قصة عشق الحمزه
البارت الخامس 5
بقلم فاتن جمال
شروق لو سمحتي هو مفيش حد هيركب
المضيفه ..لا يا فندم دي خاصه بس بالاستاذ حمزه
شروق يعني مفيش غيري هيسافر
قطع كلامهم صوت حمزه
لا يا روحي انا الاي هسافر معاكي
شروق اي ده دا بجد والله هو الاي انا شايفه حمزه بجد
حمزه اي بتفكري في اي
شروق اي ولا حاجه انت بتعمل اي هنا
حمزه انتي شايفه اي مسافر عندك مانع
شروق بفرحه كانت بدريها ورايح فين
حمزه قاعد جانبها وقرب منها مسافر مع حببتي يومين
شروق بغيظ ودي مين بق أن شاء الله
حمزه مالك متغاظه منها ليه
شروق دانا هولع فيها
حمزه بعد الشر عنها
شروق بطل رخامه وبعدين هي فين الاي هولع فيها دي
حمزه ماهي جانبي اهي
شروق بكسوف وابتسامه ونزلت دماغها
حمزه مسك وشها وقال هو انتي فاكره اني ممكن احب أو أخطب غيرك تبقي مجنونه
شروق عينيها دمعت
حمزه قال تؤ تؤ العيون دي محدش يقدر يبكيها
دانا كنت موته حتي لو انا
شروق بعد الشر عنك
حمزه مانا عارف ان بعد الشر عني
شروق رخم اوي
حمزه عارف بس والله بحبك يا عشق حمزه
شروق طب ليه مقولتليش انك هتسافر معايا
حمزه بحب اعملك مفاجات
شروق هو ليس في مفاجات غير دي
حمزه اصبري
شروق طب ممكن اسالك سؤال
حمزه علشان خاطر عيونك اسالي
شروق .انت عرفت ازاي اني فكلية اثار وعرفت المعلومات دي ازاي عني
حمزه ده شغلي محبش حد يكون يخصني مكونش عارف عنه حاجه
شروق طيب ممكن تبعد ايدك بق
حمزه لا استني هنا انتي ناسيه أن في شرط هيتنفذ
شروق بتوتر ش شرط اي ده مش فاكره حاجه
حمزه ضحك والله مش فاكره طايب انا هفكرك بس لما نوصل
المضيفه اتفضل يا فندم الغداء وهي عينها علي حمزه طبعا رجل الأعمال المشهور وكمان شاب وسيم وجميل لازم عينها تفضل عليه
شروق بغيظ هي البيت دي بتبص عليك كدا ليه
حمزه طبعا هو انا اي حد انا حمزه الهادي يا شروق هانم وبعدين تبص انا في الاي قاعده فقلبي ومربعه
شروق بطل تكسفني
حمزه طيب ممكن تأكلي
بعد وقت شروق قاعده ومسكه في حمزه وحمزه مستمتع جدا بوجودها جانبه
الطايره وصلت المطار السواق فتح العربيه لحمزه وشروق وفضل حمزه يفرجها علي اثار مصر ويقول ليها أنه لف العالم كله
شروق .حمزه
حمزه ..نعم يا عيون حمزه
شروق .. بتحبني قد اي
حمزه مش بحبك انا بموت فيكي أو بمعني أوضح بعشقك
شروق حطت راسها علي كتف حمزه
وصلو الفندق وحمزه طلع علي الجناح بتاعه والموجودين كلهم اول لما شافوا حمزه الهادي داخل الكل وقف
شروق هم ليه وقفو كدا وبعدين مش نروح الاستقبال علشان الغرف
حمزه حببتي انتي مختيش بالك من اسم الفندق
شروق باستغراب لا مختش بالي هو ماله الفندق
حمزه الفندق من تصميمي وبتاعي
شروق بتهزر بجد انت الاي مصمم الفندق ده
حمزه اممم
شروق لا دانت طلعت جامد
حمزه ضحك حلوه جامد دي جبتيها منين الاي يسمعك يقول مكنتيش عايشه في امريكا خالص
شروق ..من ادهم وهدي
حمزه اممم
طيب ياله بينا
في الاسانسير حمزه قرب من شروق
حمزه ..شروق اثبتي في صرصار علي الطرحه
شروق علشان بتخاف من الصراصير قالت بصوت كله خوف حمزه بسرعه شيله قبل مايموتني
حمزه كتم الضحكه وقرب بأس**ها
شروق زقته علي فكره انت رخم كنت موت من الخوف
حمزه ..لا اتعودي علي كدا علشان شكلك هتتعبيني معاكي
وصله الدور وحمزه فتح لشروق الجناح بتاعها وقال الجناح بتاعي جانبك
شروق دخلت لقت الاوضه كلها مفروشه بالورد ومكتوب علي السرير بالورد بحبك يا اجمل شروق
شروق عينيها دمعت وحست بايد بتحوط وسطها وبيقول ليها اي رايك
شروق لفت ليه بحبك يا حمزه بحبك اوي اوي اوي
حمزه كنتي بتسالي بحبك قد اي بحبك اوي بحبك وبموت فيكي يا عشقي انتي
شروق وانا بموت فيك يا اجمل حمزه
حمزه شالها ولف بيها
حمزه طيب ممكن بق تدخلي تاخدي دوش وتلبيسى الفستان الاي مش حلو من غير متلبسيه
شروق رفعت نفسها وباسته من خده وليس هتمشي حمزه مسكها طب والخد التاني اي ملوش وجود
شروق باسته من الخد التاني
في بيت العمده
عماد متقلقش يا بابا النهارده هيكون خير وفائة حمزه الهادي
العمده ازاي يا عماد
عماد البيه في اسوان وقاعد في الفندق بتاعه والنهارد هيجي مصر في نعش
العمده هتعمل اي يا عماد قولي
عماد استنا علي بالليل هتعرف كل حاجه.
لقراءة جميع الحلقات القصة من هنا