قصة لم يكن لي من البدايه البارت الثالث عشر13بقلم زهرة اللوتس

    
قصة لم يكن لي من البدايه
البارت الثالث عشر13
بقلم زهرة اللوتس

شهد... جريت عليه وحضنتو... عدي حبيبي 
عدي طلعها من حضنه واتكلم بغضب.... اي ال جايبك هنا بعد ال عملتيه لسا ليكي الجراءه انك تيجي هنا يابجح*تك ياشيخه 
شهد بصدمه لانها فكرت ان عدي اول ماهيشوفها هيحن ليها وتعرف تسيطر عليه تاني وتدخل بينهم تاني 
... حبيبي 
عدي بغضب اكتر... وتحذير... اياك اياك تنتطقي الكلمه دي تاني الكلمه دي معناها كبير اوي بس لليفهمها مش زيك انتي وكان بيبصلها بقر*ف 
فاطمه كانت واققه فرحانه ان عدي رد عل شهد كدا لانها فكرتو في الاول هي*نخ ليها لانه كان بيعشق شهد بجنون 
عدي.. بنرفزه... اطلعي بره بيتي برررره 
شهد اتخضت منه 
وبصت عل فاطمه لقتها بتبتسم بش*ماته 
شهد خرجت وحاولت تكلم محمد بس كان فونه مغلق راحت عند 

عند محمد 
كان رجالت الكينج خل*صو عليه 
شهد راحت عند محمد ودخلت بيته 
لانها كانت معها مفتاح 
شهد بغغضب... محمد محمد انت فين 
دخلت اوضته لقتو نايم عل السرير ومستغطي 
شهد بغضب... انت نايم والخطه بتاعتنا هتب*وظ محمد انت مابتردش ليه 
محمد مكنش بيرد 
شهد... راحت شالت الغطا من عليه بعصبيه وانصدمت 

شمس كانت بدات الامتحانات 
شافت رباب وشافت البنات بيتجنبوها لانها كانت راحت المدرسه والبنات بيتهمسو عليها 
في منهم ال بيتريق وال شمت*ان فيها وفي ال هيا صع*بانه عليه رباب شافتهم كدا جريت عل الحمام وقعدتت تعيط 
شمس راحت وراها ودخلت لقتها بتعيط 
راحت عندها وحطت ايدها عل كتفها 
.. روبي 
رباب بصتلها وبعدين خبت وشها بيديها... بدموع... ماتبصيش ليا انا وح*ش وح*ش 
وقعدت تعيط 
شمس كانت زعلانه عشانها وبتتوعد لايمن 
عل ال عملو فيها 
... حبيبتي انتي مش وحشه بلعكس انتي جميله اوى اوى 
كمان حبيتي الجمال مش جمال الشكل الجمال جمال الروح والقلب وانتي طيبوبه وحنينه 
روبي ربنا خلقنا في احسن صوره 
لقوله تعالي.. بسم الله الرحمن الرحيم 
 (وخلقنا الانسان في احسن تكوين) صدق الله العظيم 
رباب مسحت دموعها... صدق الله العظيم 
شمس ببتسمه... يلا قومي بقا وبعدين الله احنا في الحمام وبنقرا قران 
رباب... بصدمه... اي دا دا فعلا يلا ومسكت ايد شمس وخرجو 
وهما رايحين الل*جن بتاعتهم 
رباب... ببتسمه... شكرا اوي عل كلامك فعلا رفعلي معنوياتي 
شمس ببتسمه... ولا يهمك إن شاءلله بعد الامتحان نخرج ولا وراكي حاجه 
ررباب... لا مش ورايا بس ماما متعرفش اني هخرج 
شمس... خلاص نبقي نرن عليها ونعرفها 
رباب... اوكي دي لجنتي وانتي فين 
شمس... بعدك بلجنه سلام 
رباب... سلام وكل واحده منهم دخلت لجنتها وبعد شويه دخل المرقيبن ووزعو الورق 
عند عدي.. 
فاطمه بفرحه... انت دلوقتي ابني بجد 
عدي بصلها ببتسمه... مش هخالي حاجه تاذ*يكم وهيا بسببها ركان ساب البيت وبسبب حد كمان بس هو اخد جزءاتو دلوقتي 
فاطمه بستغراب... مين 
عدي بصلها... بعدين يا ماما بعدين وراح دخل اوضته 
فاطمه فضلت تبص عليه 
وفي سرها.... شكلك ناوي عل وج*ع قلبي تاني 
عدي في اوضته كان بيكلم حد 
عدي ببتسمه... كلو تمام 
...... 
عدي... احسن يستاهل 
...... 
عدي ببتسمه... تمام 
وقفل 
عدي بمكر.... كلو هيرجع لاصله دلوقتي 

عند ركان 
السكرتير... دخل... يافندم في واحد عاوز حضرتك بره 
ركان... تمام 
السكرتير مشي ودخل الشخص دا 
ركان ببتسمه... كنت متاكد انك جاي 
الشخص دا ببتسمه... طبعا جاي اي الجديد 
ركان ببتسمه... طول عمرك حا*مي  كدا 
الشخص.... عاوز اخلص من الذ*نب ال عليا 
ركان... صدقني هتخ*لص قريب اوي 
الشخص..بندم... وذ*نبي تجا*هك 
ركان.... فضل ساكت 
الشخص.. بندم.. ركان انا بجد اسف سامحني مشاعري ال كانت محركاني سامحني 
ركان.... بغضب... انا مستحيل اسامحك 
عند علي 
جات بنت خالت عروق علي برزت من كتر الغضب.... واتكلم مابين سنانه... بتهببي ايه هنا 
البنت ببراءه... بشوفك فين انا غلطانه يعني 
علي بغضب... لي عيل صغير انا 
البنت بخوف من شكله 
... ابيه انا بس خفت عليك مش قصدي انك عيل 
احمد... في ايه ياعلي بتزعق مع الانسه ليه 
علي... بغضب... روحي عل البيت عل طول وانا هتاخر شويه 
البنت... حاضر ومشيت 
علي..... معلش يادكتور 
احمد... بمرح... المزه بعتك عشان كدا غ*ضبان 
علي... المزه بتاعتي ايه دي ريم اختي 
احمد وهو بعدل هدومه بمرح... هيا مرتبطه 
علي بستغراب... ليه 
احمد بمرح... اخوك غلبان ومش متجوز وعاوز يكمل نص دينه وكدا 
علي لسا مش فاهم... ماتروح يعم تكمل نص دينك اختي مالها برضو 
نادين بضحك... دكتور احمد قصدوا انه يتجوز اختك صح يادكتور 
احمد بقرف.. البت فهمت وانت دغ*ف ابعد ياض عن وشي وروح كمل شغلك يتك القر*ف 
نادين فضلت تتضحك عليهم وعلي سرح فيها وبعدين غار انها بتضحك قدام احمد 
علي بغضب... بطلي ضحك يابت 
نادين بغيظ.. بت ناس بت 
علي بستفزاز... ااه 
واحلا بت كمان 
نادين انكسفت ونزلت وشها وضحكت 
علي بمرح.... ادام ضحكت يبقي قلبها حن 
احمد بضحك... ولا ماتش*قتش البت وشوف شغلك 
علي بغيظ...انا مش عارف انت طالعلي في كل حاجه 
احمد بصوت عالي... بتقول حاجه ياض 
علي.... بصوت عالي عشان احمد يسمعه..لانهم في مكان بعيد عن احمد بشويه.... مبقولش 
وكملو شغلهم 

عند شمس 
خلصت هيا ورباب الامتحان ورباب عرفت مامتها انها خارجه مع شمس ووقفت انها تخرج معاها لانه بتحب شمس 
راحو كفايه وقعدوا ووطلبو عصير 
وكانو بيشربوا العصير لحد مادخل حد خلهم وقفو من الصدمه الاتنين وبصو لبعض 
رباب بخوف 

عند شهد 
انصدمت لما لقت محمد غرق*ان في د*مه 
وعل طول الشرطه دخلت ولقت شهد وقفه وعل ايدها د*م من الغطا 
الظابط... اقب*ضو عليها 
شهد.... بصدمه مكنتش مخليها تعرف تنطق 
اخدوها ولبست قضيه ق*تل محمد 
وانحكم عليها بلاع*دام 

عند الكينج 
كان بيكلم حد 
االكينج..... ههههههههههه 
........ 
الكينج...مكنتش اعرف انك ذكي كدا ضر*بنا عصفورين بحجر واحد 
....... 
الكينج.... الخطوه التانيه هقولك عليها دلوقتي 
وهيا.

 

تعليقات