قصة جنون سما البارت السابع 7 بقلم جنات بدر


قصة جنون سما
البارت السابع 7
بقلم جنات بدر



صباح يوم جديد وفي أمل جديد 

سما فتحت الأميل 
سما صباحؤؤؤؤ فل 
محمود صباح جميل على عصفورة النيل 
فينك يابت بتقفلي فجأه ليه 
سما اقولك سر 
محمود قولي خير 
سما اصلوا انا عامله إميل في السر محدش يعرف 
محمود ليه كده 
سما عشان مش مسموح وانا نفسيتي تعبانه ولو فضلت كده احتمال اموت عشان كدا 
محمود بقلق طيب انتي حصل معاكي ايه 
سما بواجع مفيش 
محمود يابت قولي انتي خايفه مني انا عندي اخلاق وأهلي مربيني صح يعني متخافيش 
سما خلاص سيبها بظروفها 
محمود طيب انا ماشي ومش هفتح فيس 
سما ماشي رايح فين جنات بدر 
محمود رايح الج&يش 
سما بجد الله كان نفسي اروح الجي&ش أوي 
محمود نفسك في ايه ياختي 
سما هههههههه اروح الجي&ش 
محمود اقعدي على جنب يابت ياهبله بلا نفسي اروح الج&يش 
انتي لو شفتي اللي بيشوفوا هتحمدي الله انك بنت 
سما ليه يعني 
محمود المهم انا ماشي بكره وعايزه اسمع صوتك لو مره وحده بس 
سما حست بن&غزه في قلبه سما ممنوع انا بتكلم شات بس 
محمود يابت بقولك حابب اسمع صوتك محدش عارف هارجع ولا لا 
سما هترجع بخير ان شاء الله وهنتخانق كتير وترخم عليا زي عادتك جنات بدر 
محمود سما انا مش بهزر طيب ابعتي رقمك وانا أكلمك 
سما لا مش هينفع وغير الموضوع 
محمود يااوزعه اخلصي ابعتي رقمك ويلاه 
سما لا قولت بتكلم شات بس 
محمود والله مش هعملك مش&اكل انا هسمع صوتك بس وافصل 
سما بردو لا مش هينفع 
محمود يابت متنشفيش دماغك اخلصي 
سما وانا قولت لا يعني لا 
محمود سما بجد هزعل منك يلاه جدعه اسمعي مني 
سما وانا قولت مش هينفع 
وفصلت 
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم 
سما وحست بي وجع شديد في قلبها 
وبقيت تعيط جامد وبحرقه وحاسه قلبها هيوقف من الوجع 
بقيت تصرخ بصوت مكتوم ليه يارب ليه أنا عملت ايه 
عشان يحصل فيه ده كله ايه ذنبي انا مش عايزه أعيش تاني انا كره&ت الدنيا كره&تها ومش عارفه اعمل ايه انا بقيت وحي&ده رغم الكل حواليه ليه محدش حاسس بوج&ع ليه محدش بيشوف عيوني اللي زي كسات الد &م ليه محدش ملاحظ الح&زن والوج&ع على وشي ليه يا رب يا رب أنا تعبت ومعنديش طاقه اتحمل 
خلاص مش قادره انا تعبت ولا قادره أقرب من شخص ولا قادره ابعد عن شخص وخبطط ايدها على الأرض جامد اه آآآآآآه ااااه ياوجع قلبي تعبت بجد تعبت
لا حول ولا قوة الا بالله 
محمود ليه مش فاهمه اني حابب اسمع صوتها وبعدين ديما بتصدني ليه مش حاسه بيا ليه ياسما مش عارف 
وبعدين أنا بجد اتعلقت بيكي وبفتح عشانك انتي بس 
استغفر الله العظيم واتوب اليه 
رجعت فتحت سما كانت منزله بوست مكتوب عليها 
إذا أردت شيء بشده فاطلق سراحه فإن عاد إليك فهو ملك لك
وان لم يعودفانه لم يكون لك من البدايه 
لقيت محمود حطتها على البروفايل 
رحت هي كمان حطتها جنات بدر 
محمود بعت الصور وقال ايه ده بقى افهم 
سما قالت ايه 
محمود ليه بتعملي زاي افهم 
سما قالت بغضب اولا دي أنا اللي منزلها وانا حره بقي 
محمود طيب ياسما برحتك انا مش هتكلم تاني 
سما بمرح طيب خلاص بقى يامشاكلجي بلاش نكد 
وانت هتروح وترجع هتلاقيني قاعده هنا ومش هروح في مكان
محمود بزعل سما انتي دماغك ناشفه جنات بدر 
سما طيب خلاص بقى متزعلش خليك رويح يابا رشدي 
محمود هههههههه ماشي يااوزعه هتوحشني 
سما ربنا يحفظك ويحميك 
محمود تسلمي 
سما طيب مش هتخد الفون ليه 
محمود عشان ممنوع وبعدين هما 10ايام بس وهخد الشهادة 
سما ربنا يعديهم على خير جنات بدر 
محمود سلام خلي بالك من نفسك 
سما وانت كمان ربنا يحفظك ويحميك يارب 
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد 
عده يومين وسما حاسه بخنقه وضيق 
ومش بتعمل حاجه غير انو ترجع المحادثه بينها وبين محمود 
وتبتسم على كلامه ورخامته وقد ايه بجد بتكون سعيدة ومبسوطه وهي بتكلم على الرغم انو شخص متعرفوش أو شافته قبل كده بس قادر بجد يسعدها بهزارو ورخامته معاها وقد ايه اتمنت انو الوقت يوقف وهي بتكلمها وانو الوقت ميعديش 
بس للأسف بتصحا على الحقيقة المره انو مربوطه بشخص أخر قد ايه نفسها تقرب من محمود وقد ايه زعلت عشان كانت نفسها تسمع صوته لكن لا دي سما وهي حطط قواعد وحدود ليه قبل متعمل إميل ودي اخلاقها حتى لو مش بتحبه عثمان بس لازم تكون صيناه ومش لازم تقرب من شخص وهي مخطوبه 
وبعدين سما قبلتها الصوره ونظراتها جات عليها وبعدين مقدرتش تمسحها وراحت حفظتها وابتسمت أول ماشفتها 
وبعدين ملامح وشها اتغيرت 


                   البارت الثامن من هنا 


تعليقات