قصة بنت اكابر البارت السابع عشر17والاخير بقلم ندا الشرقاوي


قصة بنت اكابر
البارت السابع عشر17والاخير
بقلم ندا الشرقاوي



علي جانب اخر كانت جالسة تدبر بعض الخطط لوقوع انجي والفوز بأمير

العمال انجي هانم امير بيه فجأة راوا بعض العمال أمامهم أغمضت انجي عينيها بخجل 
أمير في ايه 
العمال احنا اسفين كنا بندور عليكم 
امير بنفاذ صبر طيب روحوا انتوا وانا حجيب الهانم وجاي حاول تخباءتها البسي ياانجي 
أنجي حتبقي فضيحة ياامير هز امير رأسه وركب علي الخيل تعالي مد يديه إليها مسكت انجي يديه وركبت خلفه 
رجع امير وانجي الي القصر نزل و نزلت وراءه انجي
نورا بخبث اخيرا رجعتوا حتبقي فضيحة في البلد كلها وخرجت من الاستراحة
امير بخبث ايه يانورا مالك في حاجة 
نورا أبدا بس اتاخرتوا اوي فقلقت عليكم 
أمير ادخلي انتي ياانجي 
هزت انجي راسها حاضر 
أمير قلقتي علينا انتي اللي بعتي العمال 
نورا بعت العمال يدوروا عليكم بسلامة نية 
كنت خايفه عليكم 
أمير طيب روحي ارتاحي عايزك ترتاحي خالص يانورا تبقي هادية خالص عشان عايزك بليل في موضوع وغمزلها 
نورا بابتسامة بجد ياامير 
أمير بصراحة وحشتيني يانورا ووضع يديه علي وجهها وحشتني ايام زمان اوي ايام ماكنا بنتقابل في السر استنيني في البيت القديم 
نورا حاضر حرجع دلؤتي وحستناك وتركته وذهبت 
انجي انتي رايحه فين يادكتورة 
نورا بخبث رايحة اقابل جوزك عشان بيحبني
انجي بصدمة قصدك ايه 
نورا حاخده منك وانتي حتبقي لوحدك حتموتي من القهر والذل والظلم صفعتها انجي علي وجهها لما تاخدي جوزي مني تبقي حقيرة 
نورا بخوف انتي بتضربيني 
انجي ده انا اقتلك كمان امير جوزي ومحدش حياخده مني حتي لو عيلة زيك حركاتك باينة اوي انك جاية مخصوص عشان توقعي 
نورا بردوا حاخدوا منك 
مسكت انجي ذراعها وشددت علي مسكه ونادت علي العمال 
العمال اؤمري ياانجي هانم 
انجي ارمي البت دي برة بس قبل ماتخرج سرقت مني الخاتم بتاعي 
العمال طلعي يابت الخاتم
نورا انا مسرقتش حاجة أمير أمير متسبنيش ياامير رفع أمير حاجبيه عاليا ونفخ دخان السيجارة انتي اللي جيتي برجلك
انجي ملحقتهاش ليه غريبة 
أمير نورا خديجة ونورهان بعتنها بس انتي مبتفكريش خالص 
انجي انت قصدك 
أمير الموضوع اتحول لانتقام من خديجة ونورهان ونورا 
انجي حنعمل ايه اوقفهم صوت صلاح عاملة ايه ياانجي 
انجي الحمدلله ياصلاح 
أمير بتهكم عامل ايه يااستاذ صلاح 
صلاح بخبث بخير ياامير عايزك ياانجي 
أمير ماتتكلم ادامي هو انا غريب 
صلاح خديجة ونورهان رفعوا عليكي قضية انك فاقدة الاهلية وكنتي بتتعالجي في المستشفى وأنهم اولي بالثروة دي كلها 
أمير يعني ايه 
انجي طيب روح انت ياصلاح 
صلاح بنظرة قرف لأمير سلام ياانجي
امير حتعملي ايه 
أنجي طلقني 
أمير نعم 
انجي طلقني ياامير 
أمير هو الجنان حيشتغل ولا ايه 
أنجي خلصت بردو حطلقني 
أمير لو طلبتي الطلب ده تاني مش حرحمك 
أنجي مش حقدر اعيش معاك وروح لنورا بتاعتك 
أمير انتي لسة طرداها وانا متكلمتش 
أنجي طلقني ياامير خلي عندك كرامة 
مسك امير ذراعها لا عندي كرامة أوي طبعاً عايزة تطلقي عشان حبيب القلب مش كده بتحبي كنتي بتضحكي عليا 
انجي بصدمة حاولت ان تتمسك بقوتها طلقني 
تظرلها بقسوة انتي طالق ياهانم وتركها غارقة في دموعها 
انجي بدموع كده احسن ودخلت الي القصر دخلت الي المكتب أتصلت بصلاح أجابها وهو هامسا وحشتيني 
انجي بدموع وانت كمان وحشتني اوي أمير طلقني وسابني 
صلاح بجد ياانجي بجد بصراحة مكتش لايق عليكي انتي بنت أكابر وهو حقير كتمت انجي غيظها من كلماته عندك حق ياصلاح 
صلاح طبعاً انتي يعني محتاجه حد جنبك مش كده يقف جنبك راجل يساعدك 
انجي طبعاً ياصلاح انت لازم تساعدني لانك بتخاف عليا وبتحبني 
صلاح من زمان وانا بحبك من زمان اوي استغربت انك رفضتيني عشان خطيبك وبعدها عشان جوزك 
أنجي حصلح كل الأخطاء دي متقلقش المهم عايزاك تجيلي عايزة اخرج ياصلاح 
صلاح حاضر دقايق وحكون عندك 
انجي طيب سلام 
صلاح الو الو قفلت الباب اوف
انجي بالسهولة دي هونت عليك يا امير عمري ما حنساك كان نفسي نكمل مع بعض واجيب وطفل منك يشيل اسمك 

... رجوع للماضي ....
صلاح انتي مالك في ايه بتحبي اوي كده ماكنتي بتنقمي منه ولا نسيتي 
انجي ابعد عنه مش حرحمك ياصلاح 
صلاح مش حسيبه صدقيني ياحسجنه ياحقتله وفي الآخر حتفضلي لوحدك ياما حتتجنني وحدخلك المستشفى بأيدي وحاخد الورث ده كله انا عملت توكيل فاكرة امضتك اللي مضتيها 
انجي انا ممضتش علي حاجة 
صلاح لا مضيتي مضيتي ساعة ما جبتلك اوراق القصر اللي تثبت حقك فاكرة مضيتي علي التوكيل ده يعني خلاص كل حاجة بقت ليا 
انجي عايز ايه عشان تسيب امير في حالة 
صلاح انتي زعلانة عليه اكتر من الثروة اللي حتضيع 
انجي أمير عندي اهم من كل الثروة 
صلاح يبقي خلاص انتي اختارتي براحتك 
انجي ارجوك ابعد عنه امير ملوش ذنب امير خلاص بطل نصب 
صلاح أمير ده ميفرقش معايا انتي اللي تفرقي 
انجي بقرف حعمل اللي انت عايزه بس تسيبه 
صلاح حلو اوي تسبيه تطلقي منه وانا كمان حبعد عنه خالص 
هزت انجي راسها حاضر حاضر 
صلاح حترجعي القصر وتقوليله يلم حاجاته ويمشي 
انجي بدموع حاضر حاضر 
صلاح في حاجة تاني 
انجي ايه تاني 
صلاح بعد ماتطلقي حنتجوز 
انجي ماشي بس تسيبه ملكش دعوة بيه 
صلاح روحي عشان مش عايزه يبقي معاكي اكتر من كده هزت انجي راسها حاضر خرجت وهي تتوعد له ثم نظرت له نظرات حقد 

.....عودة للحاضر ......
ياتري اللي عملتوا صح ولا غلط 

......بعد لحظات وصلت سيارة خاصة بمشفي الأمراض العقلية دخلت القصر نزل منها بعض الرجال 
انجي انتوا مين 
الطبيب تعالي معانا ياانجي عشان حتبقي كويسة 
انجي بخوف انتوا بتعملوا معايا كده ليه 
الطبيب خدوها علي العربية 
انجي بدموع حاجي معاكم ونظرت للقصر وكأنها تودعه نادت بصوت عالي امير ..منيرة 

......في المشفي الأمراض العقلية في الغرفة الخاصة بانجي ..... 
صلاح انا ححميكي من نورهان ونورا وخديجة وحخرجك من هنا كمان 
أنجي بتحبني ياصلاح 
صلاح طبعاً ياانجي 
انجي يعني حتحميني منهم 
صلاح وحجيبلك حقك كمان متقلقيش بس نتجوز وحعوضك عن كل حاجة حب وحنان واهتمام وأمان 
انجي ياريت ياصلاح ياريت حاسة اني ضايعة وخايفة اوي اوي 
صلاح حيحصل بس تاخدي دول عشان تبقي كويسة 
انجي ايه دول 
صلاح مهدئات عشان تبقي كويسة
لما نتجوز انا اللي حاخد بالي منك وقبل وجنتيها 
ابتعدت انجي عنه مش حاخد حاجة انا مش مجنونه انا اعقل منك وابعد عني خالص 
صلاح ليه انتي مش بتحبيني وانا بحبك 
أنجي بقرف لما نتجوز 
زفر صلاح بقوة تمام ياانجي 
هزت انجي راسها وزفرت بقوة ومسحت وجهها من قبلاته وتذكرت قبلات امير ولمساته
سرحت معها وحشتني اوي واسقطت بعض الدموع ياتري حشوفك تاني كان لازم اعمل كده عشان انتقم من صلاح وتبقي انت في امان

......غفت حتي راته أمامها بكت بقوة اعتقدت أنها تتخيل وجوده من تاثير العقاقير التي تتناولها سبتني ليه بعدت عني ليه جيت ليه 
أمير  جيت عشانك عشان بحبك وحطلعك من هنا متخافيش 
انجي مبقتش عايزة اطلع خلاص حتي اللي حبيته سبني وراح راح بعيد 
أمير متقلقنيش عليكي فوقي ياانجي ارجوكي 
انجي محدش بيحبني كل طمعان يافي الورث يافي القصر محدش فكر فيا خالص 
أمير وانا روحت فين فوقي حتبقي كويسة حملها انتظر خروج الممرضات وخرج خارج الغرفة بعد مرور الأطباء والممرضات خرج امير 
من الممر قطع الكهرباء واتجه الي الخارج زفر بقوة اخيرا خرجنا من المرر لسة الباقي 
الطبيب للممرضة شوفي القطع الكهرباء منين 
الممرضة حاضر حشوف يادكتور 
استغل امير انشغال الجميع وخرج خارج المشفي 
أمير اووف ووضعها في السيارة واغلق الباب وجلس في مقعده واغلق الباب وانطلق بالسيارة باقصي سرعة ذهب الي منزله اوقف السيارة نزل منها اتجه الي مقعد انجي فتح الباب وأخرجها وصعد علي الدرج دخل إلي المنزل وضعها علي الفراش 
امير حتبقي كويسه 
انجي متسبنيش لوحدي ياامير محتاجاك جنبي 
أمير انا جنبك 
انجي عارفة عارفة انك جنبي وبتحبني ومش طمعان في حاجة غير حبي ليك 
اشاح أمير بوجهه بعيداً صلاح غدر بيكي غريبة انتي اطلقتي عشانه 
انجي بضعف خليك جنبي محتاجلك اوي 
أمير كنت زمان بصدق الكلام ده دلؤتي خلاص فوقت صدقيني 
انجي ماشي ياامير حبعد عنك خالص ونهضت من الفراش 
امير بلهفة رايحة فين انتي لسة تعبانة
انجي حريحك مني خالص حكمل لوحدي 
امير خليكي بقولك 
انجي مبقاش ينفع وقفت علي قدميها بصعوبة 
حتي خرجت خارج الشقة نزلت علي الدرج 
انجي بدموع خانتها حتروحي فين ياانجي 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
.....بعد عدة ايام ....ذهبت انجي لزيارة لخديجة ونورهان في السجن ......
خديجة انتي ايه بكام روح يابنت ناريمان
نورهان بقيتي بتتكلمي بجبروت ياانجي
انجي انا وصيت محامي اديته كل حاجة معايا عشان تتحجزوا اكتر مدة 
ومسكت خديجة من وجهها انتي السبب في كل ده انتي وبنتك اقولها جبتيها منين عشان تستحقرك 
خديجة بخوف وتحذير اياكي ياانجي 
انجي امك جابتك من الحرام ضحكت علي راجل غني عملت معاه علاقة وصورت نفسها وهي معاه عشان تبتزوه ووريت الشريط لمراته مراته مسكتتش رميتها برة البيت بس طبعاً امك مسكتتش عارفة عملت ايه عملت علاقة تانية مع واحدة متجوز وفي الاخر اشتغل ساقطة ياتري انتي بقي بنت مين مسكت خديجة يد نورهان دفعتها بعيدا عنها 
انجي ومع ذلك ضحكت علي امي وعملت نفسها ممرضة عشان كانت مريضة امي عطفت عليها ومسبتهاش ساعدتها لحد ماقتلتها وقتلت بابا ولوثت سمعته بيتهيالي لما عملتلكم التهمة دي كنتوا تستحقوها قتل ونصب ولعب قمار وقضية آداب 
نورهان بنظرة عتاب لخديجة 
انجي حتعيشوا طول عمركم مفضوحين حتي بعد ماتطلعوا من السجن بيتهيالي انا لازم امشي عرفتكم حقيقة بعض 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بعد عدة أشهر ......
أمير جيتي ليه ياكريمة 
كريمة جيت عشان خلاص خلصت كده ياامير انا حسافر لحد مااولد صلاح مش راضي يعترف بابنه 
أمير انجي سابتني عشانه طلع معنديش كرامة عشان متمسك بيها عشان حبيتها عشان روحي فيها انا اللي حسافر وحبعد خالص المرة اللي فاتت منعتني من السفر المرة دي انا مش فارق معاها خالص بقي فيه صلاح طبعاً غني ومن مستواها ولاد أكابر زي بعض 
كريمة خلاص ياخويا متعملش كده في نفسك ....
....دق الباب ... فتحته كريمة......
دي دعوة فرح جاتلك ياامير 
امير عارف من مين بس مكنتش مفكر ان الجبروت يوصل لكده وفتح الدعوة راي ورقه مطوية بالداخل بها بعض الكلمات
''" لن تنساني ابدا هل ستاتي لتشاهدني وانا عروس ازف لغيرك""  القي الورقه باهمال ودخل غرفته 
كريمة يالهوي علي جبروتك يالهوي 

جلس أمير علي الفراش فعلا مهما بعمل معاها مبيطمرش فيها نهض من الفراش وقف بجانب الدولاب قام بفتحه اخرج اغراضه وضعها في الحقيبة اغلقها بأحكام وفتح باب الشقة وخرج 
كريمة امير رايح فين ياامير 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
....في قصر الدمنهوري ....حضر صلاح وأصدقائه لحضور حفل زفافه علي انجي .......

في غرفة انجي ......
روحي يابنتي متضيغيش عمرك مع واحد حيضيع عمرك وحياتك ومستقبلك 
هزت انجي راسها فتحت الشرفة وقفزت منها 
منيرة ربنا يسعدك يابنتي ونزلت علي الدرج
صلاح انجي فين يامنيرة 
منيرة راحت لامير هربت وسابتك 
صلاح يعني ايه والمعازيم والفضيحة هربت بالفستان والفرح 
منيرة راحت لامير عشان بتحبه مبتحبكش بتكرهك 
صلاح يعني كنت بتخدعني 
منيرة عمرها ماحبيت غيره 
جلس صلاح علي الكرسي خلع ربطة عنقه ورماها ووضع يديه علي راسه وزفر بقوة 

علي جانب اخر كان يقف ينتظر الصعود علي تلك الباخرة حاول الابتعاد والهرب من حبها الذي يغزو قلبه 
أمير كده احسن خليها تتهني في بعدي حتبقي مبسوطة ووضع حقيبته علي ظهره استعدادا للرحيل 
انجي خلاص كده حتسبني وتسافر 
أمير بصدمة من مظهرها كانت ترتدي فستان الزفاف وتزف لاخر سبتي فرحك 
انجي هربت مقدرتش اتحمل 
أمير بابتسامة والعريس 
انجي لما يخرج من السجن كريمة حتستناه لانه معندوش حل تاني كريمة مش حتستكتله وكفاية وشه اللي انت عملتوا فيه جبتلها حقها 
امير بابتسامة والقصر 
انجي عرضته للبيع من اسبوع مش حقدر اعيش فيه بقي زي القصر الملعون كله حيتجنن عليه حسيبه حسافر علي الباخرة 
امير بابتسامة بس انا معيش حاجة خالص 
انجي حنبتدي من جديد وحضنته بقوة 
امير تعالي هاتي ايديك مسكت انجي يديه 
صعدت وتبعها امير علي الباخرة وجلست
العامل مين دي ياامير ايه فستان الفرح ده 
امير كنا حنتجوز بس ميعاد الباخرة خلانا ملحقناش نتجوز 
انجي بابتسامة من كلماته حنتجوز هز أمير راسه حنتجوز 
العامل اول مانوصل تتجوزوا علي طول ونادي علي بعض العمال والرجال امير المصري حيتحوز عايز زفة محصلتش ابدا 
انجي بابتسامة زفة ايه 
أمير حتشوفي دلؤتي 
انجي انت تعرفهم منين 
امير اشتغلت معاهم فترة 
انجي هو انت مفيش حاجة معملتهاش
أمير لا مفيش وفجأة اشتغلت الموسيقى مبسوطة 
انجي بضحكة عالية واسقطت بعض الدموع اوي مبسوطة اوي 
أمير بنظرة لها متأكدة اني الراجل الصح اللي ختارتي اللي ينفع يكمل معاكي 
انجي انت الحاجة الصح اللي في حياتي 
أمير حعوضك عن كل حاجة وحضنها بقوة
انجي بحبك انت الأمان بالنسبالي 
أمير وانتي حبيبتي وبنتي حعوضك حنسيكي كل الماضي صدقيني 
أنجي متاكدة انك حتنسيني كل حاجة 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
....بعد عدة سنوات.....رجع امير وانجي مع أطفالهم....بعد ان اشتري امير قصر الدمنهوري ......
انجي أشتريت القصر ليه ملوش لازمة ياامير 
امير ده القصر بتاعك ومن حقك احنا كلنا ظلمناكي ادخلي 
دخلت انجي وامير وأطفالهم الي القصر 
نظرت أنجي الي القصر الذي شهد علي آلامها واوجاعها 
أمير ده قصر ماما يااولاد كانت ساكنة هنا كانت بتقعد في الجنينه كانت بترسم هنا ودي شجرة ناريمان هانم طبعاً من الإهمال اتبهدلت بس حنهتم بيها تاني وعد مني حرجعلها كل حاجة ادخلوا ياولاد شوفوا القصر حنسكن فيه 
الاولاد حاضر يابابا ثم اتجهوا الي الداخل 
وقفت انجي امام الاستراحة وابتسمت في نفسها تذكرت ذكرياتها مع أمير 

......عودة للماضي .......
نزلت علي الدرج خرجت خارج القصر رات امير يعمل في الارض 
انجي انت مين 
نظر امير الي وجهها الملائكي الجميل الذي تحاول تغطيته بشعرها الاشقر الطويل 
امير انا امير المصري المهندس الزراعي 
انجي محدش قالي انك شغال هنا يعني 
امير وانتي مين بقي الخدامة رفعت انجي حاجبيها عاليا واقتربت منه عايزاك تسمعني كويس اوي ....
انت شغال عندي وبديك مرتب قالتها بتكبر
انا مش شغال عندك انا شغال عند والدك قالها بتعالي 
انت شغال في المزرعه يعني في الزريبة ووسخت المكان قالتها بقرف 
انا بشتغل في المزرعه او في الزريبة ده شئ يخصني لاني مهندس زراعي قالها ببرود 
نظرة له نظرات غيظ وتوعد انا حوريك قالتها بتحذير 
اشاح بوجهه بعيدا عنها فستانك حيتوسخ ببتهيالي تطلعي احسن من الزربية عايز اشوف شغلي يابنت الأكابر ونظر لها نظرات توعد قسم قسما انه سيكسر بها من تعالي وغرور 
لاحظ تشوه وجهها وهو سبب عندها وكرهها للجميع 
في مكان آخر في القصر وقفت تراقبه من بعيد 
وهو يعمل فجاة رفع عينيه نظرلها نظرات قاسية بادلته النظرات 
انجي غبي ومغرور
امير بصوت عالي الهانم اعدة عادي زينا غريبة يعني كنت فاكرها جاية من كوكب تاني 
انجي الهانم تبقي صاحبة القصر يعني من السهل تطردك في اي وقت 
امير طيب ومعملتيش كده ليه من بدري 
نزلت انجي وتقدمت خطوات نحوه صدقني انت اتفه من اني افكر اطردك ولا لأ 
امير فعلا الهانم فاكرة نفسها ايه بقي اشترت الناس كلها بفلوسها 
انجي بسخرية تؤتؤ انت واضح انك بتتقمص بسرعه

......عودة للحاضر .....
امير بتضحكي علي ايه 
انجي اول مرة شوفتك اتخانقت معاك وهنتك 
أمير اول مرة شوفتك حبيتك ومن ساعتها وانا في صراع رهيب بين حبي وبين الاتفاق كنت بحس اني حقير لما كنت ببصلك كنت بخاف أضعف واحكيلك انا آسف ياانجي ومسك يديها قبلها بحنان وضعت أناملها علي شعره انا مسمحاك وبحبك تعالوا ياولاد ححكيلكم حكاية انجي شوكت الدمنهوري مع امير محمد المصري 
ابتسم أمير في نفسه ووقف يراقبهم من بعيد 
انجي يلا أدخلوا اتفرجوا علي اوضكم 
الاولاد حاضر ياماما
انجي مالك 
أمير ثواني 
انجي رايح فين 
أمير استني بس تعالي 
انجي داخل هنا ليه 

....دخل أمير الي داخل القبو ......
أمير في هنا كل حاجة رسوماتك وفي اوراق تثبت ملكيتك للقصر 
انجي يعني ايه 
أمير يعني القصر بتاعك وحق ليكي 
انجي ازاي يعني 
أمير حقولك ناريمان هانم كانت كاتباه باسم شوكت بيه شوكت بيه قبل مايموت كتبه باسمك طبعا خديجة ونورهان عرفوا الحكاية دي مسكتوش بقوا بيموتوا بالبطئ طبعا لما طالبنا بتشريح الجثة طلع انه كان بياخدوا أدوية بتاعته بالإضافة لأدوية كلها مهدئات عشان يبان انه مكتش طبيعي بس بجرعات كبيرة اوي عملتوا هبوط حاد في الدورة الدموية فمات بالإضافة لسمعته انه كان بيشرب طول الوقت خديجة مسبتش حاجة معملتهاش موتت ابوكي وامك وفضحتهم وخدت مكانهم في القصر طبعا ده غير انها لما نزلت الاوضة دي هي نورهان شافوا الورق شوفتهم من بعيد حطتلهم نسخ من ورق بيثبت ملكيتهم للقصر كنت عامله أيام ماكنت بشتغل في النصب زورته كتبته عندي في البيت وقلدت خط صلاح بظبط غير انك لما هربتي يوم الفرح وجيتي اساسا كان حيتقبض عليه يوم فرحه بتهمت انه باع نصيبك ليه في القصر بتوكيل مزور غيرت الامضاء بتاعته بقت غير مطابقة طبعاً انتي وقتها دخلك المستشفى عشان اثبت انك فاقدة الأهلية وانه هو الواصي عليكي بالرغم انه ملوش حق مسكتش عملت نفسي من عيلة الدمنهوري الواصي عليكي وان صلاح مزور نصب عليكي خد منك الورث والقصر ودخلك مستشفي عشان يخلص منك ساعة لما عمل فيكي كده روحت للسكرتيرة طبعا عملت نفسها مبتبعش نفسها ومبداها بس بعد كده وافقت طبعاً عرفت انه بيقضي يومه كله في المكتب اتفاجا بوجودي ادامه الحقيقة وشه مكنش واضح من الضرب حتي انه اختفي فجاة 
انجي انت عملت كل ده ازاي يعني انت كنت كل ده شغال معاهم وبتساعدني في نفس الوقت 
أمير بظبط كده القصر بتاعك ياانجي هانم انتي احق واحدة بيه 
انجي انت دماغك دي معمولة من ايه بظبط 
أمير بابتسامة يلا نخرج عشان الولاد 
انجي استني هنا انت رايح فين 
أمير بضحكة عالية عايزة ايه ياانجي 
انجي انت احسن كارثة حصلتلي في حياتي 
أمير متاكدة 
انجي متاكدة 
أمير الكارثة دي حبيتك بتفكري في ايه 
التهمت انجي شفتيه بشفاهه بعشق بادلها القبلات فصل قبلاتهم كلماتها هو ده اللي بفكر فيه حبك جنني خلاني مش شايفة انا حبيت ملاك ولا شيطان 
أمير انتي اللي ملاك ملاكي 


                       تمت بحمد الله



وايضا زورو قناتنا سما للروايات 

 من هنا علي التلجرام  لتشارك معنا لك

 كل جديد من لينك التلجرام الظاهر امامك



تعليقات