قصة الغرفه المسكونه البارت العاشر10 بقلم نجلاء فتحي











قصة الغرفه المسكونه
البارت العاشر10 
بقلم نجلاء فتحي


بعد ما روز سحبت العجوزة لغرفتها  وأمسكت سلسلة العجوزة فأصبحت ضعيفة  أسترد لوماس طاقتة وقال أسمعى منى وبلغيها كلامى فأطاعت   روز الأمر 

لوماس/  أستدعتينى من عالمى وأنا طفل صغير  وحابستينى هنا سنوات طويلة عايش لوحدى بين أربع حيطان منعتينى عن عشيرتى  ليييية والأن عايزة تخلصى على أبنى  ثم أقترب منها ورفعها فى الهواء   وقال هتفنن فى تعذ'يبك 

العجوزة  أخذ ترفف برجليها فى الهواء وتقول أنقذينى يا بنتى أنتى شايفاة كلمية يتركنى

روز بغل/ هو أذاكى فى أية لوماس خد حقك دى داخلة الغرفة بتقول كلمات ناوية على خلاصك

لوماس أتسعت عيناة وأصبحت حمراء اللون وظهرت هالة حمراء حوالين منة  ثم ظهرت أنيابة وصدرة بدأ يعلو وتضاخم حجمة مرة أو مرة ونصف  حتى نبرة صوتة تغيرت وأصبحت غليظة ومذبذبة  حتى الغرفة أصبحت شديدة الحرارة  فقال  الأن حان وقت الحسااااااب سوف أخلص البشرية بل العالم كلة من شرك 

العجوزة بتوسل / الرحمة الرحمة 

لوماس/ لوماس لا يرحم من أخطأ فى حقة وهذا وعهد أبن أمير الجااااااااااان ،،،  ثم ضرب صدرها بقوة وأخرج قلبها بيده فأصبح ينبض فأكلة بتلذذ  ثم مد إيدة وأخرج كبدها وأكلة لم يكتفى  بذلك 

بل شطرها

 لنصفين وأخذ يتلذذ

 بلحمها     وهو يضحك 

صدمة ألجمت روز فنصفها البشرى لا يتحمل المنظر ولا الصورة التى شافت بيها لوماس  

وبعد فترة رجعت الغرفة لهدوئها  نظر لوماس لروز إلى عيونها المتسعة التى لم تنغلق وفمها المفتوح  سار إليها وجذبها لحضنة  وأغلق عيونها برفق حتى لا يتأذى جفنها الناعم من أظافرة المدببة   وقال لازم ترتاحى وتتعودى على شكلى دة دة طبيعتى  حقى وأخذتة دى ناوية على موتنا أنا وأنتى وأبننا  هى السبب روز  روز شكلك كدة تعبنى 

روز/ غمضت عيونها وبكت ثم صرخت

ضمها لصدرة وندم أنها شافت  طبيعتة لكن هو أخذ تارة  حاول يغازلها بغزل فاحش  ويطمنها حتى هدأت  فقالت  بطنى بتوجعنى أووى 

لوماس/ أستحملى  أبنى رافض زعلك معترض 

روز/ جعانة أوووى لية مش عارفة أكل أكلنا ولا أشرب مياة 

لوماس/ علشان بقيتى مننا  أبننا عايز ياكل وشايل نصيبة ثم شاور بعينة على ماتبقى من العجوزة 

روز برعب/ لا 

لوماس/ ألتقط حتة وقربها لفمها وقال  طعمها شهى 

روز/ تزوقتها بطرف لسانها  أعجبت بيها ،،،،أمسكتها ثم أنهالت عليها فحملها لوماس وجلس بيها على حرف الشباك  بين إيدة وهو سعيد ويربت على شعرها بحنان ويقول  تغذى يا صغيرتى إذا أعجبك الطعم هناك المزيد غذى أبنى خلية قوى 

روز وهى بتاكل وعيونها فى عيون لوماس تطلبة بالمزيد  حتى بدأت تطعم لوماس وهو يطعمها  ومين الحين للأخر  يتحسس على بطنها ويشعر بحركة أبنة برحمها يشعر بسعادة كأنة ملك العالم 

مر ساعات شبعت روز وبحركة خفيفة أخفى لوماس أثر العجوزة من الغرفة ورجعت الغرفة كما كانت  

لوماس/ بتفكري فى إية

روز/ بكرة ليلة أكتمال القمر أنت هتسبنى وتمشى أعمل إية من غيرك 

لوماس نظر لعيونها التى لا مثيل لها فى العالم لوريدها النابض برقبتهاالذى أسكرة بطعمة الفريد فقد تذوق د'مها من قبل / أنتى معايا  فى كل مكان ثم حاوط بطنها فتحرك الجنين صرخت روز وأبتسم لوماس  وقال عزيزى أهدأ ماما رقيقة لم تتحمل حركتك الزيادة 

هدأ الصغير من حركتة وأستغربت  روز  وقطع حديثهما  صوت  أنفتاح الباب  نظرت روز للباب ثم لوماس  بخوف 

لوماس/ أهدأى يا صغيرتى فلا أحد يرانى أو يسمعنى  تصرفى عادى  وأنا معاكى  ثم كلم الصغير وقال لا تفعل أى حركة الأن كأنة بيسمعة وهينفذ ما أمره بية

روز/ خير يا أبلة 

المديرة/ متعرفيش حاجة عن العجوزة الخرفانة  فى حد شافها معاكى الصبح 

روز نظر للوماس فقال/ أنتى متعرفيش حاجة سامعة 

روز/ أأأنا معرفش أقصد هى قالتلى ساعديني أدخل الحمام ورحت معاها بس كدة

المديرة/ تمام ،،مال وشك فى زراق ليه

روز/ أصل أصل أنخبط فى باب الغرفة الصبح

المديرة/ أنتى كويسة 

روز/ أيوة

المديرة/ مش بتاكلى  مع زمايلك لية 

روز/ لا باكل بس أنتى مش بتشوفينى 

المديرة/ نسيت أقولك  خالك  فى الأستراحة  كويس أنة ظهر غير كدة كنتى هتكونى برا المدرسة معلش مفيش طالبة تقعد هنا من غير مصروفات الاقامة 

لوماس/ خلية يجى هنا علشان أقدر أحضر المقابلة 

روز/ ممكن تخلية يجى هنا 

المديرة بحزم/ ممنوع زيارة  فى الغرف فى الاستراحة  أفضل 

روز بتوسل/ لو سمحتى  أنا تعبانة ممكن

المديرة/ أوووف ماشى وبعديها خلى الطبيبة تشوفك وشك صعب وأغسلى سنانك فى ريحة قذ'رة  خارجة من فمك   ياساتر

روز بمرح/  شكرا شكرا 

ثم نظرت للوماس بعد خروج المديرة وقالت خالى صعب ورمانى هنا كان بينومنى فى المطبخ و و  جسمى مباح لأبنة الكبير وهو عارف وساكت ومراتة لو خدامة كانت عملتنى بكرامة شوية  مراتة حكمت على خالى يرميني هنا خايفة أبنها يغلط معايا   محدش عايزنى  الجروج إللى شوفتها فى جسمى من خالى ومراتة كل غلطة بعلامة وحفظاهم  أهئ أهئ

أتسعت عين لوماس  مما قد عانتة صغيرتة وقال تبا للعقل البشرى الذى لا يرحم مَن  من لحمة فقد تفوق فى شرة وأتنزعت منة الرحمة  ضمها لصدرة وأخذ يلعق دموعها المالحة فقال دموعك شهية صغيرتى مميزة لكنى لم أرغب أن تكون مصدرها حزن  أنتى الأن زوجة أبن أمير الجان  وتحملى لان  فى رحمك حفيد الملك  كفى عن البكاء حالتك هذة تتعبني سوف أحرق العالم أن أستطاعت فى سبيل أرضائك   تحملى يا من خطفت قلب أمير الجان بأكلمه غدآ رحيلنا  وسلسلة العجوزة العفنة هذة ستكون قد سهلت علينا الطريق لابد المحافظة عليها 

روز  وهى تشهق  /   بوسنى لوماس حسسني بأمانك معنديش حد خلاص عايزة أخذ حقى من خالى  تعبت 

أبتسم  لوماس فهذا كان سيفعلة   ثم دثرها بين زراعة الغليظة برفق وقرب من شيفاها ولعقهم بطرف لسانة عدة مرات وأخذ يتلذذ بيهم بين شيفاة الغليظة  وأيدة حرة عليها بجراءة أخذت روز تتوجع بخفة ثم تطلبة بالمزيد فهى نصف أنسانة الأن  وبحركة خفيفة جردها من ملابسها أما هو من وقت ظهورة لها لا يرتدي شئ  أخذ يتفنن معها فى  هذا الشئ والأهم حافظ عليها من الأذى تركوا لمشاعرة العشق تقودهم   

روز بتعب / كفاية خالى على وصول 

لوماس  / أنا وقفت خالك برا الغرفة   أنا من أحدد وقت الوقوف

روز/ أةةةة براحة لوماس مش قادرة 

لوماس بأنفاس متقطعة  / أهدئى  صغيرتى أنا أعلم ماذا أفعل  لن تتأذى 

 (وبعد وقت )
أرتدت ملابسها  ونظرت للوماس بخجل مما حدث وقالت هتكون معايا فى المواجهة مع خالى مش خايفة علشان أنت جنبى 

لوماس/ وضع إيدة على بطنها وقال خليكى قوية أنا وأبنى معكى  ثم جعل خالها يدخل الغرفة 





تعليقات