رواية مغتصبى اللعين
الفصل الثاني عشر 12
بقلم/مروة على
زين :حاااجة قدر هاانم تنتقل لاوضتي ودلوووقت
حااضر يا زين بيه
جت قدر تتكلم لا طب
وقبل ما تكمل شدها زين من ايدها وخدها اوضته
قدر نزعت ايدها منه
ايه الي انت بتعمله دا عايز توصل لايه
زين :ولا حاجه انتي مش بتقوولي اني مش جوزك وبثواني قرب عليها ومسكها من وسطها
انا هخليكي تتأكدي اني جوووزك ورقي وعملي
قدر خااافت منه
انت بتقوول ايه انت
زين ببرود :زي ما سمعتي من هنا ورايح انا جووزك فعليا وعمليا يعني متخطيش برا القصر بدون اذني وشعرك دا هقصهولك اذا شفتك برا الاوضه دي بدون الطرحه واشزرف تعاملك معاه بحدوود ومفيش ضحك مع رجااله حتى بابا اذا شفتك قااعده تتكلمي معاه او سمعت انك طلعتي عليه بشعرك وبهمس
مش هرحمك يا حلووه
قدر كانت مصدووومه من كلامه ومش عارفه هتتصرف معاه ازاي
وبدمووع
ارجوووك ابعد عني انا مش قدك انا بحااول ارجع لحياتي انت قولت هتعيشي زي ما كنتي عايشه ولا كاني موجود فين وعودك دي انت نسيت انت عملت فيا ايه
زين دموعها اثروا فيه
مسك ايدها لكن قدر شدتها بسرعه
زين حاول يتكلم بهدوء
قدر انا عاارف اني أذيتك وجااامد جدا لكن انا جواايا حاجات عايززااكي في حاااجه غريبه فيكي بتشدني مش عارف ايه هي انا حاسس نفسي مرااهق في حاااجه جوايا بتحصل مش عااارف اوقفها
قدر فضلت ساااكته
زين افتكر انها عايزه تديه فرصه وقعد قبالها
قدر ارجووكي سامحيني انا واللهي ما كنت في وعيي
خلينا ننسى الي حصل مش يمكن نقدر نحب بعض ونعيش مبسوووطين
قدر قااامت وزقفت له
لا بجد شاابو فنان الا قولي يا زين انت خدت الي انت عايزه مني عايزني تعمل فيا ايه انت الي زيك ملووش قلب على شان اديله فرصه انا لمى هحااول اسلم قلبي لحد هسلمه لوواحد يخاف ربنا فيا
وبصت في عيوونه
لو اختك حد عمل معاها كده كان موقفك هيكوون اييه
زين فضل ساااكت ومش مديها رد فعل
قدر
انا هرجع اوضتي وانسى الكلام الي قولته وانسى اني اجي اقعد معااك هنا كمل الوساخه الي بتعملها وانا هكمل حياتي احسن ليا وليك
زين ببرود حط ايديه في جيبه
خلصتي
قدر :بصتله بقرف اه خلصت
زين :وانا ما بحبش اعيد كلامي من النهارده انتي مراتي وهتقعدي عندي هنا في اوضتي ومتفكريش اني معجب فيكي لا سمح الله لا
لكن في حااجه جوايا عايزاكي سميها رغبه سميها شهوه الي انتي عايزاه وجه يخرج
واه صحيح اذا جيت ولقيتك مش هنا هعمل حااجه جربتيها قبل كده بس الفرق المره الاولى مكنتش في وعيي انما النهارده غييير وباسها عالطاير وخرح
قدر خااافت اوووي ومكانتش عاارفه هتعمل ايه
ضربت على ملك
الووووو
قدر :الحقيني يا ملك انا خايفه قووي
ملك بخوف :في ايه مالك
حكتلها قدر كل حاجه حصلت
ملك انا خايفه قووي دا بااين انه اتجنن
ملك :دا في مصلحتك يا هبله انتي
قدر :بصراخ مصلحت ايه انتي التانيه بقوولك عايزني اقعد معاه بنفس الاوضه
ملك :قدر انا عارفه انتي حاسه في ايه لكن دا الحل عشان تاخدي حقك منه وتبردي قلبك انتي فعلا هتنقلي لاوضته لكن مش هتخليه يطول شعره منك
قدر :بدموع انتي بتقولي كده الي ايده في النار مش زي الي ايده في الميه
ملك :هتقدري يا قدر سدقيني لكن خدي بالك لازم كل حاجه فيكي طبيعيه سامعاني يعني البسي وميكب وكل حاجه بس على خفيف ولمى يحااول يقرب منك ابعديه باي طريقه وقوليله انك عايزه وقت على ما تاخدي عليه
قدر :انا خايفه اللعبه دي تقلب ضدي انا لو عملي حاجه تانيه هقتل نفسي
ملك :مش هيعمل لانه بيحبك وانا متأكده من كده لكن بيكابر على نفسه
قدر
هشوف هعمل ايه واقولك سلام
عند زين خرج من عندها وكاان حاسس بنار جوااه كل حاجه فيه عايزااها
مالك يا زين فيك ايه دنتا مشيت مع ملكات جمال وما هزوش فيك شعره
وهنا جه اياس
مسااااء الخير
زين ببرود اهلا
في ايه مالك
زين :ايه الي جابك
اياس باستغراب انت بتكلمني انا منا دايما راشق عندك ايه الغريب في دا
زين :انا تعبان شويا البيت بيتك يا اياس
ايااس :انت حبيتها يا زين ومش قادر تعترف لنفسك بده
زين حاول يغشم نفسه :هي مين دي
ايااس
هههههه الي انا شايفها بعنيك دي
زين حط ايده على وشه
مش عارف يا اياس لكن عايزها جنبي مش عايزها تبعد عن عيني ابدا لكن انا حالف ما احب جنس حوا كله جنس واطي
اياس :صوابعك مش وحده يا زين
زين فضل سااكت انا هطلع ارتاح
وانا هروح اشوفك بعدين
زين دخل اوضته كان الخدم نقلوا حاجتها الاوضه وهي كانت بتصلي فضل يتأملها مع كل حركه بتعملها كانت بتاخد عقله
خلصت قدر وطوت سجادة الصلاه وطنشت زين ولا كانه دخل
زين :شطووره بتسمعي الكلام
وخدت مخده
وجت تناام على الكنبه
زين :انتي هتعملي ايه
قدر برضوا متكلمتش
زين راحلها
انا بكلمك انتي هتعملي ايه
قدر :هنام يعني بعمل ايه
زين
عايزه تنامي نامي لكن على السرير مش هنا
قدر :وحضرتك هتنام فين
زين :على ما اظن السرير واسع قووي يسع من الحبايب الف
قدر تعبت من الكلام ومجادلته اتنهدت
انا مستحيل انام معاك في سرير واحد
زين :متخافيش مش هقرب منك
قدر بدمووع
ارجوووك كفااايه كده خليني براحتي
زين صعبت عليه
اذا كان كده انا هنام هنا وانتي ناامي على السرير
لا شكرا مش عايزه
زين :انا قولت الي عندي
قدر بدموع حااضر
لكن قبل ما تنام طلبت حد من الخدم وزين استغرب هي عايزه ايه
دخلت الخادمه بعد ما خبطت
اتفضلي يا هانم
قدر :عايزكم تغيرولي ملايات السرير دلوقت
الخادمه
من عنيا يا هانم وخرجت
زين باستغراب
الملايات نظيفه عايزه تغيريهم ليه
قدر بصتله بقرف
ريحتك فيهم وانا بقرف من ريحتك
زين شد على ايده بغضب
اتقي شري يا قدر
قدر طنشته
وزين مسك دخانه ومن التلاجه الي عنده بالاوضه خرج مشروب وخرج للتراس يشرب
قدر خاافت لانه لمى بيشرب ما بيعرفش هو بيعمل ايه وراحتله
زين
زين بصلها بطرف عينه عايزه ايه ضايل حاجه مقولتيهاش
قدر :_لو سمحت بلاش تشرب
زين :ههههههه خايفه علي ولا خاايفه مني
قدر حاولت تتصنع القوه :لا اكيدد مش خايفه عليك انت حر بلي بتعمله لكن انا خايفه على نفسي منك انت لمى بتشرب ما بتعرفش انت بتعمل ايه
زين :خشي جوا
قدر :لا مش هخش ومسكت المشروب وكسرت القزازه
زين وصل اخر مرحله من غضبه
ايه الي عملتيه دا
قدر حاولت تتماسك
اولا دا حرااام وبيذهب العقل يعني الانسان مبيعرفش هو بيعمل ايه ولا بيتصرف ازااي
زين قرب منها وهي بترجع لورا
يعني انتي بتعرفي ربنا
قدر :الحمدلله مش مستنياك تقيم ديني
زين :ههه طيب انا عااايزك وريني ازاي هترضي جووزك ومتغضبيش ربنا
قدر :صارت تتاتأ انا هو لا ميصحش
زين :اي هو الي ميصحش مفيش حاجه متصحش لمى جوزك يطلبك
قدر :حاوولت تتماسك ايوووه لكن انا ربنا مدين عذر يخليك متقربليش
زين :مش فاااهم ازاي يعني وبعدين خطرت في باله
اهاااا اما نشووف الايام جااايه يا شيخه قدر
قدرت تنفست
الحمدلله يا رب
زين راح نااام على الكنبه
وقدر جت الشغاله غيرت الملايات لكن من خوفها كانت مش عارفه تنام فقامت جابت كتبها وشغلت النور وقعدت تدرس
زين كان حاطط دراعه على وشه عايز ينام
ولما شاف النور
في ايه
قدر بدون ما تبصله مفيش حاجه زي منتا شاايف
زين فهم انها خايفه كان باين من وشها
قدر نااامي انا مش هاجي جنبك
قدر :انا مش خايفه لكن افتكرت حاجه وبدرس عليها
زين :حاولي متتاخريش ما بعرفش انام والنور شغال
قدر اتشجعت ولملمت كتبها
ولا يهمك انا هقفل النور وهروح ادرس في اوضتي
زين كان كاتم ضحكته ازاي مسدقت عايزه تخرج من عنده
زين :بضحكه مكتووومه لا ازاااي دي اوضتك برضوا ادرسي هنا وخدي راحتك
قدر :طب ليه التعب دا بس انا عايزه راحتك هروح ادرس في اوضتي وارجع انام هنا
زين :اهااا وقاااام وعدل قعدته قولتيلي عايزه راحتي
قدر ببراءه :اه واللهي
زين :تؤ تؤ تؤ مش غلط يا شيخه تحلفي كدب
قدر اتغااضت منه وجت تخرج مسك ايدها
زين كان مش،قادر يسيطر على نفسه
وبهمس
فيكي حااجه مختلفه انا نفسي مش عارف اي هي وقرب عليها وحضنها وغرس راسه في عنقها وبدا يقبلها وهي بتترعش بين ايديه ودموعها بتنزل
ابعد عني
زين بعالم تاني وبهمس مش قاادر انا عمري ما كنت عايز حد من جنس حوا للدرجادي
قدر زقته وجريت برا الاوضه وراحت اوضتها وقفلت على نفسها
زين وعي لنفسه هو عمل ايه وراح عليها خبط على الباب وكانت ما بتردش خاف عليها لتعمل بنفسها حاجه
قدر افتحي يا اما هكسر الباب
وبصوت عالي فوق الي بالقصر بقلك افتحي
قدر فتحت
وبصوت مبحوح من العياط
عايز ايه
زين ببرود
تعالي نامي
قدر :سيبني لو سمحت هنا
زين دخل ودخلها وقفل الباب يبقى هنام هنا
قدر افتكرت كلام ملك
زين جه يقرب منها لكن قدر اتنهدت
لو سمحت يا زين انا هديك الي انت عايزه وهعمل الي ربنا امرني فيه تجاهك لكن سبني اتعود عليك وبدمووع ارجووك
زين :ومش هتتعودي عليا طول منتي بعيده لازم تقربي
قدر :انا موافقه علي بتقوله لكن بشرط