رواية وقعت في حب خادمتى الفصل الرابع 4الجزء الثاني بقلم فرح القصاص














رواية وقعت في حب خادمتى

الفصل الرابع 4الجزء الثاني 

بقلم فرح القصاص 

انس بصدمه: لمنع الحمل؟!!!! 

اميره: يلا يا انس انا جهزت خلاص  
انس بيقوم وهو ماسك شريط البر شام في ايدو
انس: اي ده؟؟ 
اميره بتوتر: ان.. انت.. ليقته فين
انس: هعيد السؤال تاني.. ايي دهه عايز جواب دلوقتي 
اميره بتبلع ريقها بصعوبه وبدموع: انس.مم.. ممكن بس تهدي وتسمعني
انس بصوت جهوري وبيمسك*ها من دراعها بعن*ف: اهدييييي؟؟ انتي يتخدي بر*شام منع الحمللللل؟؟؟ 
اميره بدموع: صدقني والله ده عشان مصلحتنا 
انس: مصلحتنا؟؟.. يعني ده بتاعك وبتخدي منه 
اميره: افهمني ب.... وقبل متكمل كلامها بينزل قلم علي وجهها 
اميره: اااهه 
انس بيشدها من دراعها: انتي بجد مفيش عندك احساس؟ و انا كل ده فاكر ان دي حاجه بتاعت ربنا و مأجلنا الخلفه لوقت تاني لدرجه شكيت في نفسي!!.. انتي عارفه يعني ايي.. وانتي بكل برود تقوليلي اهدي!!! 
أميره بعياط: انا بس مكنتش عايزه نشيل مسؤليه من دلوقتي كنت عايزه نعيش حياتنا الاول 
انس: وطبعا ابننا هيكون حمل عليكي ومش هتعرفي تعيشي حياتك عشان كدا بتخدي حبوب منع الحمل.. طيب قوليلي لي مخبيه عليا؟؟؟ 
اميره بعياط وبشهقه: عشان كنت خايفه من ردت فعلك دي 
انس: لو كنتي قولتيلي من الاول مكناش هنوصل لهنا يا اميره 
اميره: قصدك اي؟ 
انس: قصدي انك تروحي علي بيت اهلك اليومين دول  لحد ما انا احس نفسي اني اتخطيت الموضوع ده 
اميره بعياط اكتر: يعني انت خلاص مبقتش عايزني عشان غلطه؟؟ يعني انت مكنتش بتحبني بقا
انس: انا لو كنت مبحبكيش مكنتش قولتلك تروحي لي اهلك اليومين دول 
اميره بشهقه: حا.. ضر ياانس هلم هدومي وهمشي زي منتا عايز بس انا لو مشيت مش هرجع 
انس: زي متحبي وبياخد بعضه وبيمشي 
اميره بتقعد علي السرير وبتفضل تعيط


يزن: قولتلك بلاش تروحي من الاول 
سما وتحبس دموعها: يعني انت كان عجبك تصرفها مع لميس حتي شوفت كلامها معايا انا معرفش عاملتلها اي بجد
يزن بيلفها لي وبيمسك وجهها بكفوف ايدو: سما انتي هتعيطي 
سما بتنزل دموعها: يزن هو انت بتتكسف مني؟ 
يزن: اتكسف منك لي؟ 
سما بعياط: يعني اني كنت خدامه وانت دكتور كبير والكل عارفك 
يزن بضحك: ده الي مخليكي تعيطي؟ 
سما: انا بتكلم بجد علي فكره 
يزن: انا يبقا معايا واحده بل جمال ده كله واتكسف منها؟ ده انا لو اطول اخبيكي ومخليش حد يشوفك ولا حد يتأمل في جمالك ده غيري انا وتقولي بتكسف منك وبعدين اتكسف من اي انتي ان شاءلله هتخلصي جامعتك وهتتخرجي وهتبقي احلي ضابط شرطه والكل هيعملك الف احساس 
سما بتتسم: انا بحبك اويي يايزن بحبك اكتر من نفسي 
يزن بيحضنها: وانا بحبك اكتر ياسما 
سما: انا حاسه زودها شويه مع قمر 
يزن: لي 
سما: بفكر اروح اصالحها 
يزن: امم والله بجد مفيش زيك ولا زي قلبك الابيض 
سما: وهروح بكره لبابا 
يزن: روحي اطمني عليه بس مش اكتر يسما 
سما بتفكير: طيب 

مازن: مبتردش عليا
ناديم: يمكن مبتردش علي ارقام غريبه 
مازن: انا هنزل خلاص بكرهه مش مصدق امتي يجي بكره بجد متحمس اشوفها زمانها دلوقتي كبرت واحلوت اكتر من الاول 
ناديم بضحك: خلاص اهو كلها كام ساعه وهتركب الطياره و تروح تشوفها 
مازن بحماس: بجد وحشتيني اويي شوف الغيبه دي كلها وحبها في قلبي مقلش بلعكس كان بيزيد بس هل يتري هتفتكرني
ناديم: طبعا هو حد بينسي الطفوله ولا حب الطفوله.
مازن: معاك حق.. يلا بقا عشان الحق الم كل حاجه ومنساش حاجه 
ناديم: تمام سلام وهتصل عليك الصبح اصحيك متقلقش 
مازن: انا ظابط كل المنبهات اصلا 
ناديم بضحك: خلاص ابقي صحيني انت بقا 
مازن: ماشي تصبح على خير..وبيمسك الصوره واخيرا جايلك وهشوفك 

سما: عمي شوفت قمر؟ 
حامد: لي يبنتي في حاجه تاني حصلت 
سما بإبتسامة: لا بس كنت حابه اعتذر منها مكنش قصدي اني ازعلها وبذات يزن زودها كمان شويه 
حامد بإبتسامة: طول عمرك طيبه وهتفضلي طيبه يسما 
قمر: هي مين دي الي طيبه؟ 
سما بتتلفت وراها: قمر 
قمر: خير عملت اي المرادي؟ 
سما: انا اسفه يقمر مكنش قصدي ازعقلك او ازعلك اصلا 
قمر: انتي دايما كدا بجد؟ مبتزهقيش من دور ده.. لا هتزهقي ازاي منه وانتي قدامهم كلهم الملاك البريئ بس الكلام ده تعملي علي يزن وعمي حتي ياسين بس مش عليا انا يست سما 
سما: بس انا ولا بمثل ولا حاجه انا جايه وبعتذرك رغم انك انتي كلامك كان دبش وجيت واعتذر منك بس فعلا انتي مينفعش معاكي الكلام ده 
قمر: سما انتي... وبتمسك راسها بدوخه 
سما بقلق وبتسندها: قمر انتي كويسه 
قمر: ابعدي عني ي... وبيغمي عليها 
سما بصدمه: قمررر.. قمرررر... يااااسينن.. يززززنننن.... عمييي حاامد
ياسين بينزل علي السلم جري وبيشوف قمر بيجري اكتر ويروح لعندها 
ياسين: قمرررر.. قمرر..بزعيق.. انتي عاملتيلها اي؟؟؟





تعليقات