قصة دموع زهرة
البارت الثاني عشر12
بقلم حورية مصطفى
امجد بابتسامة: انا طالب القرب منك في اختك زهره..
علي بخبث: يــا حلاوه دي هتحلو اوووي..
ليـل بعصبيه: نعااااام يــا روح امك..
امجد بخوف: انا قولت حاجه غلط يــا ليل بيه.. انا بطلب ايدها في الحلال..
ليـل بغضب قام من علي مكتبه.. ومسكه من تلاتيب هدومه.. اللي بتتكلم عليها دي بتكون مراتي يــا***..
امجد بخوف: بس المدام اللي كانت في المستشفى انت بتقولها يــا امي وكمان الانسه زهـره..
ليـل بعصبيه: انت مال اهلك يــا وس*خ..
امجد بخوف: انا اسف يــا باشا..
ليـل بعصبيه: بره يــا حيو*ان..
امجد من خوفه طلع يجري..
علي بضحك: هههههههه تصدق حلوووه جاي يطلب ايد مراتك هههه..
ليـل بغضب: عليييييي..
علي بخوف: اسف.. هقوم اشوف شغلي اناااا وخرج..
ليـل بدء يكمل شغله تاااني..
في قصر الشرقاوي..♡
زهره كانت قاعده مع مامتها..
سمر بتعب: خلاص يــا زهره معتش قادره اكل اكتر من كده..
زهره بحزن: عشان خاطري يــا ماما دي اخر معلقه..
سمر بحب: عشان خاطرك بس يــا بنتي..
زهره بحب: حبيبتي يــا ماما..
سمر بحزن: متعرفيش حاجه عن ابوكي يــا زهره..
زهره بحزن: لا يــا ماما من وقت ما اتجوزت ليـل معرفش عنه حاجه ومش عاوزه اعرف..
سمر بحزن: متقوليش كده يــا بنتي مهما كان ده ابوكي..
زهره بدموع: عمري ما حسيت بحنانه عليا يــا ماما.. كنت يتيمه الاب مع انه عايش..
سمر بدموع: ربنا يهديه يــا حبيبتي..
زهره بدموع: يارب..
في المســــــاء ليـل رجع من الشغل..
ليـل بإبتسامة: عامله ايه دلوقتى يــا امي..
سمر بحب: بخير الحمدلله يــا بني..
ليـل بإبتسامة: ديما يارب..
علي بإبتسامة: انا علي صاحب ليـل..
سمر بحنان: اهلا يــا بني..
علي بدموع: ممكن اقولك يــا امي زي ليـل.. نفسي اجرب الشعور ده..
سمر بدموع: ممكن يــــا حبيبي..
علي بدموع حضنها شكرا اوووي يــا امي..
سمر بضحك: في حد بيشكر امه طيب..
علي ابتسم وقال: لا..
زهره بإبتسامة: مبسوطه اوووي بقا عندي اخ زي علييي يكون سند ليا..
ليـل بغيره: انا سندك هنا يــا زهرتي.. محدش غيري فاهمه..
زهره بحب: فاهمه..
علي بحب: طيب استاذن انا لازم امشي عشان الوقت اتاخر..
ليـل بإبتسامة: نااام في اوضتك اللي هنا مش لازم تروح النهارده..
علي بإبتسامة: طيب تصبحوا علي خير..
الجميع: وانت من اهل الخير
في جناح ليـل و زهره..
زهره بحب: ليـل انا عاوزه اكمل تعليم...
ليـل ببرود: لا يــــا زهره..
زهره بعيون دامعه: بس انت وعدتني يــــا ليل..
ليل بعصبيه: قولت لا يــــا زهره..
زهره بعيون دامعه ودت وشها الناحيه التانيه ونامت..
ليـل بغضب: زهره تعالي نااامي في حضني زي ما انتي متعوده..
زهره بدموع: مش عايزه..
ليـل بعصبيه: زهره انا قولت ايه..
زهره بتكشيره راحت نامت في حضنه..
ليـل حضنها جامد وقال موافق يــــا زهره..
زهره بسعاده: بجد يــــا ليل..
ليـل بضحك: بجد يــــا قلب ليـل..
زهره بحب: بحبك اووووي يــــا ليل..
ليل بحب: وليل بيحبك اوووي يــــا زهرتي..
زهره بنعناس: تصبح علي خير يـا حبيبي..
ليـل بصدمه: هااا..
زهره بنوم: حبيبي ونامت..
ليـل ابتسم بسعاده وحضنها وناام..
في صباح يوم جديد.
علي طاوله الطعااام.
ليـل بإبتسامه: هدقملك في كليه فنون جميله زي ما انتي عاوزه يــا زهره..
زهره بسعاده: بجد يــــا ليـل..
ليـل بإبتسامة: بجد يــــا روح ليـل..
زهره ابتسمت بخجل..
علي بإبتسامة: خلاص ياعم الحبيب احنا قاعدين..
ليـل بإبتسامة: اللي متغاظ مننا يعمل زينا..
ليـل بإبتسامة: بعيد الشر عني يــــا عم انا كده كويس اوووي..
بعد وقت انتهوا من تناول الطعام..
ليـل بإبتسامة: يلا يــــا علي عشان نروح الشركه..
علي بإبتسامة: يلا..
مر اسبوع وليل قدم لـ زهره في كليه فنون
في الشركه عند ليـل..
في المكتب عند ليـل..
ليـل بإبتسامة: وبعدين معاك يــــا علي ما تقووم تشوف شغلك..
علي بإبتسامة: مش ليـا مزااج الصراحه..
ليـل بغيظ: يــــا حلاوه يــــا ولاد الشغل ببقا بمزاج..
علي بإبتسامة: ايووه..
وهم بيتكلموا ليـل جاله اتصال من رقم مجهول..
ليـل بهدوء: الووو..
مجهول بخبث: ليك وحشه يــــا بطل..
ليـل بصدمه: بووس.
مجهول بضحك: كويس انك عرفتني..
ليـل ببرود: عاوز ايه..
البووس بخبث: عايزك ترجع تشتغل معانا تاني انت وعلي..
ليـل ببرود: مستحيل ارجع للوسا"خه دي تاني..
البووس بخبث: يبقا اتر''حم علي السنيوره مراتك..