قصة ايد لا ترحم البارت العشرون20بقلم نجلاء فتحي


قصة ايد لا ترحم
البارت العشرون20 
بقلم نجلاء فتحي


وهنا بدأت نبض تفوق جثى صقر لمستواها وأمسكها من شعرها وقال  صباح الز'فت يا خا'ينة  صباح ال****على دماغ أمك ياروح أمك 

نبض/ إية أللى بتقولة دة يا محمود وانا فين وجوزى أريان فين 

مدحت/ نبض أنضبطى 

صقر/ عنيا وصفعها على وجهها 

مدحت/صقر بلاش طريقتك دى 

نبض/😭😭😭😭😥😥 أنت مين أنت كمان

مدحت بصدمة/ يانهار أزرق  انا مدحت يا نبض دة أنت أول مرة تشوفني لسعة دماغ أمى بالطاسة 

نبض بصراخ/ معرفكش أنتم مين دة محمود 

صقر/ لا ثم تجرد من التنكر وقال عارفتينى  يا مصرية  هانم

نبض/ متنكر لية  معرفكش ومين نبض دى أنا رينا أيطالية 

صقر/ أنهال عليها بالضرب وكمان تنكرى بلدك  ،،،تدخل مدحت، ،كفاية مش كدة دى بنت مش قدك حرام عليك سيبها بلدها تحكمها 

نبض/ متشكرة يا مدحت 

صقر/ رفصها بالرجل فى بطنها صرخت نبض وأخذت تولول

صقر/ أحسن ولا أتأثر لية تنكرى بلدك وأسمك ومش عارفانا  لا تستحقى لقب مصرية 

مدحت/ جرى ليها وجد بقعة دما"ء خفيفة على الكنبة ،،فنظر لصقر الذى نظر بعدم أهتمام ساعدها مدحت وأدخلها الغرفة وتعصب على صقر وقالة أتصل على حد تبعنا يرسل دكتور مينفعش نروح مستشفى 

صقر بتجاهل/ مليش فية  مع نفسك يا حنين ثم خرج للبلكونة يدخن  وجواة شئ يعنفة فليس من طبعة مد أيدة على أنثى فلماذا هى سلبية هذة المرة يشعر مش نبض أللى يعرفها 

بعد وقت أتى طبيب مصرى تبعهم وقال  البنت دى تبعكم

مدحت / وأنت مال أهلك  أخلص مالها

الدكتور بأحراج/ حامل عادى الد'م
إللى نزل مش خطر من الخبطة خلى بالك  بعد كدة وأنتى ماشية

مدحت حاول ينهى الحوار ويخرج الدكتور  برا الشقة  وجرى للصقر ومنعة من التقرب لنبض 

صقر بغضب/ كمان سلمتى نفسك   لن'جس    ذى دة

نبض بفرحة / أنا حامل مش مصدقة علشان كدة  أريان فرحان أنبارح فى المستشفى وقالى فى مفاجأة أناااااااا عايزة أروح لجوزى

صقر بغضب/ هبلة أنت جوز مين دة مجرم دولى وأبن****** 

نبض/ كداااااااب جوزى محترم 

مدحت / أنتى واعية بتقولى أية خالك رؤؤف لو عرف هيد'بحك

نبض/ مليش أهل أنتم بتضكحوا عليا وجريت للباب
ألتقطها صقر من شعرها والقاها على الكنبة وضربها  حتى يثبت لنفسة هى نبض  ،،،،فنبض مشاكسة وقوية مش ضعيفة كدة 

حاولت تدافع عن نفسها  والغريب دافعت وهى مستغربة أزاى بتدافع 

نبض/ أةةةةة براحة يا حيوا"ن انا حامل 

صقر/ ومالك فرحانة   ،،،أنتى عار على البنت المصرية  لازم ينزل دة مش مننا

مدحت/ كفاية بقا وسيبها فى حاجة غلط  أستنا ثم زقة لغرفة وقالة  ينزل أزاى العيل ملوش ذنب  نبض مش عارفانا أنت قولت أريان قالك نبض تعرضت لحادث ورفض يقولك أية هى وجابك تحرسها خليك هنا وأياك تخرج

مدحت/ أسف يا نبض 

نبض/ يادى النيلة أسمى رينا
مدحت بهدوء/ حكى ليها الحوار 

نبض/ بتكدب 
مدحت/ لا،،ودليلى لهجتك محدش يقدر يتكلم عربى كدة غير لما يتعلمها وهو طفل أريان وأختة بيتكلموا باللغه العربيه الفصحى وحتى لو أنتى أيطالية ترجمى الكلمة دى فتحدث بالأيطالى بمعنى أسمك أية ،،،،ثم أتكلم مصرى وقال هاا ردى يا دكتورة نبض أنتى متعاونة معانا لية خلتية يلمسك

نبض بتوهان / مش فاكرة حاجة ولما فوقت لاقيت نفسى فى مستشفى وأريان قدامى قالى انا جوزك من سنة وأنا رافضة يقربلى وبدأت تحكى لية ماحدث 

أتسعت عين مدحت وقال أنتى فاقدة الذاكرة ليكى حق فى تصرفاتك 

أنهارت نبض  وأخذت تلطم أصدق مين أنا مين غلط وأرتكبت غلطة من كلامك ومن كلام أريان السعادة بعينها أسمع مليش دعوة بالكلام دة دلوقتى الشخص إللى بتقول علية الكلام دة بيحبنى ومشفتش حاجة وحشة منة  دة أبو أبنى ولا يمكن أصدق القر،ف دة أنتم لما ظهرتوا  ضرب وبهدلة  سبنى أروح لاريان

مدحت/ غبييييييية أنتى فى خطر جوازك باطل أبنك جاى وأنتى مغيبة العقل طفل غير شرعى

نبض بصراخ/ أخرس أريان أنت فين تعال خدنى 

وهنا خرج صقر من غرفتة فهو فتح الباب وسمع الحوار حملها على كتفة وأدخلها الغرفة وكتف أديها برجليها  وكمم فمها وقال بغضب للازم نتحرك بسرعة  هترجعى بلدك وهناك نشوفلك صرفة 

مدحت/ بلاش   عن'ف   هى حامل 
زقة صقر وخرج ،،

أتى الليل بظلامة الدامس وبالفعل سافروا من ميلانو لروما وحين وصولهم للمطار وجد أريان برجلتلة لم يكن منتبهين لة صوتت نبض بأسمة وجريت علية ألتقطها أريان وأدخلها داخل ظلوعة كأنة بيطمن قلبة بيها ثم جذبها وراء ظهرة بحماية  
نبض/ حكت لية ماقالة لها مدحت 

أريان/ أنتى صدقتى
نبض/ لا
أبتسم أريان براحة وقال أنهم يكذبون أنتى رأيتة أوراق هويتك الشخصية  

نبض/ أحمينى  ،،دة ضربنى وخلى فى د،م ينزل و٠٠
سحبها أريان بلهفة أعجبت بيها نبض  وقال أبنى بخير 

نبض/ أيوة وبعدها فضل يضربنى علشان ينزل وأللى جنبة دة طيب بيزعق بس  ويمنعة عنى

أريان/ شاور لرجلتلة و٠٠٠٠
مدحت وصقر نظروا لبعض وأخرجوا  الأسلحة  وقامت حر'ب  شرشة متجاهلين صوت المسافرين وحالة الهرج والمرج التى سببوها فى المكان  تفتكروا مين يكسب صقر ومدحت أم ٢٠ حارس أما أريان محاوط نبض يشاهد بغل مايحدث 

وبحركة خفيفة غير متوقعة جذب مدحت نبض من أريان وقال دى بتاعتنا مش بتاعتك ياخفيف دى أمانة وهترجع لبلدها

نبض/ أريان

أريان أتعصب وأخرج سلا'حة / سيبها هذة زوجتى 

أتسعت عين نبض وقالت أنت شايل سلا'ح لية 

صقر وهو مشغول بالمعركة/ علشان مافيا يا بت ال*****

أريان/ أيوة أنا من المافيا وكل كلمة صحيحة أنتى مصرية ودكتورة وأنا أستغليت دة علشان حبيتك 

نبض/ نزلت زراع مدحت التى تحاوطها بحماية وتوجت لاريان الذى فرح  ثم واقفت أمامة وصغعتة 

نظر ليها بصدمة فقال/ أنا عشقتك بجد البنت الوحيدة التى أخترقت قلب أريان 

نبض/ أستغلتنى لية
أريان / حبيتك

نبض/ أنت كدااااااب   طلقنى علشان كدة ساعات بخاف منك 

أتفوة عليك بكرهك 

أريان/ أخرج سلا'حة وجذبها على رأسها وسحبها للخارج وحراستة أمنتهم 
نبض/ صقر مدحت ألحقونى أوعوا ترجوا من غيرى

خرجوا صقر ومدحت وراهم وبدأ مطاردة العربيات  وضعوا مدحت وصقر خطة سريعة صفوا السيارات حتى أصبح على الطريق سيارة صقر وأريان  
فضرب صقر طلقة  فى أطار سيارة أريان   فأختل توازنها

مدحت/ نبض معاه خليك حريص عايزنها 

نزل صقر ومدحت وفتحوا سيارة أريان وأنهال علية اللكمات  ومدحت جذب نبض لصدرة بحماية أخ حقيقى وعيونة فى كل مكان 
صقر/ لية تقربلها  قطع إيدك تتمد على بنت بلدى وهنا ظهر معدن صقر الأصلى 

أريان / حبيتها عشقتها 

صقر/ أستغليت فقدان الذاكرة   و**** معها 
أريان/ نظر لنبض بعيون عاشق وهى خايفة منة تحتمى فى مدحت فقال بتعب هل تحبينى لم أدايقك 
نبض/ بكرهك 
أريان/ أبنى
نبض/ هنزلة أنت مجرم لو مش فاقدة الذاكرة أكيد بكرهك 

سند أريان على السيارة وواقف بشموخ ثم أخرج سلا'حة  ثم وضعة داخل فمة ونظر لنبض نزلت دمعة من عيونة ثم سقط فى الأرض فارق الحياة بسبب أطلاق النار على نفسة ،،،اتهزت نبض من نظرة أريان ليها فدفن مدحت رأسها فى صدرة وقال دة 🐕  
نبض/ ما'ت بسببى

صقر/ بدون كلام شدها من حضن مدحت وأحتواها فهى دخلت فى حالة الأزمة التى بتدخل فيها وتنادى على أمها وأبوها 

مدحت/ مالها

صقر/ هوووش كلم حد يسهل رجوعها أحنا الثلاثة 

وهنا ظهرت فيونا بعربيتها ولسوء الحظ ليس معها حد من الحراسة شافت أخوها أتجننت وأمسكت سلا'حة أخوها وضربت طلقة مقصدها صقر   طااااااااخ




تعليقات