رواية مغتصبى اللعين الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم/مروة على

رواية مغتصبى اللعين
الفصل التاسع والثلاثون 39
بقلم/مروة على
 
دا الواد نفسه الي كنت بتسألني ابن مين فااكر يا زين 
كان الكلام دا من قدر 
زين بص للصووت وقلبه دق بسررعه هنااا وقف الكلام وكااانت لغة العيووون شووق قدر المداااري بووش الغضب واللوووم ولووم زين وحبه وغضبه مشااعر متلخبطه بين الاتنين 
زين قررب عليها وقلبه سااابقه كاانت وحشاااه قوووي كاان نفسه يقوولها قد ايه بحبها وقد ايه بعاادها اثر فيه كان نفسه ياخدها بحضنه 
لكن غضبه من الي عملته كاان اكبر 
زين بعتب وغضب مسك درااعها :معقوول الكلمه الي قولتها تستاااهل كل الغضب والبعد والجفا دا 
قدر نزعت ايدهاا منه :دي مش كلمه يا زين دا شررفي الي انت شككت فيه انت شكييت فيا وبكلامي وسدقت وااحد عاايز يخررب ما بينا ونجح في الي عمله 
زين بغضب :متلوومنيش كل حااجه كاانت بتثبت انه فعلا نااام معااكي 
قدر :وانا قولتلك ما لمسنيش تسدق وااحد متعرفووش وتكدب مراتك الي عايشه معاااك 
هنا الولد عيط وهو ما مرااد 
قدر جريت اخدته في حضنها 
زين بحنيه :الولد دا ابني صح 
قدر :لا مش ابنك ياا زين واوعى في يووم تحااول اوو تفكر تقررب منه فااهم 
زين بغضب :صووتك علي زيااده وانا مستحملك كفااايه الي عملتيه حساابه لوحده واحده ساايبه بيت جوزها سنه ونص وهو ميعررفش هيا فين 
مراد بغضب :انت الي صووتك ما يعلاش في بيتي والي بتقوول سابت بيتك حقها تعمل اكتر من كده لمى تلاقي جوزها بيشكك فيها وفي شررفها وبعدين هي ما راحتش بعييد هي في بيت اخووها 
زين مسكه من قميصه :انت متتدخلش بيني وبين مرااتي فااهم بقى كل الوقت الي فات عاامل فيها خاايف وبدوور معاانا عليها 
هنا الولد عيط جااامد 
قدر جت تدخل ترضعه مسك دراعها رايحه فين انتي كمااان انجرري قداامي عالقصر 
قدر :شييل ايدك عني ومش هررجع معااك في حته واضن قبل كده طلبت الطلاق ومستنيه ورقتي توصلني  
زين بغضب جاامح :ليه ليه كل دا انا كاان حقي اتأكد انا الشك كاان هياااكلني انا لمجرد شعووري انه كان خااطفك وبيبصلك كنت هتجنن ما بالك بوواحد قاال الكلام الي هو قااله 
قدر بألم :لوو كنت بحبك فعلا وجم قاالولي جووزك مع وحده وشووفت بعيني مكنتش هسدق وهكدب عنيا 
طلقني يا زين وانسى في يووم انك كنت تعررف وحده اسمها قدرر
زين :انا مش هسيبك هنا وهترروحي معايا البيت دلووقت وبصراااخ فاااهمه 
مراد :لا مش فااهمه واعلى ما في خيلك اركبه 
زين كاان بيبص لمرراد بغضب 
قدر :انت كسرتني يا زين والي بيتكسر عمره ما يرجع زي الاول 
زين :قدر انا بحبك بجد متعمليش فيا كده خلينا نساامح ونرربي ابننا مع بعض 
قدر :مش انا الي عملت انت الي عملت فينا كده والواد الي بتقوول نربيه يكوون ابني انا ابني لووحدي فااهم انت مكنتش معااايا ولا في اي مرحله من مراحل تعبي فيه كنت عايش وبتشررب وبترروح باراات وبتشووف نسووان وانا مش فاارقه معااك 
زين اتصدم ان كل دا كان بيوصلها 
قدر :متستغربش ما فيش حاااجه بتستخبى 
وبصت على مراد 
مراد انا هنييم آسر عن اذنكم 
زين بغضب وصرراخ :رايحه فين بقوولك هترجعي معاايا مش هسيب مراتي وابني بعااد عني البسي يالله 
مراد اتصدرله :قدر مش هترروح في حته 
زين :انا جوزها وانا الي اقوول تروح او لا 
قدر :انسى يا زين انسى اني ارجعلك وبصت في عنيه افتكر وعدك ليا قولتلي اديني فرصه شهر ان ما تغيرتش ليكي الخيار وانا اختررت 
ابعد عني وعن ابني يا زين 
زين :ايه كل القسووه دي وبص على مراد بغضب اكيييد هو الي قساااكي قدر انا بحبك انسي الماضي وتعالي نبدأ من جديد 
قدر :حاااولت يا زين ومقدرتش انت كلك اذى انت بتاذي اي حد يقرربلك كفاياني اذى والم وقاسيه منك مش هقدر اتحمل اكتر من كدا عايزا اربي ابني بحب مش عايز اربيه عالكره 
زين مسكها من ذرااعها بغضب :هتيجي معاايا يا قدر وتعاالي بالذووق احسن ما اجيبك بالغصب فاااهمه بكلمه مني الي بتتحامي فيه دا وبص على مراد هخليه يتختخ في الحبس ومحدش هيسأل عنه وبدل ما يبقى واحد هيبقوا ولاد عمك التنين في السجن 
غير اني اذا طلبتك لبيت الطااعه هتكووني عندي في ثاانيه وانتي عاارفه اني ااقدر تعاالي معاايا برضااكي احسن ليكي وليه 
قدر بدمووع :انت ايه قوولي انت ايه  اتجووزتني غصب وعيشتي معااك غصب كل حااجه عملتها معااك كانت بالغصب انت ايه مبتحسش سيب مراد في حااله وانا مش هررجع معااك يا زين واعلى ما في خيلك اركبه 
زين بغضب :انا اقدر دلووقت اعملها شررفيه واخد ابني منك بالغصب واتهمك انك غير مؤهله انك تتحملي مسؤليته متخليناش نووصل لكده 
مراد بصراخ :انت فااهم انت بتقوول ايه يا حيوان 
زين :ايووه فااهم هتهمك انت وهي انكم على علاقه وانها بقاالها فتره هربانه من جوزها وعايشه معااك 
ويا مين يعيش على ما تثبتوا العكس وانكم اخووان بالرضااعه 
قدر بصااله بصدمه وألم :انت مستحيل تتغير 
زين بصلها بتحدي :انا ممكن اعمل اي حااجه على شان ترجعيلي 
مراد :دا مش حب لا يمكن يكوون حب دا تملك عنيف 
زين :سمووه زي ما تسمووه اهم حااجه ترجعي بيتك 
قدر :واذا قولتلك مش راجعه 
اقوولك على رااحتك ودلووقت هخرج من عندك واطلبك لبيت الطااعه وان ما جيتيش هعمل الي قولتلكم عليه الخياار ليكي 
قدر بألم :زين اذا عملت كده وخلتني ارجعلك بالغصب عمر الي بينا ما هيتصلح سبني اخد وقتي 
زين :البعد بيزيد الجفا وانتي لازم ترجعي على شان نقررب من تااني وقربلها ومسك وشها 
قدر انا بحبك واللهي بحبك ومقدرش اعيش من غيرك وخاااصه دلوقت بعد ماا عرفت انك جبتيلي حته منك 
قدر نزعت ايده عنها :طلقني يا زين طلقني 
انت دلووقت جرحتني اضعااف جرحك الاول 
زين :ياااه للدرجاادي كرهااني ومش طايقااني 
قدر مقدرتش تبص في عنيه 
زين :لاخر مره بسألك يا قدر هتيجي معاايا او لا 
قدر :لا مش هااجي واعمل الي انتا عاايزه يا زين انا تعبت منك ومن غروورك وانك تقددر تعمل اي حااجه بفلووسك وفاااكر النااس عبيد عندك 
زين خد مفااتيحه وهو خاارج انتي الي اخترتي متجيش تعيطي بعدين 
قدر جريت على مراد وحضنته كأنها بتستمد طاااقتها منه 
مراد حااول يهديها كانت بتترعش :اشششش،اهدي يا قدر ما اظنش هيقدر يعمل حااجه من الي قااله لانه عاارف انه بكده هتكرهيه قووي 
قدر :هينفذ وهيااخدني ومش هيبيتها لبكره انا عارفااه 
مراد :طيب وانتي ايه الي مدايقك مش ده الي انتي عايزاه انتي كنتي عايزااه ياخد درس ويعرف قميتك ومش عايزه تطلقي 
قدر :مش كده يا مراد عايزااه ندماان لكن زين لسى زي ما هو بجبرووته وعنده ما اتغيررش 
مراد :انا رائيي تروووحي بيتك وتسوووويه على نار هاديه 
قدر :مراد انا دلووقت وبعد الي قااله فعلا بفكر اطلق منه 
مرااد :ما اعرفش عنك انتي هنا معززه مكرمه والي هتعمليه انا هكوون في ظهررك فيه 
قدر :شكرا يا مرااد معرفش من غيرك كنت عملت ايه 
مراد حضنها 

عند اياااس 
روح البيت كانت ملك في اووضتها استغرب انها ما استقبلتووش كالعاده خااف يكوون حصلها حااجه طلع جري عالاوضه وفتحه بسررعه 
ملك اتفزعت :في ايه
ايااس بلهفه :خفت عليكي قووي لمى ما لقتكيش تحت اول مره اجي من الشغل ومتستقبلينيش 
ملك ببرود :تعباانه شوويه 
ايااس :في ايه تروحي للدكتوور 
ملك :لا شوية تعب عاادي من الحمل وبدون ما تبص في عنيه انا هنزل احضر الاكل 
ايااس بغضب :مش عاايز زفت في ايه ماالك الصبح كنا كويسين 
ملك :عيطت جااامد 
ايااس :اتخظ عليها في ايه ماالك يا ملك 
ملك بعيااط هستيري :انت خاااين انت بتخووني ليه يا ايااس ليه انا بحبك 
ايااس اتصدم هو بقااله فتره كبيره ما قربش على حد لانه فعلا حب ملك 
ايااس :مين الي قاال الكلام دا اكيد حد عاايز يووقع ما بينا 
ملك بهستيريا :انا شفتك شفتك بعييني يا اياس ناايم معااها امباارح 
اياس بغضب :يا لنتي انا مباارح كنت عندك طول الليل خونتك امتى بس 
ملك مسحت دمووعها :لكن انا حلمت انك بتخووني مع واحححده (اضحكوووا )
ايااس فتح عنيه :نعم يا رووح امك 
ملك :اه انا حلمت انك نايم مع وحده غيرري 
اياااس:يا بنتي انتي هبلة خضااني عليكي وانا من هبلي ببررلك واخر حااجه تقووليلي حلم اجرري يا ملك من قدااامي 
ملك بعياااط :انت مبتحبنيش 
ايااس قررب عليها :واللهي بحبك في ايه مالك بس 
ملك بصتله بدمووع :يعني انت بتحبني 
ايااس :بموووت في امك متيجي اثبتلك انا بحبك قد ايه 
ملك :بس انت خنتي 
ايااس :يا دين النبي هو حملك جناانه هيطلع عليا انا ولا ايه 
ملك :شفت انت حتى مش مستحملني 
اياااس قررب عليها وبااسها بغييظ 
وبعد عنها وهو بينهج اسكتي خلااص اييه راديو ما بتقفليش 
ملك ضحكت على شكله شاالها وهيروحوا السرير ضرب موباايله 
ملك :موباايلك 
ايااس :انسي دلووقت لكن الموبايل فضل يضرب 
ملك :ايااس شووف مين يمكن حااجه ضروري 
ايااس تركها بغيظ ورد كان زين 
الووووو  
زين :مبتردش ليه يا زفت انت 
اياس :عاايز ايه يا زين اخلص 
زين :اياس ركز معايا عايزك تزبطلي اجراءات ان قدر تتطلب لبيت الطاعه 
اياس بتركيز :ليه 
اياس :لكن انت عاارف ان الاجراءات الي من النووع ده محتااجه وقت اسبووع على الاقل 
زين :عايزك تزبط الاجراءت دلووقت عايزها تتطلب لبيت الطااعه خلال يومين بالكتير  فااهم 
اياس :اهدى يا زين انت تأكدت انها عنده 
زين :ايووه انجز يا ايااس مش عاايزهم يفكروا هيعملوا ايه فهمني 
اياس :فهمك لكن انت كده حتزيد الطين بله اهدى يا زين وفكر 
زين :ايااس حااولت معااها ومقبلتش باي طريقه ترجع وكمااان مخلفه وابني بيحبي تخيل كل دا انت بقى 
ايااس :ايه دا معقووول 
زين بغضب :ايااس مش وقتك دلووقت اعمل الي قولتلك عليه وما تقوولش لمرراتك حااجه خاايف توصللها 
اياس قااام بسررعه :طيب اقفل دلوقت سلام 
ملك :في ايه يا ايااس 
ايااس :مفيش حااجه شغل هخلصه واجي 
ملك :شغل ايه دلووقت اكييد في حااجه انتو عرفتوا حاجه عن قدر 
ايااس جري بسررعه وطنشها 
اياااس كلم واحد صااحبه زبطله كل حااجه
عدا يومين وزين وايااس بيخططوا ازاي هيجيبووها 
واتفقوا على كل حااجه  اياس راح لبيت مرااد كان زين واقف بالعربيه جنب بيتهم 
زين اول ما شاافهم نزل من العربيه وراحلهم وضحك اهوو كده احلوووت اووي 
اياس :انت متأكد من هتعمله دا 
زين :ايووه تعالا 
طلعوا وخبط الباب 
فتح مراد وشااف الامن مع زين 
مراد بغضب مكتووم :انت بتغلط قووي دا مش تصررف عاقلين 
زين زقه بايده :سبت العقل للي محتااجه 
مراد خش لقدر وخليها تلبس وتيجي بدوون فضايح 
مراد دخل لقدر وقاالها الي حصل قدر ضحكت ولبست وخرجت حااجه من شنطتها وخرجت لهم 
واحد من الامن :مين قدر الكريم 
قدر وهي بتبص بغضب لزين 
انا اتفضل 
الضاابط :حضرتك مطلووبه لبيت الطااعه 
قدر ضحكت بمسخره :لكن انا مش متجوزه انا مطلقه ازاي مطلووب لبيت الطاعه بقى 
زين :ومين الي طلقك بقى 
الضاابط معاااكي حاااجه تثبت الي بتقووليه 
هنا قدر خرجت لهم ورقه الطلاق ؟؟؟؟
يا ترى منين جابت قدر قسيمة الطلاق ومين الي سااعدها 
ارائكم تهمني قووي 
الحلقه الاربعون 
: الضاابط :حضرتك مطلووبه لبيت الطااعه 
قدر ضحكت بمسخره :لكن انا مش متجوزه انا مطلقه ازاي مطلووبه لبيت الطاعه بقى 
زين :ومين الي طلقك بقى 
الضاابط معاااكي حاااجه تثبت الي بتقووليه 
هنا قدر خرجت لهم ورقه الطلاق 
الضابط خدها منها وقراءها ايه دا يا مدام دي قسيمة جواز  
زين :مفيش بني ادم على وجه الارض قدر يووقف في وشي حتى توقفي في وشي انتي يااا مراتي 
الضاابط :لو سمحتي يا مداام انت مطلووبه لبيت الطااعه هتيجي معاانا 
زين :هتيجي ولا وبص على مراد على  القسم على طوول 
قدر كاانت بتبصله بغضب 
الضاابط :ايه يا مدام 
ايااس :مدام قدر مش مستاهلا كل دا روحي بيتك وبعدين اتفااهموا 
مراد راح لقدر :قدر متخليش حد يأثر عليكي متخاافيش انا في ظهرك 
زين كان بيبصلها وعاارف ردها 
قدر بألم :هلبس واجي 
زين :شكرا يا حضرت الضابط تماام كدا 
الضابط :احنا بالخدمه يا زين بااشا 
خرج الضابط 
مرااد :انت كده بتخليها تكرهك يا زين 
زين :هي تبعد عنك وكل حااجه هتتحل لوحدها 
مراد بمسخره :يمكن 
قدر خرجت ومعااها ابنها آسر 
قدر وهي غضباانه :انا جاااهزه 
زين لبس نظارته :هه يالله 
ركبوا العربيه وسااق في صمت 
زين :مش هتقووولي حاااجه 
قدر فضلت سرحاانه ازاي عرف مخططها 
زين :اكييد محتااره انا كشفت لعبتك ازااي انا اقوولك 
فلاش بااك 
بعد ما خرج زين من عند قدر قررت انها فعلا تطلق منه ولانها عارفاه لا يمكن يطلق بسهووله كانت تعرف سلمى مديرة مكتبه وقعدوا مع بعض اكتر من مره ضربت عليها 
الوووو 
سلمى :اهلا مين 
قدر :انا قدر يا سلمى ايه نسيتيني 
سلمى :لا يا حبيبتي عالبال 
قدر :لو طلبت منك خدمه تعمليها 
سلمى :اذا قدرت عنيا ليكي 
قدر :سلمى انا دلووقت بمشااكل مع زين وسايبه البيت ومش قاابل يطلق عايز اطلب منك خدمه عاارف انها صعبه لكن انا مليش غيرك بعد ربنا دلووقت 
سلمى :اتكلمي يا قدر عايزه ايه 
قدر :عايزااكي تخلي زين يوقع على ورق الطلاق 
سلمى :مستحيل دي خياانه انا مستحيل اعمل كده 
قدر بعد اصررار منها على سلمى قررت تسااعدها 
لكن رووسان خطيبها كان سمع كل حااجه 
سلمى 
سلمى اتخضت في ايه يا روسان خضتني 
روسان بغموض :انتي كنتي بتكلمي مين 
سلمى ارتبكت :انا انا مبكلمش حد 
روسان :انا سمعت كل حااجه دي مرات زين مش كده 
سلمى اتنهدت :ايووه 
روسان :طيب عايزه ايه من غير كدب 
سلمى :عايزاني اخلي زين يمضي على ورقة طلاق لكن بدون ما يعررف يعني من ضمن الورق الي بيمضي عليهم 
روسان :اوعي تقووليلي انك فعلا هتعملي كده 
سلمى بارتباك :هي هي صعبت عليا 
روساان مسكها من درااعها :بكره من الصبح تقوولي لزين كل حااجه حصلت اوك 
سلمى :حاااضر وهي بتعيط
روسان :اهدي مفيش حااجه لكن انا استغربت انك ممكن تعملي كده مع زين انتي بقاالك كتير بتشتغلي عنده 
سلمى :انا اسفه 
تاني يوم راحت سلمى وقاالت كل حاجه لزين 
زين ضحك :عااال قوووي كده هنلعب عالمكشووف 
سلمى :يعني ايه 
زين :يعني هتعملي الي قالتلك عليه وانا هقوولك تعملي ايه بعدين 
سلمى فعلا كلمت قدر وخدت منها وراق الطلاق 
ووقع عليهم زين 
زبن :انا وقعت على الورق تديه ليها في بيتها لمى انا اقوولك عالمعاد وتتأكدي هي هتحطه فين وتنسي موبايلك عندهم في نفس الاوضه ولمى تجي تخررجي تفتكري انك نسيتي المووبايل ترجعي تجبيه وباي حجه خليها تسيبك لوحدك بدلي الورق الي معااكي بالورق دا 
وانا هتصررف بعدين اووك 
سلمى بدمووع :لكن كده قدر عمرها ما هتساامحني 
زين :واذا عملتي العكس انا برضوا عمري ما هساامحك 
سلمى :حااضر يا فندم 
وفعلا عملت سلمى كل حااجه ويدووب سلمى خرجت كان زين بانتظارها تحت جه ايااس ورااحوا لقدر 
باااك 
قدر كاانت بصااله بكره 
زين :نظرراتك دي ما تهمنيش ووقف العربيه ومسكها من درااعها وواللهي على الالم الي حسيته في الاياام الي غبتي عني فيها لاخليكي تندمي هنا ابنها فااق من صرراخه 
زين شغل العربيه ومشي بسرعه 

عند قااادر 
اتأخر في المشفى ورسل كان بانتظاره 
الووو 
ايوه يا حبيبي اتأخرت ليه 
قاادر :كان في حاادثه في المشفى وحالات كتير نصاايه كده وهكوون عندك 
رسل :بأمان الله ما تتأخرش 
قادر :حااضر يا حبيبتي عايزه حااجه وانا جاي 
رسل :عايزه سلامتك هحضرلك الاكل على ما تيجي 
قاادر خلص الشفت بتااعه وراح البيت كان باباه ومامته ناايمين دخل اووضته رسل كان بالحمام بتاااخد شااور 
رسل خرجت اول ما سمعت صووت الباب فتح 
قااادر كاان مدد عالكنبه من التعب 
رسل راحت نااحيته وملست على شعره وهو ناايم وبااسته على خده وبثوواني قاادر كانت بوستها بدل الخد على الشفاايف 
قاادر :وحشتيني 
رسل بغيظ :داايما بتعملها فيا وانا بسدق انك ناايم 
قاادر بتعب :يرضيكي اجي من الشغل مفحووت وماخدش تصبيره من دوول واشر على شفاايفها 
رسل بدلع قربت عليه وطيرت الي بااقي من عقله :تؤ ميرضنيش 
قاادر مسكها من وسطها وقربها عليه لكن فجاءه ضحك جاامد 
رسل استغربت في ايه 
قاادر وهو مش قاادر يمسك نفسه من الضحك بصي ورااكي 
رسل شاافت ولادها لاتنين بااصين عليهم وبيضحكوا 
وهي كماان فطست من الضحك 
قاادر قدر اخيرا يمسك نفسه راح بااسهم وبص على رسل وغمزها حااولي تخليهم ينااموا على ما اخد شااور واخرج 
رسل :ههههه شكلك يفطس من الضحك 
قادر وهو رايح الحمام :اضحكي اضحكي مهوو جااي على هوااكي 
رسل نيمت الولاد وحضرت العشا وجابته لقاادر ولبست قميص نوووم مغرري وقعدت استنته 
قاادر خررج شااف ولادوا ناموا ورسل محضرااله الاكل 
رسل :نعيما يا حبيبي 
قاادر وهو بينشف شعره :الله ينعم عليكي 
قاادر سرح فيها وبالأكل 
رسل بأستغراب :مالك في ايه 
قاادر مسكها من وسطها وقربها عليه جاامد مش عاارف ابدأ بمين الاتنين اطيب من بعض 
رسل :قاادر انا مش فااهمه 
قاادر ضحك برجووله :ابدأ بمين فيكي ولا بالاكل 
رسل فهمتله ووضربته على صدره :طب واللهي انك باايخ قووي 
قاادر مدهااش فرصه وانقض عليها 
وغاابوا في عالمهم 
عند ايااس 
روح البيت كانت ملك بتحضر وبتقلب المحطات بالريمووت اول ما جه اياس جريت عليه 
اتأخرت ليه رنتلك كتير وما بتردش قلقت عليك قووي 
ايااس مسك وشها وبااسها :متخاافيش كان عندي شغل وخلصته 
ملك :ايااس انا ليه حااسه شغلك الاياام دي يخص قدر 
ايااس ضحك :ان كيدهن عظيم 
ملك :شكي في محله انتو لقيتوا قدر قولي اماانه عليك 
ايااس :ايووه زين عرف هي فين 
ملك نطت من فرحتها 
اياس بغضب :ملك اهدي انتي ناسيه انك حاامل بتتنططي 
ملك قربت عليه وبدلع دوووبه :خااايف عليا 
ايااس :ملك انتو اغلى حااجه عندي ان ما خفتش عليكو هخاااف على مين 
ملك هنا دمعت واترمت في حضنه 
ايااس :ملك انا جعااان قووي ولا هنفصل هنا وغمزها 
ملك بحب :عشر دقاايق والاكل يكون جااهز 
عند قااادر 
كان ناايم على ظهرره ورسل ناايمه على صدره 
قاادر بسرحاان 
رسل 
رسل :امممممم 
قاادر :بتحبيني 
رسل :رفعت وشها ليه انا مش بس بحبك انا بعشك يا قاادر 
قاادر بحب :يعني لو طلبت منك تعملي حااجه نفسي فيها من زماان هتعمليها 
رسل :انا هعمل اي حااجه تخليك مبسووط
قاادر وهو بيلمس شعررها عاايزك تتحجبي 
رسل بصت في عنيه :انا كنت بفكر في الموضووع دا وكنت عاايزه اعملهالك مفاجاءه وانت بوضتها
قادر حضنها :بحبك يا رسل بحبك قووي 
رسل بصت في عنيه وانا بمووت فيك لكن ايه الي خلاك تطلب مني الطلب دا دلووقت ليه مش من اول مكنتش هقوولك لا 
قاادر بحب :كنت حابب ما اغصبكيش على حااجه ولبس الحجاب عايز قنااعه كنت عايز يخرج منك لوحدك 
رسل بااسته على رقبته بررغبه :بحبك 
قاادر وانا بمووت في جماالك 
تعااالي اقوولك كلمتين 
نسيم 
عند زين 
وصل القصر ونزلوا قدر فضلت واقفه وبااصه على القصر 
زين :ايه وحشك 
قدر بصتله بعتب :دنيتنا غريبه القصر دا دخلته بالغصب وخرجت من بالغصب واديني برجعله بالغصب 
زين كاان شااد على ايده من الغضب 
جت قدر تدخل 
زين مسكها من درااعها 
قدر وهي مش بصااله عايز ايه تااني 
زين مسك وشها بايده وخلاها تبص ناحيته 
زين :وهو بيجز على سنانه وانا بكلمك بصيلي هنا فااهمه 
قدر دمعت وزين قلبه وجعه 
زين اتنهد :قدر هندخل دلووقت وكأن شيئا لم يكن واننا سمن وعسل فااهمه ماما تعباانه ومش عايز اتعبها اكتر بمشااكلنا 
قدر هزتله براسها ومشيت وهو مااسك ايدها 
ضرب الجرس واستنوا 
فتح لهم اشررف 
قدر مش معقووول انتي كنتي فين 
زين :بمزاح ابعد من هنا يله مرااتي ورجعت زغررت بقى 
راامز :قدر 
قدر قربت عليه وبااست ايده ساامحني يا عمي
رامز :مساامحينك يا بنتي لكن ميصحش الي عملتيه دا 
قدر :كاان لازم اخد هدنه من كل حااجه 
رامز :مين الوواد الي في حضنك دا 
اشررف :اوعي تقووولي انه 
زين :ايووه ابننا 
رامز :لكن هي كانت كاتبه انها هتجهضه 
قدر :مقدرش يا عمي مقدرش انا مهما كان بيني وبين زين لكن مستحيل اغضب ربنا 
هنا نزلت رحاااب ومصدقتش عنيها لمى شاافت قدر  وابنها في حضنها
جريت عليها :وحشتيني يا بنتي كنتي فين كل دا 
زين :كانت عند مرراد 
اشرف :مراد ابن عمها 
زين :ايووه هو اصلا اخوها بالرضااعه 
رحااب :طيب يا بنتي رووحي ارتااحي انتي دلووقت وخليلي الجميل دا اشبع منه 
قدر ما كنتش حاابه تديهم ابنها لكن مش عايزه تجرحهم 
طلعت اووضتها وزين حصلها على طوول 
زين حضنها من ضهرها وفكلها حجاابها 
وبااسها على رقبتها وحشتيني 
قدر حااولت تبعد عنه مقدرتش 
زين :اششششش اهدي 
قدر :ابعد عني انا مش طايقاااك 
زين حااول يهدي نفسه وبعد عنها 
زين :يعني عايزه تووصلي لايه 
قدر :للطلاق عايزه اوصل للطلاق 
زين :غيييره طلاق مفيش هاتيلي اخرك 
قدر بصراخ :ايه البرود الي انت فيه دا انت اكييد متخلف 
زين هنا فقد السيطره على نفسه ومسك دراعها
قدر بلاش تشووفي التخلف على اصووله 
هتعمل ايه يعني اكتر من الي عملته
زين :لاااا هعمل كتييير ان ما ارتجعتيش وعيشتي زي العالم لكن نكد وقررف مش هستحمل انا عشت السنه ونص في غياابك انا معرفتش نفسي فيهم 
وساابها وخرج 
قدر بعد ما خرج استغفر الله العظيم 
نيمت ابنها وتووضت وصلت ومش عاارفه هتعمل ايه 
هنا ضررب موبايلها كان مراد 
ازييك يا قدر عامله ايه 
قدر :الحمدلله 
مراد :جوزك فين 
قدر :اتخانقنا وخرج معرفش فين 
مراد :جووزك فين


    
تعليقات