسكت 
شهد... سرحان في ايه 
المجهول.... مفيش جهزي نفسك هو وصل البيت 
شهد... جاهزه يابيبي 
بس بقولك امي جايه من عند خالتي بكره ومش هعرف اشوفك تاني بس انت بتوحشني اوي وحطت ايها عل خده 
المجهول... هبقي اقولك هنتقابل ازاي 
شهد بدلع... اوكي يابيبي وشغلت اغاني وفضلت ترقص 
دلوقتي وقت الدلع بس ههههههههههه 
المجهول..... ههههههههههع 
نسمه دخلت اوضتها وحطتت ايدها عل بطنها 
بدموع.... ابوك بع*نا بارخ*ص تمن بس ماتخفش انت إبني وبس ومش هخليه يشوف ظوفرك 
فاطمه جابت الاكل لعلاء 
... علاء الاكل 
علاء... مش ليا نفس شليه 
فاطمه... بس انت مكلتش حاجه من انبارح 
علاء.بغضب.. قولت مش ليا نفس 
فاطمه خافت من صوته وعيطتت 
علاء اخد تنهيده واخدها في حضنه 
فاطمه بدموع.... شوفت حتي مسلمش علينا طيب انت وهو طيب انا امه 
علاء بحزن... احنا غلطنه زمان واهو دلوقتي بندفع التمن الاول اننا ظالمنا ابننا الكبير والتاني اننا معرفناش نربي الصغير واول ماج*رح ج*رح بنتي انا معرفتش اربيهم 
انا اي فاشل 
فاطمه بحتيه 
... لا انت اعظم اب في الدنيا كلها واكيد في حد عمل كدا عشان يو*قع بين ولادي 
علاء... مين قصدك 
فاطمه... مش عارفه بس ولادي مكنوش كدا 
علاء... ربنا يهديهم يارب 
فاطمه... يارب 
في شغل ايمن 
كان عندو قضيه انهم هيك*بسو عل شقه 
ايمن بامر.... اقب*ضو عليهم كلهم 
العساكر مسكتهم كلهم 
ايمن في المكتب بتاعه 
ايمن بغضب.... بقا ياولاد انتو مليتو البلد ولله لامعرفكم الادب ازاي 
طلعت بنت وكانت بتعيط 
ايمن بسخريه... بتغيطي هو انتي لسا شوفتي حاجه عشان تعيطي 
البنت بدموع.... ولله براءه انا كنت رايحه اجيب علاج لماما ومحستش بنفسي غير وحضرتك بتق*بض عليا 
ايمن... بسخريه... علاج ايه يام علاج وياترا ماما عندها ايه ولا مقض*يها زيك 
البنت.... ضر*بتو بل*قلم قدام الكل 
ايمن بغضب جهيمي وعيون حمرا .


تعليقات