رواية مغتصبى اللعين الفصل الاول 1 بقلم/مروة على















رواية مغتصبى اللعين
الفصل الاول 1
بقلم/مروة على 

في واحد من افخم القصور المصريه يجلس ذلك الرجل الذي اخذ الشيب منه مأخذه  واعطاه من الوقار والحكمه ما لم يكن لاحد انه رامز القادري والد زين القادري 
ذلك الرجل الذي زرع في ولده كره النساء اجمع بسبب تلك الأمره التي احبها بجنون وهي زوجته والدة زين لكنها خانته مع عشيقها ومن ذلك الوقت وهو يرى جميع النساء فيها 
زين :صباح الخير يا بابا 
رامز :صباح النور يا حبيبي ازيك النهارده
زين :_تمام يا والدي هو الفطار جاهز ونده على ام محمد (وهي من الخادمات المخلصات في القصر )
صباح الخير يا بني 
صباح النور الفطار جاهز 
اه يبني اتفضلوا 
راحوا للسفره يفطروا 
رامز :ازاي الشركه والجامعه يبني 
زين :تمام يا والدي اذا عوزت حاجه هقولك 
رامز :ربنا يوفقك وافرح فيك قريب واشوف عيالك 
زين :تاني يا بابا تاني دنتا اكتر واحد اتجرحت من الحريم وبتكرهم عايز تورطني فيهم انسى انا مرتاح كده انا الحريم بالنسبالي للانتقام والمتعه وبس 

ولملم اغراضه وخرج راح جامعته هو استاذ جامعه بالاظافه انه صاحب اكبر شركات مصر

في مكان اخر 
في احد احياء القاهره البسيطه 
فتاه في الثاني والعشرين من عمرها تقوم بجد ونشاط بتجهيز الفطار لعائلتها البسيطه 

قدر :ماما يا ماما فوقي يا حبيبتي انا جهزت الفطار 
فريده والده قدر:صباح الخير يا روح الماما 
قدر :صباح النور يا احلى ماما في الدنيا كلها انا هروح اصحي قادر على ما تصحي بابا 
ماشي يا حبيبتي 

قدر راحت لاوضة اخوها التؤام قادر وكالعاده لازم يصحى بمقلب منها 
قدر بصراخ :قادر قادر قاااااادر قوم بسرعه 
قادر قام مفزوع في ايه يا مجنونه 
قدر بضحك هههههههه ولا حاجه الفطار جاهز 
قادر مسك المخده جنبه ورماها عليها واللهي لاوريكي المره دي ولحقها وهي استخبت ورا مامتها 
فريده بضحك في ايه مالكم 
قادر :بنتك المهبوله لازم كل يوم تفزعني 
قدر :خلاص يا دودي بهزر معاك قلبك ابيض حتى دنا عاملالك الفطار بأيديا دول 
قادر :اكيد حطالي سم فيه 
قدر طلعتله لسانها 
كريم والد قدر :في ايه يا اولاد ايه الصوت دا 
قدر ريت على باباها وحضنته ولا حاجه يا بابا بس دودي زعلان شويه 
قادر :يا حج البنت دي ضيعت هيبتي مش كفايه مستحملها في البيت دي ورايا في الجامعه كمان 
كريم بضحك:خلاص متندبش حضك زي النسوان كده  هي سنه وهتخلص وهتبقى بنتي احلى واكبر مهندسه فيكي يا مصر 

قدر حضنت والدها 
انشاء الله يا بابا ارفع راسك واكون زي منتا عايز ربنا ميحرمنيش منك ابدا 

قادر بمزاح :مهي السنه دي مبتخلصش يا حج 
كريم :اخرس يله وتعالوا نفطر 

فطروا في جو اسري وراح كل واحد على دوامه ويا عالم اليوم دا مخبي ايه لكل واحد فيهم 

قادر وصل اخته كليتها وراح كليته هو بيدرس في كليه طب اسنان ومن المتفوقين فيها 

عند قدر 
دخلت الكليه وكان في مجموعة شباب واقفين منهم واحد اسمه اشرف عينه كانت منها من بداية الجامعه 
اشرف نده عليها :انسه قدر 
اتفضل 
اشرف :لو ممكن عايزك تفهميني مادة الدكتور زين انا مبفهمش غير لما بدرس على السلايد بتاعك 
قدر :انا اسفه معنديش وقت ومشيت بدون ماتسمع رده 
جه واحد من صحابه 
ايه يا اشرف لسى مش مدياك ريق حلو 
اشرف :لا دي واحده محترمه قوي انا هطلبها اول ما نخلص السنه دي 
ربنا يجيب الي فيه الخير 
ملك :عايز ايه الواد ده اروح اربيهولك 
(ملك السيد اعز صديقه عند قدر وصاحبتها الوفيه شخصيتها قويه عكس قدر طويله وعيونها عسلي وجسمها منحوت )
قدر :لا يا ملك مفيش حاجه عايزني افهمه مادة الدكتور زين انسي 
انتي ازيك النهارده 
الحمدلله تمام 
قدر :يالله نروح المحاظره قبل ما تبلش دكتور زين رخم قووي 
دخلوا المحاظره وكانوا منتظرين الدكتور زين لان اليوم كان وقت توزيع العلامات 
دخل الدكتور وكان بعض الطلاب كارهاه وبعضهم هيمان بشخصيته وجماله لكن هو مكنش بيعبر حد 
زين :السلام عليكم 
وعليكم السلام 
احد الطلاب :دكتور امتى تسليم العلامات 
زين :بتهكم مستعجلين على ايه دي علامات دي النهارده العلامات لكن علاماتكم زي الزفت كاني بشرح للحيطان 
الطلاب اتأففوا من اسلوبه 
زين طال الورق :فين قدر كريم وملك السيد 
ملك وقدر رفعوا ايديهم :احنا يا دكتور 
زين :برافوا عليكم انتوا الوحيدين بالقاعه جايبيين فل مارك 
ملك وقدر :_فرحوا اوووي شكرا يا دكتور 
زين للطلاب 
من هنا ورايح انا هرسب كل واحد مبيجبش علامه محترمه انا مش بقعد ساعات اشرح واتكلم مع نفسي سامعين 

زين :مفيش محاظره النهارده هوزع العلامات الي تشرح القلب  واخرج 

خلصوا البنات محاظراتهم وضربت قدر على اخوها وكان مبيردش فروحت مع ملك وكان الوقت اتأخر وهي بتستنى بقادر 

عند زين 
خلص محاظراته وراح الشركه 
في المكتب 
دخل اياس وهو صاحب زين المقرب شبهه في كل حاجه الا انه بيحب المزح والمرح عكس زين ماخد الحياه جد 
اياس :ازيك يا عم فين الغيبه دي 
زين بدون ما يبصله 
ولا حاجه رحت الجامعه واديني قدامك 
اياس :متفكك من الشغل خلينا نهيص 
زين بصله ورفع حاجبه 
الشغل حاجه والي بنعمله بعدين حاجه تانيه خالص سامع 
اياس :ايه يا عم بهزر واخدها جد كده ليه بس 
زين :روح مكتبك وشوف هنسهر فين النهارده عايز تغييير 
اياس :قشطه يا عم العموم 

خلصوا في الشركه والمسا راحوا ملهى ليلي بيسهروا فيه دايما 
زين :انا قرفت من هنا عايز تغييير 
سوزي :_جت لزين وبدلع وحطت ايدها على كتفه اي يا بيبي وحشتني 
زين بصلها من فوق لتحت وهو قرفان منها 
شيلي ايدك الوسخه دي مليش مزاج ليكي النهارده عايز حاجه انظف 
سوزي اتغاضت منه قوووي وراحت 
اياس بضحك يخرب بيتك احرجتها 
زين :بلا قرف 
فضلوا يشربوا لحد مبقوش يشوفوا حاجه قدامهم 
اياس :ايه همفضل كده 
زين :بثمل تعال نخرج يمكن نشوف حاجه انظف 
ومشيوا وركبوا عربياتهم وهما مش قادرين يصلبوا طولهم اصلا شاف زين بنتين ماشيات في الشارع لوحدهم وهو مش عارف بيعمل ايه وقف العربيه قدامهم 
واياس لمى شافوا وقف وقف وراه 
وبداوا يحاصروا البنات وهما بيجروا منهم 
قدر :_ارجوك ابعد عنا 
زين وهو مش شايف قدامه قدامي عالعربيه خليه بمزاجك احسن من غصب عنك 
اياس حاول يمسكهم معاه 
ملك كانت ماسكه بايد قدر لكن زين مسك قدر ودخلها العربيه وخدرها 
ملك حاولت تنقذ صاحبتها لكن عيون اياس كانت عليها وباسرع ما عندها جريت منه 
زين خد قدر شقته واغتصبها بكل وحشيه وهي كل دا مش واعيه على حاجه مغيبه 

عند ملك جريت منهم بكل ما عندها من طاقه وضربت على قادر مره واتنين وتلات ومبيردش 
راحتلهم البيت 
وخبطت جامد قووي 
ام قدر كانت خايفه عليها قووي لانها اتأخرت 
مييين
انا يا خالتوا افتحي بسرعه 
في ايه يا بنتي مالك وفين قدر متش معاكي ليه 
خالتوا قدر في واحد خدها واحنا جاييين وقالت لها كل حاجه بالتفصيل 
ام قدر وقعت من طولها مع دخلت كريم 
فريده في ايه مالك 
حكتله ملك كل حاجه حصلت 
كريم حاول يتمالك اعصابه ومتعرفيهوش مين دا 
ملك :الدنيا كانت عتمه لكن انا شبهته للدكتور الي بيدرسلنا هندسه 
والكلب قادر فين عنكم
كلمته قدر كتير ومكنش بيرد 
فريده :انا عايزه بنتي جيبولي بنتي 
قادر خبط ودخل :راح عليه باباه وضربه بالالم 
قادر انصدم 
في ايه يا بابا 
اختك فين يله 
انا قلت اكيد وصلت البيت انا نسيت تلفوني النهارده ورحت كليتها كانت روحت 
كريم :اختك اتخطفت يا محترم يا راجل يلي موصيك تاخد بالك منها 
قادر :_انتو بتقولوا ايه اي الي حصل حكتله ملك كل حاجه حصلت 
قادر خرج يدور عليها 

عند اياس روح شقته وفضل يضرب على زين ما بيردش عايز ينبهه على الي عمله وهو مش في وعيه 


عند زين كان نايم وهو مش واعي هو عمل ايه ةلا انه خد شرف بنت ملهاش ذنب الا انها وقعت في طريق حيوان زيه 
فاقت قدر وجسمها كله مكسر ومورم وكانت عريانه ولمى شافت نفسها كده فضلت تصرررخ 
صحي زين على صوتها وشاف الدم في كل مكان وانه خد شرف وحده بالغصب 
زين عمره ما خد وحده بالغصب الا برضاها وكلهم اصلا مش بنات 
زين قام لبس شورت اهدي اهدي لو سمحتي انا معرفش ازاي دا حصل 
وهنا خبط الباب 

تعليقات