رواية مغتصبى اللعين الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم/مروة على

رواية مغتصبى اللعين
الفصل الثالث والعشرون 23
بقلم/مروة على


عند قااادر خبط الباب كان والده
قاادر انصدم بااابا
كريم زقه ودخل
قادر :بااابا سبني افهمك كل حااجه
كريم لفله وضرربه بالالم
ازااي تعمل كده ببنات النااس يا حيووان انت كده متفرقش حاااجه عن جوز اختك
هنا خرجت رسل عالصووت
قاادر بغضب :لا يااا والدي تفررق وتفرق قووي كماان وراح مسك رسل من درااعها ان دي مراااتي وبرضاااها وبتحبني لكن قدر في حيووان اغتصبها واتجوزها بالتهديد وعايشه وهي ميته
كريم بغضب :انت بتبرر لنفسك ايه يله انك تاذي بنات الناس عاادي كده
قادر :_انا ما اذيتش حد ياا والدي دي مرااتي على سنة الله ورسوووله
كريم :رجع البنت لاهلها دلوقتي ومعايا
رسل قربت على كريم
ومسكت ايده وباااستها
عمي اناا بحب قاادر قووي ومش ممكن استغنى عنه انا من غيرره اموووت ارجووك يا عمي سامحنا ارجوووك اعتبرني زي بنتك
كريم مسك ايدها بحنيه :بتحبيه بعد ما عرفتي انك مجرد وسيلة انتقااام لاخته
رسل نزلت راسها وبألم :اااه يا عمي وحطت ايد كرريم على بطنها
سامحنا يااعمي على شان حفيدك الي جااي بالسكه ده
كريم :انا مش هشيل اثمكوا على رقبتي وهديكوا فرصه لكن وبص على قاادر هتيجوا تعيشوا معاايا في البيت غير كده هفضل غضبان عليك ياا قااادر
قادر مسك ايد والده وبااسها
كله الا غضبك يا حج
كريم :انا هستناكم تحت على ما تلموا هدوومكم
جه كريم يخرج نده عليه قاادر
بااابا
كريم عرف ابنه هيسال ايه ولفله :نعم
قاادر بغمووض :مين الي قاالك عن جووازنا وبالتفصيل
كريم :ملكش مين الي قاالي المهم اني عرفت
نزل كريم العربيه وضررب على 
الووووو
مجهووول :ازييك يا صااحبي
الحمدلله تمااام
مجهوول :حصل ايه معاااك
رحتلهم وبهدلتهم شوويه وهاخدهم معايا
مجهوول :ليه هتاخدهم
كريم :انا مش هشيل اثم حد برقبتي هاخدهم البيت عشان اتاكد ان قاادر بيحبها وهي مش بالنسباله للانتقام وبس ولمى اتأكد انه يقدر يشيل مسؤليه ويفتح بيت هطلق سراحهم
مجهوول :اعمل الي تشووفه مناسب وانا في ظهرك
طيب يا صااحبي سلام لانهم جاايين عليا
طيب بالسلامه
ركب قاادر ورسل العربيه وقااادر حس بخووف رسل من مقابلة والدته
متخاافيش ماااما حنينه قوووي هتحبيها
رسل فضلت سااكته وبصتله بوجع على المواقف الي خلاها تعيشها
عند زين
بعد ما ناام مع قدر ودمووعها على خدها نااام على ظهره ولمى شااف بتترعش وخاايفه حضنها
اششششششش اهدي اهدي محصلش حاااجه لخووفك ده ونيمها على صدره
رفع وشها بايده وخلاها تبص في عنيه
قدر انا بحبك بجد وكل ما اقرررب منك بتأكد من دا انا مش شاايف غيرررك كل حااجه فيا عايزاكي
حس بدموعها
زين مسح دمووعها بايديه
متعيطيش قدر انا عاايزك تسااعديني ابعد عن الحررام عايزك تغنيني عن كل نسوووان العالم رغبتي مش بايدي
قدر لاول مره تسرح فيه وبملامحه وتسرح في شكله الرجوولي وتسرح بلوون عنيه وشعره الكثيف
قدر خجلت من نفسها وخبت وشها في صدره
زين رفع رااسها وبص في عنيها انااا بحبك بجد وانتي مش وحده عرفتها والسلام
قدر تاهت بلوون عنيه
زين حس بده وقررب عليها وخد شفاايفها بقبله مسكره يتقنها بشده ولاول مره قدر شااركته بدوون ما تحس
زين لمى حس بتجااوبها اتماادى
لكن قدر فااقت على نفسها
زين ارجوووك ابعد
زين مكنش قاادر يبعد نفسه عنها لكن مسك نفسه بالعافيه عشان ميخوفهاش وتتقبله
و حضنها جاامد قووي لدرجه ان عظاامها كانت هتتكسر ونيمها على صدره وناموا

عند ايااس
كان بيضرب على ملك وهي ما بتردش
جته فكره ضرب على والدها
الوووو
صبااح الخير يا عمي
ابو ملك :صباح الورد يا بني ازيك وازاي الوالد والوالده
اياس :الحمدلله بيسلموا
عمي انا بضرب على ملك ما بتردش لازم نلحق نروح نجيب الشبكه
ابو ملك :يمكن ناايمه يا بني هصحيها واخليها ترنلك
ايااس :لا لا يا عمي متصحيهاش انا هصحيها نفسي اشووف شكلها وهي فاايقه
ابو ملك :ههههههه وجاتك ايه يا بني طيب بانتظاارك
ايااس :مساافة السكه وجي انشاء الله
سلام
عند قااادر
وصلوا البيت وخبطوا
فتحت فريده طبعا كان كريم قايلها كل حااجه
دخل كريم :السلام عليكم
فريده :وعليكم السلام
دخل قااادر ورسل
فريده بصت لرسل من فووق لتحت
قاادر قرب على مامته وبااس ايدها
ازيييك يا امي
فريده شدت ايدها منه ابعد عني وانسى ان ليك ام
قااادر قرب عليها :امي انا فاااهم وجعك وانك حاابه تفرحي فيا لكن انا مقدرتش الانتقااام عمااني ورسل كويسه لمى تعرفيها هتحبيها
فريده بصتلها بقرف
وملقتش تتجوز الا الي اخوووها اكتر واحد اذى اختك
ماما رسل غيرهم دي مراتي يا ماما
وانا مش عايزها يا قااادر اشوف هتختار انا او هي
هنا كريم ادخل
فريده دا امر واقع ولازم نتقبله ومرات ابنك حااامل دلووقت في ولد بالنص
فريده بدمووع
افهمووني يا عالم انا مقدرش انا ما فرحتش ببنتي وضااع حقها ومفرحش كمان بابني
رسل قربت عليها وبدمووع
انا اسفه يا طنط انا بحبه ومقدرش ابعد عنه ارجووكي اعتبريني زي بنتك
فريده بغضب
اعتبرك زي مين
بنتي مش زيك ولا عمرها هتكوون زيك انتي ابني سترك واتجوزك لكن بنتي اخووكي اغتصبها واذاها وبعدين اتجووزها
رسل بدموع بصت لقادر كانها بتقوله ادخل دافع عني
قادر :امي دي مراتي يا تقبلينا لتنين با هروح ومش هتشوفي وشي مره تاانيه
فريده بغضب
يعني انت بتبيع امك على شان دي
كريييم بغضب :بس اسكتوا ايه بتتكلموا كاني مش موجود
قاادر خد مراتك وخش اوضتك
فريده سكتت ولمى دخلوا
حرام عليكوا جايبينها تعيش معايا انا مقدرش مقدرش
كريم قرب عليها وبحنيه
فريده انتي عمرك ما كنتي طالمه البنت دي ابنك اذاها وهي ملهاش ذنب ومثل عليها الحب وهي بتحبه بجد حررام نظلمها وحاامل بحفيدك وبهزاار هتكووني احلى تيته بالعالم
فريده سابته ودخلنا 
عند اياااس
وصل بيت ملك
وخبط
فتحله والدها
صباح الخير يا عمي
صباح النور يا بني
ملك لسى نايمه
ايوووه
طيب بعد اذنك ممكن ادخل اصحيها
بس يا بني يمكن تتدايق
متخافش يا عمي هي دلوقت مراتي مش هزعلها
طيب يا بني زي منتا عايز اوضتها هناك اهي
دخل ايااس وقفل الباب وراه
كانت ناايمه وملاية السرير كاشفه نص جسمها
وشعرها مفرود ولابسه بجامه شورت وشيال
ايااس حس نفسه تنسحب منه اول مره يسوفها من غير حجاب
راح وبدأ يحسس على شعرها وقرب عاايز يبووسها
ملك بخضه صررخت
انت بتعمل ايه هنا
اياااس ببرود بصحي مرااتي
ملك حاولت تصبط نفسها طيب اخرج عايز البس وهخرجلك
ايااس قرب عليها ومسكها ووقفها
وهو بيبص في عنيها انتي غريبه قووي بتشديني بطريقه فضيعه وقررب بااسها وهي مستسلمه ولمى فااقت على نفسها بعدته هو كان مش قااادر
كمل وبدا يلثم برقبتها
ملك مش قادره تبعده وبدموع
ارجووك يا اياااس اهلي برا
بصلها
ومسح دمووعها عشر دقاايق والاقيكي جاااهزه هنخرج نجيب الشبكة
ملك هزتله براسها
خرج اياااس
وفضل يضرب على زين ما بيردش
قدر فااقت على صووت الموبايل
وصحت زين
زين بنعس :في ايه
قدر :تلفونك رن كتيير قووي
زين خده منها بنعس
الوووو
ايااس :الوووو ازيك رنتلك كتير ما بتردش ليه
زين :عايز ايه
اياااس :باركلي خطبت
زين :طيب سلام
اياس :رايح فين يله
زين :هفوق واكلمك
وفصل في وشه الخط
قدر قااامت وكاانت بتفكر في حااجه وعايزه تنفذها
زين
زين بنعس :انا عايز انام اطلبي الي عايزاه لمى افوووق
قدر قربت عليه وبصت في عنيه
دلووقت
زين فاااق من لوون عنيها وشدها لعنده
زين انا عايزاك 

تعليقات