قصة دموع زهرة البارت الخامس عشر15 بقلم حورية مصطفى

















قصة دموع زهرة
البارت الخامس عشر15 
بقلم حورية مصطفى


-مش خساره الجمال ده يكون ليك لوحدك.. انت فتحت عليك أبواب الجح"يم يبقا تستحمل.. ياريت ترجع في قرارك تاني يـــا ليل والا الجمال ده كلع هيروح وهيدفن تحت التراب... 

ليل بغضب ورحمه امي ما هرحمك وهتكون نهايتك علي ايدي انا.. 

البوووس بضحك: قول كلام تقدر تنفذه يــــا بطل.. وقفل الخط.. 

ليـل من كتر عصبيته بقا يكسر كل حاجه قدامه.. 

علي بحزن: اهدي يــــا ليـل عشان نقدر نلاقي حل.. 

ليـل بعصبيه: اهدي ازاي وابن** خاطف مراتي يــــا علي.. 

سمر بدموع: سعاد لسه مفاقتش لحد دلوقتي.. 

ليـل راح عند سعاد وبقا يرش عليها ميه ويحاول يفوقها لحد ما فاقت اخيرا.. 

سعاد بوجع: ااه دماغي.. 

ليـل بهدوء: انتي كويسه يــا داده.. 

سعاد بدموع: انا كويسه يــا بني بس زهره.. 

ليـل بهدوء: اهدي يــا داده و زهره هترجع ان شاء الله.. 

سمر بدموع: انا واثقه فيك يــا بني ومتاكده انك هترجعها.. 

ليـل ابتسم بحزن ومردش عليها..

في صباح يوم جديد.. ♡

في احد الاماكن المهجوره.. 

الحارس ببرود: خدي اطفحي لحد ما الباشا يجي.. 

زهره بصتله بقر"ف وبعدت وشها عنه.. 

الحارس بعصبيه: بصي عدل يــــا بت انتي والا هعمل حاجه مش هتعجبك انتي فاهمه.. 

زهره بسخريه: تبقا را"جل بجد لو ايدك دي قربت مني.. 

الحارس لسه هيمد ايده عشان يضر"ب زهره لقي حد بيمسك ايده.. 

_ انت بتعمل ايه يــــا غبي هتودينا في داهيه.. 

الحارس بعصبيه: سيبني يــــا ايهاب انت مش شايف الحيو"انه دي بتقولي ايه.. 

ايهاب بغيظ: الباشا قال محدش يجي ناحيتها لحد ما هو يتصرف معاها يــا سيد.. 

سيد بعصبيه: ماشي يــا ايهاب بس و ديني ما هرحمها لما الباشا يجي.. 

زهره ببرود: طظ فيك انت والباشا بتاعك.. 

ايهاب شد سيد من ايده و خرجه بره..

في مركز المخابرات المصريه.

العسكري: في شخص منتظرك بره يا سياده اللوا وبيقول عايزك في حاجه مهمه

اللوا صابر بهدوء: مقليش اسمه اي 

العسكري: لا يا فندم 

اللوا صابر: طب دخله 

يدخل ليل بهيبته المعهوده 

ليل بجديه: ازيك يا سياده اللوا 

اللوا صابر: اقدر اعرف انت مين

ليل بهدوء: ليل الشرقاوي والحاجه اللي خلتني اجيلك ان انا عارف الشخص اللي مدوخكم بقاله 5 سنين 

اللوا صابر: تقصد بكلامك مين 

ليل بهدوء: البوس اكبر تاجر اعض"اء وسلا"ح.. 

اللوا صابر بصدمه: تقصد مين بكلامك ده وضح كلامك وبلاش الغاز.. 

ليـل بهدوء: هتعرف كل حاجه بعدين يــــا فندم بس محتاج الدعم من سيادتك.. 

اللوا صابر: تمااام يــــاليل.

زهره بقوه: سيب شعري يــــا حيو"ان.. 

هو بعصبيه: انا هعرفك من الحيو"ان ده يــــا زبا"له.. 

زهره ببرود: الزبا"له دي هي اشكالك الو"سخه...

هو بخبث: انا هعرفك اشكالي الو"سخه دي هتعمل فيكي ايه يــــا عسل.. 

زهره بسخريه: ولا تقدر تعمل حاجه عارف ليه لانك مش را"جل اصلا.. 

كنت مستخسر الجمال ده يمو"ت من  غير ما اتسلي بيه.. ولكن اتشهدي علي رو"حك.. 

وفجاه من دون سابق انذار  حصل هجو"م علي المكان

اللوا صاير: اقف مكانك يا سياده الرائد ولا اقول يا بوس 

البوس بتوتر: سياده اللوا انت فاهم غلط.. 

اللوا صابر بغيظ: افهم غلط ازاي بس وجودك هنا كمان غلط .. 

ليـل بإبتسامة: قولتلك نهايتك هتكون علي ايدي يــــا بووس..

زهره بدموع: ليـل.. 

ليـل بحب: يــــا عيون ليـل اسف اني مكنتش جمبك ومقدرتش احميكي يــــا زهرتي.. 

اللوا صابر بهدوء: يــــا عساكر اقبضوا علي الرائد يــــاسر اللي خا"ن و"طنه ومهنته.. 

يــــاسر بعصبيه: هرجع تاني يــا ليـل وصدقني هتندم.. 

علي بضحك: يــــا شيخ اتنيل مش لما تطلع من السجن الاول.. 

زهره بهدوء: استنوا.. 

زهره راحت وقفت قدام يــاسر وضر"بته بالقلم.. 

زهره ببرود: ده القلم اللي ضر"بتولي من شويه.. 

ياسر بصلها بشر.. 

زهره بإبتسامة: فيكوا تاخدوه علي مكانه المناسب واللي يستهله.. 

تعليقات