رواية عشقتها رغم صمتها الفصل الثامنون 80 بقلم حبيبه


 رواية عشقتها رغم صمتها

الفصل الثامنون 80

بقلم حبيبه


علي: طيب بما ان كله قاعد مبسوط قولة اذيد فرحتكم بيا.... 


يونس: عاوز ايه ياض 


علي: عاوز اتجوز عاوز اتجوز عاوز اتجوززززز


امال: اهدى ياابن المجانين  انت مش عارفه امتى هاتعقل يااخرت صبري انت ..... 


علي: جوزوني وانا اعقل 

اشمعنا يونس ولا هو علي راسه ريشه وانا جت علي راسي وعملتها 


يونس: الصبر ياااااارب 

انا مال امي يابني 


علي: لأ ليك ونص وتلت تربع ياخويا اشمعنا انت تتجوز وتدلع وانا اتنفخ شغل وبس انا عاوز ادلع انا كمااان..... 


زينه: بس يامفضوح انت فضحتنا الله يفضحك.. 


اسيا بضحك: هههههههه هههههههه جوزيه ياماما دا ياعيني خلاص هايموت ويتجوز هههههههه.... 


علي: الله اكبر شوفت ياابوالانس اهو ال..... 


نظر علي وجد يونس ينظر لاسيا بتوهان وكأنه في عالم اخر..... 


علي: احم احم... 


افاق يونس سريعآ من شروده: ها كنت بتقول ايه... 


علي بتلاعب: لأ ياحبيبي بطمن علي صحتك... 

انت كويس... 


يونس: الحمدلله بخير 


علي: يارب دايما ياحبيييييبي المهم قولت ايه بقى. 


يونس: قولت ايه في ايه 


علي: الله انت مش مركز اجدع٠


يونس بغيظ: اه ياابن ال ماشي ياعلي مااااشي


علي بغمز : ايه اللي واكل عقلك يابيضه.. 


يونس: ماما جوزيه خلينا نخلص..... 


امال: هههههههه حاضر ياعلي هاشوفلك عروسه حلوه وتكون بنت حلال 


على: لأ انا عندي. 


امال: مين دي


علي بتوهان: وررد 


يونس: ايوه ياعم ماشيه معاك عنب 


علي: مافيش حاجه جيباني ورا غير قرك ده 


يونس: حقك ياسيدي 


امال: بس ياواد منك ليه ان شاء الله اسيا تخرج بخير من المستشفى ونروح نطلب ايدها..  


علي: امولتي العسل ياناس والله ابغي ازغرط بس استحي.. 


نظرت امال لياسين التي يسيطر عليه الصمت 


امال: وانت ياياسين ياحبيبي مش هانفرح بيك ولا ايه 


نظر ياسين سريعآ الى زينه... 


ياسين: قريب اوي ياماما قريب 


ثواني ودخلت سعاد وابنتها وخلفهم ياسر 


سعاد بتمثيل: الف سلامه عليكي يااسيا يابنتي ان شاء الله عدوينك... 


زينه: اللهم آمين يارب ياخالتشي.. 


ياسمين: الف سلامه 


اسيا: الله يسلمك


ياسر:حمد لله علي سلامتك يااسوا يارب كنت انا ياقمري 


رفع يونس احدى حاجبيه وهو ينظر له 


على:  احيه يابني مش طلباك خالص دلوقتي


اسيا:الله يسلمك  


ذهبت جميله للشركه وقررت اولآ الذهاب لترى يوسف بسبب عدم رؤيته لمدت يومين.... 


جميله: اهبه حبيبتي عامله ايه يامزتي.... 


هبه: كويسه الحمدلله ياقلبي وانتي طمنيني عليكي 


جميله: الحمدلله ياحبيبتي ذي القرد اهو 


هبه: هههههههه يارب دايما 


جميله: صحيح هو يوسف جوه  .... 


هبه: اه بسسس..... 


قاطعتها جميله: طيب انا داخله باي.... 


هبه: يابت استني. ياذفته اسمعي... 


فات الاوان ودخلت جميله: انت ياض انت اذا....... 


صمتت بسبب صدمت مما راتها..... 


كان يوسف جالس علي مكتبه وتقف بجانبه فتاه او بالاحرى تلتصق به 

كانت ترتدي فستان قصير جداً جداً لديه فتحت صدر كبيره واخرى بالظهر 

بيضاء شعرها اصفر قصير عيونها رماديه. 


يوسف: ايه الهمجيه دي

في حد يدخل كده.  

الناس تستأذن قبل ماتدخل ماعرفتيهاش ليه اني في اجتماع يااستاذه هبه ولا خلاص مابقاش ليا كلمه هنا واي حد يدخل كده ماهي شركه سداح مداح... 


ابتلعت جميله ريقها بصعوبه واستعادت توازنها ونظرت له بقوه وتحدي... 


جميله: الهمجيه دي انت اللي تعرفها يايوسف بيه لكن انا ماعرفهاش وايه متعصب على ايه كل ده علشان قطعت عليكم خلوتكم ههههههههه طب اقفل الباب ياجدع ربنا ستر المره دي وانا اللي دخلت لكن ممكن اي حد غيري تؤتؤتؤ انا مارضهاش للمزه دي 


يوسف بعصبيه: اخرسي ياجميله واطلعي بره يلاااااا...   


صدمه اخرى الجمتها فما هو ذنبها لكل هذا اذنبها انها ارادت رؤيته بسبب غيابه عنها اهذا من قال لها سأظل بجانبك .... 


جميله: حاضر هاخرس وهاطلع بره اشوف وشك بخير السلام عليكم.... 


كارولين: مين دي ياچو دي خدامه هنا ولا ايه 


يوسف: اخرسي دي اشرف منك ومن امثالك غوري من وشي واعتبري كل حاجه بينا انتهت يلا غوري... 


جلس يوسف بتعب على المقعد خلفه.... 


مرت نصف ساعه وطلب يوسف هبه... 


يوسف: هبه اطلبيلي قهوه وخلي جميله تعملها... 


هبه: جميله مشيت يامستر يوسف


يوسف: مشيت فين دا لسه بدري علي ميعادها


هبه: لأ دي مشيت خالص سابتلي استقالتها وقالتلي اقدمهالك وسابتني ومشيت.. 


يوسف: نننعم 


           الفصل الواحد والثامنون من هنا 

            
تعليقات