قصة لم يكن لي من البدايه البارت السادس6بقلم زهرة اللوتس

  
قصة لم يكن لي من البدايه
البارت السادس6
بقلم زهرة اللوتس

فاطمه بغضب وضر*بتو بلقلم... 

عدي بوجع وكان حاطط ايدوا عل خده لان اول مره امه تض*ربو فيها 

... عامل ره*ان وعل مين عل اختك يخ*سرة تربيتي فيك مكنتش اعرف انك بلو*سخه دي كلها بدل ماتحميها ترا*هن عليها سبت ايه للغريب ها رد عليا 

علاء بقرف... مفكرها زيها تعرف انا اكتشفت ايه انهارده انك وس*خ زي شهد بلظبط 

عدي بغضب... انا مش زيها 

علاء بغضب... لا زيها ويمكن اكتر ال يرا*هن عل كس*ر اخته يبقي وس*خ وانت وس*خ 

عدي.... بغضب... جاي تلمني ليه ها بتلوموني ليه هيا قت*لت عدي القديم وانولد مكانو واحد تاني مفيش في قلبه رحمه كانت مك*سور وانت شايفها هيا ال قدامي في شمس فكنت عاوز انت*قم وبس ال كان عاميني هو الان*تقام ولما فوقت لقيتك اجبرتني اخطب ليلي وانا مابحبهاش والكل عارف بكدا جاي تحسبني ليه ليه 

الهام مكلمتش ولا محمود فضل واقف مكانه الهام كانت خايفه من ج*نان شمس عل عدي 

شمس... وانت بكل سهوله  قرنت*يني بيها صح مقولتش دي تربيتي زي ماكنت بتقول دايما دلوقتي بقيت زيها صح وكانت بتكلم بعصبيه وزعيق 

عدي بندم... ولله اانت*قامي ال كان عمي*ني سمحيني 

شمس بسخريه وغضب... اسامحك بجد اسامحك عل ايه ولا ايه ها انا بكر*هك ياعدي انت من انهارده مي*ت بلنسبه ليا 

الكلام نزل عليه كالصاعقه وعل الكل 

عدي بدموع وصدمه... انتي بتقولي ايه م*يت 

شمس بقوه.... ااااااااه مش عاوزه اشوف وشك تاني في حياتي ولا حتي اسمع صوتك عشان مد*مرش الذكريات ال كانت بينا وسابتهم وخرجت 

ركان... شمس استني وخرج وراها 

محمود اخد الهام ومشيو من غير ولا كلمه 

فاطمه كانت بتبص عليها بغضب وعتاب... انا هروح اشوف نسمه ومشيت 

علاء بصله بق*رف وبص عل علي وايهاب بغضب وخرج 

ابو ليلي... يعني انت مجبور عل بنتي ومابتحبهاش ومش عاوزها ولا هيا كمان عاوزك وقلع لليلي الدبله واداها ليه ومشيو 

عدي كان حاسس نفسو في كاب…وس مش  عارف يخرج منه 

ايهاب بسخريه... قولتلك متدخلش مع ركان في حاجه ركان مش ساهل انت كان كل همك انك تهز*مو وبس واهو طب*لت عل دماغك شيل بقا وسابه وخرج 

علي... بصله ومشي 

الكل مشيو من جانبه 

عدي بدموع وكانت كلمتها هيا ال بتتردد في باله.... م*يت م*يت 

عدي بغضب... ركاااااان 

ولله لد*فعك التمن غالي اوووي 

عند شمس كانت بتجري تحت وخرجت بره المستشفى كلها وكانت في عربيه هتخ*بطها بس ركان لحقها في اخر لحظه 

ركان بغضب... انتي مج*نونه هتم*وتي نفسك 

شمس بدموع وفضلت تضر*ب فيه  .... ابعد عني انت وهو زي بعض كنت مر*اهن معاه عليا عل كس*رتي يا ركان دانت اخويا الكبير 

ركان اخدها في خضنه... بحنيه... لا ولله انا فعلا راه*نت معاه عل انه مش هيقدر يكس*رك وانا انهارده جيت عشان اكشفو قدام الكل 

شمس بدموع وهيا في حضنه... موج*وعه اوي ياابيه 

ركان بحنيه.... عل قلبي يا قلب ابيه بس كان لازم انه ينكشف عشان منفضلش مخد*وغين فيه ونفضل نحبه 

شمس.... بحبه بحبه اوى مش عارفه انا قولت الكلمه دي ازاي اصلا 

انا لساني نطقها وقلبي قال بعد الش*ر عليه 

ركان.... مايست*هلكيش ولله مايستا*هل مش هو اخويا بس مايستا*هلش 

دمعه من عيونك تنزل عشانه 

ايهاب جه جري عليهم 

... شمس انتي كويسه 

شمس هزت راسها بمعني لا وكانت بتعيط 

وهيا في حضن ركان

ايهاب... انا اسف ولله 

ركان... اهدوا خلاص انا هنا وانا ال هقف ليه 

المهم دلوقتي رد فعل عمو محمود هيكون ايه 

شمس... انا خايفه اوي 

ركان... ماتخفيش انا ال هتكلم معاه بس اهم حاجه ايمن واحمد مايعرفوش حاجه لانهم مش هيسكتو 

علي كان وراهم بندم وحزن... انسه شمس 

جه وقف معاهم 

ركان كان بيبص  عليه بغضب 

علي بندم... انا اسف بجد 

ركان بغضب... للولا فكرتك السو*ده دي مكانش حصل ال حصل 

علي بندم... صدقني مكنش قصدي حاجه 

ركان... انت ليك اختين ينفع حد يجي يج*رح وحده فيهم بطريقة دي رد فعلك هيكون ايه 

علي بندفاع... اخ*لص عليه 

ركان... اخلي احمد او ايمن يخل*صو عليكم دلوقتي لانكم صحاب السو…ء بتوع البيه لو بجد صحابه مكنتوش طو*عتو في كدا 

ركان اخد شمس ومشي وسابهم الاتنين ندم*نين 

ليلي راحت عند شهد 

وحكت ليها ال حصل كلو 

شهد بخبث... انا اظهر دلوقتي في حياتو هههههههه 

ليلي.... انا انتهت مهمتي بقا 

المجهول... لسا مهمتك منتهتش 

شهد... امال امتي هتتنتهي 

المجهول... لما انا اقول دلوقتي الخطه 2

... بس خالي بالك من ركان دا 

ليلي... باين عليه انه عادي 

شهد بسخريه... عادي دانتي ال عاديه ركان دا هو ال كشفني قدام الكل 

ليلي... قصدك ايه بس مش باين عليه خالص 

المجهول... ركان دا الدرع الحامي بتاع العيله كلها 

ليلي... بس انا مشفتوش في الخطوبه وبعدين دا باين صحاب عدي وبينهم مش*اكل 

شهد... انتي ماتعرفش ركان دا بيقي مين 

ليلي.. لا مين يعني 

المجهول... ركان دا يبقي اخو عدي الكبير 

ليلي... بس هو بيقولوا يصحبي 

المجهول... لانهم كانو اخوه واصحاب لحد ماجه اليوم ال اتفر*قو فيه وبقو بيكر*هو بعض وركان دا ساب البيت ومشي 

شهد... ايه ال حصل بينهم خالهم كدا 

المجهول بشرود.... دلوقتي نفذوا ال انطلب منكم وبس 

ليلي وشهد... اوكي 

عند نسمه كانت منهاره دخلت عندها فاطمه 

فاطمه بخوف... مالك ومحم فين 

نسمه بقهر ووجع.... ط*لق*ني 

فاطمه بصدمه.... ليه 

نسمه حكت ليها ال حصل 

فاطمه بدموع... اهو ربنا عاق*بنا كلنا بذنب البت الغلبانه دي 

نسمه..... مين 

فاطمه... شمس 

نسمه... مالها شمس 

فاطمه حكت ليها ال حصل كلو 

نسمه بصدمه... ايه القر*ف دا 

ساب ايه للغريب 

دخل علاء 

نسمه... عدي يابابا 

علاء... بغضب.. عدي ما*ت بنسبه لينا كلنا 

فاطمه بصدمه 

محمود وصلو البيت هو والهام 

محمود... انتي من انهارده ملكيش اخ انتي فاهمه وسابها ومشي 

الهام بدموع وصدمه 

ركان وصل شمس البيت وكان طالع يتكلم مع ابوها 

شمس دخلت لقت الهام قاعده بتعيط 

ركان كان داخل بس محمود منعو 

محمود... خليك عندك 

ركان رجع رجلو تاني 

الهام بدموع... بتعمل ايه 


محمود... بقوه... وكان ايمن واحمد طالعين سمعوه وهو بيقوله وانصدمو .


               البارت السابع من هنا 


       لقراءة جميع حلقات القصه من هنا

تعليقات