قصة احببت مجنونة
البارت الثاني والعشرون 22
بقلم الاء
سيف جز علي اسنانه... عجبك كده يا امي.
امل... معلش معرفتش اربي حقكك عليا
نور طلعت اوضتها جي تقفل الباب لقت مازن بيزق الباب
مازن... الناس اللي قاعدت تتجاهلني تحت
نور... عايزه انام تصبح علي خير
مازن.. ودا نعتبرو انك بتكروشيني بالازوق
نور....
مازن نزل لي مستوه طولها.... بس انا بحب قلة الازوق اوووي
نور... بجد عايزه انام ومصدعه ومحتاجه انام
مازن... اسف
نور... انت عارف اني مش بحب حد يزعقلي وانت اكتر واحد هنا قريب مني وهزقتني قدامهم شكرا واسفك مش مقبول
مازن... خوفت عليكي يعني بذمتك لو مكاني هتعملي ايه
نور... هاخدك لواحدنا مش قدامهم
مازن بهزار... بنت عيب الشيطان شاطر
نور ضحكت..
مازن باس راسها... اسف بس واللهي خايف عليكي حقك عليا
نور... لا برضو وبعدين انت بتحب ومش بتحكيلي
مازن... انا
نور... اها ومتكدبش عشان انا متاكده
مازن بستغراب... وانتي متاكده كده ليه
نور... هااا لا عادي ما هو بين في عنيك
مازن... ياشيخه
نور بتوتر... اها يلابقا عايزه انام مادام بتخبي
مازن... خلاص خلاص هحكيلك بس تعالي نقاعد ونقفل الباب
نور.. اهو قفلنا وقاعدنا قول
مازن... وعد محدش يعرف
نور... ياعم من امتا بقول انجز
مازن... مبدائن اللي بحبها متعرفش اني بحبها
نور... عارفه وبعدين
مازن بستغراب.... عارفه ايه
نور بتوتر.. ها قصدي عرفنا كمل بقا
مازن... اممم المهم هي معرفش بتحبني ولا لا بس مظنش انها بتحبني
نور... ليه
مازن... لان حولت اخليها تغير بالعكس جبله
نور.. ازاي
مازن... هو ايه اللي ازاي
نور ضربته في كتفه...اتكلم عدل وبعدين هو ايه اللي ازاي يعني بسالك عملت ايه ياكدلك كده
مازن بوجع..ايدك تقيله عبوشكلك معرفش قولتله معجب بواحده تانيه لقتها عادي.مش فارق معاها بالعكس.دي بتساعدني وبتحاول تخلينانتكلم مع بعض
نوربفرح..وحيات امك لا ثانيه انت بتحب مين
مازن بستغراب...مالك منشكحه كده
نور... انجز بتحب مين قول
مازن... اوعديني متسيحيش
نور...انجز بقا هو سر حربي يلا
مازن.. سلمي
نور بفرحه... بجد وحيات امك بجد
مازن ضحك... اكني بقولك بحبك انتي في ايه مالك
نور قامت وتنطط..
مازن ضحك... في ايه يامجنونة
نور... في ان انت احلي اخ وحضنته بحبك اوووي اووووي
مازن ضحك وحضنها ضم.حواجبه...لا بجد في ايه
نور... ولا حاجه وطلعت من حضنه انت بقا عرفت انك بتحبها ازاي
مازن...ايه الاساله دي
نور..انجز بقا
مازن...انا بحبها من واحنا صغيرين اساس بس مكانتش بقول خوفت متطلعش من نصيبي وتعلق بيها بس بالعكس كل يوم بحبها اكتر من الاول وبتعلق اكتر بس هي ولا هنا
نور...اها طب متخليك صريح وقولها.
مازن...انتي عبيطه اروح اقول ليها انا بحبك كده افرض كسفتني مش هقادر قاعد اساس هنا دقيقه
نور.... طيب ايه رايك انا امهد الموضوع ليك
مازن...لا لا
نور...طيب متحاول تكلمها وتلامح ليها
مازن... ما انا قولتلها اني بحب صاحبتها وبتقربني منها
نور...دا كده انت بتلمح انت كده بتلمع انت عبيط اللي بيلامح بيهزار ياخدها يفسح يهتم بيها يشوف بتحب ايه ومش بتحب ايه اما انت كده بتبعدها عنك مش متقرب دي كده لو هي كان من ناحيتها مشاعر ليك انت كده بتقولها تمحي المشاعر دي
مازن بصدمه ....بجد
نور....اكيد طبعا لان بتقولها كده مش شايفك وفي غيرك مليا عيني
مازن خبط ب ايدو علي راسه....ايووووه بس انا مكانش قصدي وربنا
نور... خلاص سيب الموضوع عليا
مازن...هتعملي ايه
نور.. مبدائين تحاول تقطع اي كلام مع صاحبتها ولو سالتك انك مش بتتكلم معاها ليه قول غيري سيره وحاول تخرج تكلمها وهزر معاها كده
مازن... تمام بس انا فعلا ماليش كلام مع صحبتها اساس
نور. ازاي مش بتقول انك معجب واخد رقمها
مازن... ايه انا مقولتلكيش اني اخد رقمها
نور بتوتر...لا قولت
مازن...لا قولتش
نوربتوتر ... لا قولت بس تلاقيك انت محستش واحنا بنتكلم
مازن بشك...يمكن
نور...المهم انت يعني اخد.رقم بتاعها
مازن...لا انا اخدو فعلا بس مهتمتش الرقم ضاع مني وانا اساس مش فارق معايا دلوقتي المهم سلمي
نور بخبث...تمام في حاجه جت في بالي دلوقتي ايه رايك تاخد سلمي وتروح انت وهي تشترو حاجات الخطوبه بتعت ياسين ووادم بس الاول انت جبت حاجاتك
مازن.. لا لسه
نور... اشطا دي متسهله من عند ربنا ولا هي حتي جابت انزل انت وهي تختار بدلتك و تنقي الفستان وحاوله تقربو لي بعض
مازن... اشطا بس هتوافقه هي
نور.. انت قولها انك عايز تيجي معاك وبتثق في زوقها ونينيني هتفرح اي بنت بتفرح بكلمتين دوله
مازن...تمام وانتي جبتي حاجاتك
نور.. لا طبعا هو بوظ الاخص دا سيبني بس الحمد الله جه من شغلو بكره هروح اخلص شوية اوراق وهاخد اجازه
مازن... خلاص استنا وتيجي معانا
نور لطمت... انت غبي يابني اذا كان انا عايزك تاخدها عشان تقربو من بعض وتحاول تبين انك بتحبها هي وتصلح اللي هببتو
مازن... تمام
نور....يلا علي اوضك بقا عايزن نرش ميه
مازن مسح ب ايدو علي وشها.... روشي ياختي روشي
امل... عجبك الاكل
سيف...تحفه تسلم ايدك
امل...بالف هنا يا حبيبي
شمس...بت ياامل قومي اعملي قهوة
امل...حاضر يا عمتو
شمس..ياحضرلك الخير
تهاني.. اعمليلي معاكي
امل... من عيني
تهاني...ولايا سيف قوم شغل التليفزيون وهات مسلسل اللي بتابعو
سيف...اسم المسلسل ايه
تهاني...معرفش
سيف...وانا هجيبه ازاي
تهاني....البت نور تعرف اسالها بسرعه بس عشان بحب اشوف االاغنيه بتاعت المسلسل
سيف... انا لا طبعا اطلع لي دي استحاله
شمس بضحك...دي عسل وربنا
سيف...عسل دي بصل
تهاني... اطلع بقول البتاع هيفوت
شمس...عشان خاطري طيب اطلع
سيف بضيق..حاضر
في نفس الوقت
نور لقت (فرح) خطيبت عبد الرحمن فاتح وتس نور قالت فرصه تتكلم معاها
نور... السلام عليكم
فرح... وعليكم السلام ورحمه الله وباركة مين
نور... انا نور اللي كلمتك من فون عبد الرحمن
فرح... اها اهلا
نور.. كنت حبه اتعرف عليكي من كلام عبد الرحمن عنك
فرح...عني
نور... اها استغربتي ليه
فرح... لا عادي
نور... امم اوعي اكون بضايقك اني بكلمك
فرح.... لا ابدا بالعكس
نور... بما انك مش مضايقه ايه رايك اننا نتقابل واهو نتعرف اكتر عليكي
فرح...تمام
نور... اشطا ايه رايك بعد.بكره
فرح...حاضر بس نتقابل فين
نور... بصي هو انا اجازه بعد بكره فا هخالي عبد الرحمن يجيبك عندنا قبل ما يروح الشغل
فرح... بس معرفش عبد الرحمن هيوافق ولا لا
نور...لا انا استاءذن عبد الرحمن
فرح... تمام
نور... اشطا انتي بتعملي ايه
فرح... قاعده في اوضي مش بعامل حاجه وهنام
نور... اها طيب تصبحي علي خير باي
فرح... وانتي من اهلو باي
سيف بيخبط...
نور... ادخل
نور بصت لقت سيف بضيق... عايز ايه
سيف...هكون عايز ايه يعني منك تيتا اللي عايزكي عشان مسلسل
نور بلهفه... هو بداء
سيف...لا هي عايزكي عشان تجيبي نور وهو بيتكلم كانت بتقوم زقتو وجريت
نور...اوع ونزلت جري
سيف بعصبيه... انتي متخلفه ابت وجي ينزل سمع صوت فون بيرن جي يمشي ويطنش فضوله غلبو راح بص لقه سليم بيرن
سيف جز علي اسنانه ومسك الفون وقفلو ونزل
شمس... بت هو امبارح لما مات حصل ايه
نور... لا ياشموس هو ماماتش دا كان حوار عملو ابو طاقيه دا معرفش اسمو غريب
تهاني.... طب وربنا انا قولت كده برضو لان كان عمال يبص للي لبس اسود
شمس... اهاا طيب اللي صبغه شعرها بني دي معاهم
نور... لا دي ما مروان
ادم بضحك.... اخيرا لقيت حد انتم عارفين اسمو
ياسين بضحك.... لا وايه كمان الحلقه ال46 و مش عارفين اسمهم وتيتا مكانتش عارفه اسم المسلسل اساس
نور... بس يلاه
اميرة بضحك... هو المسلسل دا مش بتزهقو منه
نورين... لو اقولك انهم لما يلاقو البطل اضرب بيدعو علي اللي ضربو وتيتا تهاني ونور بيعيطو
نور... اسكتو بقا
شمس.. بت يا نور هو راجل دا لبس كده ليه
نور... دا عامل نفسو انو منهم
تهاني... اومال هو مع مين
ادم بضحك... مع ربنا هتكفرو ولا ايه
نور.. استغفر الله العظيم وبصتلو بغضب
سيف... قومي دا مكاني
نور.. بتكلمني انا
سيف....اها
نور... بس يا بابا روح اقاعد في اي حته
سيف بيشدها...قومي بقولك
نور.. قامت قيمتك مش هقوم وواع كده عايزه اعرف مين هيتقتل
سيف...بقولك قومي بدل ما ارزعق قلم
نور طبطب علي دراعو.. بس بابا اوع
سيف بيشدها من هدومها..قومي
نور قامت وواقفة فوق الانتريه.. انت قد المسكه دي
سيف بستهزء..لو مش قدها مكنتش مسكتك
نور بصتله با لامبالاه....طب سيب الهدوم احسلك
سيف مسكها من ياقة التيشرت.. نعم
نور بصت لي ادم وياسين ولي نورين واميرة... اهو قولتلو سيب هو اللي عصلج
سيف بيجبها ويوديها...اانتي عبيطه ابت ولا وقع علي دماغك
نور بصت للسقف وقفلت عنيه واخدت نفس طويل...الله مطولك ياروح
سيف...طلعت روحك
نور ب ايديهاالاتنين اكنها هتسقف.. ياروحي وباايديها الاتنين علي قفاه صوت الضربه رنت جامد
كلهم بصو لي بعض بصدمه
سيف وشه احمر وعروق وشه برزت.
نور زقتو ونطط من فوق الانتريه وجريت...عاااا
سيف بغضب وزعيق يهز القصر.. ورحمة امي ما هسيبك وجري وراها نور لقته في لمح بصر قصاده وواقف من ناحية السلم
نور بتصوت بخوف.. عااا انت يا عجل من لي امسكو وجريت علي الجنينه
ادم وياسين واميرة ونورين مسخسخين علي منظرهم وادم بيحاول يقوم هو وياسين مش عرفين من ضحك وتهاني وشمس مركزين في المسلسل
نور فضلت تجري في جنينه وسيف وراها
نور... عااا وربنا لو مديت ايدك ما هسيبك اااااادم ععع
سيف...ورحمة امي ما هسيبك يازب"اله فضلو يجرو لحد مانور بتبص تلاقي مش وراها
نور واقفة...الله يقطع نفسك يا بعيد وبتبص قدامها لقتو قصادها
نور...ينهار اسود وبترجع ب ضهرها انت ملبوس انت ايه اللي جابك قدامي مش كنت ورا
سيف بيجز علي اسنانه وبيقرب منها.... انا تضربيني يا حيوانه لما كسرت صف سنانك مابقاش انا
نور...عفا الله عما سلف
سيف... ياشيخه
نور.. العفو عند المقدرة
سيف... واللهي لا يابت قومي صلي بالمره
نور... طيب هطلع اجيب الطرحه وجي تجري لقته سيف حاوطها وبتبص وراها لقت بسين لسه هتلحق نفسها وقعت
سيف.. لسه هيمسكها وقعت احسن تستهلي
نور مكنتش عارفه تطلع لانها مش بتعرف تعوم بقت تطلع وتنزل تاني... الله يخرببت مش بعرف اعوم
سيف... احسن خاليكي
نور بتحول تطلع معرفتش وكان نفسها اساس مقطوع بسبب الجري اخدت نفسها ولقت مره واحده مش قادره تعافر
سيف لقها مره واحده بطلت تطلع وبتزل تحت خالص...بلاش تمثيل دا وطلعي
نور...
ادم وياسين جم والبنات بيضحكو.
اميرة...فين نور
كلهم بصو علي بصتو
ادم...نهارك اسود مش بتعرف تعوم
سيف بيحقق لقها وقع تحت في البسين نزل بسرعه يجبها نزل لقها اكنها نايمه شلها وطلع
سيف بلهف....نور نور
نورين..اوع وبتحاول تفوقها نورين وبتضغط نور فاقت وفضلت تكح
نور بتفتح عنيها...بصت حواليها لقت سيف ونورين قصاده ايه في ايه
كلهم بصو لي بعض...
اميرة.. ايه يا نون وقعتي ازاي
نور... فين
نورين...هو ايه اللي فين مالك
ياسين...فين ايه يانور
نور...ابعدو عني اوعو وبتبعد عنهم وقامت تجري علي فوق
ادم بصلها وضحك...يا بنت الزينه
ياسين بصله بمعنا انها كانت بتمثل... بجد
ادم ضحك..بتمثل
سيف...نعم
نورين.... مين اللي قالك.يبني دي كان مغمي عليها
ادم... اها بس وهي بتجري بتضحك وبعدين لو مش عارفه احنا مين هتعرف اوضها
اميرة فضلت تضحك
سيف...وربنا ما هسيبك وجي يطلع ياسين مسكو...خلاص بقا ياسيف
ادم...حقك عليا
سيف...يبني انت مش شايف رقبتي
ياسين.. مالها خمس مرسومه ياعم عشان الحسد
سيف بصله بغضب...
ادم... بس يا ياسين مش وقت هزار معلش لو لي خاطر عندك
سيف.. هي زغزغتني دي مدات ايدها
اميرة بصت لي سيف برجاء ..طب لو اختك حببتك بتقولك عشان خاطري
سيف...تمام.بس قسمن بربي لو ايه ما هعمل لحد خاطر بعد كده واوعو وبعدهم وطلع بعد ما مشي كلهم ضحكو
ادم بهمس... اياكي تدلعي علي حد بعد.كده تاني
اميرة بستغراب...ايه
ادم وبصله وهمس... انتي فاهمه وبصلهم وبصوت عالي يلا تصبحو علي خير وطلع
اميرةضحكت ومن جوها ...ينهار ابيض دا اخويا
في نفس الوقت
نور لما طلعت خافت يجي اوضتها جريت علي مازن لقته واقف هوسلمي
سلمي.. خلاص لما نخلص المحاضره هجي معاك
مازن بفرح...تمام لو لقتيني مخلصتش استني في مكتبي اشطا
سلمي..اشطا
نور وهي هدومه ماليانه مياه .. مازن بالله عليك خبيني
سلمي بصدمه...ايه دا مين عمل فيكي كده
مازن...ايه في ايه
نور...سيف سيف
مازن...اهدي طيب
سلمي...حصل ايه
نور حكتلهم فضلو يضحكو...مش وقتو اكيد مش هيسبني
مازن بضحك...لما انتي جبانه بتمدي ايدك ليه
نور.. هو اللي اكني الكرسي ب اسمو وصمم يقاعد اخد اللي في نصيب
سلمي بضحك... وربنا انا تعبت ليكم.
نور...مش وقتو دلوقتي
مازن بضحك... طيب اهدي متخافيش تعالي.وجي يطلع بيها
نور...ايه ياعم انت هتسلمني تسليم اهالي
مازن.. يخربيت شكلك لسانك.يابنتي انتي بنت ايه اسلوبك دا
نور.... دارس الانوثه دا بعدين انا خايفه اطلع اكيد دلوقتي هو مستني يضربني
مازن...دارس الانوثه طب تصدقي بالله انتي لو ايه ما هيحوق معاكي اي دارس
نور...نينينني المهم عايزه اغير هدومي انجز
سلمي...طيب تعالي معايا
نور...لا هيضربني وربنا بقولكم ايدي عامله علامةعلي قفاااا انتم مش مستوعبين
مازن... انا هروح اشوفه فين لو في اوضه بتاعتو هرن علي سلمي تفهمي انو معايا وتروحي اوضك
مرنتش متطلعيش من هنا تمام
نور تمام
تسريع الاحداث
مازن لقه في الاوضه ومكسر الاوضه كلها مازن بص لقه ايديها فعلا عمله علامه ورن عليها انها تروح اوضتها. نور راحت وما اخدتش بالها ان فونها اتقفل وغيرت ونامت تاني يوم كلهم قاعدو فطارو سيف فضل يجز علي اسنانه ومش طيقها وهي كانت خايفه لان عارفه ان مش هيسبها مازن اخد سلمي وراحو الكليه واتفق مع سلمي انهالما تخلص تستنا اما وكل واحد راح شغلوو وسيف اخد نور وطول الطريق ساكت نور كانت عماله تبص عليه ولقت ايديها لسه سيبه اثر
سيف لقها بصلو.... ايه في ايه
نور... ها لا عادي
سيف.. كتك القرف
نور من جوها... لما يقرفك
بعد وقت وصلو شركه سيف اول مطلع عبد الرحمن لحظ رقبتو
عبد الرحمن... ايه دا رقبتك مالها
نور بصت لي سيف وبصت لي عبد الرحمن واحد وشه بتبهدل وتاني ايديها معلمه عليه ضحكت
سيف بصله بضيق.. قسمن بربي ما هسيبك وغوري من وشي
نور بصتله من فوق لي تحت...غوره تخدك ومشيت
عبد الرحمن ضحك... ايه دا هي كمان البت دي خطر علي مصر
سيف بصله بغضب...
عبد الرحمن... احم. الملفات اللي عايزك تراجعها عندك بعد اذنك ومشي وراح لي نور
عبد الرحمن.... دا بجد
نور ضحكت... اها
عبد الرحمن... يا قادره
نور.. هو اللي بداء
عبد الرحمن.... واللهي ما عارف اومال لو كنتي طويله كنتي عملتي ايه
نور... هق هق ايه الخفه دي
عبد الرحمن... تصدقي انا غلطان اني جيتلك
نور... تعال بس انا كلمت فرح امبارح اسلوبها جميل
عبد الرحمن بتريقه.. تتجوزيها
نور... وربنا لو مكانك افرح البنت زوق وبين من كلامها انها خجوله متربيه
عبد الرحمن... ما قولناش حاجه بس انا مش عايزها
نور... حرام عليك البنت لما حولت ابين انك بتكلم عنها وانها في بالك مكانتش مصدقه
عبد الرحمن بغضب... نعم انتي ازاي تعملي كده
نور بحراج... عادي حولت اقربكم لي بعض
عبد الرحمن بنفز صبر.. وانتي مالك ايه البرود دا انتي حشره نفسك ليه اساس
نور بنبرة عياط وكسفه... مش قصدي واللهي بس انا لقتها اسلوبها كويس وانت مافيش حد في حياتك فا ايه اللي يمنع انكم تقريبو لي بعض
عبد الرحمن... ينفع تخليكي في حالك لو سمحتي وانا غلطان اني دخلت اساس في حياتي
نور بكسوف وتعصبت من اسلوبه... تصدق انا فعلا غلطانه اني حاولت اتعامل معاك لانك متستهلش اني ادخلك بس انا مدخلتش لا لما عرفت انها يتيمه ومالهاش حد وحسه بيها انها نفسها تشوف اهلها وللاسف مفروض انك تكون انت سندها
عبد الرحمن... ما انا برضو حياتي عكس ما انا عايز
نور.. هي انقح منك لانها بنت وطبعا مالهاش غير انها تقول حاضر علي اي شي تفرضو عليها انت تخرج وتشوف صحابك واهلك وهي في البيت صح ولا لا
عبد الرحمن.....
نور.... متبقاش زاي اللي فاقد الشئ لا يعطية خاليك زاي اللي فاقد الشئ يعطيه اكيد مترضاش علي اختك اللي خطبتك في
عبد الرحمن بعصبيه.. اعمل ايه يعني
نور... بكره انا هاخد اجازه قبل ما تيجي شركه جبها علي القصر وسبها تقعد معايا واساس انا والبنات هنروح نجيب حاجات للخطوبه بالمره هي تيجي معانا تتفسح وانا عزماك انت وهي علي خطوبت اخواتي
عبد الرحمن.... تمام
نور... عارفه انك مش حابب ان تنجبر علي شئ بس هي زايك حاول متبصش علي انها شي اجبري جرب تبص من ناحيه تاني ان دي نصيبك اللي ربنا كتبهولك وعسي ان تكرهوا شيئا وهو خيرلكم
عبد الرحمن... اسف
نور.... ولا يهمك انت مهزق اساس متوقعه منك قلة الازوق
عبدالرحمن.. تصدقي اني غلطان
نورضحكت... انت غلط اساس
عبد الرحمن...لا تعليق وجي يمشي بس وراجع بص ليها انا هقولها ازاي
نور.. انا قولتلها امبارح بس قالتلي مش هينفع عشانك قولتلها لا انا هستاءذنك قالت تمام لووانت قولت ماشي هي موافقه
عبد الرحمن....هي قالتك كده
نور.... اها شوفت البنت بتقدرك يكش يطمر فيك
عبد الرحمن...لا اله الا الله انتي بجد غريبه
نور..ما غريب الا انت
عبد الرحمن.. قصدك ايه
نور...لمح انت بسم الله ماشاء الله ايه دا
عبد الرحمن... ايه
نور... متحرقتش
عبد الرحمن...يخربيت دمك عسل
نور...خمس عليا نيهاهاهاهاها
عبد الرحمن ضحك...وربنا ما طبيعيه نور انتي عندك كام سنه
نور..25بس ليه
عبد الرحمن....بجد
نور...اها واللهي
عبد الرحمن... اللي يشوفك يقول صغيره واللي يتعامل معاكي في ابتدائي
نور... ولما اهزقك تزعا
سلمي طلعت لقت مازن مستني... ايه دا خلصت
مازن... اها يلا
سلمي... تمام ركبو العربيه
مازن... تحبي ناكل الاول ايه
سلمي... هو مش هنروح نشوف ليك بدله
مازن... اها بس ميمنعش اننا ناكل
سلمي بفرح... تمام
مازن...ها تاكلي ايه
سلمي...اممم بيتزا اوبرجر
مازن... وناكلها علي البحر
سلمي بفرح...بتتكلم جدا
مازن... جد الجد
سيف... تمام انا رجعت كله ابعت للزفته تيجي عشان نتكلم في مشروع
عبد الرحمن.... تمام عبد الرحمن راح لي نور وقالها ان سيف عايزها وهما رايحين لي سيف
نور... كلمتها
عبد الرحمن.. مين
نور... امي هيكون مين يعني فرح
عبد الرحمن.. لا
نور.. كلمها وطمن عليها وسال عنها
عبد الرحمن... تمام وربنا انا ما عارف بسمع كلامك ليه
نور ابتسمت بفخر... عشان كلامي صح
عبد الرحمن.. ياشيخه اتلهي ودخلو لي سيف
نور.. افندم
سيف.... اترزعي وقوليلي حصل ايه مع العميل
نور... اسمها اقاعدي اتفضلي اوف قلة زوق بطريقه بشعه
عبد الرحمن عنيه ضحكت ودير وشه..
سيف قلده.. اوف الله يرحم لما
نور قطعته.. لا ثانيه واحده تفه في عبك تنزل في حجرك اظن وصلت
سيف... انتي انسانه مقرفه
نور... بعد ما عندكم يلا نو بروبلم يا سيف ندخل في الموضوع
عبد الرحمن ضحك بصوت... انجليزي دا يا مرسي
نورضحكت جامد وسقفه هي وهو اكنهم بيسلمو علي بعض
سيف جز علي اسنانه وتعصب... انتو جاين تهزارو في ايه يا عبد الرحمن انا سبتك يومين معاها بس ارجع القيك اتهبلت
عبد الرحمن.. في ايه ياسيف عادي احنا بنهزر
نور... انت بتكلمو كده ليه واي اتهبلت دي ليه شايفني مجنونه
سيف... انتي متدخليش بيني وبين صحبي
نور... وصحبي انا كمان
سيف... صاحبك مين يا ماما دا صحبي انا
نور.... وانا كمان
عبد الرحمن... في اهدو ياجماعه احنا كلنا هنا صحاب
نور بصت لي سيف من فوق لي تحت وشاورت ب صباعه... دا صحبي انا يع
سيف.. انتي عبيطه ابت انتي وايه يع دي دا انتي اليع نفسو
نور طخنت صوتها.. لما انا اليع انت ايه ال ولا بلاش
سيف بغضب.. كنتي هتقولي ايه
نور.... وانت مالك اقول اللي هقول
سيف... بت انتي عمتك كانت تخينه او متخلفه
نور بغضب... لا هندخل الاهل في الكلام ههزق بكرامتك بس تيجي للحق
وبصت لي عبد الرحمن... عارف يا عبدو كان عندي اخو جدي كان ابن اخويعني اتجوز وخلف بس يعيني جاب ولد كان متخلف جدا وبصت لي سيف ازايك يا سيف منور
عبد الرحمن ضحك... يخربيت فقرك
سيف قام.... دا انتي للتك سوده عبد الرحمن واقف قصادو وبيحوشه
عبد الرحمن... خلاص ياسيف
نور... سوده علي دماغك يا ابو طويل
تسريع الاحداث عبد الرحمن حاول يخاليهم يهدو واتكلمو في شغل وبعدها نور قالتلو ان الاجازه بتاعتها بكره ورفض بعد خناق كتير وافق اما سلمي ومازن راحواكلو علي البحر
ومازن حاول انه يباين اعجابه بيها وسلمي مكانتش واخده بالها انه بيحبها هي بس كانت فرحانه بوجوده وبعدها راحو يختارو بدله وسلمي فعلا هي اللي اختارت ومازن كان بيتمنا انها كانت تبقا بدلت فرحهم هما اما سلمي كانت حسه بشعور غريب لما شافته وهو واقف قصاده بالبدله واكني اول مره يلبسها وبعد ما خلص مازن طلب ان يشوف ليها هي فستان سلمي كانت فرحانه انه فكر فيها
في المول
سلمي... اي رايك في دا
ما .
لقراءة البارت الثالث والعشرون من هنا