رواية عشقتها رغم صمتها
الفصل السابع و التاسعون 97
بقلم حبيبه
رفعت تلك الخائفه يدها عن وجهها راءت تلك الاعين التى اشتاقت للنظر اليها وجدته ينظر لها بحب جارف ينظر اليها بعشق ياالله كم اشتاق اليها كم كان يريد رؤيتها امامه
جميله بقلق: يونسسسسس ايدك ايدك يايونس...
نظرت اسيا الى يديه التي كانت حاجز بينها وبين ماية النار
اسيا بصدمه وخوف: يو يونس ايدك ايدك اسعاف
يونس بقلق:انتي بخير فيكي حاجه حاجه جت عليكي...
جميله: بسرعه على العربيه
اسيا: تعال يايونس بسرعه
يونس: ردي عليا انتي بخير
اسيا بخوف وصراخ: كويسه كويسه يلا بقى تعال ارجوك
ذهبوا الى المستشفى....
علي: وررررررررد وررررررد انتي يابت رديييييي
ورد: ياابن المجانين خرمت ودني عبو شكلك ياض
علي: حبيبتي والله تسلميلي
ورد: اخلص عاوز ايه بترن ليه
علي: هاموت من الملل ماتيجي نخرج نضرب كشري
ورد: كشري علي الصبح اوووو بيئه اوي
علي: بيئه يابنت زينب الله يرحم
ورد: علي اتلم
علي: عيوني يافشة علي ياقلب وعقل علي ياطحال علي يارجل وودن ومصارين علي
ورد: ههههه يلا ياذفت هالبس وانزل علشان انا كمان جعانه
علي: مفجوعه
ورد: اخص عليييك دا انا مش باكل خالص مالص....
علي: ياحيني تصدقي صحبانه عليا
ورد: ههههه يلا بقى يارخم
علي: جيشطا خمسايه وهاكون تحت
زينه: الووووو السلام عليكم
ياسين: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
زينه: مين معايا
ياسين: نعم ياختي هو ايه اللي مين معاكي انا ياسين يادلعدي انا ياسين ياعنيا انا ياسين يااوحي...
زينه: معلش ياياسين مابصيتش على الاسم اعذرني اسفه.....
ياسين: خدي راحتك ياعسليتي على قلبي جردل عسل....
زينه: ماشي
ياسين: ليه حزينه يازينه وليه بتخبي عني
زينه: لأ مافيش انا بخير
ياسين: احكيلي يازينه بلاش تخبي خرجي اللي جواكي يمكن ترتاحي
احكي وثقي فيا ارجوكي ماتفضليش كاتمه حزنك كده...
زينه: زعلانه اوي ياياسين قلبي واجعني عيلتي بتوقع قدام عيني وانا بتفرج وساكته عيلتي بتتفرق ياياسين مكسوره اوي حاسه نفسي وحيده
ياسين: بس بس اهدي سلميها لربنا شايله كتير اوي في قلبك يازينه اهدي ياحبيبتي ربنا موجود ياعبدي وان جافوك فاانا حبيبك وان الموك فاانا طبيبك فاانا اقرب اليك من حبل الوريد....سلميها لله ياحبيبتي وانا جنبك لو العالم كله سابك عمري مااسيبك يازينه ثقي فيا ياقمري
زينه: ونعم بالله العلي العظيم
ياسين: هاتثقي فيا
زينه: ماهووو.....
ياسين: بلا ماهو بلا بتاع فاضي ثقي فيا ولو 1٪ياللي تنشكي انتي اعااااا
زينه: ههههه اهدى اهدى خلاص
ياسين: خلاص ايه هااا
زينه: خلاص هاثق فيك
ياسين: ايه ده ايه ده ايه ده بجد اعاااااااااا عاوز ازغرط على الصبح
زينه: ههههه طب سلام يامجنون
ياسين: سلام ياقلب المجنون
ذهبوا جميعآ للمستشفى
دقائق ووصل يوسف اليهم
جميله: يوسف يوسف
يوسف: جميله اسيا انتم بخير فيكم حاجه حد فيكم حصله حاجه
جميله: اتطمن احنا بخير بس يونس
يوسف: ماله يونس
جميله: ماتقلقش هو بخير بس كان في حد عاوز يرش ماية نار علي اسيا ويونس حماها بس للاسف جات علي ايده
يوسف: طب هو فين دلوقتي
جميله: جوه مع الدكتور هو طمنا وقال الحمدلله بسيطه
يوسف: الحمدلله
ثواني وخرج الطبيب....
اسيا: طمني يادكتور هو بخير
الطبيب: بخير الحمدلله بسس.... هو طالب يشوف بنت اسمها اسيا
اسيا: انا.... ا انا
الطبيب: اتفضلي
دخلت اسيا اليه
يونس: مش قادر يااسيا
اسيا بخوف: مالك في حاجه تعباك اجيبلك الدكتور....
يونس: هاتفضلي بعيد كتير هاتفضلي تتنازلي كتير
اسيا: علشان خاطر ماما امال يايونس
يونس: ماما امال ماما امال ماما امال عاوزاني اتجوز ياسمين ماما امال عاوزاكي بعيد بعيد عني ماما امال كرهاكي كرهاكي....
اسيا بهدؤ: بس انا بحبها يايونس هي امي او او انا اللي اعتبرتها امي كلمتها فوق راسي لازم تبعد عني يايونس لازم تبعد.....
يونس: تضحيه تضحيه تضحيه اييييييه انتي اييييه ملاك ملااااك
كل حاجه تضحيه ارحميني اتمسكي مره بحاجه من حقك علي طول بتضحي علشان ناس بيعاكي بتدي حب وبتاخدي كره اغتصبوكي وسكتي وضحيتي بشرفك وسكتي
اسيا بدموع: اه يايونس بضحي بضحي اهلي ماتوا قدامي موته وحشيه وسكت اختي ضاعت مني وسكت ههههه شرفي ضاع قدامي وبرضوا سكت واخيرآ ضحيت بأغلى حاجه في حياتي ضحيت بحياتي كلها وهو انت وسكت بس بس ليه يايونس ليه كل شويه تفكرني ا ان اني مغتصبه ليه كل ماانطق لازم تعرفني اني مغتصبه ليه كل مااحاول انسى واعيش عادي مصمم انك تفكرني اني مغتصبه حرام عليك ا انا والله مش ناسيه مش ناسيه بس لما بتطلع منك قلبي بيوجعني مابقدرش استحملها منك بالذات بتوجع اوي يايونس والله والله بتكسر من جوه لما انت تفكرني بيها كل مره...
يونس: اسيا ماقصدش اجرحك والله سامحيني
اسيا وقد اخرجت مابداخلها لدرجة سماع جميله ويوسف اليها: اه اه يايونس انا واحده هبله وبينضحك عليها اه اه يايونس انا مغتصبه مغتصبه مغتصبه مغتصبه مغتصبه اه انا الخرسه اللي كل يوم بتموت من جواها بالبطيئ اه انا البنت اللي اختها ضاعت من حضنها
يونس: اسيا اسيا اهدي اهدي انا اسف
اسيا: اسف على ايه انا تعبانه يايونس تعبت كل شويه لازم انجرح نفسي اضحك والله تعبت تعبت
كاد يونس ان يحتضنها ولكن
تراجع...
يونس: اسيا خلاص ارجوكي اهدي
هدئت اسيا قليلآ: يونس ابعد عني حاول ماتشوفنيش ارجوك روح اتجوز ياسمين وسيبني في حالي سلام....
يونس: هانفذ طلبك يااسيا بس هاتقدري تحضري فرحي عليها....
اسيا بهدوء: وعد مني اكون اول الحاضرين........
يونس:بكره هانشوف يااسيا بكره هانشوف....