قصة كنزى الغريب
البارت الخامس عشر15والاخير
بقلم جنات بدر
ناريمان رجعت من عند الدكتوره وجبست ايدها
ورجلها
وكانت جايه على كرسي
ساره بشامته الف سلامه عليكي يا ناري مكنش يومك ياحببتي
وبعدين قالت بصوت مكتوم والله قليل عليكي
كريمة سلامتك يابنتي قدر الله وماشاء فعل
ناريمان انا عايزه انام عن ازنكم
ساره بصي قليلة الذوق
كريمة ساره شوفي جوزك يكون لازمه حاجه
ساره انتي مش. ..
كريمة ساره انا قولت ايه
ساره حاضر ياماما
مازن أبا انا عايز ادوز (اتجوز )
مهدي بص ليه من تحت الفوق وبعدين قال
جاتكم البلاء مالتو البلد
كريمة ضحك
مازن ايه مالك بس يا مهدي زعلان ليه
مهدي انت يالاه أغرب عن وشي الساعه دي
مازن ياماما قولي حاجه هو انا مش ابنك ولا ايه
مهدي لا مش ابني لقيناك قدام جامع
وكريمه أصرت انو نخدك ونعطف عليك وسابه ومشى
مازن زعل شايفه ياماما زوجك بيعمل ايه معايا اكمني طيب
كريمة ضحك معليش ياقلبي مهدي بيحب ينكشك
مازن مسك ايدها بس انا بتكلم بجد عايز اتجوز
كريمة وفين العروسة
مازن ابتسم موجوده وزي القمر
كريمة طيب هي مين....
كنزي بصت في المرايا وبقيت تنط زي المجنونه انا بشوف انا
رجعت اشوف ااااه يايييي
كنان من جو الحمام كنزي انتي كويسه بتصرخي ليه
كنزي جريت قعدت على السرير لا مفيش حاجه بس رجلي نملت
وتعباني
كنان بس لحظه اطلع من الحمام واشوفها
بعد كام دقيقه طلع كنان وكان حطط الفوطة على شعره
وبيناشفه
كنزي شهقت جامد وحطط ايدها على بوقها
كنان خلص ورامه الفوطة على الاريكه
وبعدين قرب من كنزي وقال مال رجلك
واي واحده تعباكي
كنزي بتوتر لا لا خلاص بقيت كويسه مفيش حاجه
كنان طيب يلاه عشان ننام
كنزي بنفعال هتنام كده
كنان استغرب كده ازي
كنزي لا مفيش بس حاسه إنك مختلف عن كل يوم
كنان انا بنام كده كل يوم
كنزي بلعت ريقها وقالت بصوت منخفض
ياقليل الأدب ياساف^ل بتنام كده كل يوم بي الشورط بس
يخرب بيتك شكلك ده ده أنت مز مز ايه ده انت فورتيكه
وبعدين لطمت على وشها
كنان كنزي انتي كويسه مالك في ايه
كنزي ها اه لا لا انا تمام
كنان طيب يلاه عشان ننام بقى
كنزي وانت هتنام فين
كنان رفع حاجبه انام فين ازي اكيد هنام على السرير
كنزي لفت نفسها في الغطاء جامد ولفت النحيه التانيه
كنان استغرب مالها دي
وبعدين قال تصبحي على جنه
كنزي بتوتر وانت من اهل الجنه
أمير كان ماسك ورق في ايده ياه كل شي هيتكشف
وخلاص نهايتك قربت يا يا كنان الجبلاوي وبعدين
ضحك بسخريه ياه اخيرا كنزي هترجع ليا
في الليل والكل نايم
هو كان بيصرخ ويقول هما م^اتوا صح م^اتوا بسببي
هما م^اتوا بسببي انا انا مش قصدي والله مش قصدي
مش قصدي انا مش قات^ل مش قات^ل وكان بيبكي زي الطفل
٠
كنزي قامت مفزوعه لقيت كنان بيصرخ والعرق مالي جسمه
كنزي كنان كنان فوق ده كابوس اصحي
كنان قام مفزوع
كنزي مسكت ايده اهدي مفيش حاجه انا هجبلك مياه
كنان حضنها بخوف
كنزي مسحت على شعره مفيش حاجه
ده كابوس وراح لي حاله اهدي
كنان بخوف انا مش قات^ل والله مكنش قصدي
كنزي اهدي وبعدين مين قال كده أنت أطيب واحن قلب في الدنيا
وبعدين كنزي فضلت تمسح على شعره لغاية
كنان ماهدي ونام
كنزي بصت عليه لقيته نام
وشكلها زي الأطفال
كنزي قالت ايه الكلام اللي بتقوله وازي قات^ل
ده انت حتى شكلك وانت نايم بريئ وزي الأطفال
ياتره حاصل معاك ايه
صباح جديد مالي بالأحداث
كنان بدأ يفوق وبعدين بص
لقي كنزي حضنها وسندها راسها على رأسه
وبعدين أفتكر حصل ايه
وبعدين كنزي بدأت تفوق
كنان رجع غمض عينه
كنزي بصت عليه وبعدين قبلت جبينه
لسه هتنايمه على المخدة
فتح عينيه
كنزي اتوترت
كنان صباح الخير
كنزي صباح النور أنت....
قطع كلامها كنان دخل الحمام
كنزي بغضب هو ايه اصلاه ده كنت هطمن عليه
كنان خرج من الحمام
كنزي كنان أنت....
قطع كلامه كنان انا عندي شغل مهم
هبعتلك نسرين تساعدك وتقعد معاكي
ومشى
كنزي بصت في اثره بغضب بيعمل كده ليه أنا كنت
بس اه يمكن مش عايز يخليني اشوف ضعفه
بعد شويه دخلت نسرين وساعدت كنزي
وبعدين دخلت ساره
هانعمل ايه
كنزي هنعمل كل اللي اتفقنا عليه
ساره تمام ياريس كل شي جاهز
كنزي طيب تمام أوي كده
في الشركه
كنان سرحان وباين على شكله الإرهاق
زين كنان أنت كويس
كنان سرحان
زين كنان وهز ايده
كنان نعم
زين أنت رجعت تشوف كوابيس تاني
كنان انا مش عارف اعمل ايه تاني يازين
زين كنان أنت مكبر الموضوع أنسي اللي حصل بقى
وركز في حياتك
اجي المساء
زين اتصل بي كنان فينك يابني
كنان خلاص وصلت أهو
ساره الكل يستخبي واطفوا النور بسرعه
كنان دخل لقي البيت كله ضلمة
وبعدين سمع صوت صرخ راح يجري
النور ولع والزينه بدأت تنزل عليه
والكل هابي بيرث داي
كنان ابتسم وبعدين اتصدم من الجينيه اللي واقفه
كنان اتخطى الكل وهو سرحان في عيون كنزي
وبعدين مسك ايدها
كنزي عيد ميلاد سعيد عقبال 💯 سنة في هنا وسعاده
كنان ده احلى عيد ميلاد يعدي عليا عشان انتي موجوده
فيه
كنزي ابتسمت
مازن ايه ياعم الرومنسي طيب قطع التورتة عشان اكل وبعدين
حب براحتك
الكل ضحك
وكنزي اتكسفت
كنان قطع التورتة وبعدين الكل عيده
وبعدين مسك ايد كنزي
وبدا يرقصوا سلامه
تمت بحمد الله
وايضا زورو قناتنا سما القاهر للروايات
من هنا علي التلجرام لتشارك معنا لك
كل جديد من لينك التلجرام الظاهر امامك