قصة أحلى صدفة
البارت الثالث 3 الجزء الثاني
بقلم نجلاء فتحى
فى غرفة هند وحسام
حسام/ مالك مكسوفة لية كدة على أساس أول مرة تدخلى هنا مثلا
هند بتوتر / لا عادى بس المرة دى أنا هنا وأنا مراتك
حسام/ والسنة إللى فاتت أية
هند/ عارفة مكتوب كتابنا بس أنت كنت رافض تقرب منى غير بعد الفرح حتى البوسة مفيش تعرف أول وأخر مرة كانت حلوة أوووى عايزها يا حسام تانى
حسام/ بوسة بس
هند بأحراج/ ماهو أنا مش جربت حاجة تانية علشان أكون عايزها ،،هو أنا كدة أكون رخ"صية علشان عايزة بوسة
حسام بحنق/ مين قال كدة
هند/ سوما علشان كنت بطلبها منك وأنت تقولى لا ولما كتبنا كتب الكتاب رفضت برضو
حسام/ قبل كتب الكتاب خوفت عليكى من عقاب الله رغم بوستك قبل كدة مرة والله أعلم زعلت من نفسى قد أية
وبعد كتب الكتاب كنت عايزها أكتر منك خوفت مش أقدر أتحكم فى نفسى وأضيع فرحتك بالفستان الأبيض والفرح
هند/ أنت قولتلى بوستك شهو"ة مش حب
حسام/ قولت كدة علشان تبعدى عنى صدقينى كنت معاك بكل عشق مش حب ولحد أخر لحظة بقولك خايف أكمل جوازنا أدام الله وتكوني مراتى بجد وفى الاخر تندمى
هند/ مش شايفة راجل غيرك حسام عايزة نونو كتيييير أنا مليش أخوات
حسام/ أمممم نونو مرة واحدة عارفة بيجى أزاى يا بلوتى
هند/ وضعت وشها فى الأرض بكسوف ،،،ماما تغريد قالتلى وقالت ممكن الموضوع محتاج مساعدة منى اكثر وأنا موافقة المهم أكون جنبك
حسام/ أبتسم طيب بما انك اتحجبتى اليوم مش قادر اعمل حاجة تعالى نصلى سوا وندعو ربنا يبعد عننا العين ويهدينا لبعض
هند بأعتراض/ والبوسة
حسام/هههه أصبرى على رزقك جايز الموضوع يطور لحاجة أحلى من البوسة
هند/ ماشى ثم جلست أمامة وظهرها لية فك السوستة أتخنقت منة
حسام/ اتوتر وسحب السحاب لأسفل بيد مرتعشة
أمسكت هند مقدمة الفستان من الامام وقالت بأحراج هدخل اغير فى الحمام فين هدومى
حسام/ شاور ليها على المكان وبعد م دخلت الحمام أخذ يهوى على وشة بسبب شعورة بالحر من قربها وخايف فهى تعلم تعلم انة برجل واحدة لكن السمع غير العين لما تشوف
وبعد وقت خرجت هند من الحمام بعد ماأخذت شور كامل وكانت ترتدى بجامة بيضاء اللون حرير وقالت دورك
تقدم حسام للحمام بكرسية وعلى رجلة ملابس بيتية وقال ممكن أغيب
هند/ براحتك ثم قفزت على السرير وربعت رجليها وتأكل فى أضاهرها من التوتر ثم ألتقطت الفون تكلم تغريد أم حسام
بقلم نجلاء فتحى عاشقة الكلمات
تغريد بقلب أم وخوف/ فى أية حسام كويس وأنتى
هند/ بخير أنا مرعوبة حسام هادى معايا وو مكسوفة وقولت لية ممكن أساعدك النهاردة
تغريد/ فى عروسة تقول كدة ياروحى خليكى تقيلة
هند/ يوةةةة بقا اللى حصل مش بحب أخبى حاجة عنة
تغريد/ طيب أسمعى كلامة وعَدى اليوم و لو مش حصل حاجة النهاردة تكونى أرتاحتى وأفضل حاجة بينكم طاعة الله والعبادة والصلاة مش مهم حاجة تانية
هند/ حاضر
تغريد/ ربنا يسعدكم مع السلامة
هند/ مع السلامة
عادل/ جذبها لحضنة كنت أتمنى تكونى أم هند يا تغريد
تغريد/ الام مش إللى بتخلف وأبعد شوية لحد م أتأكد بموضوع الحمل دة
عادل/ متخافيش حضنى أمان يا أم حسام ههههه
تغريد/ لاااا يا أم حسام وهند ههههه
خرج حسام من الحمام وهو يرتدى طقم رياضى وقال بتعرفى تصلى
هند بأحراج/ بابا مش بيفوت فرض وعلمنى بس نسيت
حسام/ مش مهم الصلاة بتكون وبدأ يحكى ليها القواعد وبعد ما تم الصلاة وقراءة جزء كامل من أيات الذكر الحكيم وقالوا الدعاء
حسام/ قربى منى
هند/ حاضر
حسام/ أنتى عارفة أنى برجل واحدة وعمرك مشفتينى من غيرها
هند/ أيوة
حسام/ أخذ نفس وأخرجة من توترة وأنحنى للأمام وخلع الرجل الاصطناعي وأنتظر ردها
هند/ لم تتوقع فعلا رجل كاملة فقد تعتقد جزء مبت*ور وعند جلوسها على رجلة كانت تشعر بيها ولم يأتى فى بالها هذا الأمر فهذا التفكير فى ثوانى معدودة وحولت صدمتها بحركة سريعة لحمل هذة الرجل الاصطناعي ووضعتها بجوار الدولاب وأبتسمت لأنها تعلم أن حسام حساس وبيقدر يفهم ويقرأ وشها جيدآ
فقالت/ هههههه أية يا عم شايلها أزاى دى تقيلة أنت بطل تجى ننام
حسام/ أستغرب من رد فعلها ورد فعلها كأن عنيها متعودة علية بدون رجل أصتناعى فرفع رجل البنطلون لترى مكان الب"تر فجثت هند على ركبتها وقبلت مكان الب*تر وقالت مش فارق معايا ثم حاوطت خصرة وهى تدارى وتبلع دموعها الوضع بالنسبة لها صعب وتقول بحبك أوووى أمتى وأزاى معرفش
حسام/ ربت على شعرها بحنان بعد ما حررة من الحجاب والتوكة وهى تُقبل ذلك الجزء بعض القبلات وقال:- لية الدموع دموعك غرقت الكرسى ولو رجلى موجودة كانت شربتها
هند/ لم تستطيع منع دموعها وقالت بكذب عايز تبعدنى عنك وأنا متمسكة بيك
حسام بفرحة/ بجد جسمى مش فارق معاكى
هند/ لا أنت وجودى جمبى هو اللى يفرق بطلب منك عايزة أنام مش قادرة قالت المسكينة هكذا لان منظرة برجل واحدة جعلها فى أعياء شديد وتخجل البوح بالأمر
حسام/ تعالى فى حضنى
هند/ وقفت وجلست داخل أحضانة ورفعت رجليها عن الأرض وتعلقت فى رقبتة حاوطها بزراعة اليمين وقاد الكرسى للبلكونة
هند/ رايح فين
حسام / البلكونة شوية
هند/ بليييز عايزة أنام
حسام / حاضر ثم توجة بالكرسي المتحرك للسرير فنزلت هند علية وتكعورت فى وضع الجنين ،،،،،ثم قام حسام بنقل جسدة للسرير بجوارها عن طريق زراعة وجلس نصف جلسة وسحبها داخل أحضانة لأول مرة فقامت هند بدفن وشها فى كتفة وتغلق عيونها بقوة حتى لا ترى شكلة
شعر حسام بدموعها وحالتها شئ جواة يقول رفضة الوضع وشئ يكذب ثم أخذ يربت على شعرها بحنان ولا ينطق بحرف واحد وحين شعر بنومها طار النوم من عيونة بسبب التفكير دمعة شاردت من عيونة فرت على خدة فناجى ربة بقوة معقول أول ليلة وحب هند ليا تمر الليلة كدة
فى صباح جديد
أستيقظت هند لم تجد حسام بجوارها أتفزعت نظرت لمكان الرجل الاصطناعي لم تجدها قفزت من مكانها طرقت على الحمام لا يأتى رد أقتحمتة وجدتة خالى جريت للبلكونة خالية خرجت من الغرفة مثل المجنونة وتنادى بأسمة فى كل ركن فى الفيلا حساااااام متسبنيش حسااااام هند من غيرك ميتية حساااااام أهئ أهئ وجدت حسام أمامها لابس شورت ورجلية سلمية ومبتسم جريت لحضنة بفرحة وهى تقول رجلك رجلك
حسام/ قبل متوصل لحضنة وقفها وخلع رجلة والد"ماء غرفت وشها ليييييية كدة باباااااااا ألحقنى حساااام بكرهك لييييية كدة خوفتني منك وكل ماتجرى يظهر حسام برجل واحدة وتخاف وتنادى على أبوها
حسام/ هند هنددددد فوقى مالك يا حبيبتى هندددد
هند/ فتحت عنيها وجدت حسام بلهفة وشوق ظهرت فى عينة نظرت لمكان رجلة وجدتة خالى عقلها الباطل صور الحلم حقيقة زقتة وجريت لباب الغرفة وهى تتنفض من الخوف
حسام