رواية عشقتها رغم صمتها الفصل السابع7 بقلم حبيبه


 رواية عشقتها رغم صمتها 

الفصل السابع 7

بقلم حبيبه


ضحكت اسيا من وسط دموعها 

فاحتضنتها امال 

امال: يارب دايما ضحكتك منوره وشك ياحبيبتي 

فاحتضنتها اسيا 

فادخلت زينه 

زينه: ايه ده بقى ايه ده بقى ايه ده ايه ياست اسيا جيتي واستوليتي علي حضن الوليه 

ثم اكملت بدرامه ماليش دعوه انا عاوزه انا كمان ولا انا بنت البطه السوده...


فضحكت اسيا وامال ثم جرت زينه وحضنتهم 

فى تلك الاثناء كان يونس وعلي طالعين من جناحه الخاص  ونازلين تحت فرائوهم.... 

علي بدرامه: خياااانه 

زينه واسيا فى حضن امولتي خيانه بتخونيني ياامال.... 

امال: اوعى تظلمني ياسي علي دا حضن اخوي بريئ 

علي وحط ايده فى وسطه....

علي: نعم يالدعدي العشق المفقوع ده  حضن بريئ 

امال: طبعاً ياروح الروح دا انت اللي في القلب ياولا 

علي بيقلد عادل امام: بتهبيني ياهدى 

امال بربشة بعيونها 

مسك علي في هدوم يونس ... 

علي: بتموت فيا بتموت فيا 

يونس اوعى ياهبل انت

كلهم ضحكوا.......

 

وفجأة يونس شاف اسيا بتضحك من قلبها عليهم سرح في ضحكتها بس نفض الفكره من دماغه خالص

فى مكان تاني خالص فى ڤله راقيه 

اذاي يابهايم انتم ياخد الصفقه مننا  انتم متخلفين اللي غلطان علشان مشغل معايا شوية حميير 

ورزع التليفون في الارض 

عز بعصبيه : وربي لاندمك يايونس مابقاش عز الدين ان مادفعتك تمن الصفقه دي غالي اوي 

عز الدين 

والد يونس بيكره امال وولادها جداً رغم انهم اولاده بس علشان الفلوس مستعد يقتلهم 

عيونه واسعه زرقاء ولكن بها بعض المكر  بشرته بيضاء شعره اسود فيه بعض الخصل البيضاء تدل على كبر سنه متوسط الطول والحجم يتميز بالمكر والخبث والدهاء يعشق المتعه  يمتلك قلب من حجر يفعل اي شيء من اجل المال فقط عمره 60سنه 

عزالدين: هاوريك يايونس ياابن امال مين عز الدين هاندمك يايونس وقعد علي اقرب كرسي ليه

شاهي: ايه يابيبي مالك وقعدت علي رجله  ياحبيبي متنرفز كده 

مافيش ياحبيبتي 

شاهي: الاسم الكامل شاهندا 

فتاه يافعه ذات 30سنه راقصه في البارات تعشق كبار السن الاغنياء وهي مثلها مثل عز الدين تفعل اي شيء من اجل المال فقط عيونها دقيه قليلآ لونهم اسود مثل قلبها شعرها اصفر يصل لكتفها شفتيها صغيره بشرتها حنطيه 

قعده مع عز في البيت للمتعه فقط والمال ليس زوجها 

شاهي وهي تردتي مايفضح جسدها بالكامل 

طب عاوزه فلوس يابيبي 

عز الدين: ماانتي واخده امبارح 

شاهي: محتجاهم ياروحي 

عز الدين: ماشي ياشاهي 

شاهي: بحبك يابيبي 

نظر عز الدين لها بشهوه الى جسدها بطريقه قذره وقال..... 

عز الدين وهو بيمشي ضهر ايده علي خدها : بقولك ماتيجي نريح  شويه فوق 

شاهي وهي تضحك ضحكه  عاليه ومايعه: يلا ياقلبي

وفعلوا ماحرمه الله  

نسيب بقى القرف ده ونرجع لابطالنا 

انتهوا من غداهم تحت جو مرح من علي وزينه 

 وذهب يونس وعلي للمكتب  وامال دخلت اوضتها ترتاح.....

زينه: امممممممممممم

كله ادانا الصابونه وسابونا كده ذي المطلقين لوحدنا يابت يااسيا 

اسيا:تبتسم لها وهزت راسها بنعم 

زينه: عندي فكره تعالي نعمل فشار ونجيب شوية تسالي ونتفرج علي فيلم رعب ايه رأيك

هزت اسيا راسها بنعم وهي تبتسم ابتسامه بلهاء 


ذهبوا الفتاتان وجهزوا كل شيئ وشغلوا الفيلم وقعدا يتفرجوا 

..... وكل مايجي مقطع مرعب يترعبوا ويحضنوا بعض وفجأة جه مقطع مرعب اوي فارقعوا بالصوت..... 

في المكتب عند علي ويونس 

يونس: ها ياعلي عمل ايه 

علي: هايموت من الغيظ ياكبير دا انت خدت منه صفقه بملاين يابرنس 

يونس: ولسه ماشفش مني حاجه انا وانت والزمن طويل ياعز الدين 

ولم يكملوا كلامهم حتى سمعوا صراخ البنات فانتفضوا ن

 مكانهم وركضوا للخارج


                 الفصل الثامن من هنا 

تعليقات