اسير الملكة البارت الثامن عشر18والاخير بقلم نجلاء فتحي
















 
اسير الملكة
البارت الثامن عشر18والاخير
بقلم نجلاء فتحي



وبعد وقت نوح ماسك 🍋 لمونة بيعصرها فى فمة مباشر    وريأكش وشة يضحك  ها يا دكتور مالها المدام

الدكتور وهو مستهيف نوح من شكلة بسبب اللمونة،،،شاكك حمل

نوح/ أيوة حمل من مين 

الأم والأب 😲 

الدكتور / عدل نظارتة الطبية  ،نعم هى المدام أقصد الملكة مش متجوزة 

سويلم / متجوزة متجوزة البأف دة  ،ثم صفعة على قفاة  ،،،،،فوق يا بأف  

نوح ببلاهة/ مسح مكان الصفعة ثم جرى للغرفة  وقفل الباب وراة  وقفز على السرير ووضع رأسة على بطنها  

الملكة/ أستنا ورفعت ملابسها لأعلى 

نوح/ لا يا قليلة الأدب  مش ينفع أنتى حامل

الملكة/ ح٠٠ححامل بجد يعنى حتة منك جوايا بسرعة كدة 

نوح/ قولى مشاءالله  

الملكة/ غمزت لة وقالت طب تعال نحتفل

نوح/ بعد عنها ،،،،أعملى حسابك  هنام فى أوضة لوحدى وخرج برا الغرفة وهو يسب فيها ،،

نظرت الملكة   لنفسها فى المراية  وهى تتخيل أنها أم وحملها بيبان وأبتسمت
            
           [[وتمر شهور ]]

فى شقة نوح 

أتنفض نوح وأمسك طبق الفراخ من أيد الملكة وقال عنك يا أم الواد 

الملكة/ جلست على السفرة   بتعب وقالت  ربنا يخليك ليا يا نوح

روحية  بلوية بوز/ وضعت باقى الأكل وجلست ،،،،  يعنى أول عزومة فى بيتك أطبخ المفروض الشملولة هى إللى تطبخ 

الملكة بلوية بوز/ تعبانة  و٠٠

نوح/ خلاص بقا يا أماااا قلبك طيب وبعدين الدكتور قايل بلاش حركة لشمس علشان الواد

نظرت لة شمس بنصف عين فغمز لها بمعنى تسكت فهو يكذب على أمة 

سويلم/ الحمد لله على نعمتك يا رب  بنتى أتجوزت راجل بجد 

نوح/ أمسك أيدها وطبع قبلة على أيدها ثم طبع قبلة 😘 على بطنها وقال بحبك يا بجرتى الحلوب

الملكة/ شدته عليها من خلف رقبتة وقالت بصوت منخفض بجرتك عايزة ج
**  يا 
تور

نوح/ أتلخبط فأبوها  وأمة  موجودين فبعد عنها وجلس جنب أمة 

الملكة/ ههههههه خد يا واد متخافش 

سويلم وروحية/ فى أية قومت من مكانك لية

نوح/ ولا حاجة أمى وحشتنى قولت أقعد جنبها  بحبك ياماااااا وحضنها

روحية/ زقتة   أوعا يالاه  الجو حر روح ألزق فى مراتك بكرشها دة

نوح/ كدة يا روحية

روحية/ مش عارفة أكل يا أبن الهبلة 

الملكة/ تعال أقعد جنبى 

نوح/ لا

سويلم/ فى أية روح جنب مراتك مش كدة 

نوح/ أووووف حاضر 

الملكة ابتسمت بخبث   ونظرت لأبوها   و مراتة  وجدتهم منشغلين بالأكل  ثم أبتسمت ومدت أيدها من تحت الطاولة ومسكت 🤭🤭،،قفز نوح من مكانة لدرجة وقع بكرسية على ظهرة 

سويلم / مالك

الام/ أسم الله عليك

الملكة بهدوء / مالك شكلك ملبوس

جلس نوح مكانة وقال بجوار أذنها  أية إللى عملتية دة

الملكة/ مدت أديها تانى فأمسكها نوح وقال عيب الله يخربيت دماغك  فقالت  يوةةة بطمن على حاجة تخصنى مزاجى كدة وأقعد جنبى وبلاش حركة وخلى بالك أعملها كتير عجبتنى ثم أمسكت المعلقة وأكلت بهدوء 

نوح/ جلس المسكين بجوارها  وكل شوية يمنع أيدها  أما سويلم مستغرب من أنتفاض نوح كل شوية 

الام / أخر م زهقت حدفت نوح بالشبشب  ،،،،،فى أية كل شوية تفط مش عارفين نطفح اللقمة 

نوح/ ياماااا أنتى مش عارفة حاجة 

الملكة/ ببراءة ،،ممكن يا نوح كوباية الماية شرقانة

نوح/ خدى أووووف دى باين هرومات حمل 
أخذت منة الكوب وأديها الثانية كررت فعلتها فقفز نوح من على الكرسى وأتقمص ونزل الشارع

سويلم/ مالة دة

الام/ أسأل بنتك قليلة الأدب وقالت لة بعض الكلمات بجوار أذنه 

سويلم/ لا يا شيخة مش خدت بالى ههههههههه

روحية/ علشان ولا بلاش 

الملكة  بضيق/ مركزة معايا ها عادى دة جوزى ثم نزلت وراة الشارع تصالحة فهى تعلم عنة الخجل أمام الناس 

🤣ثوانى يا ملكة دة مش خجل دة وضع طبيعى ولا أية 🤣
[  ] كدة الملكة ونوح وأتجوزا وفى أنتظار ولى العهد والملكة عشقت نوح ونوح بقا أسيرها طب سؤال هل نوح هيقبل الملكة تصرف علية وهو ضعيف ماديا  من خلال المواقف التى تم ذكرها فى القصة هتعرف الأجابة دى  هل نوح لما يبقى غنى ويستغل أسم مراتة ويشتغل محاسب فى شركة ولا يدير أملاك مراتة أترك النهاية مفتوحة   وعلشان أسهل عليكم الملكة لو نوح كان  طمعان فيها مكنتش حبتة طب حياة الملكة أية بعد الخلفة والجواز  أكيد نوح هيفرد شخصيتة طب لو مش فرض هتتحمل الملكة تتحول من معلمة الضرب الأحمر لزوجة أترك النهاية مفتوحة وعايزة الكومنتات ترن فكروا معايا 

ولحد هنا أقول تمتتتتت  
👋 ودعآ نوح
ودعآ شمس

                           تمت بحمد الله

تعليقات